Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. ^totusi a fost dezastrue tapa trecuta pt Aprilia. dar da, de obicei se misca binisor. oricum Q are ceva sanse sa intre in Q2. totusi iesise cu mediu, asa spuneau Gigeii, ar fi vazut si banda pe cauciuc. nush , nu ma pricep.
  3. Salut, planuiesc sa ies pe traseul Bucuresti-Focsani-Lepsa-Cheia-Bucuresti, duminca asta pentru ca vremea e cea mai stabila atunci. Deocamdata sunt singur, daca sunt oameni interesati, bagati aici!
  4. On topic: MM le-a rupt fășu'. Buni Honda. Ambii in Q2. Quartalabo o suge, din ceva promițător a rams pe 12. A trecut iar la mărgele. Bezzechi îmi arată ca nu e doar o întâmplare ci ca poate fi consistent on top. Bravo lui. I-a dat o mana de ajutor si colegului Martin care a intrat in Q2 direct pt prima data anul acesta si cu Aprilia. Aaa si colacul peste pupăză: Si-a revenit Pecco, un P6 daca nu ma lasa memoria
  5. M-am uitat si eu de cand avem si noi un reprezentant in această competiție, in rest.... pământ de flori..
  6. Azi
  7. https://movemequotes.com/when-arguing-is-futile-short-story-of-the-donkey-and-the-tiger/ .
  8. Ne despărțim cu lacrimi de crocodil in ochi de... MotoE https://www.the-race.com/motogp/motoe-motogp-support-series-suspended/# Pe mine personal m-a durut fix in p de acest motoE. Le-am văzut si live, nu ma interesează deloc. Bani cheltuiți aiurea.
  9. Asa ma gandeam si eu. Eu nu pot sa ma uit prin parbriz,am Puig si tot parca vad distorsionat. Pt insecte si curent l-am pus …atat.
  10. Cu far, bord si oglinzi n-are cum sa fie cross, nici macar enduro, maxim un dualsport.
  11. Un deflector prin care te uiti? Pare inutil de inalt. Ca sa isi faca treaba, recte sa devieze aerul peste tine, ar trebui sa fie maxim pana sub barbia ta.
  12. VID_20250912_174333523.mp4 De la n 1 sep am cumpărat un cross de 150 CC 4 te,i am pus câteva extra,proiectoare led,stop led,bord universal.....merge bine...dar nu i cine știe ce,mă așteptam să nu fie wow la prețul de achiziție! VID_20250912_174333523.mp4
  13. Tin sa va amintesc ca sunteti pe topic de cursa, "Generale" e alaturi. Oricum, cred ca o idee buna ar fi un topic special "Method vs. XT600 despre GP". Si mai tin sa amintesc sau sa aduc la cunostinta, doar asa, tangential si off topic, desigur, ca substantivul "narativ" nu exista in romana. Exista "naratiune", ceea ce inseamna "povestire", in niciun caz "ipoteza", sensul in care tot folositi unii romglezismul "narativ". Scuze, n-am putut sa ma abtin...ma zgarie me urechi sau pe ochi, depinde.
  14. Foarte bine pana acum pianu v4, la mai putin de 6 zecimi de Q si sa nu mai punem la socoteala ca a cazut pe final deci n-a apucat sa dea mai multe ture de full cox. A si batut 2 piane L4. Ha sa vedem ce va face maine si mai ales Duminică in cursă.
  15. Si mai sunt cazurile in care nu gasesti ce vrei decat in China,ca aia fac toate draciile. Eu am căutat pt.Guzzi diverse : proiectoare mici,gen cat dopul de sampanie,sa fie “dă firma consacrata”si nu exista,cutie de scule tip termos si altele,am gasit doar pe China. Prelungire aripa fata,dă firma vreo 20 Euro,pe China 20 Ron,tot din plastic e. Plus la maruntisuri gasesti ce vrei… Dar trebuie sa stai sa alegi cu atentie si nu cel mai ieftin.
  16. Vreau sa plece,... sa strice si motoretele altora... Mmm..sa vedem cum se vor face jocurile pe piata transferurilor, dar nu stiu ce sanse ar avea sa ajunga la Ducati. Mai este si Acosta in ecuatie. Si chiar daca ar ajunge la Ducati, nu la factory.. La Aprilia va ajunge doar daca pleaca JM, dar daca tantalaul revine la sentimente mai bune, s-ar putea sa nu mai vrea sa plece de la Aprilia. Dar este prematur sa vorbim despre transferuri... pentru 2026 grila este facuta, insa la anul va fi din nou show, macar in ceea ce priveste negocierile noilor contracte.. .
