Toată activitatea
- Azi
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
acele titluri de la clasele mici nu dispar, nu le sterge nimeni din istorie. daca ai ajuns in GP si incepi sa iei titluri acolo, ce ai luat la clasele mici devine istorie, mai putin relevant. nu mai e mult si aflam daca sarbatoreste nr 7. plm. -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Ooo, ba da, se putea! Am explicat la momentul respectiv ca se putea face un regulament nou, la care sa participe constructorii, tehnicieni, juristi, reprezentanti FIA. Se putea face, dar nu a existat vointa. Tocmai de aceea am pus inovatii intre ghilimele. Pentru ca erau lucruri megacunoscute in alte domenii, doar ca el le-a adus in motociclismul de viteza si a deschis o cutie a Pandorei. Titlul 9! Liberty sa invete sa numere! Oamenii astia au castigat acele titluri, pe vechiul regulament si trebuie sa li se recunoasca acele titluri. Fac parte din palmaresul lor. Ce facem aici? Lui Pedrosa nu i se mai recunosc titlurile de la clasa 250? Sau lui Biaggi? Si daca i se recunosc lui Pedrosa sau Biaggi, de ce nu i s-ar recunoaste acele titluri si lui Rossi sau MM?? Este din putul gandirii. -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
asa se specula si cand au preluat F1. Chiar crezi ca un mamut ca si asta ia decizi asa? clar au fscut o analiza, au tatonat ei, ca nu degeaba se vorbeste de ceva timp de asta. acuma, ca nu ne place noua.... noi suntem cativa.realitatea este ca daca vor sa aibe rezultate diferite tre sa schimbe ceva. O sa vedem cu timpul daca schimbarile au fost bune sau nu. -
5200
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Achesez - am impresia ca ei au o viziune despre cum ar vrea ei sa fie fenomenul moto,dar nu au studiat "piata" inainte sa se apuce de faza asta...o iau pe fir exact invers...nu i-au ascultat deloc pe de-alde Bezos,Jobbs baetzi din astia cu cap care intai incearca sa identifice (sau sa creeze) o nevoie a clientului ca mai apoi sa vina cu un produs ca si solutie,astia fac produsul intai (dupa capul lor) si apoi incearca sa "ciopleasca" gusturile publicului spre a se mula pe el.Doesn't work like this. Elitelor nu le place murdaria vacarmul betiile si balamucul de pe la circuite,iar daca incerci sa schimbi asta,dispare totul. Nu cred. De fiecare data la Motegi se intampla cate ceva. -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
parca vad ca o sa fie super boring weekendu asta daca puloua nu cred ca va fi boring. cat de tare ar fi sa stea mm in spate lu am tot weekendu si sa depaseasca cu 1-2 ture inainte de final? -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
adica poate sa stea acasa de acum incolo linistit ca doara AM nu o sa castige 6 sprinturi si 6 curse in linie matematic, probabilistic e la limita imposibilului.... -
Macbook Pro 14 M1 Pro 8-14, 16gb ram, 512 ssd, doar Bucuresti - 4200 ron
topic a răspuns lui apriliacluj în frigiderul Altele
atunci inchidem. -
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui mobiletron în mobiletronul Totul despre URAL
Intotdeauna o placere sa-ti citesc postarile. Mai ai Nipra? Nu am reuntat total la ideea de a pune deflectorul numai ca ar trebui sa iau un pic din volanta, cateva zecimi de mm astfel incat volantul sa nu mai preseze in deflector iar fixarea deflectorului sa o fac prin adaos de material care se deformeaza (cositor?) sau o garnitura de carton pusa cu Loctite sau Curil. Dupa cum vezi nu e graba si poate gasesc o solutie tehnica pt a folosi totusi deflectorul. Eu nu am avut probleme cu montarea arborelui la MT cu camasa de rulment montata. Intradevar are un moment cand te incurca dar m-am descurcat bine si la montat si la demontat. Sa vedem la Ural daca incurca, poate probez diseara. Ba e de povestit, ca sa stie si altii. Eu am gasit la un MT rulmenti NJ fata/spate si arborele avea joc axial foarte mare cam 3mm, poate si mai mult. -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
doar daca nu cade. se anunta ceva puloaie pe acolo. -
salut, deocamdata nu - am ars un alt laptop si am ramas doar cu asta. ramane de vazut daca peste 1-2 sapt (cand imi vine piesa) pot sa-l repar p-ala ars. daca l fac poate pot continua cu vanzarea astuia. viata mea e complicata. *de fapt mi-o complic de cele mai multe ori.
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Da, o mare labareala.. La faza cu mai spre elite.. eu de ex dupa cum probabil stii am fost anul trecut la Spielberg in Austria. Pai acolo exact langa circuit e un sat cu 3 grajduri de alea inalte si cam atat, iar la 7-8km e un orasel cam cat Ianca, jud Braila. Nu exista nici un hotel, nimic iar Graz e departe si cu tot cu autostrazi tot dureaza pana ajungi la el. Unde o sa cazeze elitele la circuite de genul asta? Sau vor fi elite care vin toti cu elicopterul privat exact cu 9 min inainte de starturl curselor? -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Lucian_M în mavetzul Service si intretinere curenta
Blatul metalic e sfânt! Nu folosi altceva, că nu-i ce trebuie, toate strungurile văzute de mine aveau așa ceva. -
Update: 19500 km Am făcut și revizia "mare" cu ocazia asta: - ulei - filtru ulei - filtru aer - mentenanță cardan - schimbate bujii - reglaj joc supape Într-un cuvânt: doar benzina și km are nevoie.
