Toată activitatea
- Ora trecută
-
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui Lup69 în Cavaleruul Competitii Internationale
Care limita? DE CE sa cauti limita?Doar sa arati ca esti campeon? Nu e in contradictie cu abordarea corecta si cerebrala a parcursului pana in etapa 17?Nu e posibil ca omul sa se fi destins si sa nu mai fie atat de concentrat? a luat deja titlul, wtf ....Adica satana se abtine de la luat doza/injectia cu red mist sa ia titlul apoi pe primul circuit (la rand) sa testeze limita mobrei? fix un circuit care (dupa zvonuri si unele declaratii i-ar fi antipatic....), sa riste o reaccidentare care l-ar scoate din cursa pentru titll 8/10? Ori MM s-a intoxicat cu vreo ciuperca prin Indonezia, ori noi ne-am dus prea departe cu cititul in stele si premonitiile...sau cu... nevermind..... -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Eu ma mir de Yamaha - erau 60grade la asfalt deci efectiv no grip,cele mai nenorocite condiții pt Yamaha...și totuși multe Yamaha in top 10. Probabil de aia e Aldeguer sus,Hondele...insa nu e și Miller ca lui ii plăcea low grip'ul. Ciudat clasament. Cred ca va fi interesant mâine. -
Scutere "fara permis"
topic a răspuns lui MirceaB în gascoigneul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
Conform celor spuse în clipul asta, se pare că se pot conduce anumite "cașcarabete" fara permis. -
poate ia si el titlu la moto2 Kappa
-
Lup69 îl urmărește pe 18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
-
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui Lup69 în Cavaleruul Competitii Internationale
Eu am tot zis/scris...batman...batman... again....batman.... -
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Lup69 în Cavaleruul Competitii Internationale
Cu drag, cum altfel? -
INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre
topic a răspuns lui Cristian C. în TonyTAul Service si intretinere curenta
Pentru medici și asistente, ca să rămână bec lanțul după ștersul cu cârpa, se poate da cu o periuță de dinți ca să se scoată orice urmă de mizerie înmuiată de ulei. Detaliile astea nu scad din durata de viață a lanțului/pinioanelor. După 15-20k tot ajunge să fie schimbat. Cât despre cat stă uleiul pe lanț, dacă plouă, la fiecare 100km trebuie uns. Dacă nu plouă ține uns până spre 800km de mers la drum lung, 300 dacă se fac în regim navetă în București in 2 săptămâni. Spray-ul de discuri face minuni (dacă e ales brandul potrivit). Și înainte să se distrugă lanțul, tot la înlocuit ajunge. Ba că se întinde metalul, ba că se ascut sau strâmbă dinții.. - Azi
-
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Oricat o fi Jiji omul momentului, nu este Furusawa... -
Si WSBK va fi la fel. A fost promovat in competitii de nivelul asta din alte motive decat talentul si performanta.
-
cum cine? MARELE CANET!
-
INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre
topic a răspuns lui Speedy.K în TonyTAul Service si intretinere curenta
Se discuta despe curatat, nu uns. Iar despre unsul cu ulei si stersul cu carpa s-a rasdiscutat pe topic. Daca tu scoti cu carpa mizeria de la role sau dela o-ri guri esti tare. La fel daca uleiul de transmisie mai e pe lant dupa 50 km. Uns la 500 km e ritmul normal recomandat de orice producator. Intensiv inseamna mult mai des. -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
A și zis ceva în genul "this is not my Kind of circuit,I just wanna get thru this weekend " -
deci afara de : oliveira, chantra, dixon care mai ajung in sbk?
-
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
afara de al lui Aldeguer. cu GP24 evident muritorii nu vor intelege niciodata zeii. mai degraba D (clasa de concesii) exercitiu de imaginatie: daca nu lua MM titlul etapa trecuta, ce stres ar fi fost aici pe el. Mandalika = Kriptonita pt MM. *cu siguranta aborda weekendul mai safe. cred ca mai rau decat circuitul asta pt MM - doar un oval parcurs "pe dreapta" ar fi. -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui Nguyen în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Parerea e sa o lasi cum e de fabrica. -
De la anul, S. Chantra merge în WSBK. MotoGP-ul a fost o "pălărie" cam mare pentru el.
-
INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre
topic a răspuns lui Cristian C. în TonyTAul Service si intretinere curenta
in ultimii 2-3 ani am folosit exclusiv ulei de transmisie 90w140 ceva de genul. curatare super usoara prin sters cu carpa, uns super simplu. pret bidon 1l - 30 lei, tine 1-2 ani sau 20k km la uns frecvent, gen 500 km. am mai incercat un ulei cu teflon de biciclete primit cadou.. nu prea face treaba.. tot uleiul e util. -
Mihai69 și-a schimbat imaginea de profil
-
INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre
topic a răspuns lui Speedy.K în TonyTAul Service si intretinere curenta
Ala contine ceva prea uleios, nu-i bun. Si mai e si scump. Pe ala pe care-l mai folosesc eu la aprins centrala chiar asa scrie, ulei pentru felinare -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Asa face tot timpul când câștigă campionatul înainte cu câteva curse,asa a făcut si în 2019,nush ce tot testa el da numa pe jos a fost. Ce făcu Ducati factory se duc în "B"? Aprilia iar merge bine. ...și Quartararo direct in q2? S-a întors lumea cu susul în jos. -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
2! Ambii de la Grisine -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Mai ales cand ai un pilot care a iesit CM pe ea nu? Cu rezultate exceptionale. iti dai seama ca toti inginerii s-au laudat de ce treaba buna au facut, si-au luat bonusurile pr 2025... doar nu or sa recunoasca ca nu e asa si sa dea bonusurile inapoi. In plus de asta mai e si o chestie de mandrie -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
cred stiu cum l-a convins Peco pe Gigi sa-i dea GP24 ha, un singur ducati in top 10 si ala chiar pe 10 prima data sezonu asta cand satana rateaza Q2 Nu intelegi tu tehnicile de gasire a limitei de catre Champ -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Am văzut și eu acum scorul din primele antrenamente.. s-a stricat Ducati de tot? -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui ivanp în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut, Probabil parerile vor fi impartite. Eu am avut si kn si pipercross. Cel mai permisiv mi s-a parut KN (un fel de panza densa de fibre care se unge) dar nu cred ca este sanatos pt motor - mai intra si particule de praf mai ales in aerul de RO. Pipercorss mi s-a parut mai putin permisiv la praf - 2 straturi de burete fin (care se ung). La un moment dat am revenit la filtre standard de hartie - schimbi o data pe an, 50 de lei si cel mai mult ma deranja ca atunci cand trebuia curatit - speli uleiul imbacsit de praf de pe el mult si bine sa se duca, trebuie apoi asteptat sa se usuce natural apoi uns (cu ulei special). Pierdeam cel putin juma' de zi ca sa schimb un filtru de aer. Ca diferente de performanta - nu pot ajuta cu o parere pt ca sunt departe de a fi la nivelul de a folosi moto atat de bine.