Toată activitatea
- Ora trecută
-
Sedinte terapie DR. 650R DAKAR 1993
topic a răspuns lui frigider în ulei_motoul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
i-as da capat. - Azi
-
ulei_moto îl urmărește pe Sedinte terapie DR. 650R DAKAR 1993
-
Sedinte terapie DR. 650R DAKAR 1993
un topic a postat ulei_moto în Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Vand pachet de terapie in natura alaturi de DR 650R SP44B 1993. Sedintele se pot efectua individual sau impreuna cu prietenii/familia in cea mai apropiata sursa de natura cum ar fi lunca unui rau, padure, deal, munte, poate chiar si mare. Transportul pana la destinatia sedintei se poate face pe cont propriu pe sosea, DR-ul find inregistrat si in registrele DRPCIV, DAR nu dispune de acreditare ITP sau RCA. Certificatul fiscal se poate elibera fara probleme, de principiu pe loc in timpul programului de lucru al primariei. Printre calificarile DR-ului, acesta dispune de pornire exclusiv la KICKSTART cu decompresor manual, asta inseamna ca necesita o secventa specifica de pornire, nu sa dai la kick ca nebunul, are in jur de 40 cp, carburator original MIKUNI bst-40, cu jicloare mai mari, filtru de aer sport twin air si finala dominator ( neomologata ) cu un sunet extraordinar ( copiii vecinilor imi spun ca ma aud de la departare si ca sunetul seamana cu al unui elicopter ) + db killer. La pachet vine si cu o finala omologata MARVNG. Informatii despre pachetul se pot solicita la 0737 785 284, pe topic sau pm. Pret - 9000 lei Pentru vizionari - com. 1 Decembrie, jud ilfov ( fix pe malul Argesului ) p.s. acest anunt nu este un pamflet si nu trebuie tratat ca atare, daca am omis ceva, sau doriti sa scriu datele in formatul clasic, va rog sa ma anuntati si modific -
Doar în America vezi motociclete impopoțonate cu tot felul de prostii. Mă refer strict la tâmpeniile alea de pe șei, suporții ăia de picioare tip chopper etc. Și pe grupurile de GTR văd motocicletele care devin hidoase cu tot felul de lumini, înălțătoare oribile de ghidon, suporți de picioare. Americanii sunt lipsiți total de orice gust.
-
Neatzaaaa! In sfarsit vineri!!
-
Completeaza-ti datele la avatar sa stim cu cine stam de vorba.
-
Exprimare gresita.
-
Pentru ca, de fapt, el s-a inscris la cursurile de scutere 125 cu B, nu la A1. Multi nu stiu care-i diferenta. Unu mi-a zis, dupa ce a terminat alea 10 ore, ca el o sa-si ia nu stiu ce KTM de 125... Cum spuneam, nicio legatura cu A1.
-
Buna dimineata! Vineri!
- Ieri
-
Stingătorul ăla e acolo fix ca să nu fie nevoie de el, niciodată nu știi ce ți se poate întâmpla, am mers și eu câțiva ani cu unul mic la moto. Nu l-am folosit, dar confortul mental este plăcut.
-
Lup69 îl urmărește pe Transfăgărășan 6.08.25
-
Bravo Nea Costel!
-
București
-
Va salut băieți, am și eu un Minsk 125 recuperat după ceva ani ( a fost prima mea motocicleta) după o vânzare proasta că sa zic așa. Nu mai e cum l-am avut eu înainte dar, asi dori sa îl recondiționez la virgula și am nevoie de ceva sfaturi de unde asi putea lua niste piese noi pt el: manete,cabluri, toba, cauciucuri și camere plus ce e mai important, un carburator mai bun și ceva elemente de caroserie: rezervor cate e ruginit și un element de table de pe partea stângă. Orice sfat e bine venit. P.s. pot lua și un Minsk întreg fara acte doar pt piese dar sa fie funcțional. Va mulțumesc
-
DragoșD s-a înregistrat pe forum
-
Locatia?
