Toată activitatea
- Ora trecută
-
Echilibrare si montare roti locatii service
topic a răspuns lui Kristian în Wezzyul Service si intretinere curenta
Ai deschis topicul la sectiunea gresita,ti-a mutat topicul la sectiunea corespunzatoare subiectului. -
Mneata de la
- Azi
-
Buna dimineata! Hai ca nu mai e mult!
-
KingFlow999 îl urmărește pe Nechifor Solitaru'
-
KingFlow999 îl urmărește pe JAWA 350
-
KingFlow999 îl urmărește pe Bigfoot
-
KingFlow999 îl urmărește pe OANA_OANA
- Ieri
-
KingFlow999 îl urmărește pe whoislyna_
-
KingFlow999 și-a schimbat imaginea de profil
-
KingFlow999 s-a înregistrat pe forum
-
Echilibrare si montare roti locatii service
topic a răspuns lui Wezzy în Wezzyul Service si intretinere curenta
Nu inteleg ironia? -
Cezar Craciun s-a înregistrat pe forum
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui raikk în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Posibil sa fi meritat o verificare. Dar. If it ain't broke, don't fix it, desi s-a cam depasit termenul. Oricum n-am cunostinte suficiente sa ma apuc, iar daca trebuie ajustate, treaba e destul de complexa, cel putin la mine. N-as deschide-o doar sa aflu daca da sau nu. -
Amintiri, povești - Sabina Popescu
topic a răspuns lui radu86 în whoislyna_ul Motociclisti, in fiecare zi
Poate la fel de off topic ca Silver Arrow imi voi permite si eu cateva constatari. In primul rand m-am inscris pe acest forum acum mai bine de 19 ani, cand abia incepeam sa fac scoala moto. Nu tin minte ca pe atunci sa fi fost luat in suturi pe aici, chiar din contra am gasit raspunsuri utile la cele mai multe din curiozitatile/intrebarile de atunci. Totusi, am observat cum incet incet au inceput sa apara tot felul de persoane agresive verbal, care sincer sa fiu nu cred ca au reusit sa isi impuna vreodata punctul de vedere. Dar cu siguranta au fost/sunt foarte vocale. De acord cu Silver Arrow si MirceaB ca o moderare mai stricta a forumului ar fi benefica. Este perfect in regula sa avem idei diferite pe care sa le sustinem cu argumente. Cand deja incep atacuri la persoana, misoginism si alte tampenii de genul asta, deja nu mai e libera exprimare ci nesimtire. Asta presupune ca moderatorii sa aloce mult timp pentur a supraveghea si pentru a tine continutul relevant si curat. Pe de alta parte, eu am reintrat pe forum acum vreo doua sau trei luni, dupa multi ani de pauza, pentru ca voiam sa aflu niste informatii despre o motoreta care ma interesa. Si pe topicul dedicat modelului, posesorii m-au ajutat cu tot ce am avut nevoie. Deci este posibil in continuare ca asta sa fie o comunitate care sa fie de ajutor. Spor si multi km pe doua roti tuturor! -
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Cristian C. în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
@raikk poate se merita dublarea efortului si pentru verificarea jocului supapelor, adica mie mai groaza îmi e sa umblu la întinzător decat la capacul axelor În altă ordine de idei eu am montat și handguard-urile pe motor astăzi. În rest.. are pe ea tot ce se putea, protectii, accesorii, samd. -
125cc Dual sport/enduro 2t sau 4t?
topic a răspuns lui alexalf9002 în alexalf9002ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Oh scuze am uitat sa scriu e kawasaki klx 125 Dar ce ziceti de prima generatie de suzuki hustler 125? -
125cc Dual sport/enduro 2t sau 4t?
topic a răspuns lui Kristian în alexalf9002ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Si care e acea motocicleta care-ti place mult? -
125cc Dual sport/enduro 2t sau 4t?
topic a răspuns lui alexalf9002 în alexalf9002ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Maxim 1800 euro pentru motocicleta -
125cc Dual sport/enduro 2t sau 4t?
topic a răspuns lui Kristian în alexalf9002ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Si totusi,ne poti spune ce buget ai? -
125cc Dual sport/enduro 2t sau 4t?
topic a răspuns lui alexalf9002 în alexalf9002ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Doar la japoneze m-am uitat. Este o motocicleta care imi place foarte mult, dar nu am gasit nici una in romania. Doar in spania cateva. in germania sunt dar sar de 2000 de euro. Nu zic, arata foarte bine dar e greu si cu transportul. Nici prea noua nu vreau ca sunt mai scumpe. Da, cu consumabilele chiar o sa ma uit. Si cu revizile stiu care e treaba. Tata mai repara acasa cositori bcs italiene si nu numai Apropo pe ce site-uri mai pot cauta motociclete in afara de olx? -
125cc Dual sport/enduro 2t sau 4t?
topic a răspuns lui xt600 în alexalf9002ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu deranjezi cu nimic, doar iti sugeram ca inainte sa deschizi topicuri, sa iti faci bine lectiile, dupa care pui intrebari punctuale. Oamenii sunt mai putin dispusi sa raspunada la intrebari de genul ,"Ce motor sa imi iau?" sau "2T vs 4T". Intrebarile la obiect, despre un anumit model, au sanse mai mari sa primeasca raspunsuri. Nu stiu modelele despre care vorbesti, dar in general cu japonezele nu dai gres. Sunt motociclete bine construite, fiabile si mai putin pretentioase, in ceea ce priveste mentenanta. Asta nu inseamna ca poti sa iti bati joc de intretinere, revizii, etc. Chiar ti-as recomanda sa te uiti spre japoneze, insa, asa cum spunea colegul mai sus, orienteaza-te spre modele actuale, altfel vei avea probleme cu piesele de schimb si consumabilele. -
Tot M1 va fi denumita? Hai cu topicul pentru Aragon!
