Toată activitatea
- Azi
-
Kia Sorento 2.5, Diesel, Euro 3, 2006
topic a răspuns lui Super Zero 6 Forty în Super Zero 6 Fortyul Altele
Multumesc, se poate inchide! -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui MirceaB în B.B.ul Competitii Internationale
Sper că la anul sa încerc și varianta Brno, cu toată familia. Pare un circuit mai potrivit pentru mersul in formație completă, in comparație cu Balaton unde nu este un gram de umbră. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui B.B. în B.B.ul Competitii Internationale
Eu la Brno cred ca jumatate de cursa duminica am stat cu steagul mare cu Marquez in spatele a 4 italieni cu peruci de-alea galben fosforecente, gen freza lu' Vale. Si eu am vrut sa merg anul asta la Balaton Park dar in final am ales Brno, mult mai convenabil pt mine, cazare moca + multe amintiri. ---------- In alta ordine de idei, nu am sursa pt ce e mai jos, de pe Facebook: 𝙏𝙝𝙚 𝘿𝙞𝙛𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙞𝙣 𝘽𝙧𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙎𝙩𝙮𝙡𝙚 𝘽𝙚𝙩𝙬𝙚𝙚𝙣 𝙋𝙚𝙘𝙘𝙤 𝘽𝙖𝙜𝙣𝙖𝙞𝙖 𝙖𝙣𝙙 #𝙈𝙖𝙧𝙘𝙈𝙖𝙧𝙦𝙪𝙚𝙯: 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙄𝙨 𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙈𝙖𝙠𝙚𝙨 𝙋𝙚𝙘𝙘𝙤 𝙉𝙤𝙩 𝙂𝙤𝙤𝙙 #PeccoBagnaia's chief technician, Cristian Gabarrini, bluntly stated in a media interview that the biggest difference between Pecco and Marquez lies in their brake usage. He explained that Pecco tends to apply the front brake very hard at the start of braking, resulting in the rear end lifting and the bike becoming unstable before turning. Meanwhile, Marquez uses the rear brake effectively, changing the bike's direction by balancing anti-lift motion, weight transfer, and front and rear brake forces, and is ready to accelerate immediately upon corner entry. Marc is more prepared to open the throttle earlier than Pecco. Gabarrini explained that Marc stabilizes the rear end as much as possible throughout the braking range until corner entry, preparing to immediately open the throttle. Pecco loses time regaining the weight he has lost on the rear end. This difference is only a fraction of a second per corner, but when such a small difference in MotoGP is repeated over several laps, it often becomes a significant difference. Mental Pressure Factor Besides technical issues, Gabarrini also touched on the psychological side. Having Marquez next to him disrupts his riding rhythm. Although this was related to the mechanical aspect, the technicians couldn't do anything about the psychological aspect. They said it was Pecco's problem and that if he couldn't solve it himself, he should hire a mental coach or something. "We can help with the mechanical side. But the mental side is beyond our capabilities. If Pecco can't handle it himself, then maybe he should get a mental coach," he said firmly. Gigi Dall'Igna Speaks Out Ducatis are philosophically designed to understeer slightly to achieve high speed exiting corners. …Ducati boss Dall'Igna touched on Marquez's unique braking technique. He said that by training the bike to understeer, Marquez pushes the bike beyond its limits, thus maximizing the front-end maneuverability, something that is usually impossible for other riders. He remarked in amazement that "it's almost impossible for other riders." -
Vad ca pe aici e liniște asa ca pun eu ceva care este de interes pentru lumea moto: Mi se par foarte interesante cursele de baggere de la americani astfel încat sunt binevenite și în Europa
-
cam tarziu.....
-
Buna dimineata!
-
Neatzaaaaa! Joi, diiiii
-
Suzuki GSR 600 s-a oprit la semafor
topic a răspuns lui Kristian în ciupyy025ul Service si intretinere curenta
Completeaza-ti datele de la avatar sa stim cu cine vorbim. Si sfatul meu e sa mergi la un mecanic,nu sa incerci sa o repari pe genunchi pe un forum moto. -
Mneata de la
- Ieri
-
Pai se vand ca limitate la 25 km/ ora, deci nema inmatriculare, nema inregistrare, doar ca, atunci cand o cumperi, ala iti si explica cum se delimiteaza sau ti-o delimiteaza chiar el. Si cum 0e gabori ii doare-n plua sau chiar n-au o modalitate omologata legal pt a demonstra ca merge mizeria cu 80 la ora magarii isi fac de cap.