-
salut, mai este valabil?
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Silver Arrow în mavetzul Service si intretinere curenta
Multumesc de sfaturi. O sa incerc sa gasesc o solutie cu blat metalic. Nu fac sudura in atelier. In privinta nivelarii cunosc aspectele si am sculele necesare. Stiu ca masa trebuie sa fie grea pentru a reduce vibratiile. Problema cu umiditatea si deformarile blatului din lemn este intr-adevar de luat in seama. Oricum blatul de lemn urma sa fie ramforsat pe dedesubt cu teava rectagulara. -
Eu as face o la Vanilty Kustom-vezi pe fb/site. Face niste sei uau-cel putin din poze. https://vntk.ro/servicii-de-tapiterie/tapiterie-sa-moto/
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui binox în mavetzul Service si intretinere curenta
Si eu l-as face tot din otel. Blaturile alea de fag sunt facute din bucatele lipite. Lipiciul ala poate ceda destul de repede mai ales daca este supus la vibratii/lovituri. Am cumparat recent o treapta de fag pe care am folosit-o sa fac un prag. Dupa ce am taiat din ea cu soricelul am observat ca langa taietura in unele locuri lipiciul a cedat. Daca faci blatul din otel, acel banc se poate folosi si ca masa de sudura daca nu ai deja. Eventual cand il comanzi il prevezi si cu gaurile necesare fixarii strungului + altele suplimentare pe care le poti fileta ulterior ca sa te ajute sa fixezi chestii cand ai de sudat sau in alte scopuri. -
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui ubord în mobiletronul Totul despre URAL
...partea proasta e ca la MT , vaporii de ulei din carter, trec cu foarte mare succes prin rulmentul cu role de la capatul cu volanta, se fofileaza pe langa semering si ung excelent blocul motor si cutia de viteze pe exterior.... ...partea buna e ca nu mai trebuie sa schimbi uleiul , doar trebuie sa-l completezi...La un drum de 100k cam 200ml...sau sa-l colectezi cu o tavita montata la partile paroase ... ...cealalta parte proasta e ca a trebuit sa confectionez o presa cu care sa manufacturez un deflector cu tot felul de ondulatii , si doar asa am putut obtine o menopauza decenta... Alte efecte ale pasuirii conului volantei cu cel al ambielajului se vor vedea ulterior...eventual... ...rulmentul cu role nu se justifica pentru sarcinile radiale care sunt la acel palier.Dimpotriva , unul cu bile ,fixat axial pe ambele cote ar fi binevenit...cum se pilduieste mai sus...Dar din considerente de montaj , si mai important , pentru compensarea dilatarii este necesar. La MT vibrochenul nu se poate baga/ scoate din carter cu inelul interior al rulmentului din spate montat! ...7 ani de yoga , si tot nu exista o pozitie utila pt asa ceva .Iar de extras inelul de pe palier cu arborele in carter, inca alti 7 ani de yoga tot nu ar fi suficienti... Din aceiasi comoditate de fierar din Est, majoritatea monteaza NJ si in fata...Nu-i de povestit ce efecte interesante se obtin... C3 este pentru utilaje agricole(e drept , utilajul in discutie se incadreaza la categorie...) unde sunt probleme de aliniere la paliere.. clasa Normal e ok , avand in vedere ca nu sunt alezaje cu strangere mare(la majoritatea sunt chiar complet slobode pe toate cotele...) Dar C3 suna bine ...ca si Q7, A8... Ploua , si n-avem ce face .... -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui cinezicealae în mavetzul Service si intretinere curenta
Salut. NU fixa strungul si nicio alta masina de prelucrare prin aschiere pe lemn! Iti trebuie un banc cat se poate de rigid si greu, din metal. Bancul trebuie sa fie cat iti permiti sa-l faci de greu, nu exista prea greu. Asta ca sa eviti vibratiile si sa scoti finisare decenta. Nu uita ca strungul trebuie nivelat perfect si asta nu se face cu nivela de santier. Iti trebuie o nivela de precizie. (ie scumpe) Blatul din lemn nu este rigid si este predispus la deformari din cauza umiditatii etc... Batiul trebuie "nivelat" la montare, adica pus perfect in plan. Altfel, nu o sa faci in viata ta o piesa cilindrica, o sa faci doar conuri si o sa te intrebi de ce. Succes! M-am luat si eu dupa tine Mai am sa invat sa-l folosesc, ca manualul de utilizare e o gluma. Ce mai ai de la ei? -
8 puncte pana la locu 3 pt Bez. io zic ca weekendul asta il depaseste pe dl Peco. in sprint clar. sa vedem in GP, ar trebui si acolo.
-
doar atat poate un KTM anul asta de cand s-a inchis robinetul cu bani, atat se poate anul trecut, cand era rookie, era de la egal la egal cu Binder, anul asta are aproape dublul punctelor eu zic ca, isi face onorabil treaba, mai mult de atat nu se poate cu mobra aia ca a mai avut niste cazaturi aiurea, ca i s-a mai stricat si mobra, aia e, clar, putea sa fie pe acolo in jurul podiumului, dar nici acum nu e departe, si repet, are atatea puncte cat a adunat Binder si Basti la un loc!
-
nu minte, trebuia sa aiba mai multe al ce asteptari erau e live pe motogp.com, ceva interviuri etc.
-
-
extrem de rar. Pedro a fost si el extraterestru la clasele mici, asteptarile erau f mari. irelevant, mere cu pere, ktm e mult sub ducaty normal, e bine ca Pedro e primu, dar nu e mereu . repet: asteptari.