Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Da, asa este, oamenii au explicat foarte bine de ce au facut trecerea la V4. Colegul probabil nu a citit interviurile. @Method imi pare ca te roade invidia, pentru ca yamaha a facut un V4. Pana acum ii criticai ca doar poliseaza suruburi. Acum vin cu un proiect cu totul nou, iar tu tot dai cu pietre in ei... In loc sa apreciezi faptul ca au avut curajul sa iasa din zona de confort si sa exploreze o zona care este in toatala contradictie cu traditia lor, tu te dai de ceasul mortii sa ne convingi cat de tampiti sunt ca au trecut la V4. Sunt curios ce o sa mai spui, daca o sa le si reuseasca, intr-un final... Cat despre unele declaratii, ar trebui sa faci diferenta intre declaratiile care spun ceva si cele "politice". Pai ce plm voiai sa spuna, cand inca nu aveau pe planseta un V4? Normal ca spuneau ca L4 este plin de potential, ca heritage, bla, bla, bla... tu prea le iei in serios si construiesti teorii intregi pe nimic, pe niste declaratii care nu valorau nimic, nici macar in momentul in care au fost date pe goarna.
  3. Azi
  4. Pai eu ti-am detaliat motivele pt care intradevar nu cred o iota din ce bomban ei - dupa cum ti-am spus mai sus (cu argumente),cand cineva declara ceva ca peste 1 an sa faca fix invers de cum declara...si asta de mai multe ori...cand rezultatele sunt derizorii fata de ce declara,spera,viseaza ei....eu zic ca e normal sa nu cred. Comportamentul lor din ultimii 10-12 ani,rezultatele si istoria recenta arata ca nu prea sunt demni de crezare. Nu stiu de ce ii crezi tu asa cu ochii inchisi,sunt curios ce te face sa ai incredere in ei. Dar meh,fiecare dupa cum considera....tu si cu inca un coleg de aici credeati si preamareati si "revirimentul Yamaha" in timp ce eu iarasi eram Toma necredinciosul si oare cine oare cine a avut dreptate? So feel free sa ii crezi,dar nu ma condamna pe mine ca nu cred o iota din ce declara.Cand o sa aiba si ceva rezultate in spatele declaratiilor sau macar cand o sa fie consistenti in aceleasi declaratii de la un an la altul si nu o sa se suceasca la 180 gr (cum s-au sucit de atatea ori),atunci o sa ii cred si eu,pana atunci insa...no way. Pe Bartolini il cred,tocmai pt ca, spre deosebire de Yamaha,Bartolini are in spatele lui niste realizari in istoria recenta...problema e,iarasi,cu declaratiile Yamaha care sustinea sus si tare pana in 2024 INCLUSIV ca motorul L4 e foarte bun pt motogp'ul actual si nu vad nici un motiv pt care sa il schimbe....si in 2025 ghici ghicitoarea mea ce au facut Yamaha ? Si-au schimbat discursul cu 180 gr....hai maaa,dar de cate ori au mai facut ei asta? As zice ca diferenta majora (de putere) vine din mijloacele de fabricatie care fac ca Ducati sa fie top dog - o moto cu o asemenea aerodinamica si cu atat de mult df sa fie ca si forta peste toti....e cineva foarte meserias care face motoarele alea acolo,utilaje,puritati materiale,tolerante nu stiu ce au in plus dar au ceva.Deh,si-au bagat nemtii coada si daca nici nemtii nu stiu cu motoarele.... Si iarasi,repet,o diferenta mare o face grip'ul superior Ducati (atat mecanic cat si din df) - si aici Yamaha e mega-deficitara,si cred ca nu se va schimba mare lucru la acest capitol daca trec la V4. Sper sa nu am dreptate,eu sincer sper ca Yamaha sa scoata un avion la anul la Sepang,dar ma indoiesc masiv ca va fi asa. Stii cum era meme'ul ala cu picioarele sus pe masa in parc : Change my mind Eeexact. Sezonul 2025 care a fost fantastic pt AM si care coincide cu sezonul fulminant al fratiorului cel mare e doar un sezon - dar sa nu uitam ca omul e din 2020 in gp si a fost si pe la HRC Factory samd si...nada.
