Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Vineri 14 Noiembrie 2025 10:00-10:35 Moto3™ Free Practice Nr. 1 10:50-11:30 Moto2™ Free Practice Nr. 1 11:45-12:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1 14:15-14:50 Moto3™ Practice 15:05-15:45 Moto2™ Practice 16:00-17:00 MotoGP™ Practice Sambata 15 Noiembrie 2025 09:40-10:10 Moto3™ Free Practice Nr. 2 10:25-10:55 Moto2™ Free Practice Nr. 2 11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2 11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1 12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2 13:45-14:00 Moto3™ Qualifying Nr. 1 14:10-14:25 Moto3™ Qualifying Nr. 2 14:40-14:55 Moto2™ Qualifying Nr. 1 15:05-15:20 Moto2™ Qualifying Nr. 2 16:00 MotoGP™13 Laps Tissot Sprint Duminica 16 Noiembrie 2025 10:40-10:50 MotoGP™ Warm Up 12:00 Moto3™20 Laps Race 13:15 Moto2™22 Laps Race 15:00 MotoGP™27 Laps Grand Prix
  3. SONYC

    De reținut

    Pentru ca acest lucru chiar se intampla, mai ales pentru cei care aduna km pe strada si nu pe forum. Consideri ca e sigur sa mergi in spatele unuia care desi are o masina de clasa mica iese pe contrasens la absolut orice viraj? Consideri ca e sigur sa mergi in spatele unei dube/tir/camion care iti blocheaza campul vizual? Consideri ca e sigur sa mergi in spatele unuia care ruleaza cu 40 km/h pe un segment de drum care permite 70 km/h? Atentie la nuanta, te intreb daca este sigur, nu daca poti merge in aceste conditii. Viata nu este corecta, banuiesc ca ai aflat pana acum. Legea se aplica aluia care este prins. Ca e bine, ca e rau, n-ai decat sa te certi cu universul. Uite, astazi dimineata am gasit bara fata a masinii zgariata, din nou. Evident ca n-a lasat niciun numar de contact. Spune-mi, cui sa trag un pumn in mecla? Cam asta e treaba cu aplicarea legii. Din nou, nu contesta nimeni ca omul nostru a incalcat ceva reguli de circulatie, dar modul in care a facut-o ar trebui sa conteze. Nu la modul la care sa scape de amenda, dar nici asa sa fie dat exemplu. Am fost depasit de anumiti motociclisti, inclusiv cand eram pe mobra, intr-un mod foarte riscant, ce vedem in video e ritm de adormit pruncul. De ce e atat de greu de recunoscut ca s-a exagerat cu amenda? Sa arunce cu piatra cel ce n-a gresit niciodata.
  4. Azi
  5. Vand stainless steel reinforcing strut marca TOURTECH pentru crash bar inferior original BMW R1200GS/GSA LC, R1250GS/GSA. Nu am gasit o traducere pentru piesa asta, care este nou nouta, doar punga a fost deschisa si am constatat ca nu se potriveste daca ai capace optiunea 719. Era specificat in descriere acest lucru,dar numai la sfarsit si nu am fost foarte atent. Nu se potriveste la capace optiunea 719. Eventual fac schimb cu diverse pentru Bmw r1250gs adventure sau un cauciuc fata Pirelli scorpion trail II. Locatie Deva, telefon 0723172865, pret 900 lei.
  6. Sylmena

    De reținut

    Eu nu as pune etichete pe baza de cojones, ca nu despre asta e vorba, mai degraba as zice ca e o pozitionare diferita intre puristi si cei care cred ca viata si strada e in nuante de gri, nu de alb si negru. Si repet, sunt perfect de acord ca acele manevre facute sunt sanctionabile, ca au fost deliberate si asumate, dar ce insist sa afirm este ca sanctiunea aplicata este total disproportionata pentru ca au aplicat un cumul bazat pe acelasi tip de infractiune intr-un interval de 5 minute. Hai sa explic altfel.... daca ma suit baut la volan (pana in 0.80g/l in sange) si merg 1 ora si ma prinde politia, raman cu permisul suspendat 90 zile. Acelasi lucru daca merg cu 110km/h in localitate. In ambele cazuri, riscul la care m-am supus eu si pe altii este semnificativ. In filmarea pusa de ei, singura contraventie este incalcarea liniei continua si depasirea pe trecerea de pietoni, dar ambele in conditie de vizibilitate maxima, fara nici un fel de "strecurat" la limita, fara a veni vehicul din contrasens si reintrare pe banda in ultima secunda, nimic de genul asta. Si totusi omul ramane fara permis 2 ani.... Despre asta este vorba si despre faptul ca legea nu ar trebui aplicata in acest caz cu acel cumul care sa duca la peste 700 zile de suspendare. Sau hai sa dau alt exemplu, poate e mai relevant: merg pe autostrada cu 190 kmh constant timp de 5 minute si ma filmeaza ochiul din cer in timpul asta. Cum se aplica legea? Este o infractiune sau mai multe? E o incalcare a legii la secunda, la 10 sec, la minut? Daca se considera o singura infractiune, atunci ce se intampla daca am franat o data si am coborat sub 180 si pe urma am revenit la 190? Inseamna ca am incalcat limita de +50kmh de 2 ori, am mers de 2 ori mai periculos?! Despre asta este vorba si da, aici intervine spiritul legii si nu ar trebui aplicata numaratoare de genu' "2 la primarie, 2 la prefectura, coane' Fanica!"
  7. Turcu deja a testat mobra de motogp. Sa-i spună cineva si lui Bulega
  8. Ieei A trecut 1 an de cand a semnat cu a 2a echipa din gp ca si performanta,si,iata,dupa 1 an are sansa de a se acomoda cu ea. Poate la anul face si niste teste. In alta ordine de idei : This should be funny
  9. Cizme - 350 Casca MT - 300 Casca Nolan - 300
  10. E clar, suntem 2 gasti pe aici. Huliganii si fricosii. Unii, pe masura ce imbatranesc, se cred din ce in ce mai tari la ghidon si migreaza spre prima gasca. Altii, ca mine, isi dau seama ca e mai important sa ajungi acasa intreg, ca viata nu e doar o goana, si se mai potolesc, devin "fricosi". Important e sa nu ne injuram intre noi. Insa am o intrebare strict pentru @Speedy.K. Nu ne cunoastem, dar as fi inteles pe aici ca esti instructor moto. Sau ai fost. In acelasi timp, in multe topicuri ne spui cat de tare conduci tu. Intrebarea mea este cum se impaca o profesie in care ai neaparat nevoie de carnet cu un comportament pentru care poti sa ti-l pierzi in orice moment. La restul, treaca mearga, raman pietoni pentru 60-90 zile si asta e. Dar la o persoana a carui profesie depinde de carnet, cum merge asta? Si eu am o profesie la care am neaparat nevoie de licenta, si stiu ca eu stau cu ochii in 4 sa nu cumva sa pierd acea licenta, ca devin somer.
  11. Speedy.K

    De reținut

    Ca reperele noastre sunt diferite a fost clar din primul moment. Problema e ca eu am spus ca, desi ilegal, mersul omului n-a fost agresiv si n-a pus in pericol pe nimeni, la care tu imi raspunzi ca a fost ilegal. Pai a contestat cineva,eu sau altul, ilegalitatea?! Nu! Cativa de aici am contestat excesyl de zel in stabilirea sanctiunilor urmarind doar litera legii. Si, repet, dupa litera legii orice sofer caremerge zi de zi cu masina dau motoreta prin Bucuresti ar ramane pieton macar o data la 24 de ore.
  12. Ieri
  13. MirceaB

    De reținut

    Cam repede pui eticheta in ceea ce ma priveste, desi nu ma cunosti. Exista si partea buna a lucrurilor, ai avut ocazia sa ma corectezi la modul fuctional. Despre cum mergi tu pe strada, nu are rost sa discutam, nu asta era subiectul topicului. Daca totusi te deplasezi cu motorul asa cum spui, ma bucur tare mult ca nu esti un etalon. Spui ca omul a mers superpreventiv, ca nu a fost nicio problema ca a depasit pe trecerea de pietoni. OK, atunci este clar ca reperele noastre despre cum trebuie sa se circule pe strada difera intr-un mod fundamental.
  14. Lup69

    De reținut

    Am fost si in Italia, vreo 6-7 luni....dar tu nu ai citit/inteles ce am scris mai sus. In aceeasi ordine de idei, cunosti Codice della Strada?E mult mai de bun simt decat al nostru, dar e Codice/Lege!E adevarat, e pentru italieni, nu?
  15. Sylmena

    De reținut

    Ai fost vreodata la Roma sau orice mare oras italian? Daca da, ai remarcat cum se merge cu scuterele/motocicletele pe acolo? Si nu se sanctioneaza, pentru ca se fluidizeaza traficul si nu reprezinta un comportament agresiv si imprudent. Oricum, toata discutia aici era despre dimensiunea pedepsei, nu despre legal sau ilegal.
  16. Speedy.K

    De reținut

    Ai probleme cu romana. La modul functional. Am zis eu ceva despre legal sau ilegal, despre codul rutier?! Am zis eu ca nu trebuia pedepsit, ca de ce i-au luat carnetul? Nimic din toate astea. Am zis ca pedeapsa e exagerata, ca a fost exemplu de dat si ca omul a mwrs superpreventiv fata de cum mergem multi dintrw noi, einclusiv eu si n-a pus pe nimeni in pericol nici macar la modul ipotetic. Vorba nevesti-mii, asta a fost comandata impotriva proiectului de modificare a codului rutier in favoarea motociclistilor anuntat acum cateva zile. Prea mare coincidenta! Fac pariu pe ce vrei tu ca daca ma sui la tine in masina cand te duci la munca faci o ilegalitate pe km. si nuci nu-ti dai s eama ca le faci, asa de obis nuit esti cu ele. ISe intampla majoriatatii posesorilor de B care vin sa dea de A. Deci lasa smecheria asta de a fi mai catolic decat Papa, ca nu tine. Daca ai reapecta ad literam codul rutier ai ajunge la munca in timp dublu asta daca nu ai ramane blocat intr-o intersectie pana seara,pentru ca n-ai cum sa intri in ea decat daca te lasa unul care are prioritate in fata ta. Apropos, stii ca asta e ilegal,nu? Conducatorii de vehicule nu au dreptul sa dirijeze circulatia in intersectii,nicisa schimbe prioritatile. Deci daca te-ai bagat cand te-a lasat unul careare prioritate tocmai esti bun de ramsa fara permis. Seintampla in examene. Tu nu vezi nicio diferenta intrw exemplele alea si cazul de fata? Care a primit pedeapsa mai mare? Corect si asta. Si intareste banuiala mea ca a fost filmat si sanctionat la comanda. de nTSi s-a mai mentionat de cate unu mai sus despre "spiritul legii" , ca trebuie si el avut in vedere sau nu, lasand doar litera legii spre a fi respectata. Pai daca era asa, dragi calugarite neprihanite repectatoare stricte (credeti voi!) a literii Codului Rutier,nu mai avea tost meseria de judecator, mai ales in zilele noastre cand orice computer mai rasarit decat Iphone5 poate sa dea un verdict in orice proces aplicand strict litera legii. Si nu mai existau in codul rutier sau in orice alta lege formulari interpretabile de genul "in aptopierea trecerii de pietoni", "isiexprima intentia", "de natura a pune in pericol" etc etc. Si astea reprezinta litera legii? Daca da, explicati-mi si mie exact, dar EXACT cevor sa zica.
  17. Lup69

    De reținut

    De ce oare numai aici in Balcani exista nuantarea aceasta, in Europa "civilizata" e simplu, ai incalcat legea, nu e loc de intors, tine de circumstantele respective doar cuantumul pedepsei, ori aici in Balcani, circumstantele duc chiar si la "anularea" incalcarii legii, nu? Daca te tangui suficient sau chiar pui un avocat sa o faca, iti iei si despagubiri de la organ.... Tot timpul ceilalti sunt vinovati, legea se aplica doar cand ceilalti sunt de vina, nu? Chiar si cand admitem, in sinea noastra, sau aici pe forum, sub protectia anonimatului ca am gresit/incalcat o regula de circulatie, avem mereu circumstante, ba ca ceilalti ne pun in pericol plimbarea, ba ca ceilalti nu sunt in preajma trecerii de pietoni si deci nu sunt pusi in pericol, ba una, ba alta, nu am vazut undeva in vreun cod rutier din Europa ca vreo regula de circulatie se aplica sau nu in functie de prezenta/absenta celorlalti participanti in trafic ... Vom fi mereu sclavii lui "...da' ce-are ma', ca doar am calcat linia, nu am rupt-o, e tot acolo, nu o doare...." Doar aici in Romania traficul merge cu 70 la ora in zona de 50, ca nu e niciun cap de creta sa incurce traficul doar prin prezenta... Nu sunt deloc o panselutza, dimpotriva, cand esti la Atena faci ca grecii, cand esti in Franta faci ca francezii, surpriza este cand oriunde in Europa vezi un "meseriash" si spui instant in barba... e roman!
  18. Lucian_M

    De reținut

    Și de la mine, marca și localul la alegere! Propun să fie omorât cu pietre în piața centrală, apoi filmarea să fie pusă în toate școlile de șoferi, cu titulatura "așa veți păți"!
  19. Speedy.K

    De reținut

    Sa traiesti, o bere de la mine cu prima ocazie!
  20. VID-20251110-WA0013.mp4 VID-20251110-WA0011.mp4
  21. De Givi X50 HOLOGRAM stie cineva ceva? Am cautat ceva review-uri dar nu am gasit nimic detaliat. Acum am un Nolan N87 luat prin 2016. A fost excelent, inca mai duce, dar caut ceva mai usor si flip-up pentru viitor. Givi asta mi-a atras atentia pentru ca e din fibra de sticla, si ar fi mai usor comparat cu alte flip-up-uri (1500g vs 1700g din ce mai vazusem). Pana sa gasesc modelul asta, nu stiam ca Givi fac si casti. Nu stiu nici unde sunt produse, nici cat sunt de bune (confort, zgomot, durabilitate)
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...