Toată activitatea
- Ora trecută
-
Cucu, cucu! Buna dimineata!
-
Raliul de anduranta al motocicletelor cu atas Tusnad 2025
topic a răspuns lui m72story în m72storyul Coltul "comunistelor"
- Ieri
-
Eu am făcut asta în 2016 în Timișoara, am trecut Ij-ul meu 56 din solo L3e în motocicleta cu atas L4e, atasul nu avea serie, făcusem eu un act notarial ca atasul a fost cumpărat de pe piața libera, dar nu i-a interesat, atunci am aflat ca am nevoie doar de un act ca atasul a fost montat intr-un service autorizat RAR, deși am explicat ca eu nu am sudat nimic la cadrul motocicletei, urechea de prindere existând pe toate cadrele de Ij 56, fie ele solo sau cu ataș din fabrica (Ij56k), noroc ca am un prieten care e mecanic la un service moto atestat RAR și am rezolvat și cu actul, a 2 a zi aveam deja noul CIV
-
Salutare, dragi colegi, ( nu stiu daca e locul potrivit pentru topicul meu) După un an în care am condus cu mare plăcere Shadow-ul meu 600 din ’98, m-am gândit că ar fi momentul să îi aduc câteva modificări estetice pentru a-i da un aer mai personal și apropiat de stilul chopper, pe care îl admir foarte mult, mai ales stilul din SUA( dar bineinteles acolo totul este foarte usor de modificat) Pentru început, planul meu este să schimb rezervorul și aripa spate, să montez un sissy bar, o șa nouă (mă gândesc la o variantă gen „queen and king”) și să înlocuiesc ghidonul actual cu niște „rabbit handlebars”. Recent am descoperit conceptul de Electronics Tank — care încorporeaza toate componentele electronice ale motocicletei și se prinde direct în găurile existente ale cadrului (voi atașa și o poză mai jos pentru claritate).Ce mă interesează cel mai mult este dacă o astfel de modificare, care nu afectează cadrul în sine, ci doar folosește punctele originale de montaj, ar fi considerată legală și acceptată de RAR Deci... cea mai importantă întrebare pe care am încercat să o clarific este legată de aprobarea acestor modificări la RAR. Deoarece cadrul motocicletei va rămâne intact, fără să fie tăiat sau transformat într-un hardtail. Apreciez orice sfat sau informație pe care mi-o puteți oferi. Mulțumesc mult!
-
MisterWheel s-a înregistrat pe forum
-
-
l.u.v îl urmărește pe Mic incident iuchei
-
Da, un incident de genul nu ai cum să-l prevezi. Eu am pățit acum vreo 15 ani ceva asemănător pe Valea Oltului. Erau lucrari cu semafoare, s-a pus roșu, în fața mea un TIR care a oprit în dreptul semaforului Eu opresc cam la 5 metri în spatele lui, pe mijloc. Din sens opus a venit alt TIR, care însă nu avea loc de ăsta oprit. Camionul de pe sensul meu a băgat în marche arriere și a dat în spate. Când am sesizat că nu se oprește, am început disperat să pedalez în spate, impingând motorul. Norocul a fost că oprisem mai la distanță și nu s-a urcat peste mine. De atunci am învățat să nu mai opresc în spatele ăstora, pe mijlocul lor.
-
Se vede ceva acolo, sper sa fie ok, deși ăștia de la RAR cauta orice motiv sa te mai tapeze de niște bani.
-
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui Patrick_M în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Amin. Daca dau de el pana sambata, scriu aici. Dar cred ca toate detaliile le stie direct, la tel. Eu o sa fiu la RAC si acolo nu-i timp de forum pana lunea viitoare. Va rog vorbiti cu el direct. Multumesc de intelegere si pt cine are chef de o plimbare, RAC va asteapta. Pentru cine vine de pe forum, dau o bere si o tuica. @hora09, tu esti deja pe lista. -
Nop … VALEA LOAREI….