  5. Nu doar realist. Cu un sezon bun nu insemana ca AM e dumnezeul motoretelor vezi sezoanele precedente pe ducati, neica nimeni locul 9 si 8 tot la gresini tot pe ducati..
  6. Sa o stapanesti sanatos! Zici ca-i Aprilia Tuareg din fata . Ma mir ce ieftina a fost, de fapt ma mir ce reusesc sa ofere chinezii in banii astia (suspensii ajustabile, TFT). "Pe vremea mea" dadeai 6.5k-7k Euro pe un BMW F700GS second-hand si nu aveai atatea dotari, iar unele componente lasau mult de dorit.
  7. cine stie, cat timp MM ia campionatu Peco poa sa termine ultimu 5 ani la rand si ramane la uzina. sunt destul de sigur ca nu are cum sa aiba inca un sezon super dezastruos ca 25-ul. clar. nu o sa fie nimeni fericit: nici el si nici uzina. clar pleaca. esti suparat rau ori pe AM ori pe sezonul dezastru al lui Peco.
  8. Sigur asta ai vrut sa intrebi? DE CE SE FACE? :))))))
  9. nu crezi tu, ei zic altceva...si tind sa ii cred pe ei. au fost mai multe declaratii, am vb si aici... diferenta majora vine nu neaparat din putere, a zis si Bartolini ca se poate scoate aceeasi putere si in L4, problema ramane cu plaja mica de setup care o ofera L4 din arhitectura motorului. V4 fiind mai suplu, permite o plaja mai mare de setup cu care se pot juca. ma rog, sunt multe declaratii pe tema asta, nu le mai reiau ca tu nu crezi
  10. Aaa,pfff.Eram f curios cum ar rula AM pe GP25. Dar vom vedea la ceilalti - Diggia nu a rupt gura targului pe GP25,dar nici f prost nu putem spune ca a mers,spre deosebire de Pecco. Am auzit si eu ce "au explicat" ei.Yamaha a explicat multe la viata ei : a explicat cum nu era neaparat necesar seamless'ul cand toata lumea deja avea seamless si ei mergeau inca cu qs,a explicat cum nu au nevoie de echipa satelit cand plangea Poncharal sa ii dea lui Zarco o moto factory in regim de client ca in urmatorul an parca? cand a venit Petronas sa se intoarca fix la 180 grade sa faca fix ce ziceau ca nu au nevoie anul trecut,Yamaha sunt aia care l-au concediat pe seful de proiect (japonez) pt ca a zis Rossi la jumatatea sezonului ca motoreta e de calcat (2018 daca imi aduc aminte bine) ca mai apoi sa vina Q sa le arate ca motoreta pe care o blama Rossi se poate bate la victorii impotriva lui Marquez,samd samd. Yamaha e buna la explicatii,mai naspa cu punctajul in clasament performantele pe pista etc,de aceea nu prea pun baza in explicatiile Yamaha - pt ca ce spun ei nu se reflecta in realitate,plus ca iata,istoria recenta ne arata ca ei insusi au tendinta de a-si contrazice explicatiile in cam urmatorul an dupa ce le-au dat....ceea ce cred eu se va intampla si in cazul de fata Colegul intreba altceva : aparte de "explicatiile" lor,ar fi interesant de stiut care ar fi logica reala din spatele acestui shift total de la L4 la o moto noua V4 care mai apoi sa fie aruncata la gunoi pt a crea o alta moto noua de 850. O explicatie pe care o vad eu plauzibila e ca au facut acest V4 special pt a-l tine pe Q la echipa si