Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. După o tentativa esauta de mângâiată ad labam ciocanorum, am procedat prin "pression politique" exercitată la o temperatura la care apa își schimbă starea de agregare și ceasul indica 4-5 tone. Cu toate cele de mai sus mărturisesc că ar mai fi mers inca 1.m in adâncime ( o constatare vizuala), însă cântărind riscurile care derivau din acea presare am concis că este suficient.
  3. Azi
  4. in locul lui JM daaa cu 2 maini ridicate! Peco a pierdut mai bine de 2 secunde din avantajul lui de la primul nor de fum pana la sfarsitul cursei. Era la 4.2secunde in fata lui MM cu 5-6 ture inainte de final, si a terminat la 1.9 parca, dar in penultimul tur erau 2-2.1 intre ei. ultimul tur nu-l punem la socoteala ca sigur a lasat gazu
  5. Ok,ok,dar care este marca/modelul ce il vei lua pana la urma?
  6. Cu ce strangere ? Sau mai stiintific, cu ce ciocan?
  7. VID-20250928-WA0003.mp4 VID-20250926-WA0000.mp4
  8. 87) Lant: Curatat/Gresat 88) Ulei motor: Motul 7100 - 10W40 (full synthetic) Filtru ulei: Hiflo 204 Tura Tohani - Hales - Siriu - Cheia (455 km) Tohani Hales Siriu Pe Cheia nu am oprit pentru fotografii pentru ca ma ajungea din urma tot ce am depasit
  9. Îmi cer scuze pentru că răspund așa greu. Bugetul este unul limitat, 4.500e. Mobra o sa fie folosita la ieșiri prin oraș în mare parte și la plimbări cu prietenii. Nu am experiență necesară sa vorbesc de genunchi pe jos și altele. Motocicleta o sa fie limitată atâta fizic, cât și în acte. O sa rămână așa o perioada cat să mă învăț cu ea și mă gândesc să o dau jos. Mers la risc.
  10. neatzaaaa! cucu cucu, sunt satul de lucru!!
  11. Nu adaptabilitatea lui Memelu va fi problema in 2027,ci faptul ca se schimba guma Michelin high grip spate pt care e faurita Ducati cu guma Pirelli high grip fata - pt care nu e deloc faurita Ducati ci mai degraba Yamaha, no more ride height device,Memelu in 2027 va avea...34?35? de primaveri... Sunt mai multe probleme mai degraba tehnice decat problema adaptabilitatii lui Memelu...si am vazut si in 2023 si in 2024 ca daca motoreta nu e top,nici macar Memelu nu poate sa o ridice atat. Dar meh,we never know - s-ar putea ca Ducati sa cada in picioare in 2027 si sa faca o motoreta perfecta pt gumele Pirelli - nu stim niciodata...cert e ca vor fi niste schimbari majore,iar in general cand se intampla un astfel de reshuffle,se schimba liderii. Asta cam asa e....posesorul de maturi - bai nene cand era rapid,era intangibil. JM era in general mai rapid prin quali,era profesor la sprinturi pe blana orbitoare,dar ca race pace,Bagnaia i-a cam dat mucul. Dar hai ca si in 2023 eu nu ma pot supara pe el ca a castigat acel titlu.A fost prea domn.Meh,nu ma pot supara pe el deloc,ca e prea elegant baiatul... Neah,cred ca Honda mai are mult de lucru.Plus ca aici...e circuitul de casa adica e Mugello al lor. Eu pariez pe Aprilia - daca isi mentine curba de progres - nu stiu daca ai/ati observat dar Aprilia a progresat masiv in a2a jumatate a acestui an : sunt constant in top 5....cand JM sau altcineva nu il da pe Bezzechi pe jos Dar in general au o motoreta care e super pe circuite de viteza mare si de flow,dar merge si pe stop'n'go merge si pe circuite atipice,merge cam peste tot. Le mai trebuie asa un 15-20%...si un pilot putin mai bun decat Bez. JM ar fi o idee...daca s-ar comporta ca un om matur si nu ca un baietzas de la bloc de 17 ani... Eu tot sper sa il coopteze pe Q M-ai facut curios,m-am uitat si eu pe timpi. Bagnaia pana in turul 14 a facut 1.45.0,in tururile 15 si 16 a lasat-o la 1.45.3 si dupa aia brusc 1.45.6,deci in 2-3 tururi a scazut juma de sec pe tur,fapt ce l-a intrigat pe Memelu care a luat-o dupa el,pe de o parte temandu-se sa nu cada de la ulei dar pe partea cealalta simtind sange si o posibila victorie nesperata. Haios e ca Memelu a declarat ca a marit ritmul nu ca sa-l prinda pe Bagnaia,nu-nu-nu ,ci pt ca Mir din spate a marit ritmul si el "nu vroia sa piarda locul 2". Ciudat e ca la Memelu vad din turul 18 o succesiune de timpi rapizi in 1.45 low,in timp ce la Mir...not so much
  12. ciudat, daca avea lipsa de putere ar fi trebut sa se vada pe timpi. dar nu s-a vazut nimic, gap a ramas cam 2 secunde pana aproape de final cand si MM s-a potolit de tot si a ajuns pe la 2.5-3 ,nu mai stiu exact dar a crescut e pe site Bez a ridicat capul binisor anul asta. Si aprilia a mers bine unde inainte mergea rau. nu putem decat sa speram. chiar, si AM va avea moto de uzina. chiar va fi interesant. tot ce se poate. nu stiu cum nu l-au gasit atarnat in rulota pe Mir dupa ce sezoane 90% DNF a avut. ___________ Peco a avut o cadere inversa fata de Q in 2022. Q a cedat pe final de sezon si a pierdut titlul Peco a clacat inainte sa inceapa sezonul, din teste si a pierdut titlul. *desi inceputul de sezon nu a fost chiar dezastruos, scotea niste locuri 3-4 parca.
