Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

breeeeeeeeee

 

aluia ii arde mobra si lui ii arde de poze????

 

sa fie sanatos, isi merita soarta....sa arda in iad

 

N-a facut-o pentru el. A facut-o pentru urmasii urmasilor, urmasilor lui :haha: Adica d-astia ca noi :what:

 

Foarte utila informatia de la glucian. Merci :rock:

 

 

 

 

 

 

 

 

ps- Zeroo, ai primit PM-ul de la mine? Astept un raspuns. La fel si de la tine Robbie, acum ca ti-am expus problema mai in detaliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

breeeeeeeeee

 

aluia ii arde mobra si lui ii arde de poze????

 

sa fie sanatos, isi merita soarta....sa arda in iad

 

aoleu, lasa omu' in pace si nu-l mai blestema degeaba ca poza a fost facuta de nevasta-sa, el alerga dupa stingator. citeste thread-ul cu pricina ca scrie acolo :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

spuneti-mi va rog frumos cum scot si eu bateria ca am pus la iernat moto .... pt dakar 2002...

 

ce trebuie sa desfac ?

 

stabilizator pt benzina se gaseste in hornbach este 20 lei ....

 

Scoti saua

Desfaci suruburile de la semnalizatoare fata pe ambele parti (4 pe fiecare parte)

Desfaci restul de suruburi cu care sunt sustinute plasticele care formeaza rezervorul

Desfaci capacul rezervorului de ulei ( de preferat chiar inainte sa scoti plasticul de pe partea respectiva)

Scoti ambele plastice laterale (atentie, ele mai sunt prinse intr-un "grommet" de cauciuc) deci trebuie sa tragi un pic de ele ca sa iasa.

Desfaci plasticul de pe centru -3 suruburi pe cadru lanca furca si inca 2 in partea opusa langa sa.

voila! bateria :rock:

Editat de Thundercojones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleu, lasa omu' in pace si nu-l mai blestema degeaba ca poza a fost facuta de nevasta-sa, el alerga dupa stingator. citeste thread-ul cu pricina ca scrie acolo :D

 

Daaaaaaaa, pai nu stii cum sunt americanii ???...

 

"Ohhh my gooood...arde Kenny!!!...ce facem acum??? du-te tu draga dupa stingator ca sa nu ne ardem manutele...da sa vii repede ca vad ca arde binisor...sa vii repede, daaa ?! eu intre timp fac niste poze frumoase..." :what: :haha:

 

Da faza e naspa rau..., daca stiam ca imi iau semineu mai bine ma uitam mai bine la Transalp sau si ala face pe aragazu' ? :10:

 

Iar faza super naspa e daca patesti cum a patit Tro5 in Grecia, unde gasesti apa la tot pasul la 45-50 de grade...chiar ma gandeam la vara de o Grecie da mai bine fac un gratar in curte... :rock:

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:what: Lasa si americanii in pace ca nici tu nu ai nimerit-o - motorul ala e din Korea - acolo s-a intamplat.

Scrie tot in topicul ala... :10:

 

Aaaa, scuze. :haha: N-am citit tot topicul, inca...oricum multumim pt. informatie! :rock:

 

Acum e adevarat ca orice chestie care are curent poate face scurt si apoi flama, inclusiv toate motoarele indiferent de marca...dar neamtu' trebuia sa se gandeasca la toate posibilitatile si ecuatiile posibile ca doar daia e cel mai bun la tehnica... :D

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-am luat inima de incepator in dinti si am plecat cu motorul la serviciu. Al dracu ca zilele astea lucram undeva pe autostrada (A1) la km 14, iar eu stau pe undeva pe langa Lia Manoliu :rock:

 

 

bai musiu, pai noi suntem vecini atunci! eu stau langa electro aparataj, sau energo-montaj, sau cum ma-sa ii zice la fabrica asta, pe colt cu vatra luminoasa.

 

tu ziceai ceva la un moment dat de un garaj in zona?

 

nah, si acum on topic, observ ca se vorbeste despre modelul 2007 in buba asta....adica al meu....

 

 

vom verifica si asta.

