Toată activitatea
- Ora trecută
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Eu cred ca in teste cel mai mult se axează pe ritmul de cursa. Că la final incearca si un ritm de calificare, da,doar ca nu prea vezi in teste iesind pilotii cu pilotii pentru 1-2 tururi rapide si intrand la boxa si tot asa. De obicei se fac run-uri lungi de 10-15 tururi. Asta la testele pe care le-am vazut eu in motogp, nu stiu ce teste ai vazut tu,dar poate o fi cum zici tu, in teste se testeaza cel mai bun timp cu mobra setată pentru calificari. -
Ok. Merci.
- 122 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Eu stiu pe cineva care a lovit un caine care i s-a aruncat in fata (il speriase un taran care era pe trotuar) si l-a luat in franare (avea cam 100km/h)...a cazut, dar motorul a plonjat intai pe o parte si pe urma pe cealalta si aia de la asigurari n-au vrut sa-i aprobe repararea, ca cica e suspect ca era zgariat/lovit pe ambele parti.
-
stiu pe cineva care a lovit o caprioara si a reusit sa nu cada..
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
La teste, iei cel mai bun timp din teste in cazul asta un 1.39.xx vs cel mai bun timp din calificari, ca acolo e viteaza pura si blana orbitoare, in cursa nu e relevant ca se merge in alte conditii, rezervor plin, conservare caucioace... wtf. Ce sa cauti sa compari timp de test unde se trage tare sa vada ce poate cotetzu cu timpi de cursa? Compari cu timpii de calificari ca aia sunt relevanti pentru potentialul de blana orbitoare. -
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Chiar că avem o problema Eu spun recordul de cursa si tu imi prezinti recordul din calificari(sper ca din neatenție si nu ca nu poti face diferența intre ele) Nu stiu la ce se refera domnu cu "dump", o fi fost noros/umezeala in aer insa asfaltul sa fi fost uscat la începutul zilei astfel incat sa fi putut face un timp pe asfalt uscat ca mai apoi sa fi venit ploaia? Nu stiu... indiferent, e un timp bombă chiar si pentru un asfalt perfect daca luam in considerare ca e o mobra complet noua, făcută de unii ce au facut toata viața L4 si pilotata pentru prima data de un pilot ce a calarit pana acum doar L4. E wow oricum o dai. -
E platit de Audi sa faca astfel de comentarii despre Marquez. Dezvolta, dar e pervers, o dezvolta doar pentru el.
- Azi
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Am dat textul mai sus : "The day started damp, and showers on and off during the day" - am tras concluzia ca mers pe ud/greasy nu stiu spune-i tu cum vrei dar nu pe uscat. "unoficial and unconfirmed times" Quartararo Best time at test - 1.39.3 Nu a batut nimeni nici un record ! - timpul lui Q din q2 de sambata e de 1.37.8,adica cu 1.5s mai rapid. Si nu el a facut fastest lap ci AM cu...1.37.5 parca? Ce record cine a batut? de unde ai scos-o pe asta? * Ok - daca Q a facut 1.39.3 in conditii de temperatura +25 si asfalt uscat - Houston we have a problem ! Dar nea Emmett zice ca a fost "damp si showers"... Eu zic ca o sa mearga bine la Missano -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
doar pesimistul zice ca mai rau de atat nu se poate... io-s optimist, deci sigur se mai poate!! -
Sa nu uitam ca si KTM 1290 este o bestie de 160 cai....care nu prea iarta greseli.