-
Ziua buna, dupa 1100 km de azi dimineata de la 3... Sunt rupt... Nani!
-
Glumeam, eu chiar apreciez efortul depus de tine. Niciodata nu scoti banii inapoi, ramai cu placerea.
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
Dep. Luasem special o chinezărie 420-800 cu focus doar manual..ar fi fost interesant cel puțin. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui MirceaB în B.B.ul Competitii Internationale
Sper sa nu fie doar in capul meu, dar cred că și de asta s-a oprit exact in dreptul meu. Fluturam un steag cu Aprilia Racing într-o tribună plina de ducatisti. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui xt600 în B.B.ul Competitii Internationale
MFT este ideal pentru fotografia sportiva si in general de actiune. Cu o focala de 300 mm (ideal ar fi 400mm, de unde a fotografiat colegul), obtii fotografii de pus in expozitie. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Cavaleru în B.B.ul Competitii Internationale
Forza BEZ! -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
Tare. Eu cu mașina as fi venit deci ar fi fost mai rău. -
Suzuki GSR 600 s-a oprit la semafor
topic a răspuns lui Bigfoot în ciupyy025ul Service si intretinere curenta
Bobinele de induction pot fi. Acestea deobicei sa zicem cand sunt reci, nu dau simptome, insa odata incinsa o bobina de inductie veche, instant pierde din capacitate si nu mai ofera curent. De asemenea verifica daca ai scanteie. Scoti bujia si dai la automat, cu manusi de cauciuc si bujia lipita de motor sau de o parte metalica a motocicletei si vezi daca ai scanteie. Bine in cazul tau 4 cil ai ceva de munca. S-ar putea 50% sa fie bobinele de inductie. -
Matei Mihai s-a înregistrat pe forum
-
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui tzunoi în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
https://www.bike-parts-bmw.com/bmw-motorcycle/R 1200/2014 e un microswitch in maneta de ambreiaj. S-a dus. Vezi in linkul de mai sus ce part number are sau suna la reprezentanta. Se schimba usor daca ai bafta. Daca nu, iti trebuie extractor de surburi, bormasina, rabdare and stuff. Are un imbus sau torx mic, nu mai tin minte exact, in partea de jos a manetei, la baza. Care e usor stricabila... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui MirceaB în B.B.ul Competitii Internationale
Din acest punct de vedere nu am ce sa le reproșez organizatorilor. Accesul moto a fost super rapid, sâmbătă am ajuns acolo înainte de calificările MotoGP și am intrat în maxim 15 minute. Poliția a permis motociclistilor depășirea mașinilor aflate în coloana, apreciez undeva la 60 mașini, din drumul principal până efectiv unde se separau motocicletele de autoturisme. Parcarea moto a fost mare, însă trebuia să ai grijă pentru că a fost amenajată pe un câmp iar în unele locuri aveai surpriza ca cricul lateral sa se implante în pământ. Din parcarea respectiva până la cea mai apropiata poartă de control al biletelor mergeai pe jos aprox 7-8 minute. La poarta respectiva 20 de turnicheti, la fiecare maxim doi oameni în fața. Duminica a fost la fel, incredibil de facil accesul. Nota 10. -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui l.u.v în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Păi de ce nu suni direct la dealer? -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
Aps-c vad. Io am mft și 140mm deci ieșea mai de aproape puțin. M a descurajat distanta pana la circuit, nu știam parcări unde sunt, mi era de asta cu 2h pana sa intri (se plângeau mai multi pe net dar Englezii mereu zic la cam orice circuit ca se intra și iese f f f greu de acolo), ca e plat, ca nu e umbra. Să-mi fie rușine. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui MirceaB în B.B.ul Competitii Internationale
Mulțumesc. Canon EOS 750D + obiectiv Canon 18-135 3,5-5,6 STM. Viteza shutter-ului mă limitează la 1/4000, dar marea problema este obiectivul. Pozele au fost făcute Duminica din tribună (rândul 26 din 30 posibile) cand a fost destul de aglomerat și nu aveam posibilitatea să mă mișc suficient de rapid pentru a-mi schimba pozitia. Probabil că din primul rand era ceva mai bine, dar nu puteam prinde aceeași perspectivă. Apreciez distanta fata de pista de aproximativ 30 m. -
Fiind autovehicule, caci sunt actionate de un motor electric, ar trebui sa se supuna unui fel de ITP si sa plateasca asigurare, dpmdv. Ma refer la trotinetele si bicicletele electrice, evident.
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui ComyGM în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Multumesc mult @Lucian_M, @Burcone Revin cu rezultatul final