Toată activitatea
- Ieri
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Este obligat sa castige ultimile 2 curse ca sa nu faca calcule. vom vedea daca poate. -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
N am văzut cursa de moto2...dar am văzut rezultatul. Mda ce sa mai...și când spuneam ca Moreiro n-a mai comis-o demult - na ca a comis-o Manu și neforțat. Păcat dacă pierde campionatul,pt ca Moreiro nu e încă acolo. E un pilot bun și super rapid și bătăios dar nu e constant și nu e acolo încă. Manu e constat e tot timpul în primii 6 dar chiar a avut niște ghinioane...cine naiba a mai abandonat în ultimii 10-15 ani : 1.de la o piatra în radiator 2.descalificat pt ca folosea un soft vechi Și ambele în același an. Ghină cât casa. Mai sunt totuși 2 boabe dacă merge în ritmul obișnuit și ține presiune pe Moreiro,eu cred ca va lua campionatul.Daca greșește câtuși de puțin,s-a dus însă. Iarăși se reduce totul la concentrare și la psihic... -
De unde ai ajuns la aceasta concluzie ? Spune cateva argumente concrete Aveti informatii de un drive test la noi ?
-
Da, inaltimea e o problema, asa e. Si eu am fost limitat, de cel putin o data, de inaltime la alte motoare dintre cele "performante" Ne repliem, gasim substitut, mergem inainte
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
Limbajul medical de lemn. Totul e minunat pana cand nu mai e. Sansele ca pustiul sa scape sunt mici spre zero. Atata timp cat se insista pe faptul ca situația e critica e clar, sunt procese expansive in joc care dau sperante minime. Despre Rueda si insistenta cu care platforma MotoGp refuza sa recunoasca gafa lui, e clar. Ca tot a mentionat cineva incidentul de pe Adancata, ca si comparatie...Pe Adâncata imbecilul ala a iesit de la boxe direct pe jumatatea liniei drepte. Aici un pilot lent a fost spulberat de un pilot care era atent probabil la bord sau se gandea la sezonul viitor . Cand mergi pe pista nu te gândești la cai verzi pe pereți, mai ales cand incerci sa dobori recordul circuitului intr-un (cuvant urat) de tur de formare. -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Din păcate asa e. Daca nici medicii nu sunt prea optimiști... -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
... vorba lui xt, in cel mai fericit caz o sa i se incheie doar cariera. tare imi e ca dam cu RIP in urmatoarele 1-2 zile. Sper sa nu fie cazul. -
Ofer spre inchiriere apartament cu 2 camere situat in apropierea Plaza Romania. Apartamentul este situat la 150 m (2 min de mers) de statia de tramvai, 700 m (10 min de mers) de statia de metrou Romancierilor, 450 m (7 min de mers) de Plaza Romania, 900 m (13 min de mers) de piata Drumul Taberei si 300 m (5 min de mers) de Lidl Bd. Timisoara. Apartamentul dispune de: interfon, usa metalica, baie cu masina de spalat, cadita de dus, ventilator aerisire, bucatarie mobilata, frigider, aragaz cu gaz, senzor de gaze, dormitor cu pat 160x200 cm, sifonier, aer conditionat, sufragerie cu canapea cu 3 locuri extensibila, aer conditionat, sifonier, masuta cafea. Apartamentul este orientat spre vest si racordat la reteaua municipala de termoficare dar blocul are la subsol o mini centrala termica montata de Termoenergetica pentru a asigura caldura in parametrii contractati. Apartamentul este situat in zona linistita, in apropierea parcului Antim si a liceului Antim Ivireanu. Dorim sa inchiriem unei familii pentru contract de lunga durata i declarat la ANAF Oferim si cerem seriozitate. Pretul este negociabil la fata locului in limita bunului simt. Suprafata 36 mp, fara balcon, etaj 5/10, bloc din 1968. Telefon: 0724977646 Pret: 450 Euro/luna cu un depozit de 450 Euro.
-
Multumesc frumos! Ma bucur! Referitor la pretul motocicletelor, na fiecare face cum stie. Eu nu imi permit luxul sa stau dupa mecanici (desi am in anturaj asa ceva), sa pierd timpul dupa piese, sa caut pe X forum problema Y. Cumpar moto chinezeasca noua=cumpar liniste pt ca e noua la pret normal, la pret corect. Daca se strica am 5ani garantie la CF Moto, pun cheia pe masa ca un domn si aia e, ma suna cand e gata. Cat despre SWM iese din garantie odata cu delimitarea, dar nu ma intereseaza asta pt ca am luat-o pt distractie si circuit, nu am luat-o sa fac turul globului, iar costurile de intretinere sunt relativ mici, motocicleta o stiu in mare parte dpdv mecanic fiind o Husqvarna 2010 ca si conceptie. Uite de 11000e mi-am luat o motocicleta pt mers cu pasagera si o motocicleta efectiv pt sufletul meu. Nu ma ajuta cu nimic sa dau 12500e pe un Tenere greoi lent cu 2 ani garantie. No thank you gen. Bonus imi mai raman 1500e pt intretinere piese si accesorii, daca e sa iau in calcul pretul unui T7 sau Tuareg. Lucrez in domeniu industrial de 13ani vad cum se misca tot in doneniu inclusiv prin prisma globalizarii si de aceea nu pot sa musc marca/blazonul, prin prisma a ceea vad si fac inclusiv astazi, cam totul e in China, iar Chinezii iti ofera solutii de toate felurile, bani sa ai. Astazi cumperi un produs cu diverse caracteristici, nu cumperi o chinezarie sau o japonezarie nu nu. In timp se va obisnui lumea, inclusiv cei de moda veche. Imi permit sa spun asta si dupa ce am avut BMW Yamaha CF Moto noi din magazin, marca e pt ..... cine da doi bani pe marca si nu analizeaza pachetul overall. Exemplu BMW va scoate GS 450 care eu zic ca are motorul de CF Moto la cum arata carterele. Unii o sa zica ca au Beamveu altii o sa zica ca au "chinezarie". Mmm nu prea se pune pt ca are 150kg si este ca si platforma 690 de ktm un streetbike dual sport cu roti de SM. SM adevarat are 450cc-500cc jante spitate pt a absorbi socurile la sarituri si motor in cadru. O motocicleta de motocross cu roti spitate de 17. Multumesc frumos. Sunt distractive SM-urile!
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
-
Misto jucareaua! S-o alergi cu placere! Si eu m-am invartit in jurul cozii pana mi-a picat Xmoto pe mana, de atunci restul de fiare zac in garaj.
-
l.u.v îl urmărește pe Presiune pneuri sub 10C
-
Pune exact ce-ți recomandă cartea motocicletei și nu-ți mai bate capul cu sezoanele. Măi ales dacă ai o motocicletă grea, care cere presiune precisă. E foarte bine ca ai un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, și eu tot Fobo Bike II folosesc. Până la urmă e important să mergi atent, să păstrezi alte distanțe și să mergi altfel decât în sezonul cald. Baftă!
-
YMT2025 îl urmărește pe Presiune pneuri sub 10C
-
Este un mecanic de circuit Dave Moss pe YT ce recomanda scaderea presiunii la temperaturi scazute. De exemplu cuiva recomanda pe circuit undeva pe la 30 psi (e englez) adica 2 bari dimineata si 36 psi adica 2,5 baro dupa-amiaza pe caldura. Binenteles pe strada nu se face asa, dar daca e iarna deci sub 10 grade cred ca merita investigat acest aspect. Zicea ca daca schimbi pana si modelul de anvelopa este afectata presiunea optima. Ideea dansului e ca fiecare detaliu conteaza si fiecare caz e particular, dar in mod normal, la un mers normal exista o plaja larga de reglaj deoarece nu se solicita toata aderenta ce o poate furniza anvelopa. Mai zice ca nici manometrele nu indica toate la fel... daca se doresc anumite schimbari/testari/tanonari modificarile trebuie facute cu acelasi ceas manometru. Parerea mea e sa nu va lasati pacaliti de cele digitale ca nu toate indica la fel, au si ele au tolerante fix ca cele analogice, si in sezonul rece cred ca e mai safe daca scadem presiunea o idee fiindca ajuta, dar trebuie redusa si viteza pe curbe ca nu va fii aderenta ca vara cu nici o modificare.
-
La 20 cp face ce face o motocicleta de 20 cp.Mai mult,nu toata lumea are o inaltime sa ajunga la cele performante ce nu-s panarame,cum le spui tu. Altceva,mai ai de adaugat?
-
Voiam să subliniez că mobra e cam panaramă, nu cine știe ce...
