Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Era de asteptat, am experienta la spete de genul asta. In afara de lipsa de timp este din ce in ce mai dificil sa faci astfel de lucrari. Greu cu vopsitorii, cu strungarii, cu electricienii, cu tinichigii, samd. Trebui sa faci singur cat mai multe reparatii iar acolo unde esti nevoit sa apelezi la persoane specializate Dumnezeu cu mila...
  3. Azi
  4. Da m-am gandit la asta. Cel mai probabil o sa facem asa ceva pe dealul din Baicoi, Cartier Tintea, dar si la Moreni. Momentan este o teorie, destul de grea ca importanta. Insa sa stii ca aici e mult mai dificil, pt ca nu stii cine vine, ce ii poate pielea, ce bun-simt are (instinct de conservare), sa nu fie bolovan inteligent care ii da goarna...30sec si apoi poc e pe jos, ii mai si sperie pe ceilalti participanti, incepatori. In cazul acestei intalniri amicale de Motocross, 95% sunt sportivi din campionat si veterani, caliti (in caz de cazatura), cu foarte foarte mult bun-simt in comenzi si in analiza suprafetei de rulare, in citirea pericolelor, inclusiv in citirea pericolelor in caz de "ambuteiaj" pe circuit. In cazul lor sansa ca un accident sa apara din neatentie sau din orgoliu, este mica. Foarte mica. Unii considera ca daca au 100.000km pe asfalt se descurca si pe offroad, nimic mai fals. Km facuti pe asfalt sunt egali cu ZERO in ceea ce priveste tehnica si "bunul-simt" la offroad. Invers este valabil, unul care a mers doar la offroad 1an in weekend, "il mananca pe paine" pe asfalt pe ala care a facut "Europa" pe motocicleta de mai multe ori. Pt ca la offroad te adaptezi tot timpul din mers, suprafata de rulare este inselatoare si vrei nu vrei inveti sa controlezi evenimente neprevazute, un derapaj pe timpul acceleratiei pe timpul franarii, in viraj, in panta etc. Inclusiv pe circuitul de motocross suprafata de rulare si trasa ideala se schimba de la tura la tura, in functie de sleaurile ce apar, in functie de cum se degradeaza trasa ideala din turul anterior. E alta scoala. Nu e ca pe circuit de asfalt unde suprafata de rulare este aceeasi no matter what. Ai dreptate, este o nisa in dezvoltare, adventure, unde clar evenimente pe drum forestier de Dacie, ar fi ceva wow pt cineva care a mers doar pe asfalt.
  5. Una si buna. Este fier mort si motocicleta grea. Corect?
  6. da, cand treceam peste denivelari se misca 1 picuti cricul si se oprea motorul as zice ca problema defapt nu era senzorul ci arcul cricului. am eliminat complet senzoru, cu https://www.ebay.com/itm/134369596511 nu merge sa legi pe scurt niste fire, trebuie o rezistenta de o anumita valoare intre ele PS: Intrebare: cate trante a luat ghidonul acesta de 390 ?
  7. A avut careva probleme cu senzorul de cric? Am vazut ca este o problema comuna la ktm 390
  8. au mai ramas vreo 36 de puncte (din 106), si inca 4 etape.... benzina si diiiii .....si plus inca 2 sprinturi!
  9. Așa este, au un design foarte elegant și totodată actual. Nu te faci de râs niciunde, au prestanță, mai ales când sunt îngrijite. Iar prețurile la cele ok au sărit în aer. Discutam cu un vizitator, zicea că a plătit pe una cu motor de 3 litri, aproape toate opțiunile, 14600 euro în Germania. Și cu 380.000 km la bord. Dar omul știa despre ce este vorba, spunea că a avut una de nouă, pe care a vândut-o după câțiva ani, și că tot timpul a regretat. Și din cauza nostalgiei, a luat-o pe asta. Povești frumoase.
