Sasa25 Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Sa va spun cum pregatesc eu motocicleta mea pt. iarna. Suzuki DRZ 400E - spalat motocicleta - pasticurile de dau cu silicon pt plastic -lubrifiezi totate partile care de obicei se lubrifiaza dupa ce speli motocicleta -se curata lantul (solutie degresanta), apoi ungi cu WD 40, apoi cu spray-ul de lant care il folosesti de obicei -ulei proaspat in motor -golesti rezervorul si carburatorul de benzina -scoti bujia, pui o lingura de ulei apoi bujia se monteaza innapoi -dai jos acumulatorul si il depozitezi peste iarna intr-un spatiu preferabil incalzit. -presiune normala in roti Cam asta fac eu. Iar in primavara innainte sa pornesc motocicleta pun acumulatorul la redresor si motocicleta poneste fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Am cautat in seara asta, stiu ca erau ceva topicuri despre asa ceva dar nu am reusit sal e gasesc. Asadar ce faceti pentu a va pregati motocicleta pentru iernat. ce trebuie facut la ce tre insistat, ce nu trebuie facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR_ybis Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Am cautat in seara asta, stiu ca erau ceva topicuri despre asa ceva dar nu am reusit sal e gasesc. Asadar ce faceti pentu a va pregati motocicleta pentru iernat. ce trebuie facut la ce tre insistat, ce nu trebuie facut. Salut. Uite aici un topic pe tema asta pregatire pentru iarna /index.php?showtopic=10772 Iernare buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Lasi motocicleta undeva toamna si o iei primavara.. cam atat. Eventual daca se face ger iei bateria in casa.. In rest, benzina full in rezervor si sanatate multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Makaveli Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 si mai ii dai odata la cateva zile o cheie, o lasi sa mearga cam 10 min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laumoto Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 si mai ii dai odata la cateva zile o cheie, o lasi sa mearga cam 10 min iar daca nu e gheata pe jos mai dai o tura,eu asa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 si mai ii dai odata la cateva zile o cheie, o lasi sa mearga cam 10 min daca duci bateria in casa e cam greu sa-i dai o cheie la cateva zile, mai bine nu. nu trebuie pornita deloc, nu e cazul la motoarele moderne... poti sa o lasi nepornita si 3 luni si n-are nimika... bineinteles, daca e vremea buna si uscat, merita oricand sa dai o tura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 iar daca nu e gheata pe jos mai dai o tura,eu asa fac Daca ai om platit sa-ti verifice nivelul de inghet la antigel, e ok si asa. Pe ger cu apa in ea este cam riscant si o singura noapte.... O husa este f. buna chiar si in garaj. Nu uita robinetul de benzina deschis daca o lasi sa stea mai mult timp. Nu iti fie lene si du bateria in casa ( nu am zis sa o pastrezi pe teracota ) Daca este garaj betonat neincalzit incearaca sa pui rotile pe o scandura Dupa ce ai dat ,,tura de incalzire''si ai garat-o, nu umple de carpe inutile pe sub saua si prin diverse locuri pentru ca soarecii trag la caldura si te trezesti cu instalatia electrica ,,atacata'' Ar mai fi da mi-e lene ...sincer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 + unge cablurile...acceleratie, ambreiaj, soc, vitezometru... curata si unge lantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laumoto Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Daca ai om platit sa-ti verifice nivelul de inghet la antigel, e ok si asa.Pe ger cu apa in ea este cam riscant si o singura noapte.... O husa este f. buna chiar si in garaj. Nu uita robinetul de benzina deschis daca o lasi sa stea mai mult timp. Nu iti fie lene si du bateria in casa ( nu am zis sa o pastrezi pe teracota ) Daca este garaj betonat neincalzit incearaca sa pui rotile pe o scandura Dupa ce ai dat ,,tura de incalzire''si ai garat-o, nu umple de carpe inutile pe sub saua si prin diverse locuri pentru ca soarecii trag la caldura si te trezesti cu instalatia electrica ,,atacata'' Ar mai fi da mi-e lene ...sincer SUNT MECANIC(TIR),DAR MA DESCURC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Makaveli Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 sau cel mai bine e sa ai un garaj incalzit si atunci nu mai ai nici o problema. Oricum ce ziceti voi aici sunt lucruri de baza, app Aline, referitor la instalatia electrica Razor o patito cu soarecii anu trecut in iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Incepand cu data de 01.07.2009, am resuit sa deschid un mic atelier de reparatii moto , trike-uri si atv-uri in Bucuresti, strada MATEI VOIEVOD, nr 116, in incinta service-ului auto de langa singura spalatorie dupa acea strada. (IN APROPIERE DE BARUL LUI URSU) Din soseaua Mihai Bravu, la intersectia cu str Vatra Luminoasa, intrati pe Matei Voievod si pe partea stanga, la 100m, pana in semaforul cu strada AGRICULTORI, se afla service-ul auto , lipit de spalatorie. Sau cum veniti de la Biker's Bar, treceti de semafor, catre MIHAI BRAVU si pe partea dreapta. Serviciile ce le pot oferii sunt : - Revizii periodice ; incluzand schimburi de consumabile, absolut tot ce inseamna consumabile - Reparatii motoare si cutii de viteze - Vanzari de accesorii si piese moto. - alte reparatii moto, survenite din accidente. Program de lucru LUNI-VINERI intre orele 10 - 18 contact la nr de telefon: 0723.040.287 si 0768.445.437 GABONE VA MULTUMESC SI VA ASTEPT Pe timpul sezonului rece venim in ajutorul motociclistilor cu o promotie de revizie in care atelierul nostru, executa aceleasi reparatii de calitate cu DISCOUNT de 10 % la piese si consumabile si cu transportul gratuit al motocicletei de la domiciliul clientului pana la atelier+retur. Deci este simplu, sunati,va programati la revizie, noi venim ridicam motorul de la domiciliul dvs, efectuam reparatiile - revizia si inapoiem motocicleta clientului tot la domiciliu. Pentru cei ce au motocicletele inmatriculate pe firma, plata reparatiilor se poate face in termen de 15 zile prin OP. revizie, consumabile, cauciucuri, vopsitorie, tunning .....orice ptr noi este posibil. LA NOI NU EXISTA TERMENUL DE "NU POT". va astept . -------------------- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Voi va dati seama ca nu lamuriti pe nimeni cu topicul asta. E usor jenant pe alocuri. Eu, persoana care nu cunosc deloc mecanica unui motor, am inteles din cele 26 de pagini ale topicului ca trebuie/nu trebuie sa pun stabilizator pentru ca rugineste/nu rugineste. Bateria trebuie/nu trebuie scoasa pentru ca se/nu se descarca pe timp de iarna. Tot de la voi am aflat ca motorul nu trebuie/trebuie pornit pe timp de iarna in garaj pentru ca face/nu face condens, iar toba trebuie/nu trebuie acoperita cu o punga de plastic pentru ca rugineste/nu rugineste. Va multumesc din suflet! O sa duc aceste invataminte din generatie in generatie, pentru ca si nepotii mei sa poata sa porneasca/sa nu porneasca motoarele in primavara la prima cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian45 Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 trebuie/nu trebuie sa pun stabilizator==>nu trebuie ( rezervorul trebuie sa fie plin cu benzina atat ) Bateria trebuie/nu trebuie scoasa==>scoasa ( tinuta in casa la temperatura camerei ) motorul nu trebuie/trebuie pornit pe timp de iarna==>se poate porni o perioada mai lunga 30-60 min. toba trebuie/nu trebuie acoperita==>nare nici o legatura ( nu trebuie astupata ) miscate putin rotile sa nu crape cauciucul ( 1 data la luna ) aaa si bateria la primavara trebuie pusa la redresor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Ma bag si io pa-aici Daca e injectie n-ai treaba cu stabilizatorul (din auzite verificat in cel putin 3 surse diferite ). Daca e carburatie ... : Am vazut o moto dupa ce a stat vreo 3 luni si ceva afara (ma rog era acoperit dar temperatura ca afara) cu benzina in rezervor, iar in carburator era ceva ca un fel de gelatina (nu va ganditi ca era plin cu piftie) era ca o pelicula depusa pe alocuri. Atunci nu stiam de stabilizator nici eu nici prietenul cu mobra, ne-am mirat si de atunci el goleste complet carburatorul iarna lasand doar in rezervor. Eu as opta pentru stabilizator decat sa las carb gol pe iarna. Editat Noiembrie 4, 2009 de Caron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian45 Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Ma bag si io pa-aici Daca e injectie n-ai treaba cu stabilizatorul (din auzite verificat in cel putin 3 surse diferite ). Daca e carburatie ... : Am vazut o moto dupa ce a stat vreo 3 luni si ceva afara (ma rog era acoperit dar temperatura ca afara) cu benzina in rezervor, iar in carburator era ceva ca un fel de gelatina (nu va ganditi ca era plin cu piftie) era ca o pelicula depusa pe alocuri. Atunci nu stiam de stabilizator nici eu nici prietenul cu mobra, ne-am mirat si de atunci el goleste complet carburatorul iarna lasand doar in rezervor. Eu as opta pentru stabilizator decat sa las carb gol pe iarna. eu am injectie si fratelo are pe carburatie ( amandoua au stat in acelasi garaj fara incalzire si au pornit la prima apasare pe buton ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Normal ca lucrurile difera, eu iau metodele astea cu stabilizator samd ca pe ceva preventiv. Nu e cert faptul ca dupa o iarna la temperatura de afara o moto nu va porni daca nu facem aia si aia, dar este posibil. Acuma... tu esti sigur ca un motor pe carburatie a pornit la prima "cheie" dupa ce a stat cateva luni afara, iarna!? Poata doar daca erau 20+ grade (chiar mai mult as zice) cand l-ai pornit si nici asa nu sunt sigur. Editat Noiembrie 4, 2009 de Caron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian45 Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Normal ca lucrurile difera, eu iau metodele astea cu stabilizator samd ca pe ceva preventiv. Nu e cert faptul ca dupa o iarna la temperatura de afara o moto nu va porni daca nu facem aia si aia, dar este posibil. Acuma... tu esti sigur ca un motor pe carburatie a pornit la prima "cheie" dupa ce a stat cateva luni afara, iarna!? Poata doar daca erau 20+ grade (chiar mai mult as zice) cand l-ai pornit si nici asa nu sunt sigur. dap motorul a fost pornit si in timpul iernii de vreo doua ori si tinut 30 min. pornit (nu se formeaza condens cu poarta de la garaj deschisa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Ce am facut eu iarna trecuta si fac si iarna asta la fel: spalata bine pusa in garaj (neincalzit) plin facut plus stabilizator curatat plus uns lant wd-40 peste tot in afara de discurile de frana (puteti sa dati si pe discuri dar sa nu uitati sa le stergeti la primavara bine ca s-ar putea sa aveti surprize)-primavara inainte de pornire stearsa plus spalata pentru ca atunci cand se incinge motorul+tobele, "unsoarea" ramasa daca ati dat prea multa o sa se arda si o sa atraga tot praful pe carene merge dat si cu o ceara-protectiva mai light (de aia care se pulverizeaza nu neaparat de aia care freci la ea pana iti sar ochi din cap) acoperita cu husa care sa lase sa "respire" astupata toba cu un "dop" (o punga de plastic) urcata pe o scandura astfel incat sa nu stea caucucurile pe ciment direct plus schimbata pozitia cauciucurilor o data pe saptamana sau mai des ca sa nu se deformeze umflate cauciucurile la specificatiile din manual, poate chiar un pic mai tari scos bateria deci nepornita toata perioada tot o data pe saptamana sau mai des zgaltait motoreta, tras de frane, apasat pe suspensii si extinse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 eu o pregatesc asa: bag antigel in loc de apa, cumpar cauciucuri de enduro si lanturi si imi tin in topcase lopatica si galetusa cu nisip....si