pintilie alexandru Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Este cineva din bucuresti cu un transalp de 650 care are montat pe el crash bar givi? As vrea sa vad pe viu cum vine unul montat. Al meu nu prea vine la gauri. Cred ca este un pic torsionat si as vrea sa vad daca se mai poate aranja. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Este cineva din bucuresti cu un transalp de 650 care are montat pe el crash bar givi? As vrea sa vad pe viu cum vine unul montat. Al meu nu prea vine la gauri. Cred ca este un pic torsionat si as vrea sa vad daca se mai poate aranja. Multumesc are urme de lovituri crashbar-ul? asa ar fi cel mai simplu sa evaluezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintilie alexandru Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Are ceva urme » Post actualizat in 07 Mar 2016 18:31 Despre asa ceva este vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 de vanzare crash-bar Hepco Becker pentru transalp de 650, Pret 70 de euro. Modelul este cel din link http://www.motorbikesandparts.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/5/0/502111.0001_2.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Salut, Posed un XL700V 2010 tocmai ce mi-am cumparat un set de rulmenti jug si vroiam sa va intreb daca am nevoie de ceva scule mai speciale ca sa ii pot schimba, inca nu am desfacut motorul si nu as vrea pana nu stiu Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Ai nevoie de extractor de rulmenți ,nu cred ca poți sa îi bați afară Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) NU stiu exact cum e la TA700, dar la Dominator camasile rulmentului au cam acelasi diametru ca si teava de cadru in care intra rulmentii. Din cauza asta nu am putut sa ii bat cu o surubelnita, tija, etc. Pentru a le scoate imi trebuia asa ceva: Asa ca am improvizat dintr-o teava. Am crestat teava la un capat apoi am bagat un con (o tubulara) si o tija filetata. Dupa aceea am bagat teava in gaura si am pozitionat-o cum trebuie, am strans tija si conul a largit crestaturile. O lovitura se ciocan sanatos si a iesit instant. Editat Martie 11, 2016 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) intotdeauna functioneaza + si rulmentul din jugl inferior, cel mai greu de scos. dupa cum vezi dureaza 13 minute cu jugul scos eu bag o lama de cutit intre rulment si jug sa il distantez putin apoi dau cu dornu nu uita de semering sa il pui inainte sa pui rulmentul ! Editat Martie 11, 2016 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Dorn dalta ciocan...in manual se face referire la folosirea unei dalti pt extragerea rulmentului inferior...am ramas si eu surprins Monteaza rulmenti cu role,conici.MAnualul nu recomanda asta clar insa ajuta la caracterul inclinat spre a vobla a transalpului xl700(aici manualul da cateva solutii,jambe,roata fata spate,rulmenti,distributia greutatii incorecta samd) Manualul e pe net,gratis si te ajuta enorm crede-ma.Succes si atentie la strangera jugurilor cat si a axului fata si faimoaselor 4 piulite aferente lui Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Rulmentii conici sunt mai buni decat cei cu bile pt jug pt ca rolele au suprafata de contact mai mare decat bilele si, deci, sanse mai mici sa faca gropite in cuvete. Si au si plaja de reglaj mai mare. Si eu am schimbat rulmentii cu bile de la RD04 cu unii conici. Ma indoiesc ca voblajul are legatura cu tipul de rulmenti de la jug, atata timp cat acestia sunt in mintiile lor. Editat Martie 11, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Va salut. Am releul mutat langa gura filtrului de aer, riglete in loc de mufe si voltmetru montat de vreo 7000 de km. Peste 2500 rpm arata si sta cam la 14,2 constant cu faza scurta aprinsa.Azi mergand prin padure vreo juma de ora, am mers fara faruri aprinse (pana acum am mers totdeauna cu farurile aprinse, indiferent de drum), incarcare 14,8. Am iesit la asfalt, aprind farurile, si vad ca scade incarcarea treptat de la 13,7 la 12,2. Sting farurile, incepe sa incarce pana la 14,6 constant. Le aprind, iar incepe sa scada constant spre 12,5.Am oprit motorul. Cand am pornit motorul, totul era perfect normal, incarcare in mers cu faruri aprinse 14,2. Merge asa 5 minute, apoi deodata incepe sa scada incarcarea spre 12,5. Opresc motorul, il pornesc, totul normal. Dupa 5 min de mers, iar problema. Pana acasa sa repetat asta de vreo 6 ori.Ce minune l-a apucat? Sa se fi defectat? Dar totusi sunt momente