Toată activitatea
- Ora trecută
-
Tank bag - geanta magnetica rezervor Held
topic a răspuns lui dragan în draganul Consumabile si accesorii - doar noi
Vandut ! - Azi
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
https://www.crash.net/motogp/news/1073132/1/fabio-quartararo-tells-yamaha-we-arent-using-andrea-dovizioso-enough De ieri,12 iunie. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
ciudata declaratie, stie el care-s atributiile lui Dovi etc.? -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
-
Da, am si cozorocul si mandibula este detasabila... Este noua, am si cutia de la ea si saculetul.
-
La Axxis Oni ai si cozorocul? Mandibula banuiesc ca e detasabila, nu?
-
Ajutor RAR Yamaha r6
topic a răspuns lui Speedy.K în KingFlow999ul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
Opa, stai asa, ce-i aia "facea zigzaguri"? Croseta prin trafic sau "incalzea cauciucurile", adica mergea serpuit degeaba pe banda? Si unde s-a intamplat minunea? -
Pune mâna și curăță vopseaua de pe serie ( cu o lamă de cutter ), altfel oierii de la R.A.R. o să-ți repoansoneze gâtul cadrului și o să-ŧi îndoaie țeava. Sunt pățit de vreo câteva ori. Ulterior dai cu un spray cu lac si poți sta liniștit.
-
Inteleg ce spui dar chiar daca claxonam tot nu avea timp sa reactioneze, nu a dat cu spatele incet ci hotarat d'aia a ajuns motorul sub duba
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Dacă Fernandez A. a testat acel V4 și a scos un timp mai bun decât Dovi, pe aceeași motocicletă, la prima probă, iar acel timp este la numai 1.4sec de timpul lui Miller (chiar dacă Miller a fost pe L4) îți dau o ladă de bere. Acum câteva zile doar, Quartararo declara că Yamaha nu-l folosește pe Dovi la adevăratul lui potențial. -
banditbiker82 îl urmărește pe Vand 3 casti
-
Salutare oameni buni! Am de vanzare 3 casti care stau si aduna praf prin casa din cauza upgradului facut, asa ca sper sa se bucure altcineva de ele. Toate 3 sunt in stare buna, castile Axxis vin cu saculet si cutie, sunt ca si noi. Doar casca MT are cateva urme de uzura pe ea, nu au fost niciodata implicate in accidente. Castile sunt urmatoarele : Axxis Oni - Negru cu portocaliu neon -Masura S - Pret 350 lei Axxis Jet - Neagra cu grafica Skull Pistons - Masura L (Vine cu modele de ochelari retractabili albi si fumurii) - Pret 300 de lei MT Genesis Flip-up -Negru lucios -Masura XL - vine cu pinlock montat si viziera transparenta fara intercom - 450 lei Castile pot fi vazute si probate in Branesti , Ilfov , pe vechiul drum spre mare sau in zona Cora Pantelimon. Contact : 072.072.19.69 - Andrei
-
Ajutor RAR Yamaha r6
topic a răspuns lui Kagemusha în KingFlow999ul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
București, Grivița. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
OK, de aici sa intelegem ca de fapt nu au facut motor V4. -
Donatii - dar nu in bani
topic a răspuns lui Kristian în Inger`Albastruul Actiuni caritabile si de sustinere
Multamn fain. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Yamaha confirmed that Andrea Dovizioso was among the riders to first test their V4 engine. A private test took place on Wednesday at the Circuit de Barcelona-Catalunya, where test riders Augusto Fernandez and Andrea Dovizioso got their first taste of the highly anticipated V4. After giving a teaser of the engine’s roar, Yamaha described trialling the V4 as a “functionality test.” Meregalli : “The testing team is busy developing both, the current bike [Inline-4] and the new bike [V4 engine]. With the new bike we have done only a functionality test.We are not in the moment to evaluate the performance. The factory guys will test this bike only when we believe the performance is good enough to feel it, to understand it.” Timpi test Barcelona : 1.A.Espargaro Honda Test Team (RC213V)1:40.089s 2.Jack Miller Pramac Yamaha (YZR-M1)+0.077s 3.Miguel Oliveira Pramac Yamaha (YZR-M1)+0.708s .... 6.Yamaha Bike 2 Yamaha Factory Racing+1.491s ... 19.Yamaha Bike 3 Yamaha Factory Racing+4.434s Cele 2 Yamaha no-name sunt V4's,probabil cel cu timpi mai buni e Augusto Fernandez,celalt e Dovi care a cam iesit la pensie. "Functionality test" ok,dar sa faci un timp doar cu 1.5s mai lent e chiar decent mai ales daca motoreta e noua from the ground-up (nici nu as vedea cum ai putea baga un V4 cu toate auxiliarele sale in cadrul de L4) si la primul contact cu pista. Semne bune.Sa vedem ce se intampla pe viitor - daca il aduc dupa pauza de vara si tot e fantastic...pt o echipa care in trecut la jumatate de an aducea un set de winglets -
Donatii - dar nu in bani
topic a răspuns lui valibogdan în Inger`Albastruul Actiuni caritabile si de sustinere
Multumesc Cozmino! -
hai, pauza de masa, pofta mare!
