Toată activitatea
- Ora trecută
-
Botosani . Am venit cu temele nefacute. Acum anuntul e complet
-
Kawasaki Zzr 1400, Gen 2
topic a răspuns lui apriliacluj în elvissicaul Motociclete peste 999 cm cubi
locatia? -
Scuzati, uitasem anul.: Update: An fabricatie 2012 Ofer Fiscal , se scoate fara probleme, taxele / impozit platit. Isi asteapta noul proprietar.
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
asta era declaratia lui MM din cate stiu eu, dar in fine, nu conteaza -
whoislyna_ îl urmărește pe KingFlow999
-
Mai ai cateva date obligatorii de completat in anunt.
- Azi
-
caut constructor de siteuri!
topic a răspuns lui frankone în stircuul LOCURI DE MUNCA - cereri si oferte
sigur, trimite pe web [at] manifest [dot] ro -
elvissica îl urmărește pe Kawasaki Zzr 1400, Gen 2
-
Se vinde Kawasaki Zzr 1400 Gen 2, Intretinuta si service la timp. Sunt al 2-lea proprietar. Achizitionata de la Reprezentanta acum 8 ani. Km la bord 55.920. Service recent s-a facut la Reprezentanța Kawasaki United Motors Bucuresti unde s-au inlocuit: Lanț Distribuție, reglaj supape evacuare, Garnitura , Baterie , Pompa benzina Kemso + filtru benzina, bujii... Schimb Ulei + Filtru Aer + Filtru Ulei Upgrade : Parbriz Puig proaspat instalat Evacuari Carbon Yoshimura Oberon slave clutch cylinder ( diferența fața de cel original la cuplarea ambreiajului) -APE capac pompa de ulei care permite o ungere si un debit mai bun. Recent full carenaj si jante vopsit datorita imperfectiunilor estetice normale varstei si uzurii. (Motocicleta e din 2012) Ofer cu multiple piese extra de carenaj si ce am mai adunat la moto dealungul anilor. Butoiaș Lichid frana + butoias Lichid Ambreiaj achizitionate recent ambele Originale, model 2016-2025 fumuriu ( urmeaza a le inlocui pe cele vechi) Suport bagaje laterale Kappa. Quad Lock suport telefon Încaltata cu Michelin Road 6 GT double compound ca noi, rulate max 1000 km, la fel schimbat si pinion, foaie, lanț transmisie. Furca Servisată de curand. ABS, Controlul tractiunii pe 3 moduri 2 Moduri de ajustare a performantei Full power + Low Power 2 Chei ITP recent facut Pret 7850 euro Telefon: 0748752665
-
Amintiri, povești - Sabina Popescu
topic a răspuns lui ianachim în whoislyna_ul Motociclisti, in fiecare zi
Sincer… acest topic se putea inchide de mult pentru ca fiecare si a spus parerea cea care l a deschis a gasit o cale de comunicare cu mama Sabinei, ne a transmis sentimentele ei, iar discutiile au denaturat total parerile multora despre cum pilota sau cum a avut loc accidentul nu si au locul unii apucam sa gresim de mai multe ori …altii doar o data ….. -
Alexander1k1 s-a înregistrat pe forum
-
caut constructor de siteuri!
topic a răspuns lui apriliacluj în stircuul LOCURI DE MUNCA - cereri si oferte
.... -
Amintiri, povești - Sabina Popescu
topic a răspuns lui Kristian în whoislyna_ul Motociclisti, in fiecare zi
Am facut curat,din nou.Dar,pentru ultima oara. -
26._andrei s-a înregistrat pe forum
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
...stiu,slabe sanse sa castige altcineva.... ...in alta ordine de idei,se ridica tot mai multe voci impotriva ride-height device : Alex Márquez’s crash at Silverstone wasn’t just a racing incident — it reignited MotoGP’s biggest safety debate. "Without the crash, Álex Márquez would’ve won with one hand behind his back." – Francesco Bagnaia The culprit? MotoGP’s controversial height adjustment system, aka the holeshot device. Once hailed for its performance gains, it's now under fire — and Alex Márquez’s high-speed fall may be the tipping point. At Le Mans and Silverstone, riders reported the system failing to disengage quickly enough. When the bike stays low in fast corners, it compromises front-end grip and control, leading to dangerous scenarios — especially in the chaos of race starts. "We need to stop using it at Le Mans – it’s just not safe." – Johann Zarco Even Marc Márquez, once a defender of tech advancements, now calls for limits, saying the device "makes our job easier but also more dangerous." Poate ar fi bine sa le interzica chiar mai devreme de 2027. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
tinand cont ca a castigat de 7(sapte!!) ori aici, inclusiv anul trecut, nu vad cum s-ar dezalinia planetele sa nu castige acum.... PS. victoria de la Moto2 din 2011, nici n-am mai pus-o la socoteala -
Postati cele mai faine poze moto d-ale voastre
topic a răspuns lui ianachim în Kristianul Motociclisti in timpul liber
Tu te ai bagat …tu sa iesi nu pot sa te’n incurc ca am treaba un pic peste tine…doar asa x2 Iar acolo de pe unde pui tu poze am ajuns cu scuterul de 300……. ….nu contraza cat o ai ..ci pe unde o duci si aici este topic de…cele mai faine poze …. Nu cu indicatoare si marcaje rutiere…. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Voi fi hater la Aragon - sper sa NU castige Marquez...ma refer la oricine cu numele Marquez -
morgen! in sfarsit e weekend! muncim un pic, apoi pana luni, diiiii!
