Sari la conținut

Postări Recomandate

se poate ca acolo sa nu fie marker de uzura Cesar , se poate sa fie altceva... eu nu am vazut pana acum asa de aproape martorii pe slickuri ,este inselatoarea poza pe monitorul asta :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posibil sa fie un defect. Mi-am dat cu parerea pe ce se vede.

Inainte sa o montezi guma a suferit de hot tear.

Acum, orice i-ai face, pe strada, se va uza mai rapid hot sau cold tear.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are bani, isi pune softuri, alea sint aderente si la rece. Ca se rup, normal ca se rup. Il schimbi. Dai un ban, dar stai in fata. Eu am avut prin 2007 softuri, luate de noi, m-a tinut un spate 2000km, oras mers normal, plus mult Amckart.

 

Userul Amstaff foloseste acum D212 soft-mediu, a folosit si soft anul trecut. Odata ce ai mers pe strada pe softuri, nu prea-ti mai place alt cauciuc.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil, habar n-am :)

Asa il poti echivala si cu Supercorsa SC, Bridgestone R10 sau Metzeler Racetec k1, k2

Michelin-urile au o variatie cu profil V pentru pneul fata, Dunlop are carcasa rigida NTEC pe spate, deci sunt pneuri cu conceptie diferita. Foarte multa lume foloseste D211 si D212 deci exista o tona de feedback legata de aceste pneuri + o mare piata second hand.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SP e mai mai tare, tine mai mult. SC2 e un compound relativ moale. Se preteaza si pe strada, are aderenta, dar tine 3-4000km. Toate cauciucurile concepute pr strada sint mai tari, decit cele pt pista.Eu am incalecat prin 2009 un KTM RC8, era incaltat cu SP-uri, pe vremea aceea eu nu stiam ca exista si SP-uri. In tura nr 3 pr Amck, cauc fata a alunecat la o frina moderata, moderata spun deoarece eu mersesem sute de ture pe Amck si frina puternica pe acel tronson insemna un slide al rotii spate. Abia dupa ce am aflat ca exista si SP-uri am rezolvat enigma caderii. Concluzia a fost ca SP-u; a cedat cu mult mai devreme decit cu ce mersesem eu pina atunci, in 2008 am folosit mai toata vara un set de SC-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un F3 si as dori sa-i schimb si eu anvelopele si sunt foarte indecis, mentionez ca acum 2 ani si acum 1 an am ajuns, in fiecare an 1 weekend, la Bacau, Speed Park, anul asta nu stiu, ideea e ca as dori niste anvelope bune mai mult pentru strada (dar nici pe circuit sa dea cu mine de pamant), sa nu se toceasca repede si un pic si de ploaie :) ...pe cine am intrebat mi-a zis de Metzeler, dar stiu ca producatorul face mai mult pentru circuit (asa stiu eu...). In domeniul moto chiar nu stiu ce sa aleg, nu stiu nici unde caut si mai ales unde sa le montez/echilibrez ...

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SP se incalzeste mult mai repede decat SC, fiind conceput pentru strada si rar cate un track-day. Asta in plus fata de ce a zis Jagi.

"Se incalzeste" inseamna ca i se ridica temperatura. Un cauciuc se incalzeste doar daca se deformeaza mecanic, cu cit se deformeaza mai mult, adica cu cit merge mai repede , se incalzeste. Dpdv al incalzirii nu e nici o dif intre SP si SC, au aceeasi carcasa. Un SC2 tine la rece cel putin la fel de bine ca un SP. SP-ul e mai dur si aluneca mai devreme. La fel, pe caldura, fiind mai dur, daca se incalzeste mai mult, aluneca ca o coaja de banana. Foarte multi rideri sint in eroare cu "incalzirea" cauciucurilor de strada. Un cauciuc race omologat si pt street, sft, mediu-soft, are megaaderenta la rece, asta comparativ cu un cauc stradal bun. Cu cit e mai moale, este mai aderent dar tine mai putini km. Nu exista cauc sa tina mult si sa aibe aderenta mare. Imbatrinirea se vede si la cauc stradale, dupa 3-4 luni, apar crapaturi de imbatrinire vizibile.Un cauc stradal bun, e bun cind e nou, dupa citeva luni nu mai are nici de departe aderenta care o avea la inceput. La fel e si la cele race.

» Post actualizat in 24 Jun 2015 09:52

Daca iti permiti financiar, cauciucurile gen SC1 SC2, Metz K1, K2, BT R10 sint ideale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 24 Jun 2015 09:52

Daca iti permiti financiar, cauciucurile gen SC1 SC2, Metz K1, K2, BT R10 sint ideale.

@Dandrei

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi'am facut de lucru azi dupa cum se vede in pozele care le voi atasa la final

 

Dilema pe care o am este urmatoarea - uzura pneului este intre light si moderate (are maxim vre'o 3000km rulati). Eu l'as schimba cu totul dar bejetii de la un service cunoscut (retea nationala ..nu dam nume :hug: ) zic ca e pacat de el si ca mai bine sa'l rezolvam cu un snur pe interior si niste apa sfintita :crack: si n'ar avea ce sa maraie . Treaba e ca uneori (mai des) imi mai scapa mana'n gaz si ma mai trezesc cu viteze (legale evident) de 200+ . Tine panarama aia de snur sau am sanse sporite ma transform in fertilizator biologic prin vre'o aratura in camp ?

 

post-47493-0-95557700-1435248042_thumb.jpgpost-47493-0-40611400-1435248052_thumb.jpg

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... fiind cam apropiate la pret sunt intre michelin pilot 4, din pacate trebuie sa caut bine pentru ca am vazut ca sunt de 3 tipuri pentru strada si vreau sa vad diferenta, iar de racetec k3, imi plac, vad ca sunt tot cam la fel la duritate dar tind sa cred ca michelin ar fi mai bun pe ploaie si vad ca peste tot scrie ca uzura lor ar fi redusa cam cu 20% fata de alte marci... dificil ...

 

Cautam cautam. Multumesc de ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k3 face pe centru un sant,se aplatizeaza chiar de la inceputuri daca mergi pe strada cu ele ,aplatizarea e vizibila cu ochiul liber...

Daca vrei gume super bune raport calitate pret pune cum a zis Cezar, d211 gp racer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreau sa mi schimb si eu gumele pt prima data, am motorul de doi ani, cauciucurile au fost noi, niște continentaluri, am vreo 4000 de km cu ele si cel de pe spate e aplatizat rău pe mijloc. Am vazut pe preurimoto o oferta la Dunlop, cu ocazia asta as pune si mai lat pe spate, adică de 190 fata de 180 cat am avut. Ce ziceți de prețurile din linkul de mai jos, sunt ok? Nu merg eu foarte sportiv dar pe curbe îmi place sa ma las cand le găsesc.

http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58h-190-50-17-73w-du629676-7169

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...