-
Buna ziua, Se vinde un BMW R 1250 RT (se vinde singura ca eu nu vreau), fabricație 2023 (dar model 2024) achizionata in martie 2024 la 0 km (stoc special BMW), culoare option 719 Meteoric Dust. 17400km la bord momentan și în creștere, făcuți numai la drum lung, nu huruită prin oraș și trafic. Reviziile făcute la reprezentanta - cea de 1000 și cea de 10 mii km. Facuta o inspecție la 16900, făcute toate update-urile de soft + gresat ce a fost de gresat și strâns șuruburi. Garanție până în 2028. Funcționează ireproșabil, nu are defecte, recall-uri, nu a fost căzuta, atinsă, etc. Absolut toate pachetele din fabrica (nu se mai putea adaugă nimic): Alarma Proiectoare Quickshifter Închidere centralizată Parbriz electric Faruri led automate cu funcție cornering Keyless go Încălzire sa pilot și pasager Încălzire manșoane Pilot automat adaptiv Suspensie electronica automata Navigație Sistem Audio 2.0 Ecran TFT 12.5 inch + Multe alte sisteme de siguranță și asistenta A primit și anvelope noi nouțe Metzeler Roadtec Z8 Interact Ținută numai în garaj Prețul de achiziție a fost de 26 de mii de iepuri. Mi-aș dori un 21 de mii dar putem discuta ca între colegi Dacă o vrea cineva și cu accesorii discutam de alt preț, alea au mai fost vreo 5 mii în total și includ urmatoarele: -Crashbar Wunderlich -Geanta parbriz Winderlich -Extensie talpa cric lateral Wunderlich -Risere Wunderlich -Priza USB-C originala BMW (în loc de priza DIN) -Set protecție rezervor BMW -Protecții cutii laterale BMW -Genți interioare BMW -Rack uri pentru cutiile laterale -Top Case BMW in culoare Meteoric Dust -Lampa suplimentara frana -Geanta interioara Top Case BMW -Borseta acte interioara top case BMW Evident se eliberează fiscal înmatriculată pe pf ITP de abia de la anul se face la ea. Contact aici sau pm Mulțumesc
-
-
revino-ti fiule! da piept cu realitatea!
-
bai nene ma lasi si pe mine sa ma imbat cu apa reke?
-
Da, fiecare procedeaza cum crede. Claxonul si flash-ul sunt inutile daca ratacitul iti iese in fata. ''nu te-am vazut.....'' Mi se pare mult mai utila reducerea vitezei sub limita celor 70 km/h legali. Ambele intersectii pomenite de tine necesita un giroatoriu. Cel de la iesirea din Saftica este aproape inutil. Cei care vin dinspre Buc spre Ploiesti trec ca racheta intrucat soseaua este practic tangenta la giratoriu si poti trece usor cu 100 km/h. Ceea ce se si intampla. Cu deosebirea ca inainte de giratoriu drumul Buc-Ploiesti avea prioritate, iar acuma trebuie sa acorde prioritate celor care intorc spre Dumbraveni venind dinspre Ploiesti. Singura chestie utila este banda 1 dinspre Ploiesti spre Buc care trece pe langa giratoriu si drept urmare se elimina riscul de accident cu cei care intra in DN1 dinspre Dumbraveni. Pe scurt o lucrare romaneasca, cu utilitate 50%. Facuta ca sa iasa la numar si sa ''inchida gura lumii'' Nu cred ca este facuta pentru vreun smecher din zona, s-a pus de mult timp problema la Primarie. Cel putin din punctul meu de vedere sunt bani cheltuiti aiurea, fara sa se rezolve cum trebuie problema.
-
Evident ca nu e o regulă ca cine e cel mai rapid pe un singur tur sa fie si cu cel mai bun ritm de cursa insa in cazul amintit de colegul (in care i-a dat. 220 pepco lu marcelu) nici macar pe un singur tur nu era mai rapid Pecco. Cine a vazut sesiunea de calificare intelege, cine a vazut doar rezultatele, vede diferit. Apropo de impresiile pilotilor dupa ce au dat ture pe Balaton Park
-
da, ca a cazut MM, ca lua el pole. da, pt ca a fost pole fals pole zice cine pleaca primu. ritmul de cursa e ala care conteaza. acolo tre vazut. si mm cam de obicei are .5 peste si castiga comod.
-
S-a vazut in cursa cat de reale au fost acele zecimi pe care i le-a dat Pecco lui Marcel
-
Rezolvat, sa traiti! Nu pot lua motocicleta 125cc pentru ca nu ma incadrez la A1 - special. Cica e musai sa aibe cutie automata si sa respecte raportul de kw/kg. Daca cumoasteti un model care se incadreaza, il iau in considerare!
-
Scrii:nu am avut - la moto detinute si nu am - la numar moto.De exemplu.
-
Pai au ramas necompletate campurile cu moto detinut (pe care inca o caut), nr de inmatriculare(pe care nu il am), si moto detinute...
-
Clar! L-a umilit. Vestea proasta este ca lui MM i-a placut circuitul si alta si mai proasta este ca layout-ul are 10 viraje stanga si 7 dreapta, de tip stop&go, adica ce ii place mai mult demonului. Presimt ca va fi macel.