 

domnitat mea ieri mi s-a oprit de doua ori in mers.

 

semne caracteristice: motorul nu mai mergea intr-o turatie continua, ci intr-o turatie gen...cum se aude trenul cand trece peste intersectii de linie ferata..brm-brm...brm-brm..brm-brm.

 

daca nu tineam acceleratia putin trasa, murea, scadea sub 1000 de ture si gata. facea figura si cu ambreiajul tras, si fara, ca am tot incercat, sa vad daca nu e buba de stalling la stop. dar nu...daca nu ii dadeam gaz, murea si in mers.

 

am oprit, scos cheia din contact, asteptat 30 de secunde (un mic reset), si am pornit din nou. same shit. Motorul nu era chiar rece, mi-a facut figura la un 10 minute de plecat de acasa.

 

Ca ultima solutie, am umblat la ralanti, am mai invartit putin din cablul de acceleratie care iese din maneta, pe ghidoun, sub modulul de pe partea dreapta, am mai tras de el mai spre stanga, sa fie putin mai turat motorul...si se pare ca a mers, totusi....

 

 

astept opinii avizate.

 

multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai musiu, pai noi suntem vecini atunci! eu stau langa electro aparataj, sau energo-montaj, sau cum ma-sa ii zice la fabrica asta, pe colt cu vatra luminoasa.

 

tu ziceai ceva la un moment dat de un garaj in zona?

 

Veeeeeeeeeecineeeeeeeeee!!! Eu sunt pe partea cealalta a stadionului in zona intersectiei Diham, dar oricum suntem in apropiere >:rock:<

 

Garaj in zona: canci! Eu am vorbit cu niste prieteni si cand ma voi hotara sa o bag la hibernare o sa o duc la casa pe undeva prin Tunari-Pipera, sau eventual pe undeva pe la rond Cosbuc pe unde mai am niste cunoscuti la casa....

 

In alta ordine de idei, spuneti-mi si mie de unde reglez relanti-ul la F650 ST-ul meu din '97. Acum sta pe la 2000 de ture si mi se pare cam mult....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off: eu stau f aproape de Diham, pe Socului... :rock:

 

On: Toate modele de GS si DAKAR au aceasta problema. Exista si un "PERFORM BULLETIN # 61 002 08 (050) WIRING HARNESS REPAIR" care spune: "Performed bulletin to secure wiring harness away from shock adjuster."

 

Inca un caz legat de firele alea: http://f650.com/phpbb3/viewtopic.php?f=9&a...p;sk=t&sd=a

 

Mai citez din topicul de mai sus:

 

Reference the following Nov-2005 Measure No. US 5056875-01. It states:

 

Complaint Various fault symptoms such as:

- Oil pressure indicator flickers or lights up permanently.

- Rev counter fluctuates or no longer works.

- The engine misfires.

- The engine stalls and no longer starts.

 

Cause

Vehicle wiring harness behind the spring strut adjustment wheel damaged, sometimes chafed through.

 

Measure

Repair the damaged vehicle wiring harness. Observe Service Information bulletin 61 002 06 (013), "Wiring

harness repair kit.

 

Ideea cu rearanjarea cablurilor de la robinet e cam asa:

 

post-37979-1227089866_thumb.jpg

 

post-37979-1227089881_thumb.jpg

 

Mai multe info in topicul ala si verificati si voi ca apar multe probleme de la cablurile astea mai ales cand imbatraneste izolatia aia. Stiu un caz despre un Dakar (nici unu' din "alea" doua :what: ) din 2001 care nu mai pornea si la o verificare mai amanuntita s-a descoperit ca era vorba de o brida stransa pe la firele de la contact care in timp a "taiat" un fir...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS-ul se decupleaza tinand apasat ~5 secunde butonul stand pe loc in neutru.

Se activeaza automat de fiecare data cand pornesti motorul.

 

Mai intreb si eu inca o data ca prostu' in targ...ca ma tot gandeam la ABS, ca sa ma asigur...e fata si spate ABS-ul, nu ? :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intreb si eu inca o data ca prostu' in targ...ca ma tot gandeam la ABS, ca sa ma asigur...e fata si spate ABS-ul, nu ? :rock:

 

Da , e si fata si spate

Tu inca nu l-ai incercat??

