Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Eu nu am incredere in ghidurile de bronz, consider ca cele de fonta sunt mai bune. De exemplu batrana Dacia 1300 avea ghiduri de fonta, nu am gasit niciodata ghiduri uzate la Dacii iar tatal meu mi-a confirmat ca nu se uzau el reparand mii de motoare la viata lui. Practic ceda chiulasa inainte sa se uzeze ghidurile iar asta se intampla dupa 3-400.000 de km.
  3. Buna dimineata! Sa profitam cat mai avem timp!
  4. Azi
  5. Ai perfecta dreptate, depinde de ce anume il multumeste pe fiecare. Eu unul sunt dependent de masina, cu ea ma duc la clienti si imi castig painea. Iar viziunea mea s-a schimbat de-a lungul anilor cam asa: am inceput cu 2 masini de 2-3000 euro fiecare, pe principiul ca atunci cand se strica una o las deoparte si ma deplasez cu cealalta pana o repar pe prima. Apoi am ajuns sa caut masini din ce in ce mai fiabile, deoarece nu aveam timp pentru reparatii. Am ajuns la un Prius, buletproof (dar care nu a fost chiar ieftin), apoi la electrice. Acum pot sa ma bazez 100% pe masina ca ma duce unde vreau. Imi fac calculul inainte cat pierd pentru ca merg pe autostrada cu 100 in oc de 130, dar ajung unde vreau. Loganul tau la 5000 euro nou, probabil e din 2005-2006. Baza in el nu cred ca mai ai, daca ai depinde de el cu munca l-ai schimba instant. Iar problema aici e mai mult: ce ti-ai lua daca ar trebui sa-ti schimbi masina? O electrica ce nu se prea strica dar la care stai la statii de incarcare sau o termica? Eu am ales electrica. Costuri mici pentru achizitia unei electrice SH exista, piata incepe sa fie din ce in ce mai diversificata si in aceasta directie.
  6. Nu se face testul de consum cu mașina nouă, în rodaj calculatorul dă amestec mai bogat ca să evite supraîncălzirea.
  7. Ieri
  8. Frumoasa jucaria !! Cand mergeam cu Mobra,visam la asa ceva,atunci era nava spatiala pt.mine !!
  9. Timp de patru ani, lui Q nu i-a placut nimic din ceea ce a adus uzina. Nimic, nimic. Curios, nu? De asta tot spun, ceva nu este in regula cu feedback-ul dat de baiatul asta. Si asta este un motiv (nu singurul) pentru care Yamaha a batut pasul pe loc. Cred ca sunt satui si japonezii de el. Abia astept sa plece, sa-i mai fericeasca si pe altii cu talentul lui.
  10. Exact...4 sutimi spec Lada,motor racit apa.Racit pe briza interjudeteana si tot n-a lipit in iulie...Duell u la 0 grade s-a zaharisit pe dánsa.De obicei supapele automotive (racire apa)se dilata mai mult in regim de briza. Am gasit 2 sutimi diferenta,la aceeasi temp. intre cele doua tipuri.Spre ex.supapa mt dilatare sub una sutime,pe cand o supapa diesel aceeasi dim.,+2 sutimi.Intracomunal s-au mai pus supape tractor Deutz racit aer,cu succes.Probabil aici ghidurile de bronz Duell sa fie de tot rahatul.
  11. Aici consider ca tine de ce te multumeste pe tine personal. Pe mine ma multumesc urmatoarele: cost achizitie scazut, intretinere ieftina, pret mic la reparatii, consum decent si autonomie mare. Toate acestea pot fi bifate de un ICE de capacitate mica / hybrid, dar nu de un vehicul electric. In speta Loganul a fost de nou 5000 si putin de euro, piesele chiar si de origine sunt ieftine, consumul este decent. Degeaba spun ca am un consum de X zeci de lei pe saptamana daca pentru achizitie am scos un teanc de bani din buzunar si autonomia este cu semnul intrebarii. Sa nu mai zic ca 90% din proprietarii de electrice merg pe autostrada cu 90-100 maxim. Nu e nimic gresit in asta…dar e ca si cum as merge cu un diesel la consum.
  12. Moare Petromu'de foame cu clienti ca dvs.... Colegu se referea la benzinare,alea stau cam pe 10% in oras. Eu cel mai mult am scos 12,5% cu Golanu pe A2,in drive-test,de la Buc la Drajna,dupa ce am luat-o,am vrut sa vad ce poate....
  13. Off: nu e de băgat benzină pe autostradă dacă ai turbină, se carbonizează uleiul dacă o oprești după ce i-ai dat forjă. Nici la rablele de pe vremuri nu făcea bine, se mai lipeau cuzineți, bucșe....
  14. Am avut pe un Ural 650 ghiduri de Lada 1500 din fonta cu supape auto, toleranta de 4 sutimi conform specificatiilor date de producatorul de ghiduri si supape. Au mers perfect pe caldura mare (canicula in iulie) dar eram in perioada de rodaj si nu am forjat-o ca sa vad ce zice dar nu cred ca ar s-ar fi lipit deoarece nu am mers cu ea batraneste. Daca la 7-8 sutimi s-au lipit ceva nu a fost bun si s-a dilatat prea mult.