  10. Au imbatranit frumos aceste batrane, fata de alte marci/modele.
  11. Neatzaaaa! Joi, diiii! Cucu cucu, bagam mare de la lucru!!
  12. Cucu! Cucu! Hai la lucru! Buna dimineata!
  13. Ieri
  14. stii ca eu sunt om mic, nu pune la inima ce scriu pe aici. o sa vina si timpul ei. cel mai rau caz - proiect perfect pt pensionare
  15. @Keyser Söze iti multumesc de intrebare @frigider Si eu imbatranesc impreuna cu el Am mai luat ceva piese, dar de lucrat nu am mai avut timp. Munca multa (nu ma plang), dezvoltare de proiecte la firma, cum ar zice nea Bachus "chestii socoteli". Si cand ziceam si eu ca mai apare ceva timp, ma lua nevasta pe la festivalurile de film unde avea ea treaba. Dar dupa cum vad ca evolueaza economia pe aici, am asa o presimtire ca in curand o sa am o gramada de timp si o sa se invioreze si postul asta. Momentan ma muncesc sa pun in functiune strungul si un CNC ca sa inaintez cu proiectele din care mai ies ceva bani.
  16. Și o întâlnire la care am fost prezent, alături de alți amici de pe grupul pasionaților W211, cu bătrânele din dotare.
  17. Corect. Deci e vorba doar de interdictia de a dezactiva ABS pe fata.
  18. Merci ppentru informatii. O sa fac o vizita in toamna asta sa vad si eu cum e cu vaca pe tarla.
  19. Astea chiar ca vesti bune. Având în vedere ca a intrat de 2 ori în stop pe circuit și 1 plămân colapsat...a scăpat cu bine totuși. Mai erau 2 tururi? 3? când a căzut. Dacă se loveau cel care avea cel mai mult de pierdut era brazilianul deci Gonzales putea fi destul de agresiv...nu prea e el țăran însă și plus de asta Sepang are n locuri de depasire... Da,cred ca totuși ai dreptate ar fi trecut de el,dar oricum nu pierdea atat - una e sa termini pe 5 sau 6 alta e sa termini pe 25.
  20. shui

    MZ

    numa' sa nu-i pui atas,ca se indoaie cadru ala mintenas (bine,oricum se indoaie de la sine si solo,da mno ..) No ofence ✌✌ ( )
  21. Vand BMW R 1150 GS, an fabricatie 2000, 78000 km, in crestere. Sunt posesorul motocicletei din decembrie 2024. ITP valabil pana pe 2 august 2026. RCA valabil pana pe 19 decembrie 2025. Se ofera certificat fiscal la vanzare. Dotari din fabrica : - ABS decuplabil functional (modelul fara servofrane) - manere incalzite - priza bricheta - set genti laterale+topcase originale BMW Dotari suplimentare: - crash-bar - proiectoare - extensie talpa cric lateral - toba sport omologata Cobra cu db-killer detasabil - racord intermediar Y (Dominator) in locul catalizatorului ce scade cu vreo 6 kg greutatea motocicletei (am si catalizatorul) - modul AF-Xied montat intre sonda lambda si ECU cu rol de modificare raport stoichiometric aer/benzina– are mai multe nivele de reglaj (AF-XiED For BMW R1150 / R1200C & R1100S & K1200RS/LT O2 Sensor Manipulator) - 2 prize USB pe ghidon - parbriz inalt cu deflector Motocicleta a trecut printr-o operatiune substantiala de service cu 1000 km in urma, in care au fost realizate urmatoarele: - schimbat ulei - motor, cutie si grup final, filtru ulei, filtru aer, bujii, lichid frana si ambreiaj + placute frana - baterie noua - reglat joc supape si sincronizare clapete corpuri de admisie - inlocuit fereastra vizitare ulei - montat conducte frana fata cu insertie metalica - schimbat kit complet ambreiaj (Disc, Diafragma, Placa presiune, Carcasa) + simeringuri ulei motor. Discul de ambreiaj are hub-ul cu caneluri mai lung (29 mm fata de 23 mm original) pentru a avea un contact pe o lungime mai mare cu axul de intrare in cutia de viteze - uzura mai redusa. - montat cilindru receptor ambreiaj nou+ simeringuri intrare/iesire cutie - schimbat rulmentii conici pentru pivot bascula grup spate si fata – imbinare bascula cadru - schimbat rulment grup final coroana. In total au fost investiti aprox 2000 eur in motocicleta. Momentan nu mai necesita nicio investitie. Motocicleta se poate vedea in Bragadiru-IF sau Bucuresti. Pret 4500 eur usor negociabil. Paul - tel. +40 722 581 942
  22. Dupa 3 ani, s-a mai avansat la proiect?
  23. Cum popularitatea motoarelor adventure este in crestere, poate nu ar strica promovat si pt acestea, eventual cu traseul ceva simplificat.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...