Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Suportul cu inelul asezat pe el si geanta asa cum arata acum si o poza cu suportul montat de acum 1 an
  3. Azi
  4. Bun! Pai poate ne sincronizam planetele sa vad si io minunea.
  5. Eu am facut la mine in sat (cluj) pe un cerc nou, hubul vechi. Cu factura, all good. Mesterul e Suba la KTM est, MAsterbike sau cum se mai numeste. Cu siguranta le poti primite si pe Fan sau cu cineva cunoscut sau chiar aici pe forum. Daca nu gasesti cu cine, trimite-mi mie si le duc eu (desi poti vorbi direct la sediu). Omul face roti de moto enduro de o viata si chiar reuseste cateodata sa faca rotund din patrat.
  6. Cred ca daca i-o faci cadou nu are nimica impotriva. Ce rost are sa dai banii pe un inel nou daca cel vechi nu este deteriorat grav? Dar uite, daca imi dai 1000 de lei cat ma costa un inel nou la roata mea, sa stii ca ii primesc Ca sa nu ma mai muncesc sa repar indoiturile. Si daca tot te pricepi iti dau sa si montezi roata.
  7. Atunci asa se explica suma aia de 10 milioane. Dar cum spunea colegul, nu ia el bonusurile alea.
  8. Putem zice ca momn Putem zice ca momentul dupa, a venit. Moto se apropie usor usor de 3000km. Merge singura, mama ei de dracie. Manevrabila, trage bine, suspensia misto, consuma si putin, vibratii reduse-nimic de speriat. Protectie la vant buna-dupa ce am adaugat un deflector, merg la 140 cu casca rabatata si nu am greata. Zici ca i un SM mare, se inclina incredibil de usor si rapid. Te dai cu ea de nu ai greata pe curbe. Un singur mic minus, vs r1250gs. Saua nu e la fel de misto/comoda. Ma refer la saua confort. Pe 1300 are mai putin material,si dupa cca 2 ore de mers fara pauza incepi sa o cam simti. Sa vedem ce va zice si pasagera, cand o iau la o plimbare.
  9. Salutare! Este cineva interesat de un suport de bagaj care se monteaza pe codita? Vine de pe un 701, dar este cel original si este la fel si pentru 690. Plus o geanta cu inel (ca cele de rezervor) care se poate prinde pe suportul mentionat. Geanta e brand-uita Husqvarna.
  10. stai asa, de JM vorbesti? sau de Vinales? :))))
  11. Nu ceva de genul spuneai si anul trecut despre Marquez? Vezi, de-aia nu esti manager . Si la faza ca "rossi nu-l ia ca...". Nici ducati nu trebuia să-l ia pe Marquez pentru ca i-a luat nush cate campionate unui pilot ducati. Logică.....
  12. Ar fi bine sa iei si o janta noua daca mobra a vazut si drumuri proate sau coclauri. O janta noua ajuta enorm la centrare, cand foloseam jante noi sau in stare foarte buna imi ieseau rotile bine din prima.