  17. Și aici sunt perfect de acord cu tine.No argue. Tot ce am spus eu e ca Gigi nu îl vroia la factory de aceea l-am și asemănat atunci pe MM cu amanta aceea bună pe care o dorești dar care e prea high maintenance ca să o iei de nevastă - de aia vroia sa ii dea un culcuș frumos la Pramac.Dar...amanta a fost șmecheră și i-a tras preșul de sub picioare. Same here. Și eu sper sa plece. Sunt convins ca nu din aceleași motive cu tine, dar chiar m-as bucura sa plece. Și Aprilia e singura echipă la care ar fi logic sa se ducă- nu îndrăznesc nu îndrăznesc sa sper la un Ducati factory,ca aia ar fi visul cel mai indrazneț si al lui si al nostru- ce batalii am vedea... Dar măcarAprilia si tot ar fi bine. Revenind la prezent,Memelu a ridicat ritmul 1.30.5,încă mai e jumătate de sec pana la record,Bagnaia vad ca s-a trezit. Yamaha V4 si speranțe mari dar pana una-alta si pe un circuit high-grip nici una nu prinde Q2.Mda. Și un lucru bun - ambele Aprilia direct in Q2.
  18. Hmm.. nu stiu ce sa zic.. teoria mea este ca sentimentele lui Jiji fata de MM au fluctuat de-a lungul timpului. Cand Mimisor ii snopea cu bataia, l-ar fi vrut, dar cum spaniolul nu era interesat, strugurii erau acrii si in consecinta declara ca nu eeste interesat de el, etc, etc. Apoi, dupa accidentarea cu toate complicatiile, prin care a trecut Marc, cand nimeni nu mai credea in vreo revenire a lui la nivelul care l-a consacrat, nici jiji nu a mai crezut in el si nu l-a mai dorit. Repet, este credinta mea, venirea lui la Gresini s-a facut "pe pile". Sunt convins ca s-a implicat inclusiv Ezpeleta in toata afacerea asta si i-a explicat lui Domenicali si lui Jiji, ca pentru binele competitiei, satana trebuie sa ajunga la Ducati. Ca in acel moment, nu a fost foarte dorit, o arata si faptul ca Gigel, sub tot felul de pretexte puerile, nu i-a pus la dispozitie nici macare varianta finala a GP23. Dupa ce i-a vazut prestatiile si telemetria, pe o motocicleta dificila, si-a dat seama ca are de-a face cu un supertalent si, sunt convins, a dorit sa il pastreze, insa nu sa il aduca la echipa de uzina, unde JM prin prisma rezultatelor, era mai indreptatit sa ajunga. Si asta a fost planul initial al lui Gigel... JM la uzina, MM la Pramac cu motocicleta si sustinere de uzina. Cu Bagnaia, pilot principal la uzina, Dall' Igna isi asigura un adevarat dream team, cu cei mai buni trei piloti ai campionatului. Numai ca Marquez i-a stricat planurile si bine a facut. Acum, ca MM a distrus concurenta, iar Pecco e pe niciunde, Luigi este in love cu MM... Cam asa vad eu treaba cu "jiji nu-l vrea". Ba l-ar fi vrut, ba nu l-ar fi vrut, in functie de situatie... Am inteles foarte bine pentru cine se construieste acel V4, numai ca stii cum este.. nu intotdeauna este pentru cine se pregateste... Eu sper sa plece. Oriunde, numai sa plece. Eu am spus lucrurile astea de cand se intamplau evenimentele cu pricina. Repet: in acel moment Gigi voia sa il pastreze la o echipa de client, cu motocicleta si sutinere de uzina. La factory il voia pe JM, cu care aproape batuse palma. Acest aranjament era important si din alt punct de vedere: cu JM la uzina si MM la Pramac, Jiji pastra si echipa Pramac in ograda proprie, adica win, win, win... Vezi ca in postul de mai sus, am aratat ca sentimentele si intentiile lui Gigi fata de MM au fluctuat in functie de conjunctura. Eu nu am spus niciodata ca Jiji nu l-a vrut niciodata. Au fost momente in care l-ar fi vrut.. probabil visa la el. Apoi, foarte probabil, nu l-a mai vrut (accidentat, rupt, aparent terminat, etc), dupa care l-a vrut (a aratat cu GP23 ca nu era deloc terminat), dar in planurile lui, nu avea pentru el un loc la uzina. Deci atentie la nuante. Si atentie la declaratii... cum spuneam, declaratiile nu se potrivesc mereu cu adevaratele dorinte ale celui care le face. De asta iti sugeram sa le iei cu spirit critic.
  19. Sunt si lucruri bune facute in china si sunt convins ca ai si matale . Daca la cumparaturi prima regula sunt ''banii cat mai putini'' , atunci cu siguranta ai sansa sa iei niste porcarii . Nu-i o regula , dar ceva bun din china iei cu maxim 30%-35% mai jos fata de EU ....daca diferenta e mai mare , sigur undeva s-a facut rabat la calitate .
