Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. summer

    Pierdut top case

    @Gyurka,l-ai recuperat?
  3. Azi
  4. Am dat astazi pe Sisesti de un prostovan pe doua roti (AG14MTR), avea o pasagera. Mergea impochimenul numai pe banda a doua pana in 60km/h paralel cu alte masini care mergeau pe prima banda, nu-i pasa de coada din urma lui. Ma gandeam ca merge omul cu grija pt ca are pasager... cand a ajuns la semafor la Baneasa a iesit taranushul din el si a accelerat pe contrasens ca sa ajunga in fata la semafor. Vai de steaua lui... astia de AG sunt prosti si pe doua roti.
  5. Detalii suplimentare gasiti pe site-ul Held https://shop.held.de/en/Atacama-Base-Toruing-pants/061961-00-001-0-M Pantalonii sunt în stare excelenta, practic sunt ca și noi. Mărime M Pret 1700 ron Pot fi văzuți în Baia Mare Contact aici sau PM Outer shell GORE-TEX 3L Laminate Armarcor reinforcements on critical areas schoeller®-keprotec® stretch Contains non-textile parts of animal origin Lining COOLMAX® breathable mesh inner lining Membrane GORE-TEX 3-layer technology Fit/features 4 external pockets ( 2 waterproof ) waterproof Aquaguard® air vent zippers stretch panels at back and knees belt loops self-regulating waist adjustment double leg adjustment anti-slip pad in knee area for extra grip Held Clip-in Technology zips and hook and loop fastener at ankles button fixtures for optional braces (art. 032597) Kangaroo leather anti-slip seat patch HPA System (Held protector adjustment) at knee Protection certified under EN 17092, protective garments for motorcyclists CE-certified hip protectors pocket for optional coccyx reinforcement, art. 009315/092229 EN 1621-1:2012 CE-certified height-adjustable SAS-TEC® 3D knee protectors, Level 2 SuperFabric® protection at crash zones 3M Scotchlite™ reflectors connecting zipper class of protection AA
  6. Buongiorno! Ședință la muncă.
  7. Ieri
  8. Pune încă jumătate de litru de ulei, zgomotul va dispărea complet.
  9. Am achiziționat acum 5 zile de peG Gmoto, este de o calitate deosebita, tabla groasa și un calapod ce pare a fi de încredere, recomand
  10. in seara asta am trecut prin Strohn....dar poate trec saptamana asta si prin Hunsruck.
  11. Salut! Multumesc pentru oferta dar nu este nevoie, as fi putut apela la un atelier specializat in sablari daca era necesar. Asa cum am spus problema e doar de ordin vizual si nu va afecta deloc functionarea si fiabilitatea motorului. Daca as fi facut o restaurare as fi insistat pe indepartarea 100% a acelor pete de funingine dar voi folosi acest motor ca "workhorse" pe rusoaica mea iar aspectele vizuale pot fi neglijate un pic.
  12. Salut, am cumpărat recent un yzf r125 din 2008 cu 35,186 km, primele 5 zile a fost perfect după a început să se audă din față un zgomot ca de aer și pe zi ce trece a început să se audă mai tare. doar atunci când accelerez se aude si nu am idee de la ce este
  13. Am cumpărat recent un yzf r125 din 2008 cu 35,186 km, primele 5 zile a fost perfect după a început să se audă din față un zgomot ca de aer și pe zi ce trece a început să se audă mai tare. doar atunci când accelerez se aude si nu am idee de la ce este 