  13. Respitarea se poate face destul de usor, daca inelul rotii (obada) nu este praf. Schimbi spita cu spita si gata treaba. Iti mai trebuie un pic de ureche muzicala ca sa strangi spita cea noua la aceasi nivel cu vechea spita, chestie pe care o faci dupa cum suna cand dai usor cu cheia in ea. Asa a iesit roata spate. Daca inelul este praf si trebuie sa o si centrezi, atunci iti trebui un pic de rabdare , un stand pe care sa asezi roata (200-400 lei) , o cheie de spite (Decathlon) sau o cheie fixa (uzual de 5). Daca vrei sa fi tipicar mai cumperi si un comparator cu suport magnetic. Eu am unul pe care il folosesc si la alte lucrari: https://micron-tools.ro/comparatoare-digitale/set-ceas-comparator-digital-cursa-12mm-citire-0-01mm-cu-suport-magnetic-80kgf.html Roata spate mi-a iesit bine (poza de mai sus), un pic am de furca la roata fata care are niste deformari de ceva gropi. Aici trebuie sa vad daca ii dai de cap. Sper sa o pot face fara o presa. Daca nu, sunt si eu curios cine are o presa pentru asa ceva. Nu am mai precizat ca in prealabil scoti anvelopa de pe roata ... Si legat de roti cu spite in Bucuresti: a facut fii-miu pana la Transalp, si cat a fost el la birou i-am facut o surpriza si i-am rezolvat pana. Am gasit o vulcanizare care a stiut sa scoata anvelopa si ii inlocuiasca camera. https://www.google.com/maps/place/ZMF+Garage/@44.3839321,26.1389862,18.49z/data=!4m6!3m5!1s0x40b1fe749c1b9607:0xa23c7433f2fd5a37!8m2!3d44.383996!4d26.1385801!16s%2Fg%2F1tf22lbh?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDUwNy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D ZMFGarage, un flacau tinerel pe nume Andrei. Lucreaza cu atentie. Ce nu aveau, si am avut eu: pudra de talc. Au o masina de dejantat cu bacuri mai ridicate astfel incat poate prinde roata si daca are discurile de frana montate pe ea.
  14. Așa sunt proiectate. Mătură pe viraje strânse. Fiabile, dar sunt pentru autostrăzi și drumuri mai drepte. Cea mai bună ciclistică din clasă o au BMW-urile. Dar trebui să-ți ții tot timpul portofelul plin. Dacă îți place clasa asta, caută GTR 1400. E grea, dar xtrem de fiabilă, cea mai sportivă și rapidă, și se manevrează ca una de 600.
  15. Descriere > Protejeaza impotriva tuturor conditiilor meteorologice de primavara, vara, toamna si iarna > 100% rezistenta la apa, rezistenta la UV, rezistenta la frig, respirabila si non-tesuta > Prelata are pe exterior un invelis din PVC si este astfel 100% rezistenta la apa, iar in interior are un material netesut, prevenind astfel zgarieturile > Prevenirea condensului intern se realizeaza prin doua deschideri acoperite care asigura circulatia aerului pe sub prelata > Este prevazuta cu elastic la ambele roti si are si un sistem de inchidere sub motocicleta > Fara fereastra de inmatriculare Specificatii > Producator: JMP > Culoare: Negru > Dimensiuni: 220x87x145 > Stare: Utilizata Prelata este intr-o stare foarte buna, fara gauri/rupturi si alte cele. Inainte de fi pusa la vanzare a fost spalata corespunzator. Localitate: Bucuresti Pret: 50 de lei Metoda de contact: raspuns in cadrul topicului sau mesaj privat
  16. despre posibilele locuri ale lui JM https://www.crash.net/motogp/news/1070129/1/how-jorge-martin-could-interrupt-2026-motogp-rider-market eu ca team manager nu as lua un astfel de caracter. Oricat e el de rapid. nu halesc oamenii cu 2 fete, nerecunoscatori si guralivi. Are atatea episoade negative la ducati cand dadea din gura a prost... HRCul sa puna mana pe Acosta, mai tanar mai usor sa se adapteze. La VR46 nu cred ca-l vrea Rossi dupa ce i-a suflat campionatul anu trecut protejatului lui.. la KTM? din lac in put... aazi sunt maine nu mai sunt in motogp
  17. Jaj Istenem Era vorba de o cerere de pe langa Oradea (sau Nagyvarad ). Si, dupa cum i-am spus in PM, daca recomandarea nu se pricepe, sigur poate sa ajute. Comunitatea de acolo e la fel de solidara si de profesionista. Iar daca pot sa ajut de la distanta... Pe aici, adica la Bucuresti, sincer nu stiu. Dar cum "cineva" de langa Gradina Zoologica m-a trimis la "cineva" pe Ionescu Sisesti (un profesionist care rectifica discuri si repara jenti, dar a carui adresa/nr. de contact nu o mai gasesc), poate ca reperele astea te pot ajuta sa gasesti un raspuns la nevoile tale. Asfalt uscat!