-
raikk îl urmărește pe Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui raikk în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Am schimbat intinzatorul lantului de distributie, intinzator problematic pentru modelele pre-2014, care dupa mai multi sau mai putini km exista riscul ca lantul sa sara dinti si sa distrugi motorul. Intrucat stiu ca am avut un coleg in oras cu un super tenere din 2014 si auzisem ca a incercat sa schimbe intinzatorul (nu stiu daca s-a bagat si la supape) si a gresit pe undeva, motorul ajungand in cele din urma pe la Iasi la service. Nu l-am mai vazut prin oras de multa vreme. Experienta mea suna cam asa: - tacanit metalic pentru 2-3 secunde la pornire la rece in ultimii 2 ani. - incercat la diverse service-uri si mecanici pentru rezolvare. Multi au spus ca nu se baga, ca trebuie diagnoza (aici e alta poveste pt ca multi nu cunosteau faptul ca modelele pre-2014 nu au mufa diagnoza; diagnoza se face din bord), dar toti care au auzit-o au confirmat: intinzatorul. - mersi userului @bogdan harea cu ajutorul caruia, dupa cateva sapaturi si sincronizari, am reusit sa ajung la motodynamics Otopeni, la mecanicul Alex si colegul sau, pe care chiar daca i-au pus sefii sa se ocupe mai mult de vanzari si nu au timp, stiu meserie si incearca sa te ajute. - am adunat know-how suficient ca sa fiu 100% convins ca pot face operatiunea in siguranta. Deci pentru detinatorii de Super Tenere 2010-2013 cu probleme la intinzator: Am ridicat rezervorul, desfacut capacul lateral pentru acces lant, rotit manual motorul ca sa ajunga in repaus. Am pus cele 4 coliere de plastic pe lant pentru a-l tine tensionat + bucata aia neagra în locasul din stanga tijei pe care ruleaza lantul, înainte să scot vechiul întinzător. După ce l-am scos, l-am pus pe cel nou și am îndepărtat bucata neagra, lăsând tija libera. Sunt 3 chestii care merita mentionate: A durat ceva pana am prins miscarea de a ghida aricii ca să prinda lantul - doar indoi putin varful si il introduci de sus. Intra perfect in bucla. Spatiul era limitat pentru unul dintre suruburile intinzatorului, dar se poate scoate cu putina dexteritate si imbusuri potrivite. Dupa ce montezi intinzatorul nou, dupa manualul oficial, trebuie sa impingi tija cu o surubelnita mare pana detensionezi intinzatorul nou. In cazul meu, n-am reusit sa-l eliberez cu surubelnita. Am folosit o cheie, am facut parghie pe crashbar si am apasat pana am auzit un fasait. Am verificat tija si era tensionata. Am scos aricii, am verificat inca odata lantul sa fie tensionat. Am pus totul la loc si am pornit motorul. Absolut niciun zgomot la pornirea la rece. Atentie la garnituri, sa nu se deterioreze – atat la intinzator, cat si la capac. In mod normal ar fi trebuit scos si capacul de la valve pentru a lega lantul de pinioanele alea, sa ai confirmare vizuala ca lantul nu sare dinti. Nu am scos capacul de la supape. Aricii isi fac treaba perfect. N-am ales intinzator manual, ci tot intinzatorul automat updatat, care n-ar trebui sa mai aiba probleme. -
sa traiasca! pacat ca nici ei nu prea mai activeaza pe aici....
-
pauza de masa! pofta mare! ....all you can eat! ....
-
Postati cele mai faine poze moto d-ale voastre
topic a răspuns lui banditbiker82 în Kristianul Motociclisti in timpul liber
-
Amintiri, povești - Sabina Popescu
topic a răspuns lui MirceaB în whoislyna_ul Motociclisti, in fiecare zi
Asta este un lucru bun. Mulțumesc. Poate că este bine ca periodic, cei care fac atacuri la persoana și în principu nu respecta niste reguli elementare de bun simt, să primească o "pauza". Asta este însă o chestiune ce tine de cel sau cei care administrează acest forum. -
Nu-i de ce sa te scuzi,doar sa stii de ce a fost inchis. ✌
- 75 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Amintiri, povești - Sabina Popescu
topic a răspuns lui Kristian în whoislyna_ul Motociclisti, in fiecare zi
Acum am curatat topicul. -
intre timp si Pirelli incepe sa testeze gumele pentru Mgp anul asta: https://www.gpone.com/en/2025/06/04/motogp/pirellis-first-motogp-tyre-test-set-for-mid-july-at-aragon.html
-
Asa este. My bad. Scuze.
- 75 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Te intrebam caci ai promis sa revii cu detalii dupa 15 noiembrie 2024,pe topicul ei de vanzare.Cred ca era ok sa precizezi dupa data de 15 :nu s-a vandut,nu se mai vinde sau ca s-a vandut.Mai ales ca te-a intrebat cineva despre el acolo pe topic.
- 75 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri: