Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Azi
  3. Noutati la capitolul rechemari in service: Week 40 – Honda – CMX1100A2P/CMX1100A2R/CMX1100AM/CMX1100AN/CMX1100A P/CMX1100AR/CMX1100D2P/CMX1100D2R/CMX1100DM/CMX110 0DN/CMX1100DP/CMX1100DR. At high altitude, if the throttle remains closed, the system fails to update atmospheric pressure, causing incorrect fuel adjustment and false misfire detection. This triggers a fail-safe action that shuts down one cylinder, reducing engine output, which can cause the engine to stall and potentially result in an accident. Week 40 – Ducati – Panigale V4 STD-S-R-SL-SP – Streetfighter V4 STD-S-SP. Production dates: 2018-2024 (Panigale), 2020-2025 (Streetfighter). The rear wheel shaft can lose its structural integrity and break, which can result in loss of control of the motorcycle and increase the risk of a crash. Week 37 – Triumph – Daytona 660. Production dates: 27 September 2023 – 1 April 2025. EC-type approval/model: e9*168/2013*16195, e9*168/2013*16196. Company recall code: SRAN640. The engine may fail due to internal damage from a disruption of oil flow, which could increase the risk of an accident. Week 37 – Honda – CRF1100A/D/A2/A4/D2/D4/A3/D3/A4/D4. Company recall code: 3RD. The horn does not sound and/or the headlight cannot be switched from low beam to high beam. The malfunction of these components can lead to an accident and injuries. Week 35 – Dunlop – Motorcycle tyre – PRO Medium 120/80-12 55J TT93GP, Type/number of model: 120/80-12 55J TT93GP. Productio dates: 30 December 2024 to 6 July 2025. The tyre may have a thin layer of compound covering the tread surface. This condition can reduce grip, increasing the risk of motorcycle accidents and injuries. Week 35 – Honda – SH125ADR/SH125AD2R & SH150ADR/SH125AD2R. The crankshaft position sensor can disconnect. This can cause the engine to shut off causing an accident and serious injuries. Week 34 – Kawasaki – Ninja ZX-6R. Production dates: 31 July 2023 – 28 May 2025. EC-type approval/model: e1*168/2013*00330*00 (ZX636J). The crankcase fastening bolts may have been over-tightened. This could result in a seizure of the crankshaft main bearing and unusual noises, and in the worst case could cause the engine to shut down, causing an accident and serious injuries. >https://www.femamotorcycling.eu/consumer-information/rapid-alert-system-recalls/ Trebuie sa recunosc că Honda incep sa mă sperie cu atâtea recalluri.
  4. Conform informatiilor din videoclip se pot conduce dracovenii limitate si daca nu ai permis. Nu are nici o legatura costul agregatului cu subiectul topicului.
  5. Se poate inchide, motocicleta a fost vanduta. Multumesc pentru gazduire.
  6. Parca mm a ieșit de 2 ori cu soft fata și mediu spate, o combinație ciudata dpdv al comentatorilor. Sper sa țin bine minte. Revin.
  7. nu stiu bre, explica tu de ce plm cade de doua ori intr-o sesiune... MM si relaxarea pe pista.. al cui fan esti tu?
  8. Stai asa, deci vine cumlimitare din fabrica, dar costa cu 500 de lei mai mult cu limitare inclusa?! Bai nene, asta e foarte tare. Si cica alea de la Auchan erau chinezesti. Daaaa, ca Daytona e made in USA! Nea Tibi, vezi, bre, ca tocmai s-a anuntat ca se desfiinteaza MotoE!
  9. Băieți, dați o tură prin județul Suceava și vă convingeți. Ce ați văzut până acum e pistol cu apă. Parol!
  10. Niciodata! Numai daca ai dinti racing, de curse, fara oringuri.
  11. Râzi degeaba, da' io aș vrea să aflu cum pot să "cresc" durata de viață a lanțului de la 30-40k in cazul meu, la 15-20k. P. S. Au ajuns alea la easybox, mă duc mai târziu după ele că plouă tare acum. Pot să dau cu cârpa și spray de frâne și pe dinți? Că pasta de dinți ie scumpă...
  12. Decat sa ma chinui sa-l curat cu carpa si periuta de dinti, ca la puscarie, , dupa aia da-i cu ulei, mai binepun kettenmaxul pe el, 300 ml de motorina si a-ntaia! In 4 minute e bec. Peste tot. Inca 1 minut cu sprayul de uns si inacest mod simplue gata lantul in 5 minute. N-auzi, dai cu carpa. Si periuta de dinti, daca esti fitzos. Plus spray de frane, daca te pricepi sa alegi marca. Daca nu...nu.
  13. Eu tot nu am înțeles cum se curăță lanțul. Poți să ne explici?
  14. Care limita? DE CE sa cauti limita?Doar sa arati ca esti campeon? Nu e in contradictie cu abordarea corecta si cerebrala a parcursului pana in etapa 17?Nu e posibil ca omul sa se fi destins si sa nu mai fie atat de concentrat? a luat deja titlul, wtf ....Adica satana se abtine de la luat doza/injectia cu red mist sa ia titlul apoi pe primul circuit (la rand) sa testeze limita mobrei? fix un circuit care (dupa zvonuri si unele declaratii i-ar fi antipatic....), sa riste o reaccidentare care l-ar scoate din cursa pentru titll 8/10? Ori MM s-a intoxicat cu vreo ciuperca prin Indonezia, ori noi ne-am dus prea departe cu cititul in stele si premonitiile...sau cu... nevermind.....
  15. Eu ma mir de Yamaha - erau 60grade la asfalt deci efectiv no grip,cele mai nenorocite condiții pt Yamaha...și totuși multe Yamaha in top 10. Probabil de aia e Aldeguer sus,Hondele...insa nu e și Miller ca lui ii plăcea low grip'ul. Ciudat clasament. Cred ca va fi interesant mâine.
  16. Conform celor spuse în clipul asta, se pare că se pot conduce anumite "cașcarabete" fara permis.
  17. Eu am tot zis/scris...batman...batman... again....batman....
  18. Pentru medici și asistente, ca să rămână bec lanțul după ștersul cu cârpa, se poate da cu o periuță de dinți ca să se scoată orice urmă de mizerie înmuiată de ulei. Detaliile astea nu scad din durata de viață a lanțului/pinioanelor. După 15-20k tot ajunge să fie schimbat. Cât despre cat stă uleiul pe lanț, dacă plouă, la fiecare 100km trebuie uns. Dacă nu plouă ține uns până spre 800km de mers la drum lung, 300 dacă se fac în regim navetă în București in 2 săptămâni. Spray-ul de discuri face minuni (dacă e ales brandul potrivit). Și înainte să se distrugă lanțul, tot la înlocuit ajunge. Ba că se întinde metalul, ba că se ascut sau strâmbă dinții..
  19. Oricat o fi Jiji omul momentului, nu este Furusawa...
  20. Si WSBK va fi la fel. A fost promovat in competitii de nivelul asta din alte motive decat talentul si performanta.
  21. Se discuta despe curatat, nu uns. Iar despre unsul cu ulei si stersul cu carpa s-a rasdiscutat pe topic. Daca tu scoti cu carpa mizeria de la role sau dela o-ri guri esti tare. La fel daca uleiul de transmisie mai e pe lant dupa 50 km. Uns la 500 km e ritmul normal recomandat de orice producator. Intensiv inseamna mult mai des.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...