  18. Un articol foarte interesant despre telenovela creata de Martin : (Martin) is actively looking to enact a performance clause in his contract with Aprilia to leave at the end of this year.... Martin’s contract with Aprilia means he can accept rival offers if he is not among the championship contenders by the French Grand Prix. That deadline has now passed, but Jorge Martin has completed just a single race in 2025 - the Qatar sprint, as separate big incidents have left him unable to take part in the campaign at large. Currently, following a crash in the Qatar GP, Martin is not expected to return to action until at least the German GP. For Martin to turn around and say the bike is not good enough, having not ridden it at full fitness for more than 13 laps this year, is an unfair judgement being passed down to an Aprilia squad that has done nothing but stick by him through his various injury ordeals. According to the motorsport.com report, Aprilia intends to seek legal action to block this clause being activated. Not unreasonably, Martin’s decision - which he informed the manufacturer of last week - was taken about as well as a bowl of cold sick. He hasn’t had any proper time to evaluate the RS-GP to even look at touching the performance clause written into his contract because of his injuries, and Aprilia will likely use this as a basis for force majeure. He has reportedly been willing to extend the deadline for this performance clause to be considered through to the San Marino Grand Prix in September. Either way, if the stipulation is that Martin was a title contender by the French GP, that won’t be the case come San Marino in mid-September. Though a world champion, he isn’t overturning a 171-point deficit that will have swelled well beyond 200 by the time he is back. So, Aprilia has a good legal basis to fight its corner. But that will be immaterial: once you’ve lost the locker room, there’s no coming back. And, clearly, Jorge Martin’s mind has already been made up.If a rider doesn’t want to be with a team, you can’t keep them around. It’s bad for everyone. KTM took this approach with Johann Zarco, who’d quit his two-year deal a season early and was ousted after the San Marino GP to avoid team morale being dragged further down. From a business standpoint, Aprilia may also find engaging with current and future sponsors harder if the narrative around its 2025 season is that it couldn’t hold onto the reigning world champion. As well as this, convincing riders to join your project could lead to headaches. Aprilia, rightly or wrongly, has done a lot to stick by riders through difficult times - see Andrea Iannone’s doping scandal back in 2020 - regardless of how it could negatively impact it in the long run. To turn your back on this loyalty, Martin should not be looked favourably upon. Arguably he is MotoGP’s least popular world champion, with little of the mainstream appeal that others like Marc Marquez, Fabio Quartararo and even Pecco Bagnaia have. Ultimately, he was signed by Aprilia to be its reference rider and be the difference maker on the bike - much like Fabio Quartararo has been at Yamaha. Quartararo, incidentally, turned down an Aprilia offer last year because it couldn’t stump the cash it ultimately did for Martin. One has to wonder how that decision has replayed in Aprilia CEO Massimo Rivola’s mind since. Much of the struggles other Aprilia riders are having at the moment are in some ways down to Martin’s absence. Marco Bezzecchi noted at Le Mans that he could really do with having the world champion back to help get the bike pointing in the right direction. The role that Martin’s manager Albert Valera is playing in all this is unknown. But some of the key moves in the 2026 rider market revolve around him. Martin’s status as a world champion isn’t super strong any more. The form of Marc Marquez on the factory Ducati this year, coupled with the results of Pecco Bagnaia, cast some doubt as to where Martin would stack up in a title battle in 2025 had he still be on a Ducati.And while he’s not exactly old at 27, the prospect of Acosta for a manufacturer is tantalising. At 20, he’s got at least 15 more years in him and he is yet to even scrape the ceiling of his potential. Martin is likely in the midst of his peak years, but who knows what kind of rider returns in Germany after all of his injury problems? If Acosta does go to Honda, a return to KTM seems somewhat unlikely for Martin given it’s not really in a much better position to Aprilia right now and has a future that remains uncertain amidst its financial crisis. As much as it’s possible that Martin is on the grid in 2026, there is a risk he’s walked his way into a situation similar to Andrea Dovizioso’s in 2020 where he effectively priced himself off the market and sat on the sidelines for most of 2021. This very much feels like the beginnings of a cautionary tale…
  19. Pune și aici dacă recomandarea e din București sau apropiere și nu e la secret. Suntem mulți cu roți cu spițe.
  20. Și am greșit și cu Bestia, ia 2 milioane jumate.
  21. +1 Foarte corect. Si adaug aici si o greseala din partea lui Zarco de-a lungul carierei - la un moment dat cand era curtat si invitat de HRC (si HRC avea moto de top) sa vina langa MM,efectiv i-a fost frica sa se bata de pe aceeiasi moto cu demonul,si a ales KKTM.Am zis atunci si s-a vazut ulterior ca a fost o alegere extrem de distructiva pt cariera lui.Dar asta este.Overall imi place maxim de frantuz,tot timpul am avut un soft spot pt el. Chiar nu am vazut cand a intrat AM de 2 ori - nu contest,o fi intrat,ca probabil nu ii lasau altfel,dar nu am vazut.Si am fost atent la AM si MM... Nu se anunta never in primele 2 tururi ca atunci sunt agitati,etc.Eu stiam ca au la dispozitie 3 tururi - de cand ti se anunta ! Hah...sa dai post la Aprilia factory pe post de baiat de mingi la VR46 doar pt acel Ducati...nu inteleg ce incearca el sa faca...are impresia ca va mai lua vreun campionat batandu-se de la VR46 cu MM imbracat in rosu Ducati?NICIODATA. El crede ca MM e ca Pecco? Viseaza. Ca sa mai ia JM un campionat (ca banuiesc ca la asta aspira,logic,nu?) ii trebuie o super-mega motoreta DAR diferita (si neaparat mai buna) decat a lui MM.Ori aici era o speranta - Aprilia nu arunca cu banii precum Ducati si Honda,dar sunt f buni pe aero si au oameni talentati.Ar fi putut sa "nasca" in timp ceva frumos. De pe o moto egala cu MM are doar sansa 2.Nu mai zic de pe o moto egala cu MM si o echipa inferioara - are sansa 3.Atat. As usual,prost gandit,de fapt cred ca deloc gandit.Degeaba e rapid daca nu il duce capul...Daca pleaca de la Aprilia,s-a calcat in ea cariera si asta. Cei de la The Race spun ca fix managerul lui a lansat zvonul respectiv - cica jurnalistii care au dat goarna asta sunt buza in buza cu managerul. Nu ii inteleg scopul...sa puna presiune pe Aprilia sa....ce? Nu cred ca e dotat in a face mind games cu un factory precum a facut Marquez...nu are nici inteligenta nici cartile necesare in mana pt asa ceva. Nush,ce am vazut e ca mergea mult mai tare decat Marquez,in niste conditii improprice atat pt skillul lui (e pilot de high grip,dupa cum bine,zici pe ud nu il vad mare meserie) cat si pt motoreta.Si a gresit.Nu e nici o teorie aici - pe acel viraj din 2 sectiuni de final,in FP's quali si sprint Ducati/MM intrau foarte tare si f inclinati,MM "rupea" virajul in 2 ca sa zic asa,in timp ce Q "ocolea" mult mai larg. In fine,nu conteaza impresia mea despre cum luau virajul acolo cei 2,conteaza faptul ca in toate sesiunile Q pierdea acolo binisor si nu se putea tine de MM in acel viraj,in timp ce in cursa pe ud ii sufla in ceafa.Pana cand a facut poc si buba. La Qatar a cazut JM. N-a mai avut loc pt JM - il vroiau neaparat pe MM. Se pare ca au avut dreptate - MM le-a indeplinit cred toate asteptarile.Plus ca e cel mai popular pilot din GP,deci incasarile din publicitate si accesorii etc probabil au explodat.
  22. Păi, ăla de a scris articolul zice și de ceva bonusuri date de Ducati: 150.000 o victorie în GP, 40.000 un sprint, 3 milioane pentru titlul mondial. Frumoase bonusuri, doar că nu prea le ia Pecco.
  23. 7 salar si 3 bonusuri cam asta a fost intelegerea din cate imi amintesc
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...