Ar trebui sa il incerci ca sa vezi cum se comporta la frane bruste

 

1200 GS-ul are un sistem si mai inteligent - apesi fata sau spate si iti pune frana cu ambele :what:

Editat de Thundercojones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , e si fata si spate

Tu inca nu l-ai incercat??

Ar trebui sa il incerci ca sa vezi cum se comporta la frane bruste

 

1200 GS-ul are un sistem si mai inteligent - apesi fata sau spate si iti pune frana cu ambele :10:

 

Eu l-as fi incercat daca as fi avut... :rock: , iar probe de franare am facut prin mai multe locuri fara circulatie asa ca stiu cum reactioneaza fara ABS...si am blocat si fatza pe un pic de praf pe asfalt la viteza mica...senzatii hard-core!!!

Cu spatele am mers vreo 10m blocat ca sa vad cat de repede opreste...

De aia ma gandesc sa si il vand si sa imi iau unul cu ABS ca am inteles ca e prea mare tam-tam-ul sa imi pun ABS la el...o sa intreb la AB ca sa ma distrez cat m-ar costa... :what:

Apoi o sa intru pe moto.it si o sa imi aduc unul cu ABS. :haha:

 

Stiu de 1200GS...e buna treaba aia si oricum e bun ca ABS-ul...

E foarte bun cand vrei sa si eviti ceva in timp ce franezi extremis pe asfalt si o bagi pe maneca...nu din vina ta de multe ori...chiar de mergi chill. Stii cum e.

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-as fi incercat daca as fi avut... , iar probe de franare am facut prin mai multe locuri fara circulatie asa ca stiu cum reactioneaza fara ABS...si am blocat si fatza pe un pic de praf pe asfalt la viteza mica...senzatii hard-core!!!

Cu spatele am mers vreo 10m blocat ca sa vad cat de repede opreste...

E foarte bun cand vrei sa si eviti ceva in timp ce franezi extremis pe asfalt si o bagi pe maneca...nu din vina ta de multe ori...chiar de mergi chill. Stii cum e.

 

Scuze :rock: , nu mi-am dat seama ca nu ai. Majoritatea GS-urilor pe care le-am vazuta aveau :haha:

Si eu am facut experimente fara ABS - senzatii tari :10:

Mi-au folosit experimentele astea cand am schimbat doua viteze in jos pe umed si inainte de curba din gresala.... :what:

Dansa motorul de zici ca era la discoteca.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai musiu, pai noi suntem vecini atunci! eu stau langa electro aparataj, sau energo-montaj, sau cum ma-sa ii zice la fabrica asta, pe colt cu vatra luminoasa.

 

tu ziceai ceva la un moment dat de un garaj in zona?

 

nah, si acum on topic, observ ca se vorbeste despre modelul 2007 in buba asta....adica al meu....

 

 

vom verifica si asta.

 

domnitat mea ieri mi s-a oprit de doua ori in mers.

 

semne caracteristice: motorul nu mai mergea intr-o turatie continua, ci intr-o turatie gen...cum se aude trenul cand trece peste intersectii de linie ferata..brm-brm...brm-brm..brm-brm.

 

daca nu tineam acceleratia putin trasa, murea, scadea sub 1000 de ture si gata. facea figura si cu ambreiajul tras, si fara, ca am tot incercat, sa vad daca nu e buba de stalling la stop. dar nu...daca nu ii dadeam gaz, murea si in mers.

 

am oprit, scos cheia din contact, asteptat 30 de secunde (un mic reset), si am pornit din nou. same shit. Motorul nu era chiar rece, mi-a facut figura la un 10 minute de plecat de acasa.

 

Ca ultima solutie, am umblat la ralanti, am mai invartit putin din cablul de acceleratie care iese din maneta, pe ghidoun, sub modulul de pe partea dreapta, am mai tras de el mai spre stanga, sa fie putin mai turat motorul...si se pare ca a mers, totusi....

 

 

astept opinii avizate.

