Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. un om normal asa ar face. el are prea mare avans, acum e moment bun sa riste si sa ii refuze lui peco o crestere de moral. nu mai e mult si aflam. alta: daca scapa Q in fata - care va forta maxim primu tur - Q castiga.
  3. Eu cred ca nu va risca in niciuna din curse atata timp cat e pe podium. Incacse resimte dupa a2a căzătură de ieri.
  4. se anunta f interesanta etapa asta. preconizez Sprint: MM va risca enorm sa iasa in fata lui Peco poate chiar cu pretul unei cazaturi in Sprint. GP: daca MM nu cade in sprint va forta peste limita sa iasa peste Peco in GP.
  5. Azi
  6. Darco in cauza se numea aici doar @Darco, iar pe facebook era Darco Dtg. https://www.facebook.com/darco.dtg
  7. Si evacuarea. Daca nu este stock, e nevoie de documente care sa ateste omologarea pentru a circula pe drumurile publice.
  8. Indeed! Dar la mine e doar bere in dimineata asta. Buna dimineata!
  9. Da, Darco_cbr, apoi S1000rr, clar, e doar o coincidenta de nume intre cei doi
  10. Neatzaaaa! Prosecco taie greatzaaaa!!
  11. Whaaaat? Nu exista asa ceva nici la mașini, nici la motociclete..cum ar putea sa facă asta, care e principiul dptdv care ar permite lucrul asta..?
  12. Salutări, Emisiile de noxe nu se măsoară la motociclete. Nu se poate deduce puterea motorului din cantitatea de noxe pe care o scoate. In ceea ce privește restul operațiunilor de verificare a motocicletei, tine mult și de angajatul RAR care face treaba asta. Una este ceea ce prevede planul de verificare și alta ce face el în realitate. In mod sigur se identifica motocicleta prin verificarea seriei de cadru și motor. Se poate verifica sistemul de lumini, dimensiunile și gradul de uzura al anvelopelor, eventualele jocuri ale rulmenților, pierderile de lichide (ulei motor, furca, lichid de frana), funcționarea claxonului. In principiu sunt aceleași verificări care se fac și la ITP.
  13. Ieri o excursie până la locul de odihna din Bezdead, a mers impecabil viteza de deplasare 70km/h
  14. Aici luase în trecut Peco o mana de pietriș? De nu înțelegea lumea ce face cu ea?
  15. Ieri
  16. Acuma ma uitam pe motogp - 18 gr cloudy vremea clasica olandeză,26 la asfalt...recișor recișor față de cele 50-55 "normale" pe majoritatea circuitelor. Memelu și zice în interviu- "super slippery out there" Probabil și de aia a ieșit Q în față (singurul de la Yamaha as usual) dar și Bez.Cine știe,dacă vremea se menține așa gen sub 35 la asfalt,Yamaha nu va avea probleme cu degradarea și low grip cum au la peste 50,poate împușcă el sau Bez una. Circuitul ii ajută e tehnic și de viteza nu e stop and GO. Va fi greu vs MM AM and Pecco dar.. Doamne ajută ! Dacă se fac 30-35 grade in aer cu 50+ la asfalt însă...se taie Q cu Yamaha lui ca maioneza și revenim la scenariul obișnuit din 2025 în care singurul suspans e sa vedem dacă mai ataca Pecco sau nu 3 ture ca oricum MM castigă tot. ...bă da acuma am observat ce bărbie chizzeld și-a tras Memelu după căzături,zici ca are operație estetica Cică pietrișul e super mare pe circuitul ăsta (zgârcitii de olandezi au pus refuz de ciur din ala ieftin de carieră nu din ala fin) și o iei destul de rău în freză dacă te duci în pietriș.
  17. In orice caz, combinezonul era julit la baza fermoarului... min 1.14 in
  18. Bună seara tuturor! Sunt curios despre cum decurge un control RAR în trafic, de la cineva cu experiență care a fost oprit în astfel de situații. Cel mai mult mă interesează dacă în timpul verificărilor măsoară emisiile de fum ale motocicletei și dacă astfel pot deduce puterea motorului. De asemenea, ce alte controale mai trece motocicleta în această verificare?
  19. Eu am remorca proprie. Normal ca nu trebuie sa dovedesti tu nimic. Oricum nu te intreaba.
  20. Schimbat rulment unisens. Suruburi noi, loctite recomandat si dinamometrice. Porno
  21. In jur de 30gr erau la asfalt insa, sincer, nu tin minte sa mai fi vazut asa ceva. In primele 5-6-7 minute au cazut vreo 6-7 piloti.
  22. Sunt fan declarat al lui dar tot mi se pare de mare porc ce face....sa facem o comparație cu MM pe Honda când efectiv încerca orice dar nu spunea ca moto e de călcat și nici ca vrea sa plece...ok pana la urma s-a saturat vorba lui de PowerPoint uri dar na...diferența de clasa între cei 2. Cat e temperatura? De dimineață erau ff mici,poate de aia.
  23. Decât iar Peco in absenta numărului 1? Prefer AM. *prin nr 1 știm cu toții ca ne referim la MM, nu JM
  24. Idem. Ma gandeam ca ne trezim cu fraxu campion. O adevarata drama.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...