festila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Voi va dati seama ca nu lamuriti pe nimeni cu topicul asta. E usor jenant pe alocuri. Eu, persoana care nu cunosc deloc mecanica unui motor, am inteles din cele 26 de pagini ale topicului ca trebuie/nu trebuie sa pun stabilizator pentru ca rugineste/nu rugineste. Bateria trebuie/nu trebuie scoasa pentru ca se/nu se descarca pe timp de iarna. Tot de la voi am aflat ca motorul nu trebuie/trebuie pornit pe timp de iarna in garaj pentru ca face/nu face condens, iar toba trebuie/nu trebuie acoperita cu o punga de plastic pentru ca rugineste/nu rugineste. Va multumesc din suflet! O sa duc aceste invataminte din generatie in generatie, pentru ca si nepotii mei sa poata sa porneasca/sa nu porneasca motoarele in primavara la prima cheie 1. trebuie facut plinul obligatoriu 2. se paote pun satbilizator in benzina dar se poate si fara( benzina daca sta pierde din calitate dar nu pierde ata ca sa nu o mai poti folosi primavara) 3. este indicat sa golesti si sa cureti carburatoarele( poate sa fie mizerie si apa in carburatoare- condens) 4. este indicat sa curati motocicleta si sa dai cu cere pe partile vopsite( pastreaza calitatea vopselei), uns lantul 5. pe saua dai cu creme vitalizata 6. scoti obligatoriu bateria daca motocicleta va sta intr-un loc unde temperatura va cobori sub 0 grade celsius ( bateria se scoate si se depoziteaza intr-un loc cu temperatauri pozitive) scoaterea baterieie nu are legatura cu decarcarea acestuia. bateria pe acid se scoate nu cumva sa ingheta apa din ea si sa creapa bateria. 7. motocicleta se pune pe cricul central iar persiune in roti se regleaza motorul nu se porneste iarna. doara atunci cand vrei sa mergi cu ea. trebuie incalzita motorul la temperatura de lucru. 8. este recomandat sa pui un dop din plastic in toba nu acoperit. cam atat in linii mari! P>S. Stabiliztor de benzina gasiti in Louis. Marca Castrol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
droom Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 stabilizatorul ala se poate gasi si in supermarketuri, de la 2+2, ii spune gas treatment parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Daca tot mi-a expirat Rca-ul, o sa bag motorul la iernat. Problema este ca nu gasesc stabilizator pentru benzina. Am cautat ieri la vreo 8 benzinarii si nimic. Eu am bagat anii trecuti STP sticluta aceea cu sistem de curgere mai ciudat, cu un lichid rosu. Mereu in primavara a fost ok. Merg pe ceea ce cunosc, dar nu gasesc acest stabilizator. Daca are cineva cunostinta rog sa imi dea de veste sau sa spuna aici unde se gaseste acest stabilizator in Bucuresti. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 fix de-asta am luat eu anul trecut de la un magazinas micut (intersectia Ritmului cu Bd. Ferdinand, langa o firma de servicii funerare). Irelevant de unde am luat anul trecut, dar incearca totusi pe la magazinele astea mici de piese pentru masini, uleiuri, etc. O sa gasesti pana la urma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 fix de-asta am luat eu anul trecut de la un magazinas micut (intersectia Ritmului cu Bd. Ferdinand, langa o firma de servicii funerare).Irelevant de unde am luat anul trecut, dar incearca totusi pe la magazinele astea mici de piese pentru masini, uleiuri, etc. O sa gasesti pana la urma! Daca ajung acolo o sa intreb. Azi am aranjat-o ca la carte, mai putin stabilizatorul. Daca fac rost, o sa scot un litru de benzina intr-o sticla, apoi cu furtunul o sa suflu ca in varza sa il amestec cu benzina din rezervor si apoi completez cu restul de benzina. Dar mai intai sa gasesc stabilizator. Daca mai are cineva idee unde se gaseste STP ? Unul din asta imi ajunge trei ierni sau chiar patru la un rezervor de 18 litri. In asta am incredere, in fiecare primavara a pornit la prima cheie si a mers ok cu benzina de peste iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.