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
si lu Peco ii place aici. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Toate sansele. Ii place circuitul. Singurul care poate sa-l incurce e frati-su -
Am înțeles, mersi, spor la vânzare!
-
Calitate, nu cantitate!
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Pompa minune a mers de 2 ori la 7 bari a treia oara a cedat. Am luat o pompa pentru suspensie care duce 400bari, nu am probat momentan. În caz de orice, airman vad ca baga 6.3 bar, da acul peste cap ca el zice ca poate 6. Am făcut revizie de un an, ultima ca să fiu în garanție, mai am ceva dr genu 13 luni. M-a costat mai mult decât imi doream.. Au lista aia lunga dr se uita la fiecare susrb și spita; de bine și de rău ăștia ma chemau pentru orice sa îmi arate, ca surubu asta e prea lejer ca altu e prea strâns ca dinastea care oricum le știi și fac parte din o inspectie pe care o facem, presupun, cu toții, vizuala. De la suspensie m-a picat siguranță asta, nu am spălat cu presiune acolo, dacă se repeta posibil sa schimbe tot capul ala pe garanție. si am pierdut si surubul asta de la galerie, mi-au pus altul, momentan o sa merg cred cu tobă oem, nu cred ca urc prea curând celalalt tobă ca nu am chef sa ma mai trezesc ca nu am prindere prin pădure și ca ma întorc cu ea în brate. Am ieșit la o tura pe tetul local cu doamna, prima data când merge pe e09, pe strada nu simte diferență, adică ca merge pe crampoane sau mai bine zis pe ceva necunoscut, nu ii place ca se simte mai înaltă motocicleta și veșnica nevoie de a avea contact lejer între talpa și sol, ca să nu zic low cruiser. Nu am mers prea mult, câteva ore, căldură nu ne îmbia la mai mult. Cât timp am stat la revizie, sa nu o ard degeaba, am zis ca iau motoare la test. Sunt tare curios de noua Yamada 900gt, da am zis ca ma dau pe ceva exotic și ma duc ori la harli or la ducati, oricum au la demo mai mult decât pot sa duc și sa înțeleg, da am optat pentru altceva. Asa ca am luat pegaso o ora și am fost surprins! Am mers doar în oraș și pe drumuri gen centură, deci habar nu am in off - super manevrabila, la viteza mica balerina - se simte super ușoară, nu știu cum au ascuns toate kilele alea - ergonomie mai faina ca 890/t7 - protecție vând bună "din cutie" - avea o tobă care pufaia sec în permanenta, aiurea, da oricum aiane extra money - șaua no comment, cred ca puteam sa stau mult și bine pe ea - ecranul și butoanele, whatever, te descurci repede - motorul trage la cum te aștepți din configurația asta, dar ma așteptăm să abine mai mult de cei 80 cai pe care ii are Foarte plăcut sprint, după cum zicem. Și încă o ora pe cireașa de pe tort: MG v85 Ca sa zic direct as fi preferat sa ma întorc cu ea acasă! Sau mai exact,sa fi făcut un ocoli de doua trei zile pana acasă.. Nu am mers în viață mea oe ceva care sa ma facă sa ma simt ca motocicleta asta, mi-a întins ridurile, problemele nu mai erau probleme, nu ma mai deranjat nimic în jur.. man, motorul baga un Zen de nu îl puteam procesa. Mi-au plăcut cum arata, da na.. nu am fost curios sa ma apropii mai mult Dar cât am mers le ea îmi imaginam, ma vedeam pe un cruiser, north american style, nu pe ce arata ca un fat scrabler. Te simți jos, cu un ghidon lat și drumul în fața. Nu prea vad cum și de ce amesteca ei motoreta asta cu offroad.. sa na. Când am pornit m-a cam pufnit rasul, ca vibrează și ghidonul sare! Nu vibrează! Mai mult ca la orice HD modern, am zis mama ce panorama și sa vezi cum face când dai gaz ca îmi aduce aminte de gs1100. Fix nu, de când ai plecat de pe loc e super echilibrată toată! Fără sa mai aibe nimic din ce se întâmplă la relanti. Am înțeles repede ca în jos treapta o schimb la turație foarte mica ca să nu îmi blocheze cadranul roata pe curbe sau sensuri giratorii. Echilibrul dintre putere și cuplu e sublim. Poți merge perfect normal la 1500 ture, și plwaca fără sa para ca trebuia mai mult.. O bomboana! Păcat ca nu aveau v100, care ar trebuii sa fie aceeași dar cu miamulti cai, sa vad dacă o face sa se simtă altceva. În viitor, când o sa mai am ocazie sa uit după motor de strada.. eu zic ca aicea vin! Tipul de la vânzări de la italience (ducati e separat!) Evident incantat de cât de incantat eram. Tipu de la service yamaha/ktm văzând ca merg în trei picioare mi-a zis ca na.. astea mai curge pe la motor, mai una alta, mai aștepți după piese fără sa I idee vreodată când vin.. deci 100% Italia! Mama dar și ce plăcere. Mi-a făcut ziua altceva acest Motto Guzzi!
-
Cucu! Cucu! Trezirea, ca pierdem inceputul uichendului. Buna dimineata!
- Ieri
-
Amintiri, povești - Sabina Popescu
topic a răspuns lui misionaru în whoislyna_ul Motociclisti, in fiecare zi
Ideea este ca degeaba despici aici, pe forum, firul in patru, fara sa testezi firul pe drum. Tocmai de aceea am scris in primul meu post de pe topic, ca ar fi mai constructiv sa deschizi subiectul sau un topic nou despre ce motor ai vrea sa iti iei si eventual de ce. Evident ca nu iti rezolva dilema ta, dar macar mai indupleci putin pe cei care iti pot da raspunsuri la intrebarile tale. Si cine stie, poate mai gasesti si oameni care sa-ti raspunda cu bun simt si constructiv la intrebari. Cristiane, eu am in 2024 de exemplu, 6 postari si alea doar pentru ca voiam sa testez un motor anume, nu prea m-a mai interesat altceva. Si ca sa concluzionam putin, taman motivele pe care le zice nenea Silver au fost cele care mi-au dat o scarba in a scrie aici. Sunt de acord suta la suta cu ce a scris Silver Arrow. Forumul a ramas foarte mult timp lasat de izbeliste in ceea ce priveste moderarea posturilor. Am fost si eu moderator de un alt forum, un forum cu useri de ordinul sutelor si stiu ca este o munca destul de asidua sa moderezi, doar ca e imediat evident atunci cand un forum nu mai are moderatori activi. Acei useri vechi se simt frustrati de multitudinea de useri noi ce au relativ zero aport informational, dar cu mult aport disfunctional si in special trolling de plictiseala. Solutia e simpla si vad ca s-a rezolvat intr-o oarece masura, sunt moderatori noi de cativa ani. Eu sper sa mai revina cat de cat acei useri mai vechi si sa trecem peste faza de boti/trolli, pentru ca meritam asta. Vorba aia, avem multi ani pe forumul asta -
Liviu_mke s-a înregistrat pe forum
-
Te rog sa postezi toate datele obligatorii ale unui anunt la sectiunea Bursa,adica: In caz contrar,topicul dispare.
-
Postati cele mai faine poze moto d-ale voastre
topic a răspuns lui ENEOS în Kristianul Motociclisti in timpul liber
Ca un băiat care n-a ieșit din sector am apelat la chat LGBT să-mi facă un traseu așa, ca Transalpina + Transfăgărășan la un loc, și uite unde am ajuns ! Mai departe chiar decât Thassos @ianachimeee, scoate-mă de-aici!!!