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
@Method, ai scris "pe umed"! La asta ma refeream, nu ca a facut acel timp. Nu știu cine ce a zis doar ca mi se pare absurd sa fi batut recordul de cursa cu o mobra noua pe un asfalt umed. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Mie imi e mai simpatic Satana,pt ca am ramas cu un gust amar dupa cele 2 titluri castigate de Pecco...primul mai mult pierdut de prostalaul de Quartararo si al 2lea...hai sa zicem ca macar titlul 2023 a fost castigat.Macar Marquez dovedeste ca e in stare sa se bata (si sa bata) pe oricine de la cei vechi pana la cei noi,in ciuda prostiilor si accidentarilor monstruoase ce au decurs din ele. Ok - si eu sunt total plictisit de dominatia fara drept de apel a lui Marquez,si mi-as fi dorit sa se lupte pana in ultima cursa pt titlu cum au facut in 2024,dar se pare ca anul asta (si anul viitor la fel) vom asista la o defilare...dar am mai zis - nu poate fi Marquez condamnat pt asta,ci macalaii astia mici care nu se pot ridica la nivelul sau. Nu inteleg - ce sa nu cred?Ca a facut ala 1.39.3?Pai vezi ca am dat sursa - David Emmett,adica nu e cineva de canta la tzambal si s-a apucat acum sa scrie,e un jurnalist reputat. Aia am si zis - nu stim ce inseamna "damp" - poate fi umed greasy etc poate fi mica diferenta fata de timpul pe uscat sau nu in functie de cat de ud sau greasy a fost si cata aderenta a avut... Concluzia (mea) e faptul ca mi se pare un timp bun avand in vedere ca motoreta e total noua,pacat ca nu a fost vremea ok. Dar vom vedea mai pe larg la Missano ce stie/ce poate acest V4 pt ca va fi alergat tot weekendul cap-coada de A.Fer care nu e un pilot slow plus ca am inteles ca dupa Missano va fi luat la joc luni cam de toti pilotii Yamaha. So....Missano e un bun benchmark.Catalunya la fel,Sepang la fel.Sa o vedem. Cred ca cel mai rau nu e faptul ca Pecco nu poate tine pasul cu Marquez ci faptul ca isi ia bataie nasol de la Alex Marquez. Ok,ok - il ajuta frati-su cu riding tips ii arata pe telemetrie unde greseste se antreneaza impreuna, ii face ala setarile- trimite un inginer de la Ducati sau ceva idk,ba nene ba dar da urat rau de tot - ditai pilotul de uzina e batut de un baeat cu 2 mecanici in boxa al carui mare atu e ca il cheama ca pe un smecher... Hai ca anul trecut cand si-a luat bataie de la Jorge de la Pramac parca era altceva - Pramac e echipa satelit dar reputata,profi,Jorge Martin e printre cei mai rapizi piloti din lot,baiat de mare viitor (daca nu mai face tampenii),a avut niste ani buni la dispozitie in care tot a crescut,dar vine fatza prelunga asta de la Nadia Padovani si cu 2 mecanici se urca cu picioarele pe tine?Urat rau. -
Consum ulei - Honda CBR900RR
topic a răspuns lui radu86 în RazvanLNIul Service si intretinere curenta
Problema cu LLM-urile astea e ca e ca si cum ai intreba pe un forum uite aici alt raspuns de la LLM: "are the synthetic oil molecules smaller than mineral ones? Great question! The difference between synthetic and mineral oil molecules isn’t just about size—it’s about uniformity and structure. Molecular Comparison: Synthetic vs. Mineral Oil Synthetic Oil: Engineered in labs with uniform molecular structures. Molecules are similar in size and shape, often smaller and more consistent. This uniformity allows for smoother flow, better lubrication, and greater stability under extreme conditions2. Mineral Oil: Derived from crude oil and refined. Contains a mix of molecule sizes and shapes—think of it like a blend of golf balls, tennis balls, and basketballs. This inconsistency can lead to less efficient lubrication and more breakdown over time. So while synthetic oil molecules may not always be smaller, they are more consistently sized and shaped, which gives them a performance edge. It’s like comparing a jar of identical ball bearings to a jar of random pebbles—synthetic oil is the ball bearings." Practic se contrazice singur (exact ca si cum ar citi parerile de pe un forum): "sunt mai mici, dar nu sunt mai mici". Pe scurt, cine stie? Eu unul incerc sa gasesc surse credibile, iar LLM nu este o sursa credibila decat daca iti da niste referinte stiintifice. Nu incerc sa zic ca moto are o problema. Eu unul as folosi uleiul care nu este consumat si i-as da inainte la plimbare/circuit. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
cred ca la final diferenta de puncte MM-Peco va fi mai mare decat punctele cu care a luat campionat candva Peco ce nu inteleg la Peco: s-a mers pe atatea tipuri de circuite: high grip, low grip, stop and go, flowing , omu e praf pe toate. zici ca a uitat complet sa mearga. frate si Nakagami vea un circuit unde mergea mai bine decat pe restu mila mea pt Peco incet incet se transforma in ura pt cele 2 campionate luate. am zis si crezut asta de vreo niste etape. exact. uconfirmed dar super stupid Q vine pe V4 si ia campionatu in astea 6 etape ramase sau cate mai sunt. -
Nu e problema pe acel segment de drum, totusi ai multe segmente de drum unde esti singur in pustietate totala. Intre Ostrov si Baneasa este ok drumul cu ceva denivelari in functie de "peticeala facuta", dar nimic grav, nimic deranjant. Intre Baneasa (ai Petrom) si Negru Voda (nu ai benzinarie) drumul a fost proaspat reasfaltat undeva la 50% din drum, te dai cu rolele pe acolo. Oricum intre Baneasa si Negru Voda, te intorci in timp......daca te uiti atent la atmosfera celor cateva sate izolate de pe acel segment de drum.