  14. Mai pui la rece, la ... frigider... sa stea cum treba....
  15. Mersi de sfaturi, chiar sambata dimineata am fost sa imi beau cafeaua la Cheia :). La ora aia inca nu incepuse traficul de weekend. Sigur ca nu am experienta ca sa o apreciez corect, dar Speedmaster-ul meu mi se pare f. usor manevrabila, cu mult mai comfortabila si agila decat Kawasaki ER-6n pe care am facut scoala. Adica nu am emotii sa o inclin, desi mi-a sarit un pic sufletul prima oara cand am dat cu pegurile intr-un ac de par :). Cat am facut scoala tineam motorul la un prieten, intr-o curte de fabrica, si ma duceam de multe cu conurile in brate, imi faceam traseu si exersam opturi si evitare de obstacole, asa ca m-a ajutat sa ma imprietenesc cu ea un pic. Dar da, necesita rabdare si probabil si la varsta mea am alt ritm de invatare fata de cei tineri
  16. Salut. Cel mai bine e sa iti iei 2-3zile libere, sa mergi singur. Mersul in gasca este cel mai periculos, inclusiv pt cei experimentati, pt ca ori trebuie ai grija la neatentia altuia din gasca(apar momente din astea) ori trebuie sa fi rational si sa nu incerci sa te tii dupa grup, daca este mai experimentat grupul. Eu am inceput in 2007 cu XT 125 R la 16ani, cred ca mi-a prins bine asta cumulat cu faptul ca aveam o motocicleta pt incepatori a carei masa 118kg le puteam gestiona(domina) destul de usor. Pt mine era cel mai aproape DN1A Cheia, am facut drumul ala si in culcare si in sculare cam 3luni pana sa ajung sa domin motocicleta pe viraje, sa inteleg ce e aia un viraj, sa inteleg ce e aia o frana spate mai brusca in viraj(derapeaza sau ridica motocicleta daca nu derapeaza anvelopa). De la ace de par luate la inceput cu 25-30km/h apoi la ace de par luate cu 45km/h. 15km/h in plus in ac de par inseamna enorm, ca tehnica, abordare si coordonare comenzi. Am invatat la vremea aceea sa merg stand in spatele camioanelor usoare si a dubelor, cu soferi profesionisti, pe DN1A care se incadrau de exemplu la un viraj de dreapta, mai intai pe extrema stanga a benzii de rulare apoi in centrul virajului de dreapta erau cu rotile din dreapta "pe acostament" iar la iesire din virajul de dreapta se indreptau iar spre extrema stanga a benzii. Cam ceea ce vedeam la TV la F1 sau Moto GP, la 30km/h in ac de par nu intelegeam de ce trebuie urmata tehnica asta (ca tot aia era) dar deja la 40-45km/h fara tehnica asta nu puteai aborda virajul fara a iesi din banda ta de rulare. In opinia mea cred ca ar trebui sa iti iei o cazare in Cartisoara 2zile (NU in weekend) si sa pleci pe Transfagarasan dus - intors de la 7 dimineata cand e pustiu, apoi sa nai faci asta seara de la 16:00. Incearca asta de cateva ori timp de macar 2-3luni, singur iti vei observa punctele slabe, si cu pasi mici dar sigur te vei corecta si vei ajunge sigur pe tine. Daca esti in stare sa faci Transfagarasan si Transalpina cursiv (nu neaparat sportiv) fara franari nejustificate inainte de viraj, esti in stare sa faci multe. Totusi in opinia incepi cu un minus, ai o motocicleta extraordinar de grea pt un incepator Triumph Bonneville. Daca ar fi sa respecti genul de motocicleta retro adica sa ai cam aceeasi pozitie si ciclistica, luand o motocicleta retro de 450 gen Royal Enfield Gorilla 450, si ai merge pe acelasi traseu.....pai castigi ani de exercitiu si experienta una e sa fi in ac de par cu 230kg si alta e sa fi in ac de par 170kg sau daca ar fi sa invatam corect cu 120kg-150kg 125-300cc. Motocicleta mare si grea pt un incepator este o ghiulea de gat care nu ii va permite sa evolueze, sau va evolua foarte putin si cu dificultate/neincredere. Am fost pe Transalpina cu 450 MT cu pasagera si bagaje, acum 1 luna si din pacate am vazut multi (foarte multi) motociclisti cu mastodonti (+200kg +100cai) care.....ar fi incurcat mersul cursiv si al unui automobil cu remorca pe serpentine, cam 10% din ce am vazut cu motoare de +900cc, mergeau curat, unii chiar mergeau bine de tot, de apreciat, dar aia aveau motociclete cu transmisie finala pe cardan (boxere 80%, 2x FJR-uri, 1x XTZ1200, 1x Stelvio 1200). Mergeau impecabil ca si atitudine cursivitate si franare rara sau perioade foarte scurte de franare (nu prea exista frana la ei in meniu).Eu cred ca aici a contat mult de tot cum a inceput fiecare cu prima sa motocicleta, de aici diferenta mare in stilul lor de mers, nu doar faptul ca aveau motociclete "bune". Pe Transalpina un 300cc condus de cine trebuie se tine fara stres de orice 1200cc 1300cc. PS: De asemenea in a intelege mai bine cum merge o motocicleta, niste ore, vreo 20h minim de offroad te vor educa si "iti vor explica" mult mai bine decat orice sfat, cum trebuie sa reactionezi in situatii limita/critice cand se pierde aderenta si se schimba suprafata de rulare.....dar si aici trebuie inceput cu cea mai usoara motocicleta ca sa nu fi dominat de masa motocicletei atunci cand incerci si inveti sa manuiesti o motocicleta. Asta e un traseu asfaltat dar de nivel mediu cu ceva valuri in asfalt si denivelari (nu cu gropi), mai ai portiuni cu praf/pamant fin adus de apa dupa ploi in viraje. Ca incepator te va solicita, dar va fi constructiv. Pe vremea cand aveam casa in acea zona, ii ziceam "Transfagarasanul din spatele casei". https://maps.app.goo.gl/S1qS7MTqfMnWbFSz8?g_st=ac https://youtu.be/Jqz2Y27xZBA?si=Gn3fD5Voy4QFgWWl
  17. Salut! După convorbirea de sâmbătă, as vrea sa știu ce ați rezolvat. Ce ati găsit? eroare cuplare a furtunurilor, sau valva de sens/ presiune blocată?
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...