Toată activitatea
- Ora trecută
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
doar daca nu cade. se anunta ceva puloaie pe acolo. -
salut, deocamdata nu - am ars un alt laptop si am ramas doar cu asta. ramane de vazut daca peste 1-2 sapt (cand imi vine piesa) pot sa-l repar p-ala ars. daca l fac poate pot continua cu vanzarea astuia. viata mea e complicata. *de fapt mi-o complic de cele mai multe ori.
- Azi
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Da, o mare labareala.. La faza cu mai spre elite.. eu de ex dupa cum probabil stii am fost anul trecut la Spielberg in Austria. Pai acolo exact langa circuit e un sat cu 3 grajduri de alea inalte si cam atat, iar la 7-8km e un orasel cam cat Ianca, jud Braila. Nu exista nici un hotel, nimic iar Graz e departe si cu tot cu autostrazi tot dureaza pana ajungi la el. Unde o sa cazeze elitele la circuite de genul asta? Sau vor fi elite care vin toti cu elicopterul privat exact cu 9 min inainte de starturl curselor? -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Lucian_M în mavetzul Service si intretinere curenta
Blatul metalic e sfânt! Nu folosi altceva, că nu-i ce trebuie, toate strungurile văzute de mine aveau așa ceva. -
Update: 19500 km Am făcut și revizia "mare" cu ocazia asta: - ulei - filtru ulei - filtru aer - mentenanță cardan - reglaj joc supape Într-un cuvânt: doar benzina și km are nevoie.
-
salut, mai este valabil?
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Silver Arrow în mavetzul Service si intretinere curenta
Multumesc de sfaturi. O sa incerc sa gasesc o solutie cu blat metalic. Nu fac sudura in atelier. In privinta nivelarii cunosc aspectele si am sculele necesare. Stiu ca masa trebuie sa fie grea pentru a reduce vibratiile. Problema cu umiditatea si deformarile blatului din lemn este intr-adevar de luat in seama. Oricum blatul de lemn urma sa fie ramforsat pe dedesubt cu teava rectagulara. -
Eu as face o la Vanilty Kustom-vezi pe fb/site. Face niste sei uau-cel putin din poze. https://vntk.ro/servicii-de-tapiterie/tapiterie-sa-moto/
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui binox în mavetzul Service si intretinere curenta
Si eu l-as face tot din otel. Blaturile alea de fag sunt facute din bucatele lipite. Lipiciul ala poate ceda destul de repede mai ales daca este supus la vibratii/lovituri. Am cumparat recent o treapta de fag pe care am folosit-o sa fac un prag. Dupa ce am taiat din ea cu soricelul am observat ca langa taietura in unele locuri lipiciul a cedat. Daca faci blatul din otel, acel banc se poate folosi si ca masa de sudura daca nu ai deja. Eventual cand il comanzi il prevezi si cu gaurile necesare fixarii strungului + altele suplimentare pe care le poti fileta ulterior ca sa te ajute sa fixezi chestii cand ai de sudat sau in alte scopuri. -
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui ubord în mobiletronul Totul despre URAL
...partea proasta e ca la MT , vaporii de ulei din carter, trec cu foarte mare succes prin rulmentul cu role de la capatul cu volanta, se fofileaza pe langa semering si ung excelent blocul motor si cutia de viteze pe exterior.... ...partea buna e ca nu mai trebuie sa schimbi uleiul , doar trebuie sa-l completezi...La un drum de 100k cam 200ml...sau sa-l colectezi cu o tavita montata la partile paroase ... ...cealalta parte proasta e ca a trebuit sa confectionez o presa cu care sa manufacturez un deflector cu tot felul de ondulatii , si doar asa am putut obtine o menopauza decenta... Alte efecte ale pasuirii conului volantei cu cel al ambielajului se vor vedea ulterior...eventual... ...rulmentul cu role nu se justifica pentru sarcinile radiale care sunt la acel palier.Dimpotriva , unul cu bile ,fixat axial pe ambele cote ar fi binevenit...cum se pilduieste mai sus...Dar din considerente de montaj , si mai important , pentru compensarea dilatarii este necesar. La MT vibrochenul nu se poate baga/ scoate din carter cu inelul interior al rulmentului din spate montat! ...7 ani de yoga , si tot nu exista o pozitie utila pt asa ceva .Iar de extras inelul de pe palier cu arborele in carter, inca alti 7 ani de yoga tot nu ar fi suficienti... Din aceiasi comoditate de fierar din Est, majoritatea monteaza NJ si in fata...Nu-i de povestit ce efecte interesante se obtin... C3 este pentru utilaje agricole(e drept , utilajul in discutie se incadreaza la categorie...) unde sunt probleme de aliniere la paliere.. clasa Normal e ok , avand in vedere ca nu sunt alezaje cu strangere mare(la majoritatea sunt chiar complet slobode pe toate cotele...) Dar C3 suna bine ...ca si Q7, A8... Ploua , si n-avem ce face .... -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui cinezicealae în mavetzul Service si intretinere curenta
Salut. NU fixa strungul si nicio alta masina de prelucrare prin aschiere pe lemn! Iti trebuie un banc cat se poate de rigid si greu, din metal. Bancul trebuie sa fie cat iti permiti sa-l faci de greu, nu exista prea greu. Asta ca sa eviti vibratiile si sa scoti finisare decenta. Nu uita ca strungul trebuie nivelat perfect si asta nu se face cu nivela de santier. Iti trebuie o nivela de precizie. (ie scumpe) Blatul din lemn nu este rigid si este predispus la deformari din cauza umiditatii etc... Batiul trebuie "nivelat" la montare, adica pus perfect in plan. Altfel, nu o sa faci in viata ta o piesa cilindrica, o sa faci doar conuri si o sa te intrebi de ce. Succes! M-am luat si eu dupa tine Mai am sa invat sa-l folosesc, ca manualul de utilizare e o gluma. Ce mai ai de la ei? -
8 puncte pana la locu 3 pt Bez. io zic ca weekendul asta il depaseste pe dl Peco. in sprint clar. sa vedem in GP, ar trebui si acolo.