  20. Ti-am explicat si atunci ca eu nu sustin si nu am sustinut niciodata ca "Yamaha nu stie sa faca motoare V4" - astea sunt vorbele tale pe care mi le-ai atribuit mie,da rewind si ai sa te convingi - stiu f bine ce am zis. Da,perfect de acord - cand motorul se zvonea ca e in lucru (tot ce aveam erau zvonuri) - eu spuneam ca sunt doar zvonuri,si da asa am zis si sustin - Yamaha nu are sens sa scoata un V4 pe care sa il arunca dupa 1 an,exact - construirea unei motorete total noi presupune un buget minim dublu fata de bugetul Yamaha,iar pe baza istoriei recente a Yamaha - ce naiba te-ar face sa crezi ca investesc,cand ei la Missano aduceau fix o bascula,au mai facut pana acum asa ceva? E foarte interesant pt mine cum tu ai crezut 100% - incredere oarba in ceea ce au spus cei de la Yamha (avand in vedere ca niciodata in viata lor nu au mai mers cu 2 proiecte paralele si nu au mai cheltuit asemenea bani in gp) dar nu ai crezut declaratiile normale as zice ale unui sef de echipa reputat.De ce??? Realizezi ca tot acest efort cu V4 dezvoltat in graba in paralel cu L4 actual a fost pt a-l pastra pe Quartararo la ei nu? Adica e grav daca nu ai inteles asta. Problema e ca acuma trebuie sa si mearga acest V4 ca ala sa stea beyound 2027 la ei. Eu sper sa semeneze cu Aprilia dar na...wishful thinking,cine stie care pe unde va ateriza... Exact asta am zis tot timpul,de ce ne certam? 1.Gigi a declarat ca nu e interesat de MM la Factory - eu l-am crezut 2.Dupa cum bine ai spus Gigi vroia sa nu il piarda totusi si sa il semneze cu Pramac - lucru care ne-a fost dezvaluit insa ff tarziu,in acel weekend,asta am spus eu tot timpul,insa singura diferenta e ca eu credeam ca Jiji il va pastra la Gresini,el insa se gandea la Pramac,oh,well same thing.Pt gigi,pt MM s-a dovedit ca e o mare diferenta. 3.99% locul la uzina era pt JM - de aia au si batut palma !!! (vorbele lui JM din acea vineri dimineata),insa pana duminica oha,salut 4.cand MM a dat bomba ca el nu semneaza nimic cu Pramac planul lui Gigi s-a dus pwli de suflet plus ca s-a implicat Domenicali.The rest is history. Si f bine zici - MM a fost cel mai bun transfer al lui Gigi dupa toti italienii posibili si imposibili pe care ii adusese pana acum,no argue. 100% de acord cu ce zici - deci in concluzie l-a vrut Gigi la echipa ? Factory? Pai si tu spui cu subiect si predicat ca si mine ca NU - el l-a vrut pe JM!! Ee mai nene ma,asta e fix ceea ce am zis eu tot timpul si pt care mi-am luat n hate'uri.So... #jijinulvrea Deja bati campii. Mie imi place si Aprilia,mi se pare foarte flowy.
  21. Eu vreau sa zic ca eu cred sincer ca avea deja ARANJAT un deal cu "Jiji nu-l vrea", chiar as plusa inca o data si as spune ca a fost dorinta lui MM sa mearga la Gresini intai, Jiji nu-l vrea l-ar fi luat direct la Factory din 2024. Plecarea de la Honda a lui MM a fost foarte grea pentru el, fara ceva valoros in mana nu ar fi plecat niciodata.
  22. Buna observatia... sa nu fie un in line 4, dispus longitudinal... Crossplane este motorul actual, in line four, cu ordinea aprinderii modificata de crankshaft-ul configurat 270°-180°-90°-180°. Big bang-ul. Tocmai crankshaftul ala complex, care necesita contragreutate extra (sau un sitem mai complicat de contragreutati), face ca motorul sa fie mai lat si mai greu decat un in line traditional. Si mai greu decat un V4... Sunt convins ca MM, in momentul in care a decis sa plece de la Honda, si-a stabilit ca obiectiv sa ajunga la Ducati factory. Era foarte clar pentru el ca semnatura cu Gresini, era doar o situatie provizorie, prin care voia sa puna piciorul in curtea Ducati. Urmatorul pas, uzina!
  23. Poate candva in viitor in vreun documentar se va afla ca MM a aranjat sa ajunga la DUCATI FACTORY dinainte de a-si da demisia de la Honda. Eu personal sunt convins de asta. Anul de initiere la Gresini a fost alegerea lui Marquez, Ducati l-ar fi luat cu siguranta si in 2024. Marquez a fost precaut si a vrut in primul rand sa isi dovedeasca lui insusi ca inca poate si nu sa se repeada din prima la Ducati Factory si sa se faca de ra-hat acolo. Da, "Jiji nu-l vrea" si "Yamaha V4 nu va exista niciodata", astea vor ramane in analelele acestui forum si nu numai
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...