-
Ajutor RAR Yamaha r6
topic a răspuns lui KingFlow999 în KingFlow999ul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
In ce judet ai fost? Mulțumesc de raspuns Mulțumesc de raspuns Merci de raspuns, M a oprit din cauza unui alt motociclist care facea zig zaguri in fata mea. A crezut ca suntem impreuna. Lui chiar i a puat si carnetul pt 30 zile pt comportament agresiv Mulțumesc de raspuns -
Urletele si injuraturile sunt mult mai putin eficiente in astfel de cazuri decat claxonul. Ai avut cel putin 2s in care folosind claxonul ai fi marit semnificativ sansele de evitare a incidentului. Cand ma urc pe alta motocicleta primul lucru pe care il fac e sa testez claxonul, sa ma asigur ca functioneaza si ca stiu unde e pozitionat butonul. Reflexul asta mi l-am format dupa ce am trecut prin vreo 2-3 situatii limita care ar fi fost mult mai usor de evitat daca claxonam la timp dar ori nu a functionat claxonul ori n-am nimerit butonul in timpul necesar. Claxonez extrem de rar dar e musai sa pot claxona rapid in caz de urgenta.
-
Posibil TPS murdar sau defect.
-
puiu_79 îl urmărește pe Mers in șuturi
-
Salut, am un BMW r1150 rt care "merge in șuturi" în treapta 1,2,3,4. Cu cât treapta de viteză este mai mare acest efect este mai puțin vizibil astfel că în 5 și 6 nu se mai simte. El merge în șuturi doar in momentul in care doresc sa merg cu o viteză constantă, in momentul in care accelerez nu sunt probleme. Bujiile le-am schimbat. Dacă cineva s-a mai confruntat cu o problemă similară și are un sfat, e bine venit.
-
Problemă turație / pornire Hornet PC34.
topic a răspuns lui Nguyen în Davidddul Service si intretinere curenta
Eu am intalnit sa dea fum alb si nu era antigel, mobra respectiva era racita pe aer. Ruginise cablul de soc si dupa ce-l trageai nu mai revenea socul la impingere desi maneta se intorcea la capat. Scotea un fum alb care semana cu un abur de apa dar se disipa destul de repede in comparatie cu cel provocat de antigel. Nu am inteles fenomenul dar asa s-a intamplat, dupa remediera cablului de soc a disparut complet problema. -
Buna dimineata!
-
- Ieri
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Explică-i lui BeBe mai clar, că pare că nu pricepe prea bine: - bascula nouă poate fi mai lungă, mai scurtă, mai grea, mai ușoară etc. - rezultatul = schimbarea distribuției greutății si implicit a ciclisticii. - elemente aero noi = același lucru. - șasiu nou pentru Marc = același lucru. - toate cele de mai sus au ca rezultat un comportament diferit al motocicletei ceea ce necesită noi setări, teste etc. Și e posibil să fie multe, multe altele de care noi nu avem habar pentru că nu au transpirat în presă.