Toată activitatea
- Ora trecută
-
CF 800 MT-X 2025
topic a răspuns lui emilian_rks în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ai luat varianta inalta? Ca sunt doua modele: Cea joasa are 830mm la sa fata de 870 varianta inalta. Eu m-am dat cu varianta "TALL" si intradevar era inalta, in comparatie CRF1000 al meu, dar se simtea si mult mai usoara in acelasi timp. Mi-a placut mult cum merge 800MT-X-ul, singurul minus fiind faptul se incingea tare, mai ales cand mergeam incet se simtea la picioare caldura degajata de la motor, si afara erau sub 20 de grade. -
Pentru mine nu se justifica momentan o alta masina fata de cea pe care o am, si anume un Logan 1, 1.4 Mpi. Revizia ma costa cam 250 lei / an…si cam atat. Este decenta in privinta consumului din oras si din afara. Zilele trecute am fost pana la Moieciu si inapoi, am alimentat plin la Ploiesti cand am plecat, intors in oras cu jumate de rezervor, 3 oameni cu bagaje, frecat masina vreo 2-3 zile in oras, carat parchet si ceva materiale pentru casa, aseara mai aveam 3 liniute in bord (aproximativ 25% din capacitate) si in bord undeva la 470 km parcursi. Pe autostrada am mentinut o viteza de 115-120, uneori cu varfuri de 140-150 in depasiri, pe portiunile de DN viteza legala. Eu am nevoie de o masina “sa le faca pe toate”. Vreau sa alimentez rapid si sa pot pleca 2-3-400 km fara grija ca nu am unde alimenta. Un hybrid normal este ceva ce s-ar potrivi nevoilor mele. In niciun caz nu as detine doua masini avand in vedere ca taxele / asigurarile de maresc de la an la an.
-
CF 800 MT-X 2025
topic a răspuns lui ulei_moto în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
ATVrom nu face service, lucreaza cu service-uri partenere daca ai un card de credit, poti sa le iei in rate fara dobanda si ai garantia ca se potrivesc perfect. -
Neatzaaaa! Scade greatzaaaa!
-
CF 800 MT-X 2025
topic a răspuns lui Cavaleru în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
E nu e confortabil. oricum te opresti numai la semafor. ai mai avut scuter. in oras e imbatabil stii asta. - Azi
-
CF 800 MT-X 2025
topic a răspuns lui Ovidiu M în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
1. Dul-l la garantie pentru diagnoza. 2. Exista sa joasa originala (si incalzita). Pe ATVROM sunt si alte accesorii https://www.atvrom.ro/utile-motociclete/sa-joasa-incalzita-cfmoto-800mt-x 3. Update-urile se fac de obicei la revizii de catre dealer. 4. Au si crsh-bar-uri. Si la pachet si ca produs individual. 6WWV-801000-8000 - Crashbar superior CFMOTO 800MT-X 6WWV-802000-8000 - Crashbar inferior CFMOTO 800MT-X https://www.atvrom.ro/pachete-accesorii-moto/cfmoto-800mt-x-protection-kit -
ulei_moto îl urmărește pe CF 800 MT-X 2025
-
CF 800 MT-X 2025
topic a răspuns lui ulei_moto în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
salut, Pune o intrebare la RAMS, sunt autorizati cfmoto pentru service si garantii. La ei am facut un update pentru un nk800 ( acelasi motor), asta acum doi ani. Poate merge si prin aplicatia mobila cfmoto de pe grupul Ride n ride, de pe telegram, am nr unui gagiu din Bucuresti care face sei, Darian 0722.564.409, este foarte laudat in grup. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea ! bafta! -
Buna dimineata! Ce hashtag avem azi?
-
CF 800 MT-X 2025
topic a răspuns lui 3.14 în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Fix asa merg , insa nu este prea confortabil stilul asta prin oras . PP ca daca nu gasesc alte solutii viabile , o sa sfarsesc prin a cumpara un scuter exclusiv de oras si aia e . Nu stiu sa-ti spun ., dar fiind un motor aproape identic cu cel de KTM 790 , tind sa cred ca nu are asa ceva . Pe forumurile de afara , zic unii ca totul s-ar rezolva cu un up-date de firmware .....dar asta este in functie de zona ...o sa vad cand ajung la garantie cu ea . Lasand bubitele astea la o parte , sunt foarte incantat de motoreta . In modul Rain tragi de ea ca de 450 , dar in standard nu stii cand sare de 150 .Cei 90 si ceva de ponei is acolo si is fac treaba din plin . Directia este foarte precisa , sau nu stiu cum sa zic ...parca esti pe sina de tren Este comfortabila , ''spatioasa'' iar cruse controlul este tot ce mi-am dorit ...visss Are si cornering ABS , deci poti fi mai prostalau ....are grija de tine , iar franele se simt exceptional . Functia de mirroring este misto , dar astia au beut apa dupa bembew , si dupa 1 luna vor marafeti cu abonament ....pp ca o sa-mi iau un display separat. Display-ul este mare cat o zi de post ...n-ai nevoie de ochelari. Are amortizor de ghidon din fabrica . Culmea este mai putin galagioasa decat cea de 450 Nu am incercat modul offroad ...pana nu-i pun crush bar nici nu incerc - Ieri
-
O sa ajungem ceva de genul-Vai,fata..am iesit in oras si a condus el:))))))))))))))
-
E de bine nu? Suntem mai safe, me civilizam, totul ordonat, daca ești legal, mergi legal, n-ai nimic de ascuns atunci care e problema? PS: sunt ironic
-
Pufuuu, ce bine arata in poze. Like
-
P-asta o stiati? https://www.mediafax.ro/social/ia-incepe-sa-dea-amenzi-soferilor-si-pietonilor-orasele-unde-esti-urmarit-la-fiecare-colt-23643702
-
apropo de scutere -> https://www.cfmoto.com/global/motorcycles/scooter/150aura.html Wow este la categoria asta 150cc: dash cam, tpsm, ecran 6.2 inch, incap 2 casti open face sub sa. Sunt curios si ce pret o fi
-
@TheHuskyCrobats, TCO este Total Cost of Ownership. Include si valoarea achizitiei. Cat despre incarcari, daca nu stai la casa ca sa o incarci la priza ta, intr-adevar e deranj mare. Dar la casa chair merita, oricum ai privi-o. Insa ce nu tot inteleg oamenii este ca aisi un anumit feeling cand conduci un EV. E liniste la tine in masina, ai acceleratie instant...e altceva. Ei se iau doar de costuri, dar nu e doar asta. @Ruginel, daca vrei, poti si cu bani putini. Am un prieten care si-a gasit un Nissan Leaf vechi de vreo 10 ani, l-a luat de pe licitatii din Olanda cu 3700 euro. Plus adus in tara, plus acte....sa zicem ca a mai bagat 1000 euro. Sta la casa si e supermultumit. Il incarca zilnic, bateria nu mai duce decat vreo 130-140km, dar e sufucuent pentru el pentru naveta zilnica in Bucuresti. Doar ca acum ma intreaba pe mine de Tesla, daca sunt multumit, ca parca ar vrea sa migreze si el....
-
CF 800 MT-X 2025
topic a răspuns lui DonFlamingo în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
1. Are cumva cilinder deactivation? Nu stiu dar daca are asta e motivul, din ce in ce mai multe moto moderne au mizeria asta de functie 2. Ce a zis @Cavaleru -
Acum am o Kona si un Model 3, preturile de achizitie comparabil cu ix35-ul 30-35k euro la momentul la care le-am luat eu,
-
CF 800 MT-X 2025
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
https://extaauto.ro/moto/ Foarte buni. Cu preturi rezonabile. -
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
CF 800 MT-X 2025
topic a răspuns lui Cavaleru în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
pt prima si a 3-a problema verifica si tu cu dealerul tau. are service, ai garantie, easy fix pt problema 2, invata sa stai cu un singur picior jos, talpa complet ancorata pe asfalt si aia e, esti gucci. Kiturile de coborare pot afecta ciclistica, plus de ce mai iei moto inalta daca vrei sa ii scazi garda la sol? Invata-te cu un singur picior jos, moto sprijinita pe pulpa piciorului care e jos si aia e. Eu sunt strumf si am calarit TDM 850, TDM 900, 1200gs, 990adv fara probleme -
-
3.14 îl urmărește pe CF 800 MT-X 2025
-
Salve ! Am deschis acest topic , pt ca m-am procopsit cu acest agregat. Il am de cateva zile si sunt foarte incantat de el ...dar ...ca exista un dar , intampin si cateva problemute cu el La ralanti , dupa cca 1-2 min , se opreste , sau parca merge intr-un piston .La o simpla acceleratie , isi revine .....dar o ia de la capat . A doua problema ....este prea inalta pt mine .......exista ceva lower kit pt ea ?..ca eu nu am gasit . A 3-a problema : cum se fac up-date-urile pt ea ?...la 450 stiu ....aici este altceva . Accesoriile sunt extrem de scumpe ....mai face cineva prin Buc modificari la sa ? Ma face cineva prin buc sau judetele limitrofe crash-bar sau ceva de gen ? Multzam fain pt orice info.
-
Care au fost valorile de achizitie?
-
Am fost foarte clar in ceea ce am spus. Acosta nu are inca o victorie in MotoGP, indiferent de circuitul pe care a concurat si conditiile in care a concurat. Alti piloti, care s-au perindat prin ograda KTM, au luat victorii cu troaca aia. De exemplu, Oliveria are vreo 5 reusite. Binder are si el vreo doua. Nu as vrea sa intelegi gresit si nu vreau sa initiez un nou dialog al surzilor, nu spun ca pustiul nu este un supertalent, dimpotriva. Repet acum ceea ce am spus si cu alta ocazie: Acosta este cel mai bun produs al Motogp-ului de la MM incoace. Dar asta nu il scuteste sa se nasca talent si sa moara speranta, ca multi altii de altfel. Din punctul meu de vedere, inca nu a confirmat. Tocmai pentru ca este un mare talent, il astept cu ceva victorii de etapa. Si mai ales, astept sa faca miscarea, pe care trebuia sa o faca demult. Sa plece de la KTM.
-
@xt600 Nu a confirmat Acosta ce? de cand a venit la KTM a fost constant peste coechipieri cu mai multa experienta in ale KTMului sau ale motogpului.. Daca motoreta nu e capabila, oricine ar fi pilot, nu ar fii capabil de mai mult. Hai ca poate vine CFmoto preia KTM si il iau pe MM primadona din 2027 pe un purcoi de bani sa vedem atunci ce poate KTM :))
