Toată activitatea
- Ora trecută
-
Un deflector prin care te uiti? Pare inutil de inalt. Ca sa isi faca treaba, recte sa devieze aerul peste tine, ar trebui sa fie maxim pana sub barbia ta.
- 128 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Maximo74 îl urmărește pe Motocross China KXD Pro 150cc
-
VID_20250912_174333523.mp4 De la n 1 sep am cumpărat un cross de 150 CC 4 te,i am pus câteva extra,proiectoare led,stop led,bord universal.....merge bine...dar nu i cine știe ce,mă așteptam să nu fie wow la prețul de achiziție! VID_20250912_174333523.mp4
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Speedy.K în Cavaleruul Competitii Internationale
Tin sa va amintesc ca sunteti pe topic de cursa, "Generale" e alaturi. Oricum, cred ca o idee buna ar fi un topic special "Method vs. XT600 despre GP". Si mai tin sa amintesc sau sa aduc la cunostinta, doar asa, tangential si off topic, desigur, ca substantivul "narativ" nu exista in romana. Exista "naratiune", ceea ce inseamna "povestire", in niciun caz "ipoteza", sensul in care tot folositi unii romglezismul "narativ". Scuze, n-am putut sa ma abtin...ma zgarie me urechi sau pe ochi, depinde. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Foarte bine pana acum pianu v4, la mai putin de 6 zecimi de Q si sa nu mai punem la socoteala ca a cazut pe final deci n-a apucat sa dea mai multe ture de full cox. A si batut 2 piane L4. Ha sa vedem ce va face maine si mai ales Duminică in cursă. -
Si mai sunt cazurile in care nu gasesti ce vrei decat in China,ca aia fac toate draciile. Eu am căutat pt.Guzzi diverse : proiectoare mici,gen cat dopul de sampanie,sa fie “dă firma consacrata”si nu exista,cutie de scule tip termos si altele,am gasit doar pe China. Prelungire aripa fata,dă firma vreo 20 Euro,pe China 20 Ron,tot din plastic e. Plus la maruntisuri gasesti ce vrei… Dar trebuie sa stai sa alegi cu atentie si nu cel mai ieftin.
- 128 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Why not?
- Azi
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Vreau sa plece,... sa strice si motoretele altora... Mmm..sa vedem cum se vor face jocurile pe piata transferurilor, dar nu stiu ce sanse ar avea sa ajunga la Ducati. Mai este si Acosta in ecuatie. Si chiar daca ar ajunge la Ducati, nu la factory.. La Aprilia va ajunge doar daca pleaca JM, dar daca tantalaul revine la sentimente mai bune, s-ar putea sa nu mai vrea sa plece de la Aprilia. Dar este prematur sa vorbim despre transferuri... pentru 2026 grila este facuta, insa la anul va fi din nou show, macar in ceea ce priveste negocierile noilor contracte.. . -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Și aici sunt perfect de acord cu tine.No argue. Tot ce am spus eu e ca Gigi nu îl vroia la factory de aceea l-am și asemănat atunci pe MM cu amanta aceea bună pe care o dorești dar care e prea high maintenance ca să o iei de nevastă - de aia vroia sa ii dea un culcuș frumos la Pramac.Dar...amanta a fost șmecheră și i-a tras preșul de sub picioare. Same here. Și eu sper sa plece. Sunt convins ca nu din aceleași motive cu tine, dar chiar m-as bucura sa plece. Și Aprilia e singura echipă la care ar fi logic sa se ducă- nu îndrăznesc nu îndrăznesc sa sper la un Ducati factory,ca aia ar fi visul cel mai indrazneț si al lui si al nostru- ce batalii am vedea... Dar măcarAprilia si tot ar fi bine. Revenind la prezent,Memelu a ridicat ritmul 1.30.5,încă mai e jumătate de sec pana la record,Bagnaia vad ca s-a trezit. Yamaha V4 si speranțe mari dar pana una-alta si pe un circuit high-grip nici una nu prinde Q2.Mda. Și un lucru bun - ambele Aprilia direct in Q2. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Hmm.. nu stiu ce sa zic.. teoria mea este ca sentimentele lui Jiji fata de MM au fluctuat de-a lungul timpului. Cand Mimisor ii snopea cu bataia, l-ar fi vrut, dar cum spaniolul nu era interesat, strugurii erau acrii si in consecinta declara ca nu eeste interesat de el, etc, etc. Apoi, dupa accidentarea cu toate complicatiile, prin care a trecut Marc, cand nimeni nu mai credea in vreo revenire a lui la nivelul care l-a consacrat, nici jiji nu a mai crezut in el si nu l-a mai dorit. Repet, este credinta mea, venirea lui la Gresini s-a facut "pe pile". Sunt convins ca s-a implicat inclusiv Ezpeleta in toata afacerea asta si i-a explicat lui Domenicali si lui Jiji, ca pentru binele competitiei, satana trebuie sa ajunga la Ducati. Ca in acel moment, nu a fost foarte dorit, o arata si faptul ca Gigel, sub tot felul de pretexte puerile, nu i-a pus la dispozitie nici macare varianta finala a GP23. Dupa ce i-a vazut prestatiile si telemetria, pe o motocicleta dificila, si-a dat seama ca are de-a face cu un supertalent si, sunt convins, a dorit sa il pastreze, insa nu sa il aduca la echipa de uzina, unde JM prin prisma rezultatelor, era mai indreptatit sa ajunga. Si asta a fost planul initial al lui Gigel... JM la uzina, MM la Pramac cu motocicleta si sustinere de uzina. Cu Bagnaia, pilot principal la uzina, Dall' Igna isi asigura un adevarat dream team, cu cei mai buni trei piloti ai campionatului. Numai ca Marquez i-a stricat planurile si bine a facut. Acum, ca MM a distrus concurenta, iar Pecco e pe niciunde, Luigi este in love cu MM... Cam asa vad eu treaba cu "jiji nu-l vrea". Ba l-ar fi vrut, ba nu l-ar fi vrut, in functie de situatie... Am inteles foarte bine pentru cine se construieste acel V4, numai ca stii cum este.. nu intotdeauna este pentru cine se pregateste... Eu sper sa plece. Oriunde, numai sa plece. Eu am spus lucrurile astea de cand se intamplau evenimentele cu pricina. Repet: in acel moment Gigi voia sa il pastreze la o echipa de client, cu motocicleta si sutinere de uzina. La factory il voia pe JM, cu care aproape batuse palma. Acest aranjament era important si din alt punct de vedere: cu JM la uzina si MM la Pramac, Jiji pastra si echipa Pramac in ograda proprie, adica win, win, win... Vezi ca in postul de mai sus, am aratat ca sentimentele si intentiile lui Gigi fata de MM au fluctuat in functie de conjunctura. Eu nu am spus niciodata ca Jiji nu l-a vrut niciodata. Au fost momente in care l-ar fi vrut.. probabil visa la el. Apoi, foarte probabil, nu l-a mai vrut (accidentat, rupt, aparent terminat, etc), dupa care l-a vrut (a aratat cu GP23 ca nu era deloc terminat), dar in planurile lui, nu avea pentru el un loc la uzina. Deci atentie la nuante. Si atentie la declaratii... cum spuneam, declaratiile nu se potrivesc mereu cu adevaratele dorinte ale celui care le face. De asta iti sugeram sa le iei cu spirit critic. -
Sunt si lucruri bune facute in china si sunt convins ca ai si matale . Daca la cumparaturi prima regula sunt ''banii cat mai putini'' , atunci cu siguranta ai sansa sa iei niste porcarii . Nu-i o regula , dar ceva bun din china iei cu maxim 30%-35% mai jos fata de EU ....daca diferenta e mai mare , sigur undeva s-a facut rabat la calitate .