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
mai mult de 1 sec AM nu evadase. poate pastra si el ceva pt final. nu vom sti niciodata, pacat. de Manu vad ca nu spune nimeni nimic sau am nevoie de ochelari. a ai-ogurit-o. -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Cand l-a depasit AM aia mi s-a parut si mie ca a fost foarte calm si dupa aia se mentinea in aceeiasi marja. Chiar din curiozitate m-am uitat la analysis by lap - Vulpoiul statea la panda Sa cauti in analysis by lap - a avut timpi identici cu ai lui AM pana in turul 12,cand a si zis ca i-a aparut pe telemetrie ca a scazut presiunea in roata spate - in lap 12 +0.5s si all downhill from there. Acosta l-a depasit tot in lap 12 dar deja el facea timpi mult mai slabi,adica un drop considerabil deja - marsul schiopilor vorba aia... -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
totusi nu se apropia pedro de Peco? sau deja avea pana facuta? si eu ma asteptam sa inceapa Peco sa dea cox si sa castige.. ok deci era pe trasa. clar, vezi ultima curba unde unii ieseau larg ca era camber negativ mai mic. dar si altele ca intri mai larg in curba sa pregatesti iesirea. eu am presupus ca era pe trasa doar pt ca Rueda dadea cox. -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Da exact - am vazut si eu interviul - Pecco i-o cocea frumusel lui AM Si il cred 100% cu ce a zis - ceva in genul "am vazut ca fratele cel mic rupea guma spate prea mult si il asteptam la cotitura pe ultimele 5 tururi sa il execut". Era prea calm nu se stresa nici cand a fost depasit... Mare pacat - am fi avut un duel frumos pe final. -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
trasa nu este o linie imaginare de 1 cm. este o zona care in general este folosita de totii pilotii cand se merge tare nu? virajul anterior a fost de dreapta, urmatorul tot de dreapta. Clar el era pe trasa. Poti sa iti dai seama dupa toti ceilalalti care mergeau incet si erau mult la interior, adica in dreapta. ij plus, vibratorul este pus cu un sens pe circuite, sa ai punct de reper pe iesire in cazul asta. -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Era pozitionat cum nu se poate mai rau, putin dupa iesirea din virajul trei, viraj de mare viteza. Vezi in inregistrare cum ies din virajul ala si pilotii care il urmau pe Rueda. Aia este trasa pe care mergeau toti. Practic, la iesirea din viraj, spaniolul a fost pe curs de coliziune cu Dettwiler. Daca observi, inainte de impact, s-a si dezechilibrat, semn ca a fost luat prin surprindere, sa il gaseasca pe elvetianpe trasa aceea, mergand ca la plimbare. -
Numa intreb, dar noul ducati mono nu i supermoto? bine,este o caruta de bani :)))))))
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
trebuia sa fie contact ca sa fie naspa ce a facut Morbi... aoleo muica .... -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Sunt convins ca a realizat tarziu Rueda treaba,dar vorba ta - chiar asa nici o reactie pt un pilot precum e Rueda?Ciudat. Si altceva mai ciudat - mi se pare ca asta micu se uita nitel in bord ceva - zici ca i se oprise motorul sau ceva probleme tehnice?idk,e doar o impresie,nu afirm asta - dar asa mi se pare ca se uita in bord,si ar fi o posibila explicatie pt cat de lent era. Oricum nu mai conteaza acum,ar fi frumos sa isi revina si sa se recupereze. Da,si racirea gumelor e o treaba Nush,ciudat oricum - nu mi se pare a fi genul.Astea sunt tiganii pe care le-ar face Lorenzo...sau Marquez Mici mizerii exact precum zici. Sau poate suntem noi rai si Bagnaia a vrut sa isi faca turul incalzind gumele - franari accelerari etc fara sa fie in pericol,iata,sa fie percutat din spate de cineva. Late braking prostesc fara sa il intereseze daca loveste sau nu pe celalalt competitor,iar faptul ca Q a sesizat ca vine melteanul a ridicat motoreta si a degajat si doar astfel nu s-au lovit nu o face ok - daca Q nu ar fi sesizat si nu ridica motoreta se loveau binisor - in mod clar Q ar fi cazut nu stiu dar la ce viteza a avut Morbidelli,eu zic ca ar fi cazut si el. Vezi aici - link - faza cat si comentariul englezilor : "i did say that he (Q) may have been ticked off-line by Morbidelli,and he was - Frankie Morbidelli agression - exhibit A" Dupa reluarea asta si comentariul respectiv ce sa mai zic...mi se pare ca a zis nenea ala tot.Si vorba lui frigier - mai fac si ei cate o predictie care nu se adevereste samd,dar la faze din astea sunt sefi. -
GGrec și-a schimbat imaginea de profil
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Asa au început sa-l injure si pe Morbi la depășirea lui Q ca a "dat in el" , cand colo nici nu s-au atins
