Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. mie mi s-a parut la start ca Bez nu era pregatit. parca toti erau cu mana blana in gaz si el abia dupa verde a invartit de maneta. poate am vazut gresit, dar chiar eram atent la start sa vad cum pleaca. @frigider ai cumva link de la cursa?
  3. Si eu incarc la 10A. Eu ma refer la incarcare full, nu partiala.
  4. din ce am inteles eu, cluch-il de la aprilia nu e consistent, adica la se comporta diferit la fiecare launch, iar startul e la ghici la piloti. De aia uneori le iese, uneori nu. cel putin asa declara acum ceva vreme AE.
  5. De ce? Cred ca nu calculezi tu bine. Daca incarci cu 16A bagi 3,7kwh in masina intr-o ora. Dat fiind ca o Tesla model 3 are un consum mediu de 15kwh/100km, asta inseamna ca tu bagi 45 kwh in doar 12 ore. Adica vii seara la 8, bagi masina la incarcat, si dimineata la 8 ai incarcat-o pentru inca 300km autonomie. Uberist sa fii si nu cred ca faci 300 km pe zi..... Eu de 3 ani jumatate o incarc asa. niciodata nu am avut nicio problema cu trecatorii de pe strada. Si, cu un incarcator de doar 10A, reusesc sa bag autonomie de 200km in aprox 13 ore.
  6. Zicea si Hodgson ca MM a fost "normal" ca si viteza acolo,Aprilia lui Bez era much faster.Iar el prea infierbantat. Greseala a fost de fapt aceeiasi de sambata - bad start.De data asta cu consecinte urate,exact precum ai zis - red mist si la asta. Nu inteleg deloc ideea cu bad start - ba ce nu le iese la aia de la Aprilia?CF clutch foarte frumos ok,nu reusesc sa il aduca in temperatura?De ce nu ii pun un senzor de temperatura pe el sau idk,adica nu e rocket science.... Aproape la fiecare gp au probleme la start,si de aici multe curse ratate,ba ar trebui sa o rezolve intr-un fel sau altul.
  7. Azi
  8. Dacă e topic de iarnă, să ne imaginăm că un cetățean rău intenționat, încălțat cu cizme de cauciuc și înarmat cu un clește de electrician, cu mânere izolate, taie firul de care se tot împedică. Dacă e vineri seara rezultă... Românii au talent. Dacă e sâmbătă = se ratează Dallas sau ce rulează acum. Păi, dreptu-i?
  9. de aia au si aparut zvonurile, cu Diggia inapoi la Gresini, ca Pecco ar trece la VR46 si Fermin la Factory.... posibil chiar si din 2026
  10. Am mai scris si cu alte ocazii, intretinerea excesiva a lantului e pierdere de timp si/sau de bani. Faceti o socoteala cati bani sau timp cheltuiti pentru intretinerea excesiva a lantului si veti vedea ca e mai ieftin sau macar mai comod sa schimbati lantul si pinioanele mai des.
  11. Ori face Uber cu ea ori e un parvenit.
  12. Ce parere aveti despre situatia lui Acosta? Eu cred ca a facut o mare gresela ca nu a plecat la VR46, chiar si pe bani putini sau deloc. In 2027 sigur se vor elibera locuri la Ducati Leonovo. Ori MM o sa isi arate varsta, ori Peco (care o sa aiva 30 de ani, deci tot semi-trecut) o sa plece din cauza rezultatelor. Daca Acosta era la VR46 si avea rezultate cat de cat, se putea duela cu Aldeger pt loc la Ducati Factory. In viitorul apropiat, echipa de uzina are nevoie de sange proaspat.
  13. Incarcatul Teslei la priza de 16A e noaptea mintii. AI nevoie de 2-3 zile ca sa o incarci. EU in continuare consider ca orice EV cu bateria mai mare de 30kwh nu isi are rostul. Sa te limitezi cu incarcarea doar la statii e un mare no-no in opinia mea.
  14. lasa, cumva se repara/carpeste, one way, or another, dupa care vine olx-ul.... asta e, omul cat traieste invata
  15. iar s-a zgariat asta la barba Are noroc bez ca nu a punctat nici Peco si ca nu s-a rupt. Daca Peco isi revine in stil japonez de la australia incolo Bez nu cred ca mai are sanse la loc 3, sunt 20 de puncte acum. SI nici Peco nu pare ca mai prinde loc 2.