-
doar atat poate un KTM anul asta de cand s-a inchis robinetul cu bani, atat se poate anul trecut, cand era rookie, era de la egal la egal cu Binder, anul asta are aproape dublul punctelor eu zic ca, isi face onorabil treaba, mai mult de atat nu se poate cu mobra aia ca a mai avut niste cazaturi aiurea, ca i s-a mai stricat si mobra, aia e, clar, putea sa fie pe acolo in jurul podiumului, dar nici acum nu e departe, si repet, are atatea puncte cat a adunat Binder si Basti la un loc!
-
nu minte, trebuia sa aiba mai multe al ce asteptari erau e live pe motogp.com, ceva interviuri etc.
-
-
extrem de rar. Pedro a fost si el extraterestru la clasele mici, asteptarile erau f mari. irelevant, mere cu pere, ktm e mult sub ducaty normal, e bine ca Pedro e primu, dar nu e mereu . repet: asteptari.
-
da, cateodata se intampla, nu zic nu dar clasamentul vorbeste dpmdv ___________________ PS. sunt dati cand nici MM nu e primul Ducati PPS. si, si in acest caz, clasamentul vorbeste.... ____________________ MM are cu 55% mai multe puncte decat urmatorul de la Ducati Pedro are cu 86% mai multe puncte decat urmatorul KTM ce zici??
-
nu e vb de puncte. sunt dati cand Pedro nu e primu KTM.
-
morgen! hai, inca 2 zile... ##hastagrezistamcumva!!
-
Buna dimineata! Adevarat!
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Eh,aero nu era ceva ce putea interzice Dorna...am mai avut discutia asta - e usor sa spui "sa interzica aero",dar aero nu e ride height device sa spui "interzis".Ce faci - ii interzici carenele? Plus ca aero nu e o "inovatie" de-a lui Gigi,ci o inovatie din...1968-69 din F1... Ride height intradevar e bine ca s-a interzis...ce-a mai ramas? Mass damper?Se poate interzice,nu zic nu pt ca e usor de enuntat,dar aia mi se pare un progres ce ajuta mult suspensia (a se vedea cat de planted stau Ducatis de spate pe frane mai ales pe circuite bumpy in timp ce Honda si Yamaha sar peste bumps) si oricum nu e o inovatie de a lui Gigi - mass damper'ul in racing a fost adus de Renault F1 acum fix 20 de ani,dar conceptul din cate mai tin eu minte vine de la...Citroen 2CV din 1949 Deci "inovatiile" lui Gigi de fapt sunt inventii super-mega vechi,iar singura lui inovatie e ca le-a implementat in moto. Pe de o parte mi se pare bine pt ca e vorba de progres,deoarece progresul in domeniul moto era mult in urma fata de auto...si inca e. Pe de alta parte,tot acest progres nu se poate traduce in strada deloc...singurul lucru care s-ar putea aplica pe strada dar deocamdata nici in motogp nu e implementat 100% sunt elemente din cf si motoare cu injectie directa. Deocamdata insa,in afara de niste incercari timide de carene aero,tot ce face Gigi e inaplicabil pe strada. ...si revenind la topic : Marc Marquez cannot win the championship in the sprint, so must end the weekend with a gap of 185 points to his younger brother. The permutations for that are many, but the most simple is this: across both races, Marc Marquez must outscore Alex Marquez by just three points to move out of reach in the standings. Deci in proportie de 99%,la Motegi se va incununa campion.Cu titlul 9 (7)... -
5. Acosta 188p 11. Binder 101p 13. Basti 84p 15. Vin 72p deci, ii cam bate cu ceasul de la gara dpmdv
-
Completeaza-ti datele la avatar sa stim cu cine vorbim.
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
De la acei piloți nu erau așteptări asa mari. Peco și el avea pretenții și echipa de la el. Mai ales după ce au pierdut titlul la mustață. A fost mare dezamăgirea probabil. Contextul e total altul. De asta zic ca cedează ceva. Peco se așteaptă la o moto super de la echipa și echipa se așteaptă la victorii de la Peco. - Ieri
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Silver Arrow în mavetzul Service si intretinere curenta
Iti recomand ca pe langa filtrul de aer sa iti iei un regulator de presiune cu manometru, pe care sa il reglezi la 6 bar, sau cat o sa vezi tu ca este bine ca sa mearga vopsitoria cum trebuie. Este cineva care tocmai isi face un banc de lucru sau pur si simplu are nevoie de un blat de fag de 40 mm grosime? Trebuie sa iau un blat pentru bancul strungului si din pacate dimensiunile sunt de 2500 mm x 1500 mm. Asa ca ies doua bancuri mai mari de 2500 x 750, sau doua de 2000 x 745 si inca unul/doua de 1500 x 500 / 750 x 500. Eu as dori varianta a doua. Asa ca poate luam placa impreuna. Nu este chiar ieftina, trece de 2000 de lei. Daca persoana este din Bucuresti sau spre Ploiesti, ofer caratul blatului .