cand baga normal. O fi ceva la vreun contact? L-a deranjat cu ceva faptul ca am mers o vreme fara faruri aprinse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Sper ca ai voltmetrul montat pe baterie direct, daca e pe contact sau alte chestii o sa iti indice mai putin decat pe baterie. Aici suna ceva necurat "Am releul mutat langa gura filtrului de aer, riglete in loc de mufe" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Voltmetrul e legat direct pe baterie. Releul l-am mutat unde are aerisire mai buna, pe cealalta parte, motorul trage aer direct de pe el si il raceste. Pentru a avea contacte mai bune, am eliminat mufele, si am pus riglete. Deci, de unde poate veni buba? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 am eliminat mufele, si am pus riglete. Riglete , adica din alea cu surubele de montat la instalatia electrica in casa ? La un utilaj care vibreaza nu se monteaza contacte electrice pe riglete (banuiesc cu surubele) . Sau poti, dar cu riscul unor contacte imperfecte la un moment dat. Papucii rulz. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Riglete cu surubele, da. Acum am venit de jos, am verificat din nou, crezand ca dupa un somn bun, totul se rezolva. Nu s-a rezolvat. Am verificat toate rigletele, contactele, totul e in regula. Am verificat cu multimetru direct pe baterie, banuind ca voltmetrul motorului e defect. Voltmetru e bun. Cred ca ramane doar releul. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 de vanzare crash-bar Hepco Becker pentru transalp de 650, Pret 70 de euro. Modelul este cel din link http://www.motorbikesandparts.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/5/0/502111.0001_2.jpg up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Astea sunt primele simptome ca se duce dracului releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Astea sunt primele simptome ca se duce dracului releul. Am inteles. Oricum nu mai pot umbla asa pentru ca daca aprind farurile imi consuma doar din baterie. O sa cumpar altul atunci. Sper sa se rezolve cu unul nou (nou pentru mine ) » Post actualizat in 16 Mar 2016 17:29 Azi am montat noul releu (nou pentru mine). Dupa cod nu e original de transalp, ci e de honda cbr, shadow, varadero si altele. L-am pus sus si . . . 13.9 V, cu faza lunga aprinsa, in turatie. La relanti aproape tot atata. Fara lumini 14,2 V, Asa incarcare constanta nu aveam cu celalalt nici cand functiona. Deci, din nou pregatita vacutza de drum. Va multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 are cineva suporti de bagaje pt transalp Heavy Duties de dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Ciao; Ieri a dat peste mine, la viteza destul de mica, un destept. Ma intereseaza, va rog, la un pret decent: - carenele laterale fata, - carena care vine peste far - aripa fata - semnalizari spate (la una am bratul rupt); - stickere fata (daca nu gasesc la culoare carenele) m-am ales cu toate crapate. Modelul meu e XL 600V din 1999, negru-gri, ca aici in josul paginii: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xl600v_99.htm Contact: +40.751.082.653 sau PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 are cineva scottoiler vsystem pe TA-ul de 650? unde a pozitionat rezervorul de ulei (RMV)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 mie cel mai mult mi-a placut sub carena laterala spate stanga, ca in poza: stima, paul are cineva scottoiler vsystem pe TA-ul de 650? unde a pozitionat rezervorul de ulei (RMV)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 mie cel mai mult mi-a placut sub carena laterala spate stanga, ca in poza: ta_scottoiler.jpg stima, paul Din nefericire zona respectiva este foarte expusa la mizerie si de asta am vreau sa optez pentru o solutie mai curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Pentru ca tot s-a incalzit afara, maine, duminica, 3 aprilie, iesim pe drumurile asfaltate si mai putin asfaltate ale tarii. Daca mai este vreun doritor de plimbare si gratar pe malul Telejenelului, ne vedem la 10.00 la Casa Presei, la statuie. Traseul este Bucuresti-Valenii de Munte- inainte de Cheia dreapta, pe forestier pana la Vama Buzaului - Zizin - Sacele- intoarcere pe Valea Doftanei. Pana acum sunt doua BMW si un Suzuki Freewind. https://www.google.r...1m0!1m0!1m0!3e0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Poate va intereseaza: http://www.darkojak.rkr.pl/Deflektor/ Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.