pt 2027 and beyound - sa ii arate ca se pot schimba,ca pot imbunatati samd - dar tot ce au facut este sa isi dea cu stangul in dreptul pana acum,si sa ii arate de fapt ca nu poti scoate o moto total noua de la un an la altul - ceea ce e si normal - nu critic Yamaha pt ca nu poate scoate V4 de pe un an pe altul,critic Yamaha pt ca s-a apucat acum de asta in loc sa lucreze pt un proiect nou 2027 in liniste inca din 2025.Si mai ales critic Yamaha pt ca,la fel ca si Honda de multe ori,imita forma fara sa inteleaga fondul. Nu are nici o logica - adica L4 era viabil pe 1000 dar pe 850 nu mai merge?DE CE? Daca ei credeau ca merge f bine pe 1000 (ceea ce au spus in trecut de multiple ori),de ce nu ar merge pe 850? Se schimba alezajul si cursa - oricum motorul este "square" pe 1000 la fel va fi si pe 850. Intrebarea mea este - daca ceva functiona pe 1000cc de ce nu va functiona pe 850? Dupa cum am mai spus,problema nu cred ca e la V4 vs L4,ci la puterea pe care sunt capabili sa o scoata dintr-un motor (si care zic ca e simtitor mai mica decat ce pot Ducati) si aici e vorba de tehnologie,fabricatie,tolerante,samd samd,cred ca Ducati sunt peste,si mai ales ! despre grip,grip pe care nu il pot rezolva doar trecand de la L4 la V4. Eu il inteleg....pe un sfert.Ok hai sa zicem ca la mijlocul lui 2024 a fost el momit de Bartolini - daca iti aduci aminte descria periplul sau inainte sa semneze "m-am urcat in masina si am condus 800km dus-intors sa merg la ei la fabrica si mai ales sa am o discutie fata in fata cu Bartolini" ce tocmai fusese furat/adus de la...Ducati? - asta + powerpoint'urile (a explicat MM cel mai bine) + banii sa zicem ca l-au convins.Ok. Parerea mea este ca totusi el visa ca vine ala si urca firma pan'la cer.Repet - MM si ulterior periplul Honda ne-au aratat ca asta nu se poate intr-un an si nici macar in 2-3.Vise taica,vise.Cu alte cuvinte mi se pare ca se mintea singur - ar fi fost mult mai inteligent pt el sa asculte macar ce aveau de spus Aprilia care il curtau la acea data. Eu sper sa plece la Aprilia,pt ca mi se pare moto care a progresat cel mai mult anul asta si e acolo la 85-90% din performantele Ducati,si cred/sper ca Aprilia+Q s-ar putea bate la podiumuri/victorii de etapa macar. Conteaza f mult cum se vor pregati pt acest reshuffle,dar eu zic ca cei care sunt meseriasi acum la a face o moto (adica Gigi si Rivola) vor fi meseriasi si pe viitor,si m-as mira sa se intoarca clasamentele cu susul in jos.Sper sa o comita Gigi macar 1 an sa nu fie Ducati best bike of the grid Good point Nu uitati echipa all-italian Dovi+Petrux propovaduita de Gigi in dauna altor nume mult mai bune acum cativa ani
  11. A ramas bagnaia ultimul mohican? De "neica nimeni" ce i-a invartit casca-s cap marelui dublu campion am zis si eu ca nu are cum sa ajunga la factory, decat doar printr-o minune. Am scris mai sus cum, nu mai reiau. Deci concluzia e ca banania e lipit de scaunul ducati pentru ca e italian.