- 128 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
mm e mm putea pleca de oriunde oriunde. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ti-am explicat si atunci ca eu nu sustin si nu am sustinut niciodata ca "Yamaha nu stie sa faca motoare V4" - astea sunt vorbele tale pe care mi le-ai atribuit mie,da rewind si ai sa te convingi - stiu f bine ce am zis. Da,perfect de acord - cand motorul se zvonea ca e in lucru (tot ce aveam erau zvonuri) - eu spuneam ca sunt doar zvonuri,si da asa am zis si sustin - Yamaha nu are sens sa scoata un V4 pe care sa il arunca dupa 1 an,exact - construirea unei motorete total noi presupune un buget minim dublu fata de bugetul Yamaha,iar pe baza istoriei recente a Yamaha - ce naiba te-ar face sa crezi ca investesc,cand ei la Missano aduceau fix o bascula,au mai facut pana acum asa ceva? E foarte interesant pt mine cum tu ai crezut 100% - incredere oarba in ceea ce au spus cei de la Yamha (avand in vedere ca niciodata in viata lor nu au mai mers cu 2 proiecte paralele si nu au mai cheltuit asemenea bani in gp) dar nu ai crezut declaratiile normale as zice ale unui sef de echipa reputat.De ce??? Realizezi ca tot acest efort cu V4 dezvoltat in graba in paralel cu L4 actual a fost pt a-l pastra pe Quartararo la ei nu? Adica e grav daca nu ai inteles asta. Problema e ca acuma trebuie sa si mearga acest V4 ca ala sa stea beyound 2027 la ei. Eu sper sa semeneze cu Aprilia dar na...wishful thinking,cine stie care pe unde va ateriza... Exact asta am zis tot timpul,de ce ne certam? 1.Gigi a declarat ca nu e interesat de MM la Factory - eu l-am crezut 2.Dupa cum bine ai spus Gigi vroia sa nu il piarda totusi si sa il semneze cu Pramac - lucru care ne-a fost dezvaluit insa ff tarziu,in acel weekend,asta am spus eu tot timpul,insa singura diferenta e ca eu credeam ca Jiji il va pastra la Gresini,el insa se gandea la Pramac,oh,well same thing.Pt gigi,pt MM s-a dovedit ca e o mare diferenta. 3.99% locul la uzina era pt JM - de aia au si batut palma !!! (vorbele lui JM din acea vineri dimineata),insa pana duminica oha,salut 4.cand MM a dat bomba ca el nu semneaza nimic cu Pramac planul lui Gigi s-a dus pwli de suflet plus ca s-a implicat Domenicali.The rest is history. Si f bine zici - MM a fost cel mai bun transfer al lui Gigi dupa toti italienii posibili si imposibili pe care ii adusese pana acum,no argue. 100% de acord cu ce zici - deci in concluzie l-a vrut Gigi la echipa ? Factory? Pai si tu spui cu subiect si predicat ca si mine ca NU - el l-a vrut pe JM!! Ee mai nene ma,asta e fix ceea ce am zis eu tot timpul si pt care mi-am luat n hate'uri.So... #jijinulvrea Deja bati campii. Mie imi place si Aprilia,mi se pare foarte flowy. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Eu vreau sa zic ca eu cred sincer ca avea deja ARANJAT un deal cu "Jiji nu-l vrea", chiar as plusa inca o data si as spune ca a fost dorinta lui MM sa mearga la Gresini intai, Jiji nu-l vrea l-ar fi luat direct la Factory din 2024. Plecarea de la Honda a lui MM a fost foarte grea pentru el, fara ceva valoros in mana nu ar fi plecat niciodata. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Buna observatia... sa nu fie un in line 4, dispus longitudinal... Crossplane este motorul actual, in line four, cu ordinea aprinderii modificata de crankshaft-ul configurat 270°-180°-90°-180°. Big bang-ul. Tocmai crankshaftul ala complex, care necesita contragreutate extra (sau un sitem mai complicat de contragreutati), face ca motorul sa fie mai lat si mai greu decat un in line traditional. Si mai greu decat un V4... Sunt convins ca MM, in momentul in care a decis sa plece de la Honda, si-a stabilit ca obiectiv sa ajunga la Ducati factory. Era foarte clar pentru el ca semnatura cu Gresini, era doar o situatie provizorie, prin care voia sa puna piciorul in curtea Ducati. Urmatorul pas, uzina! -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Poate candva in viitor in vreun documentar se va afla ca MM a aranjat sa ajunga la DUCATI FACTORY dinainte de a-si da demisia de la Honda. Eu personal sunt convins de asta. Anul de initiere la Gresini a fost alegerea lui Marquez, Ducati l-ar fi luat cu siguranta si in 2024. Marquez a fost precaut si a vrut in primul rand sa isi dovedeasca lui insusi ca inca poate si nu sa se repeada din prima la Ducati Factory si sa se faca de ra-hat acolo. Da, "Jiji nu-l vrea" si "Yamaha V4 nu va exista niciodata", astea vor ramane in analelele acestui forum si nu numai -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu stau sa caut in topicurile de anul trecut, unde am combatut intens pe marginea acestui subiect, dar pentru ca m-ai mentionat, iti amintesc ca anul trecut, cand oficiali Yamaha faceau declaratii, conform carora motorul V4 era deja in lucru, tu inca sustineai sus si tare ca acel V4 este doar un zvon si ca nu il vor scoate. Acest narativ l-ai dezvoltat si l-ai sustinut inca de la aparitia primelor stiri in presa. Argumentele tale: Yamaha nu este in stare sa faca un V4; ca nu are nici un sens sa scoata un V4, pe care sa il foloseasca doar un an; construirea unui motor V4 presupune un buget foarte mare si ca Yamaha nu are bani si/sau nu vrea sa investeasca (unul dintre miturile tale). In consecinta, erai ferm convins ca V4 Yamaha este doar o poveste si ca vor ramane sa slefuiasca suruburi in continuare (un alt mit vechi si drag tie). Uite ca realitatea crancena te contrazice. Yamaha a facut nu numai un motor ci si o motoreta noua, construita in jurul unui motor V4. De acum trebuie sa o faca pentru mana unui pilot care stie cu V-urile si care stie si vrea sa lucreze pentru dezvoltarea proiectului. Sintagma "Jiji nu-l vrea", care vad ca face cariera pe forumul asta, are un sambure solid de adevar. Ai luat de bune niste declaratii ale lui Jiji, cand pilotii Ducati erau Pecco, Bastianini, Miller, etc si in care eminenta cenusie afirma ca nu este interesat de MM, ca Ducati are o strategie bazata pe piloti tineri, bla, bla. Ti-am explicat inca de atunci ca declaratiile lui Jiji, in speta asta valoreaza fix poala.. pentru ca sunt declaratii politice, de imagine, etc, etc. Declaratiile respective au fost facute si in contextul in care MM parea insurat pe viata cu Honda, fiind legat de japonezi cu un contract de 4 ani. So, strugurii sunt acrii. Ai continuat sa sustii ca #Jijinu-lvrea si in momentul in care incepusera discutiile despre plecarea lui la Ducati, doar ca Jiji te-a contrazis si MM a ajuns pilot Ducati, la Gresini. Ai dreptate insa, cand spui ca Jiji nu l-a dorit neaparat la echipa de uzina, pentru sezoanele 2025-2026. Argumentele pe care le-ai prezentat acum, au fost si argumentele mele, la momentul in care a avut loc lovitura de teatru cu semnarea lui MM la echipa de uzina. Sunt de acord cu tine, ca locul de la uzina era pentru JM, mai ales ca urma sa castige (sau avea mari sanse sa castige) titlul mondial. Pe MM voia sa il pastreze in ograda Ducati, la o echipa de client, cu o motoreta de uzina. Mai pe romaneste, Jiji voia sa fie si cu sula prin mai si cu sufletul in rai, numai ca MM i-a dat un oral scurt si planul lui win win s-a prabusit cu o simpla fraza dintr-o