  15. Bloc cu parcare subterana...adica cam cate ar fi intr-un oras? Optimistic vorbind...(scriind)... Depinde la ce tip de Logan te raportezi (al meu Logan diesel din 2006, cu abs!!!, mi-a scos 3.5/100 consum mediu pe 10000km, ca la fiecare 10000 se reseta calculatorul de bord)...dar de ce neaparat Logan? de ce nu Aygo de exemplu? Sau o hibrida?Nu spun Prius, e scumpa, clar, deci alege ....Plus ca la acest calcul nu ai luat in calcul investitia pentru priza, nu?Asta in conditiile ideale cand subiectul locuieste la un bloc cu parcare subterana, adica are o putere financiara crescuta, total diferita (sa nu spun incompatibila) de ideea de a avea in utilizare un Logan, cu consum de 10l/100km. Comparam prune cu banane, nu e corect, daca tu ai avut de ales intre un Logan si un Spring, nu generaliza, nu cred ca locuiesti intr-un bloc cu parcare subterana, nu? Atentie, nu sunt sarcastic, folosesc un ton calm, nu ma iau de nimeni... Bai asa da, aprob pozitiv, asta ca sa dau un citat din clasici in viata...acum daca ridici capota in parcare duminica e doar ca sa completezi cu lichid de parbriz....cu vecinii discuti doar la care service te trateaza mai ok si iti asigura o deservire mai transparenta...din-astea...
  16. La Benzinar daca ai mult de mers, pui GPL si ai alte costuri de transport. La mine,de exemplu nu se renteaza Gpl-ul, ma batea un gand....odata. Nu pot cu Uber-ul ca vin/plec cu bagaj,mai tin una,alta in masina,scule...etc Daca ai Spring doar pt.oras iti mai trebuie inca o masina daca vrei sa pleci in concediu cu 4 pers+bagaj....alta investitie,alte cheltuieli. Mai e si valoarea pierduta la revanzarea masinii. Sunt multe de luat in calcul. Ce e misto,la statiile de incarcare,mai socializeaza oamenii ca pe vremuri cand Duminica toti erau cu capota ridicata si curatau bujiile la Dacii,Skode,Trabanturi...etc Poate o cafea cu vecina care se chinuie sa bage stecheru in gaura la electrica....
  17. Referitor strict la costuri, cum poate un EV sa merite......am mai facut respectivul calcul. Insa acest calcul e valabil doar daca ai priza ta si calatoresti preponderent in oras. Fie ca stai la casa, fie ca stai la bloc dar ai parcare subterana unde ai o priza la tine pe loc. Consum Logan, aprox 10 litri la 100 km. La pretul actual, dupa 100.000 km parcursi in oras scotti din buzunar 75.000 lei doar pe combustibil. Consum Spring, 13 kwh la 100km. La pretul de Hidroelectrica (1 leu), dupa 100.000 km si incarcat doar la tine la priza scoti din buzunar 13.000 lei. Avantaj Spring de 60.000 lei. De aceea am luat Spring. Si, dat fiind ca am 55.000 km cu primul, eu zic ca jumatate din el e deja decontat. Cand ajung la 100.000 km, raman cu fierul decontat total. In functie de ce iti iei, iti faci calculul. Daca mergi cate 40.000 km anual numai in oras, cred ca si Tesla o amortizezi in 5-6 ani. In afara orasului, la statiile normale de incarcare, inr-adevar iesi la pret cat un GPL. Daca mergi, ca si colegul, 25 km/saptamana, nici nu mai merita masina. Uberul e mai ieftin. Cat despre infrastructura....vara toti folosesc aerele conditionate prin blocuri, nu? O masina ce se incarca la o priza casnica consuma 2,4kw. Un pic mai mult decat un aer conditionat. Se incarca lentr, intr-adevar, dar nu suprasolicita reteaua. Si se protejeaza si bateria prin incarcare lenta.
  18. Aer statut aici,asa ca deschidem fereastra un pic. Salutam stimabilii.Cu aceasta ocazie v-as intreba ce pareri aveti despre toleranta in ghiduri supapa .S-au pus supape/ghiduri Duell dedicate Dnepr,iar la 7-8 sutimi a lipit supapa evacuare.Ghiduri realezate la 8mm dupa presarea in chiulasa.Acum am regaozat ,sa tot fie 12-13 sutimi.Supapa admisie nu are niciun semn de strangere/puncte de contact;parca mi-e mila sa-i maresc ghidul.Producatorul zice parca 15 sutimi,max 25.Mai bine-i puneau doua muzicutze 2T.
  19. Fusei azi cu cupilu la o plimbarica scurta ...Bucuresti-Oltenita-Giurgiu-Bucuresti . Este primul meu drum ''lung'' cu troaca si incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult Trage misto ...are o explozie de putere ...pfff...total diferita fata de CBF-ul de 1000 . QS daca il mermelesti pe la 5k este foarte smooth si in sus, si in jos . Cruse controlul este genial ....m-am cam incurcat eu oleaca cu el dar intr-un final e genial . Nu-mi place incrementarea vitezei din botoane ...la maneta este mai ok . Franele sunt ce trebuie si nu simti nevoia de upgrade Iar partea cea mai misto ....pe 210 km , consumul mediu afisat este de 3.8 , cu o viteza medie de 90 +/- ...absolut neasteptat . La 130 ar fi pe la 5.9 - 6.1 , iar la 170 cam 8 Abea astept sa o ''impopotonez'' cu niscaiva accesorii pt touring
  20. Doamne ajută Hai cu despărțirea Și după aia sa ii vedem pe fiecare în parte cât și ce poate
  21. Clar, frumusetea e in ochii privitorului, DAR cum poate sa le placa sa mearga cu motociclete termice? In alta ordine de idei, ca place sa nu unora: Folositi bunul simt si nu veniti cu argumente gen: material de YT, incarc gratis cu panouri de acasa (dupa ce ati bagat bani seriosi in instalatii), incar gratis la birou, etc. Ganditi cu capul vostru, nu cu al dealer-ului ce v-a vandut treaba aia cu 4 roti.
  22. Eforturi care totusi nu se vad, daca nici cu V4 nu misca nimic in teste ar fi mai bine pt Q sa plece
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...