  12. Asta e o prostie fara ITP. Trei aspecte importante sunt aici: 1)Siguranta, anvelope, frane, scurgeri. Sa zicem ca motociclistul in cauza e prost/ignorant si se face selectie naturala, dar totusi, o pierdere a controlului motocicletei poate antrena si alti oameni nevinovati, participanti la trafic sau pietoni, Doamne fereste, care nu trebuie sa plateasca pt ignoranta motociclistului respectiv, pt ceva ce putea fi evitat foarte foarte usor. 2)Poluarea fonica. Ai toba sport care scoate mai multi DB decat a declarat producatorul,, se confisca motocicleta, pt a fi vanduta la licitatie. Punct. Daca babuinul comenteaza adaugam si o amenda serioasa, nu 100e. + suspendarea permisului pe 3luni minim. Eu asa as modifica legea pt speta poluarii fonice, ca e vb de motociclete sau automobile. Asa educam gradina zoologica si aducem bani la buget. Win win situation. Sunt tobe sport (Remus,Akrapovic) care respecta nr de DB declarat de producator, doar ca se aude mai gros au mai mult bass, insa volumul zgomotului este acelasi iar nota de bass adusa nu este deloc deranjanta. Aaaaaaaaa stai asa, vrei tu toba burlan, sa te auda stramosii cand mergi pe strada cu chopperul tau sau cu "vitezana", sigur ca da, omologare RAR cu o taxa ilogic de mare. Va dau un exemplu. Lamborghini cand vinde o masina noua plateste penalitati, amenda pe romaneste, pana la 60.000e / masina, in functie de cat de mult autovehiculul respectiv sare din baremul de DB impus si in functie de cat de mult polueaza ca CO2 fata de media impusa de UE. Banii respectivi se adauga la pretul produsului vandut, catre clientul final. De aceea un Aventador stock in modul "Corsa"se aude mai tare ca un Renault Megane RS si la controlul RAR, cel cu Aventador pleaca linistit fara amenda din partea "organelor". Producatorul patentand vehiculul mai zgomotos. 3) Detaliile tehnice. Fara ITP inseamna ca orice babuin, poate sa isi puna anvelope mai late, decat declara producatorul, poate sa schimbe motorul, gen 125cc dar avem kit de 180cc, asa performantele dinamice in ceea ce priveste geometria si franarea vehiculului se schimba, se altereaza mai exact. Ce facem daca un junghi de motocicleta modificata, scuter modificat, provoqca din cauza modificarilor aduse un accident cu o masina de 50.000e? Asigurarea, prin examinator se va autoexonora, pe buna dreptate, cand va fi analizata motocicleta babuinului si de acolo incepe circul, prin care pagubitul pierde timp, iar babuinul la sfarsit oricum va pierde bani. Orice modificare adusa unui autovehicul trebuie omologata la RAR si nu trebuie facuta dupa ureche.
  13. in ultimii 12 ani nu a fost sezon la Ducati fara un italian pilot. Acelasi Peco e singurul italian cu 2 titluri mondiale cu Ducati. Ducati nu va renunta la el usor, in favoarea lu neica nimeni Alex Marquez
  14. Multumesc tuturor. Un update: pretul a fost 4600 E + tichetul Rabla.
  15. Cucu! Cucu! Hai la lucru! Buna dimineata cu intunericul in fata!
  16. Ieri
  17. Salut, arata bine, Trebuie forja calumea fara mila, cu schimbul aferent de consumabile, care ce este detaliat in cartea tehnica Va arata mai calumea dupa o patina in timp, de la noroi, tot felul de proiectile in mers, sgarieturi..... etc.
  18. A ajuns pepco patron la ducati, sau? Daca la jumatatea sezonului viitor nu e acolo pe 1-2, "isi va dori" sa plece chiar daca nu-și doreste. A plecat el doctorul de la yamaka factory la client si nu va pleca peco Bine, asta nu înseamnă ca-l vad pe alex la uzina. Nici poveste! Sau hai sa-i dau i șansă, daca pana la pauza de vara castiga tot, dar tot tot tot, sprint, cursa.... Atunci da
  19. nu cred ca vede AM contract la uzina cat timp Peco nu-si doreste sa plece...
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...