  16. ziceau si astia la prima ca ori a fost MM lent pe succesiunea ai de viraje, or viteaza lui Bez era mult peste a tuturor explica foarte bine in clip Din pacate lui Bez i s-a pus pacla pe ochi dupa startul ratat si a facut o mare greseala tactica. La ce viteza avea termina cursa la 20secunde de locul 2.. dar graba strica treaba si uite asta a futut week-endu si umarul lui MM care fix de asa ceva nu avea nevoie, dpdv medical... m-a dezamagit crunt bez cu prostia asta..
  17. neatzaaaa! luni, spor si diiii! PS. plooooo......
  18. Eu folosesc la ambele motociclete ulei normal auto (ce-mi pica prin mana, 10w-40 de exemplu) - Pun din abundenta (dupa ce pun ceva pe jos sa nu fac mizerie). Avantajul este ca nu trebuie sa-l mai speli, surplusul de ulei arunca tot jegul de pe lant...Si am observat in timp ca un kit de lant tine ceva mai mult decat atunci cand il ungeam cu spray si il si curatam. Il ung pe la 300 km (tin minte ca la Vstrom in manual era recomandat sa ungi lantul la fiecare 1000km)
  19. Fix la fel a făcut mm lui (cred) Bez acum ceva timp, când se aștepta să fie mai rapid pe viraj cel din față. Doar ca aici viteza pe viraj a fost mult mai mare, cat și diferența de viteza intre cei 2. Atunci a fost contact dar au reușit sa rămână pe roti amândoi. Păcat, Bez sigur câștiga. Eram curios dacă mm poate ajunge pe podium măcar. Și uite cum aldeguer ia victorie ca rookie, cum o fac legendele. Acosta săracu, mi e mila de el cu ktm ăla.
  20. Si o analiza frame cu frame de la un expert care nu intra pe forum https://www.facebook.com/share/v/17RYk7ETQc/ Si un interviu cu moshu de la ducati legat de problemele lui Peco https://www.facebook.com/share/v/177cFJK7oc/
  21. Ieri
  22. La pariu că se lasă cu alt cadru, dacă furcă va sta ulterior strâmb? Tăiere absolut dreaptă iese doar dacă meseriașul e ce trebuie (și are scule). Totuși cu sudură acolo nu cred să iasă mare lucru, nu cred că aș avea încredere, mai ales dacă mai văd și porozitate. Nu doresc să fiu dur, sunt doar realist, mai ales când e vorba despre elemente structurale.
  23. La anu mm ar trebui sa se dea lovit. Intoxicație alimentare și sa "rateze" etapa asta. Nu merita. Asta dacă nu e papa cu accidentarea asta. Ca tot se vorbea la început de sezon "câștiga dacă nu se rupe". Na.
  24. Ouch Campionat dinamitat. Da ce greșeală pe echipa frateeee...pfff,pacat de efortul pilotului. Ei acum sa vedem ce știe fiecare Tot Manu mi se pare ca are prima șansă
  25. Eh, cand e hobby e hobby, acolo nici eu nu renunt la enduro 2T... Dar in poza mea ma refeream mai mult la firul ce atarna de la balcon.
  26. E cam complicat si asa,e aproape imposibil sa centrezi cadrul in menghina masinii de alezat,am fost strungar cativa ani,stiu ce spun,plus ca incarcarea cu sudura duce la decalirea materialului...complicat. Nu imi pot da seama exact ce e acolo,dar o varianta ar fi sa faci cum a zis userul"pinnochio"dar sa retezi zona "bolnava"in ambele capete,facute doua bucsi care sa intre in cadru cu putina toleranta si intre bucsi o teava taiata tot la strung care sa fie intre bucsi si sa le tina drepte in momentul sudarii de cadru. Bucsile la randul lor sa fie tinute strans de o tija filetata groasa de minim M 12,bagata prin bucsi cum ar fi jugul inferior ,cu saibe mai mari decat bucsile si piulite zdravene si strans cat poti,ca sa nu se miste la sudare. Dupa aia sudat in puncte diametral opuse pana la incarcarea completa a sudurii de jur imprejur. Dar si teava dintre bucsi si bucsile pt.rulmenti tre sa aiba niste "gulere"de centrare ca sa fie aliniate.. Nu e de nefacut dar iti trebuie un strungar meserias.
  27. Am iesit azi la o mica plimbare cu Guzzi,stand la semafoare,savuram vibratiile domoale ale V-ului din dotare si odata ma lovit un gand negru .....daca ar fi fost electrica...adio savoare... Dupa aia am fost la benzinarie....vine frigul,tre sa stea cu "burta"plina ....
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...