- 122 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Sper ca nu crezi o asemenea aberatie Adica daca ar fi fost pista perfect uscată/gumată ar fi fost mai rapid cu cat? 5-10sec/tur? Omg Pecco a fost pe fundul gropii în weekendul trecut, de aici are doar o singura direcție, in sus. Eu cred ca va merge bine in acest weekend, top5, top3, chiar pentru victorie nu-l vad dar nu se știe niciodată cecse poate întâmpla. Eu cred ca in restul curselor va progresa(de unde este acum) si nu as exclude chiar o victorie (poate cu putin noroc) in restul curselor ramase. -
Vandut
-
Si gurele tari in care se poate merge legal in siguranta (bineinteles ca nu e nicio placere, doooh!) sunt alea cu foarte multe autostrazi. Cum ar fi Austria. Acolo pe DN-uri, DJ-uri etc nimeni nu se grabeste pentru ca au putin de mers pe ele, 90% din drum se face pe autostrada. In tari bananiere precum Romania, Bulgaria nu esti in siguranta la viteza legala pentru ca toata lumea se grabeste pe DN-uri. Si stiti care e culmea? In examenul pt permis exista o penalizare pe care o poate da examinatorul pentru "neincadrarea in ritmul impus de ceilalti participanti la trafic". Chestie in evidenta contradictie cu alta penalizare pentru "depasirea vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv". Deci pana si legiuitorul recunoaste ca, daca majoritatea participantilor la trafic circula peste limita de viteza este periculos sa circuli tu legal. In cazul in speta, Bulgaria, depinde de cum e traficul. Dacate duci in noiembrie poti sa mergi legal, pentru ca putini bulgari o ard grav. Daca te duci in iulie august pe rutele spre Grecia si incerci sa mergi legal e nasol pentru ca sunt o gramada de romani care o dau tare. Deci ajungem la cea mai importanta chestie legata de viteza, dupa parerea mea: adaptarea vitezei la conditiile de drum si trafic. Pentru ca nu viteza ucide, ci neadaptarea ei in functie de ce e in jur. Am mai spus asta, eu merg mai tare pe drumuri semiaglomerate decat pe aceleasi drumuri goale. Pentru ca atunci cand sunt goale fac soferii dubiosenii si te pot mai usor surprinde cu garda jos din cauza relaxarii indusa de drumul gol.
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
da la asta ma gandeam si eu, ca e bun timpul pt un prototip nou, indiferent de ce conditii au fost. deci potential exista. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
fan inversunat nu sunt nici eu, dar mi-e mult mai simpatic decat Satana -
Președintele Cehiei, Petr Pavel, își petrece vacanța în România, explorând țara pe motocicletă, transmit mai multe surse media. El a fost văzut azi în Craiova îndreptându-se spre Parcul Romanescu împreună cu o echipă de securitate.
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Eh,eh nici eu nu sunt fanul lui da nu l-as da chiar asa mort si ingropat.... In alta ordine de idei,on the Aprilia side : Jorge Martin explained why Aprilia’s braking strength is “maybe too much” after another comeback ride from 17th to tenth in the Catalunya MotoGP. “I am very, very strong in braking with Aprilia. Maybe too much! I can overtake riders, but I miss a bit of corner speed," he said. “There's always a compromise. I think I have to lose a bit of braking, and gain in other parts. “It seems like with the Aprilia, you can force the front [in braking], but if we don't have a really good first touch of the throttle, we spin the rear a lot. “So, I need to brake hard, but release smooth, and then a little bit of throttle. “If I do everything aggressively, like I used to do in the Ducati, then everything becomes really difficult. So the stability is now where we have to focus and try to be smooth.” Interesant - deci e mai buna pe frane decat GP24?(JM cred eu ca are o parere avizata in acest sens),dar mai slaba pe accel si mai "irascibila" -
Cum e drumul acela ?? Vreau sa-l fac cu Guzzi in weekend. Am fost recent Buc-Calarasi -Adamclisi -Ovidiu -Năvodari si acela este ok.
- 122 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri: