Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Astea numai cu bricheta se mai repara, dupa... sigur nu mai curge.
  3. Salut, am revenit cu o nouă întrebare, deoarece mi am luat gândul de la acel sxf.. Vreau să îmi iau un Ktm exc250, dar nu știu ce să aleg între exc si excf (2T vs 4T).. Îmi place mai mult exc-ul dar nu știu exact consumul, știu ca la excf e de cam 3-4L, la exc cat poate sa fie? 6-7L, nu? Imi place la 2T, manevrabilitatea și răspunsul rapid al motorului, plus ca e mai bine 2T pentru urcări (chiar dacă stau în Constanța, am ceva dealuri). Cred ca o sa merg pe un Exc250 2008-2010, ma satisface mai mult chiar daca consumă dublu aproape, oricum merg in regim de hobby deci nu o sa consume așa mult sper..
  4. Salutare! Am patit-o si eu acum sa ma trezesc cu o scurgere de benzina pe la conector / flansa pompa benzina. 1200 GS - K25, 2009. Motorul e acum in service BMW in Buc., au schimbat un oring dar tot curge, se pare ca este partea mama care intra in capacul pompei. Nu ar parea fisurata, curge pe langa colierul metalic, deci pozibil pe la filet. Solutia propusa - schimbare pompa cu totul, ceea ce este exclus! Gasesc la cineva pe grup un kit de inlocuire a flansei/cuplei? Asta ca sa nu astept xx zile pana comand ceva de afara. Multumesc.
  5. ulei_moto

    Moto nou

    salut ! Mi s-ar parea normal ca VIN-ul sa fie pe factura, cel putin asa a fost la mine cand am luat moto sotiei. Dealer-ul ar trebui sa iti ofere nr rosii si autorizatia de circulatie provizorie. Ce face dealer-ul daca vine unu cu buzunarele pline ( acum este imposibiil, vine cu transferul bancar ) si spune "vreau sa plec pe motocicleta asta, acum, uite banii !" apropo, eu am dat avans pt ultima motocicleta din stoc, a fost "rezervata", urmand sa finalizez actele cu leasing-ul si a doua zi, moto a fost vanduta pe plata integrala altcuiva si a trebuit sa stau 2 luni dupa alta motocicleta , asa ca .....posibil sa fi patit la fel
  6. hora09

    Moto nou

    Felicitari pentru achizitie, nu ne zici si noua ce GL ti-ai luat? Cum vad eu, problema ta este o posibila lipsa de transaprenta si explicattile necesare referitoare la proces: cat timp, cine, unde, cum, etc. 11km nu e motor de la test, cine plm face 11km proba, da na poate aicea nu stiu eu cum mergea treaba. Comunica cu vanzatorul si intreaba ce ai nevoie, sper sa fie competent.
  7. Nu stiu unde ai fost, dar mie mi-a luat pentru revizia furci, in 2017, 800 lei cu piesele incluse. Un servuce cunoscut din Bucuresti.
  8. Pandy

    Moto nou

    Salut. Crede-ma ca in urma experientei avute e mai bine sa iei o motocicleta cu cativa km decat cu 0. Inseamna ca a fost testata. Ai doar cativa km, nu sute. Daca e in stare perfecta, ia-o. Personal, la scurt timp dupa achizitie, in doar 3 km de la plecare, a fiert dupa care a sarit furtunul de la radiator catre motor si aia a fost. Nu te astepta sa o primesti imediat, e o greseala. Altii asteapta cu lunile dupa ele.
  9. Exemplu de ce treaba buna face prefiltrul de la Rottweiler, exemplar! si filtru de la crf300rally ce e drept nu a fost inlocuit inainte de excursia noastra
  10. NewRiderr

    Moto nou

    Salut! In urma cu 3 saptamani am cumparat o motocicleta "noua". Am platit-o in baza facturii si speram sa intru in posesia ei in 2-3 zile. Inca nu s-a intamplat acest lucru. Am vorbit cu dealerul sa-mi dea VIN-ul pentru a lua eu numerele provizorii dar zice ca VIN-ul o sa fie scris pe cartea de identitate atunci cand o s-o primeasca si dupa pot s-o inmatriculez direct cu numerele permanente. La o verificare am vazut ca motocicleta nu are 0 km ci 11 km pe odometru. Am impresia ca sunt cam inselat aici si am nevoie de sfaturi.
  11. Azi
  12. Pe care 99% o sa o țină în paralel cu electrocasnica 🫤
  13. Judecand dupa ce s-a intamplat zilele trecute, inca odata se poate constata cat pret poti pune pe declaratii. Poate Jiji o fi fost sincer (desi eu am mari rezerve in ceea ce il priveste), dar iata ca declaratiile au un termen foarte scurt de expirare.. Pe de alta parte, vad ca s-a ajuns la analiza pe text.. "nu avem nevoie de MM ca sa castigam". Pai ce drk sa insemne afirmatia asta daca nu un mod diplomatic de a spune ca MM nu este dorit la Ducati? Si sunt convins ca cel putin o buna parte din timp, inainte de a veni la Gresini si chiar dupa, NU a fost DORIT. I s-a facut loc, pentru ca i s-a cerut lui Jiji sa ii faca loc. Faptul ca i-a refuzat pana si ultima iteratie a modelului GP23, spune multe despre circumstantele in care a venit la Ducati. Sa fim sinceri... a venit oarecum pe usa din dos,. Nadia, a intrat in fibrilatie, cand s-a trezit cu Mimisor la ea in echipa. Atitudinea lui Jiji si a celorlati bossi ai echipei s-a schimbat cand au vazut ce poate face omul cu troaca aia. Atunci a devenit clar si pentru ei ca trebuie musai sa il pastreze, dar nu neaparat la uzina. Il voiau la o echipa de client cu motoreta si sprijin de uzina, ca sa il poata pastra si pe JM. Si sunt din nou convins ca in urma declaratiei cu pricina, cineva de sus, incepand cu Domenicali si terminand cu cine stie ce zeu de mai sus, i-a transmis lui Jiji ceva de genul "boss, MM trebuie sa ajunga la uzina!" Punct! Ai facut si gresala sa nu intelegi ca sunt factori de putere care pot decide peste capul lui Jiji. Cam da. L-as mai include la piloti decenti si pe Bastianini. Cred ca pe o motocicleta cu care se intelege, poate face performanta. Clar, nu este un pilot slab. Rossi va ramane top dog-ul suprem indiferent de palmaresul final al lui MM. Pe langa palmares, sunt mai multe aspecte (necuantificabile) care conteaza, atunci cand trebuie sa stabilesti cine este GOAT. Insa MM este si el acolo. Repet, astia doi au liga lor. Da! Am uitat de Doohan. Il astept pe Acosta in grupul asta select. Sa vedem daca va confirma, dar inceputul este promitator. Si eu tot cu JM, dar sa fim realisti, in noile circumstante, nu il vad sa ia titlul, decat daca face Pecco cine stie ce prostii grave, care il scot din joc. Chiar si asa, Jiji&Co ar prefera sa il vada pe MM luand titlul, decat pe JM... in definitiv, acum este pilotul lor. Btw... Mimisor isi ia cu el vreun om, la Lenovo? Se pare ca se intelege foarte bine cu actualul inginer de la Gresini. Bine, stiu ca are un mecanic pe care il ia cu el, oriunde pleaca, intreb de alti oameni cheie care ar putea sa il insoteasca. Sau poate se reuneste cu Santi... .. stiu, wishful thinking...
  14. Dacă și cu alte roti face la fel... Problema e în alta parte. Cadru, juguri, Roata spate e aliniata corect? Și da legat de presiune în roata fata, asta poate fi o problema
  15. Ce înseamnă bună? Ai 2,5 bar pe față, la rece?
  16. Presiunea e bună. Oricum chiar și dacă nu ar fi bună nu ar trage doar într-o parte
  17. Mă și văd trăgând la unul prin Cojasca, acolo unde cofretele electrice ale locuințelor sunt cocoțate sus pe stâlpi!
  18. O masina absolut inutila daca nu o folosesti pt ce a fost ea gandita.
  19. Salut colegii. Am un Kawasaki z750 an 2007 care trage într-o parte și nu reușesc nicicum să aflu de unde vine problema. Mai concret ghidonul trage stanga iar motocicleta se înclina spre dreapta, asta fiind cu mâinile luate de pe ghidon, altfel doar îmi obosește mâna stângă cu mâinile pe ghidon. mentionez ca sunt făcute măsurători și e la linie. Are rulmenți de jug noi. Am schimbat de pe un motor identic (doar de test) furcile ,roțile,basculă și nici un rezultat. Legat de accident m-au asigurat 2 foști proprietari de dinainte ca nu a avut accident și ca ei nu au simțit aceste simptome. Încă o mențiune ar fi faptul ca motorul a staționat foarte mult timp,nu a fost folosit și câte 2 ani și a stat în fața blocului în soare/ploaie/ninsoare. vă rog dacă aveți ceva idei să îmi spuneți.
  20. Doohan sigur era si el! dar nu-l uita nici pe Ago!! se urca pe 350, castiga cursa, juma de ora pauza, se urca pe 500 si castiga din nou
  21. Să îți dau un exemplu de cerere și ofertă E unul celebru.skr La ăla a mers in tip sa schimbe anvelopele.pret cerut 200lei.clientul a acceptat.cand a revenit la cotetz după motor.s a modificat schimbarea.manopera s a transformat în 500 lei pentru că a mai "verificat" din proprie inițiativă alte componente . Același personaj face și resoftari.cere cam 2000blei dar șansele sunt 50-50.in cazul in care nu reușește,clientul Primește doar 1200 înapoi...trebuie sa își asume riscul.aflata tot la la un client multumit Din motivul asta suflu și in iaurt când e vorba de meșteri moto.cerere și teapa .asta se practică cu succes Adi badila a început să bea apa după skandal.m am întâlnit cu un tip la meșterul unde merg.a platit 1400 lui badila pentru o revizie generală cu schimb de lichide(motor.frane,filtru aer) și un ghidon nou Făcea schimbul de ulei motor.lichid frana din nou... Badila nu a avut chef să le schimbe ,dar a luat banii pentru asta S a ales după plata a 1400 lei cu un ghidon nou și clacsonul reparat,atat E bulangeala mare Sa mai spun că am platit 450 lei pentru revizia furcii.cu tot cu semeringuri și ulei.ce e drept nu a curățat cu ultrasunete furca,dar au fost măsurate tuburile pentru că motorul a fost implicat Intr un accident.are bătaie mica la un tub.dar e ok
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...