  13. Buna dimineata! Gata cu leneveala, hai la lucru!
  14. El a avut probleme cu el insusi, in primul rand. Cand castigi 11 curse de mare premiu si 6 sprinturi, nu mai poti spune ca adversarul a fost zmeu si a castigat titlul... mai degraba l-ai pierdut tu. Cred ca va ramane unic in analele competitiei, cu titlu pierdut la atatea victorii de etapa. Paradoxul carierei lui Pecco este ca titlul pierdut anul trecut ar fi fost cel mai meritat. La cum a mers ultimele etape, s-ar putea ca Honda sa vina la anul cu o motocicleta mai apropiata ca performante, de Ducati.
  15. daca e de la tine asta - mi-a dat o lacrima din contra, MM se adapteaza super repede.
  16. La anul vom vedea bătălie între Bagnaia și Marquez. Alex.
  17. Ieri
  18. Da,am uitat,aero de pe Gp24 as well...ma mir însă că le-a luat 3 sfert de sezon sa o rezolve,vorba lui Pecco "trebuie sa fim rușinați pt ca nu am rezolvat problemele după 1-2 curse". Nu mi-as pune mari speranțe. Ajungem la aceeiasi "ecuație" : singurul cu motoreta și echipa capabilă sa ii opună oarecare rezistență e Bagnaia...față în față nu cred ca i-ar rezista...pt a avea o șansă împotriva lui trebuie sa meargă Lorenzo style - efectiv sa nu poată fi atins/prins/ajuns.Ori m-as mira sa ii reușească asta lui Pecco de atatea ori pt a conta...El a avut probleme cu JM decum cu un asa pilot precum MM... Undeva departe e o șansă ca Aprilia sa scoata o motoreta sensibil apropiata de Ducati...dar e a long shot...plus ca Aprilia nu are nici pe departe bugetul italienilor nemți Eu cred ca pt suspans la campionat trebuie sa așteptam pana în 2027...La anul cel mai interesant lucru va fi the silly season
  19. @Method mai avea si ceva aero modificat Peco la codita fata de GP25ul lui MM JM nu o sa invete nimic din greseli pt ca e prea prost, prost facut gramada. dupa ce si-a futut tot sezonu sa faci iar o tampenie.. BV lui MM a tras ca o Satana si a aratat ca inca poate. sper ca sezonu viitor sa fie mai interesant dpdv al luptei la varf
  20. Neah. E bătrân deja. La anul are probabil 90% șanse sa îl ia din nou. Din 2027 însă se face un mare reshuffle si ..."all bets are off" 100% Dar asta nu îl scuză. Pai dooh,normal ca le-a avut pe cele mai mari,e un motiv pt care cele mai mari discuri se mai numesc și "Motegi disks" - sunt obligatorii pt Motegi,nu? Eu asa îmi aduc aminte ca aici toti sunt obligați (de regulament si de Brembo) sa pună cele mai mari discuri.Sa ma corecteze colegii care se pricep mai bine la regulament dacă greșesc. Exact. Eu cred ca au fost furcile,pt ca mai ales pt Pecco pot face o diferență enormă la feeling.Dar ma întreb cum naiba nu a făcut schimbarea pe furci de Gp24 pana acum....a fost întrebat în interviu post-race ce au schimbat la motoreta,a dat un răspuns f evaziv gen ca Gigi știe cel mai bine. A,și referitor la problema cu fumul alb - a zis ca el de pe motoreta nu a simțit nimic dar ca nu înțelegea de ce nu mai are putere "pe virajele de dreapta". Deci când o înclina pe dreapta doar se manifesta problema...l-au intrebat darGigi nu a vrut sa le spună în cooldown room care e problema... Btw are cineva un link cu conferința de presă post-race?Nu o găsesc pe motogp.com...
  21. Ce voiam sa zic... More than a number. More than ar ider. More than a champion. G.O.A.T. By the way...genial raspunsul echipei de PR la dilema cu titlul 7 sau 9....geniala gaselnita...un fel de fu..k you, politely.
  22. O sa vedem și la anul, când unii vor avea 25-uri. Trebuie sa fiu de acord cu "ducati era motocicleta dorita de toți. Multi mergeau bine pe ea". Acum e asa și asa.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...