 

multumesc anticipat!

verifica tubul de admisie (ala de cauciuc...de la corpul de injectie)vezi sa nu il ai crapat...accelasi lucru l-am patit si eu si nu stiam ce are!dar cu ajutorul altui prieten care mi-a dat injectorul ca am zis ca e infundat sau dus...cand l-am pus pe ala la fel ...si am observat ca atunci cand se oprea arunca vapori pe acolo.

astept sa vad de la ce a fost...!si numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoti saua

Desfaci suruburile de la semnalizatoare fata pe ambele parti (4 pe fiecare parte)

Desfaci restul de suruburi cu care sunt sustinute plasticele care formeaza rezervorul

Desfaci capacul rezervorului de ulei ( de preferat chiar inainte sa scoti plasticul de pe partea respectiva)

Scoti ambele plastice laterale (atentie, ele mai sunt prinse intr-un "grommet" de cauciuc) deci trebuie sa tragi un pic de ele ca sa iasa.

Desfaci plasticul de pe centru -3 suruburi pe cadru lanca furca si inca 2 in partea opusa langa sa.

voila! bateria :rock:

 

Cam multe suruburi de desfacut :what:. Nu trebuie sa desfaca decat suruburile de la carena centrala si busonul de ulei. Nu trebuie desfacute carenele laterale, doar ridicata carena stanga de pe capacul rezervorului de ulei ca sa poti scoate carena centrala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

need help.

mi-am luat parbriz inalt la GS (2001, 3 suruburi) insa nu prea reusesc sa-l montez calumea.

parbrizul e sh, original bmw, insa a venit chel, fara prostiile alea din plastic de care cred ca mai e nevoie. :rock:

atasez o poza cu un parbriz identic cu al meu in care apar si plasticele de care as avea nevoie.

 

any ideas?

post-17493-1227216398_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

need help.

mi-am luat parbriz inalt la GS (2001, 3 suruburi) insa nu prea reusesc sa-l montez calumea.

parbrizul e sh, original bmw, insa a venit chel, fara prostiile alea din plastic de care cred ca mai e nevoie. :rock:

atasez o poza cu un parbriz identic cu al meu in care apar si plasticele de care as avea nevoie.

 

any ideas?

 

 

Poti sa folosesti niste distantiere din furtun de cauciuc (furtun de benzina de dacie. prin gaura se trece surubul). Cu ocazia asta iti cumperi 2 suruburi mai lungi pt partea superioara sa distantezi ceva mai mult parbrizul obtinand o protectie la vant mai buna. Eu am plasticul acela si in + am mai adaugat acele distantiere din furtun de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa folosesti niste distantiere din furtun de cauciuc (furtun de benzina de dacie. prin gaura se trece surubul). Cu ocazia asta iti cumperi 2 suruburi mai lungi pt partea superioara sa distantezi ceva mai mult parbrizul obtinand o protectie la vant mai buna. Eu am plasticul acela si in + am mai adaugat acele distantiere din furtun de cauciuc.

 

thanks tro5,

despre plasticul celalalt (cel drept de jos) stii ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit la Lukoil acel "conservant" pentru benzina (nu imi mai aduc aminte exact denumirea). :rock:

Chiar isi face treaba? A folosit cineva si poate sa zica mai multe despre acesta? Daca nu se foloseste ce se poate intimpla? Intreb si eu ca GIGEL, pentru ca nu am avut pina acum ocazia sa folosesc asa ceva.

Costa 20 ron, apropo.

Multumesc.

Editat de Rainman22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus-o si eu azi la hibernat... intr-o parcare subterana. Cel mult o sa-i scot bateria si o sa ung partile cromate si niste suruburi cu vaselina ca sa nu am mult de pus la loc in caz ca imi vine vreo idee sa ies la plimbare in plina iarna. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc sa numai scot bateria daca o pornesc sa zic la 3-4 zile si poate o sa fie si o iarna mai calda si mai si ies cu ea din cand in cand...mai un drift din cand in cand... :lol:

Parca neamtzu zicea ca not gutt sa pornesti motoru 5 min si sa-l opresti.Cica se face condens si rugineste mai rpd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...