-
Un prieten de ture lungi moto a patit o si el in iarna cand se intorcea de la ski cu masina la vama la ruse a fost oprit de un echipaj de politie sub invinuirea ca ar fi sicanat in trafic un bulgar bulgarul a sunat sa l reclame si spune ca din cauza omului el si a lovit s au uitat politisti la masina de romania au vazutca nu are urme de impact si i au dat drumul deci se pare ca au inceput sa fac glume proaste
-
-
N-ar fi exclus avand in vedere cum depasesc unii "frati" romani. Daca a cantarit ceva legat de numar a fost acel RO
-
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
pirelli si michelin... dupa moto3 ai moto3 trasa eate ub pic mai alunecoasa. Pt ca pirelli si michelin. nu ma intreaba de ce, nu as putea sa iti zic, dar se pare ca nu e ok. Chiar sunt mai multe declaratii in acest sens. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact. Am spus tot weekendul de cursa. Cand s-a desfasurat cursa la clasa mare, se depusese guma inclusiv de la cele doua curse anterioare. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
multe ture , multe moto de la toate clasele. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact! Nu apucasem sa citesc ceea ce ai scris, cand am raspuns lui @frigider, dar gand la gand. Confirma si Q si este logic sa fie asa. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
nu doar o cursa. cele 3 curse. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Adica o cursa de 22 de tururi, a pus mai multa guma pe trasa, decat tot weekendul de pana atunci?? Am indoieli. Nu cred ca diferentele de aderenta intre momentul cursei si cel al testului au fost relevante. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui ioio_viola în Cavaleruul Competitii Internationale
din pacate chiar daca pare ca e a doua, in clasament inca nu se vede, mai e mult de lucru pana se vad efectiv rezultatele. https://www.motogp.com/en/world-standing/2025/motogp/constructor-standings 1 Ducati 282 2 Honda 119 3 KTM 106 4 Aprilia 103 5 Yamaha 89 -
daca aveai RUP si la nr de la masina io zic ca a fost o chestie care a cantarit in plus pt amenda
-
cozmino îl urmărește pe 2022 KTM 690 Enduro R
-
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui cozmino în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Intreaba-l si de franele ProBrake . Probabil e vorba de maneta/manete, ca discurile si etrierii par a fi OEM. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
asta doare. adica nu e vb sa bati ducati ci 2 versiuni de ducati. -
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui Patrick_M în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
:))) Cred ca se gandea la enduro si enduro-touring. Lasa ca il intrebi in weekend daca ne viziteaza la RAC. Probabil. Nu ma stiu cu astea noi. Imi llac babutele -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Multumesc pt aluzia cu privire la avocati,dreptul a fost intotdeauna o pasiune a mea Nu ma contrazic,doar ca tu nu reusesti sa intelegi my point pt ca nu treci peste prejudecata ca eu as fi hater Yamaha : Yamaha nu si-a revenit ! am zis si sustin,Yamaha isi va reveni cand se va bate pt podiumuri (sau macar pt locurile 4-6 macar,macar sub podiumuri),cel putin asta e ceea ce inteleg eu prin a-si reveni Yamaha,reviriment samd...daca tu prin "revirimentul Yamaha" intelegi un fastest lap facut cu largul concurs al unui pilot aflat in top3 ca si viteza si cu ceilalti piloti pe absolut niciunde...imi pare rau. Si atentie mare la circumstantele acelor lap times - cat de mult au contat acele temperaturi scazute,natura circuitelor samd...Yamaha nu functioneaza pe majoritatea circuitelor ci doar pe foarte putine in conditii optime - si atunci trebuie sa ne gandim : CAND ne vom mai intalni cu asemenea conditii propice Yamaha (sau care dezavantajeaza Ducati) : - Sachsen ...jumatatea lui iulie? 35 grade - probleme cu grip spate,nici o sansa. - Brno - 20 iulie?La fel - vor fi minim 30 grade,aceleasi probleme cu grip pe temp mari,nici o sansa. - Balaton? pare stop'n'go... - Missano la jumatatea lui sept?desi e mic,e bun Ducati acolo,prea multi piloti se antreneaza pe el,nu vad sanse pt Yamaha - Valencia?yeah,right Yamaha e ca un muribund care a miscat dintr-o mana,ba s-a ridicat putin si in fund,dar el trebuie sa fie capabil sa se ridice in picioare si sa se ia la bataie cu italienii aia cu GP24's,ori eu asta nu o vad facand pe Yamaha pana la sfarsit de sezon.Si daca o lalaie asa tot anul,cu vise si un rezultat caldut ici si colo,la anul Q isi cauta alta echipa pt ca se stie ca pana la jumatatea lui 2026 toate locurile la echipe bune vor fi luate,si Yamaha ramane cu...Toprak? Btw - vezi ca Pecco a negat cu subiect si predicat ORICE legatura intre el si Yamaha si a reiterat ca nu paraseste Ducati sub nici o forma. Aia tot spun eu - ei trebuie sa progreseze intr-un ritm rapid ,mult mult peste ritmul in care sunt acum,astfel ca pana la sfarsit de 2025/inceput de 2026 sa fie la nivel cu Ducati'urile vechi,pt ca numai asa poti accede la locurile de pe langa podium. Ori...raspunde-mi sincer - vezi in urmatoarea jumatate de an in urmatorul an o Yamaha capabila sa se bata de la egal cu un Ducati GP24? Repet ce am zis si mai sus,hai sa o zic mai succint - nu sta degeaba,si mai ales locul 2 de la Jerez denota un oarecare progres. Care progres e useless peste 25 de grade,adica...nowhere? - Bun progres. Eu am contestat daca esti atent "revirimentul" - adica faptul ca Yamaha si-a revenit brusc la forma ce a consacrat-o,nu faptul ca face pasi (mai mici decat ai concurentei) in fata. DA - eu spun ca "revirimentul" trambitat de colegul xt nu exista - reviriment va fi cand Yamaha se va bate pt podiums,nu pt locul 10. DA - Ducati a avut nevoie de 7 ani de progres la o rata mult peste a concurentei !!! - ceea ce la Yamaha cu toata bunavointa,nu vad acea rata accelerata de progres - si repet - faptul ca motoreta lor de anul asta e mai buna ca cea de anul trecut nu inseamna ca au rata de progres peste a concurentei. Asta a fost antologica. Mai,ce sa zic...mai reia o data cursa de la Aragon,de fapt toate cursele ca am impresia ca esti prea optimist...heh,ca fan al lui Quartararo nu pot decat sa imi doresc sa ai dreptate,dar din pacate,e doar wishful thinking... Te contrazic cu toate clasamentele de la inceput de an in mana,si spun ca a2a motoreta de pe grila a fost,este si in procent de 98% va ramane Ducati GP24 (din pacate pt noi,Q si spectacol). Aprilia e peste Yamaha,se vede cu BEz si se va vedea si mai rau odata ce JM isi va intra in mana, KTM (Acosta si/sau Vin) sunt peste Yamaha... Yamaha e...undeva la bataie cu Honda,as usual. +1 Dar asta stiu (si spun) toti pilotii - testele de dupa un gp nu sunt concludente ca si timpi. Dar depinde cum vrei sa privesti situatia,meh,oamenii se pare ca vor sa o priveasca printr-un filtru foarte foarte roz si optimist,mai nou vad ca se considera Yamaha drept "a 2a moto de pe grila" ceea ce m-ar amuza teribil daca Q nu ar fi la Yamaha. Asadar sa vedem sa notam si sa luam aminte la performantele acestei marete 2nd best bike on the grid la Mugello,Assen,Sachsen,Brno samd.Sunt convins ca vor fi sublime si demne de a2a moto de pe grila,nu?