conferinta de presa. I-a cazut fata lui Jiji, cum bine spui, iar lui JM i-a pierit zambetul. Iar din momentul in care a aflat ca l-au semnat pe satana, Pecco nu a mai dormit, nu a mai mancat, etc. Cu siguranta, in semnarea lui MM, la echipa de uzina, un cuvant greu (de fapt, decisiv) l-a avut Domenicali. Asa cum in semnarea cu Gresini, sunt ferm convins, un cuvant decisiv l-a avut Dorna prin persoana lui Ezpeleta. Deci, da, aducerea lui MM la echipa de uzina nu a fost in plan, dar este cu siguranta cel mai bun transfer pe care l-a facut si il va mai face Ducati ever. Daca este sa ne luam dupa frumusete, de cand cu elementele aero, de departe cea mai urata motocicleta din circuit este Ducati. Parerea mea. O mai salveaza culorile in care este varuita. Yamaha este singura de pe grila care inca mai arata a... motocicleta. Dar, da, nici Yamaha nu mai este ce a fost... Important este sa fie capabila de performanta. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
gluma era ca nu e V4 ci crosspl. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Faimosul motor Yamaha 4 in linie, cel de motoGP cat si cel de pe R1 este crossplane. La un motor obisnuit L4 chiar si de masina, sau cum e la YAMAHA FJR1300 a mea, pistoanele se misca in contratimp doua cu doua, cand doua sunt sus celelalte doua sunt jos. De obicei 1 cu 4 si 2 cu 3. Adica defazate cu 180 grade (360 e cercul, deci o rotatie completa). La un motor L4 crossplane, pistoanele sunt defazate cu 90 grade unul fata de celalalt, deci daca ai privi motorul din fata motocicletei ele ar fi asezate in trepte.. fiecare e un pic mai sus decat celalalt. Daca le asezi pozitia fiecaruia pe un grafic care evident e in forma de cerc la un moment dat cele 4 pistoane vor fi la ora 12, la ora 3 la 6 si la 9. Pe cand la unul normal 2 pistoane sunt la ora 12 si doua pistoane sunt la ora 6. La crossplane aceasta dispunere a arborelui cotit cu fiecare maneton la 90 grade fata de celalat de langa el face ca motorul sa aiba acel sunet specific. Cam asta e povestea. Nu era nici o gluma. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
rins nu prea e reper deocamdata. decat daca vrei sa ai o parere buna despre tine. pare mult mai ingusta. sa nu fie v2 nu pot gusta gluma ca nu stiu ce-i aia crossplane -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Dar oare stim cu adevarat ca e V4? L-a cautat cineva la oua? Poate doar Yamaha se dau mari si au pus acelasi motor inline4 crossplane in cadrul ala, si Mehtod are dreptate.. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui bmdbmw în Cavaleruul Competitii Internationale
Vedem in calificari cat de aproape e Yamaha V4 de restul, pana atunci nu are rost sa ne dam cu parerea. Oricum semnele par bune fiind atat de aproape de Rins, eu ma asteptam la macar o secunda fata de cea mai slaba Yamaha L4. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
E din 2013 in sportul asta,la ce ambitie are stiu sigur un lucru - nu va lasa 1 sec de la el. Dupa FP1 A.Fer 1.32.5 cam in acelasi timp cu Rins si la aprox 1s de Quarta.Bun timpul.Augusto nu e un pilot slow nici el,dar ii trebuie si material pt a fi fast. Ok,timpii de FP1 sunt departe de fastest laps ale circuitului,dar vedem in FP.Insa pana acum foarte bine -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu, deloc, mie imi place. -
Lucian_M îl urmărește pe Detinatori de Kawasaki Zx10
-
Salutăm! Știți cumva ce dimensiune au capacele de furcă de la Zx-10r 2016? Omul zice că sunt de 45, eu am găsit prin alte părți de 46 mm... Mă poate lamuri cineva? Vreau să cumpăr cheie octogonală.