Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Daca tot am la dispozitie aparatul, am facut putin abuz de el...sic. cat despre metoda ta de a scoate suruburile blocate e ft buna si bine de stiut, scapa pe multi de batai de cap.

mie unul...recunosc...nu mi-a venit idea asta.

 

de bucsa ce sa zic, am si eu una la o chiulasa de la jupiter, e din Fe nu din bronz, a avut ft putin material (fusta) lasata pt a fi ambutisa pe interior, probabil ca la asta te referi cand zici ''facuta cu slit'', a stat fixa pana cand am scos bujía prima data, dupa aia am strans-o pe chiulasa mai bine si bujía ceva ma slab ca deobicei sa nu iasa cu tot cu bucsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e nici una.

dacă nu ai la dispoziţie mormanele de fierătănii, repari.

 

Cum sa nu fie??? aici e vb de o piesa ce lucreaza la temperatura.

 

oare atat fierul cat si aluminiul au aceleasi propietati de dilatare ???

 

pai tu te afli in fieful fierului sovietic Paulica, si pt tine e mai convenabil sa schimbi...nu sa repari.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aluminiul si fierul se sudeaza impreun in conditii de temperatura si presiune ridicate peste o perioada de timp destul de lunga (da, molecule din straturile superficiale se intrepatrund) - de aia se gripeaza suruburile.

Daca se mai intampla sa apara si oxid de aluminiu pe acolo care are un volum mare comparat cu aluminiul oxidat - avem pe mana o mandrete de surub mega blocat.

 

Recent m-am distrat cu suruburi pe un disc de frana spate. 3 au iesit lejer, 2 au iesit cu bataie si insistente (da, e recomandabil sa lovesti in el moderat cu ciocanu pentru a rupe nenorocirile de mai sus) si ultimul nici cu piulite sudate nu a vrut.

 

Solutia a fost sudura de o bucatica de disc din jurul lui, taierea ei in forma cat sa constituie o parghie si sa nu stea blocata in butuc si miscarrea lui cu ajutorul ciocanului pana a inceput sa se miste pe filet cateva grade......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pentru idei ! neavand sculele necesare ,am cautat mesteri care sa se priceapa la strung ,dar nimic.Ma poate ajuta cineva ??ii trimit ''treaba" prin posta si ne intelegem la un pret!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pentru idei ! neavand sculele necesare ,am cautat mesteri care sa se priceapa la strung ,dar nimic.Ma poate ajuta cineva ??ii trimit ''treaba" prin posta si ne intelegem la un pret!

 

daca nu te grabesti imi poti trimete mie chiulasa s-o incarc cu sudura ramanand ca tu sa-i refaci filetul cu un tarod.

 

dar cred ca poti rezolva mult mai usor problema acolo, uite de ex Paulica ti-ar putea trimete una buna la un pret rezonabil. sau la un strungar...trebuie numai sa-i duci chiulasa si decompresorul ca sa stie ce reductie tre sa faca.

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam! de ajutor! am rezolvat...:D


» Post actualizat in 08 Jul 2014 16:00

daca am instalatia ij ului pe 6 V pot puna magnetou de minsk ???(aprindere etc.) platina imi scoate peri albi

imi cer scuze daca pun prea multe inrebari !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti pune dar modifici toata instalatia

iti trebuie flansa, magnetou 12v, napolitana plus cablaraia aferenta

scapi de baterie, de relee pacatoase, de problemele cu platina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam! de ajutor! am rezolvat... :D

» Post actualizat in 08 Jul 2014 16:00

daca am instalatia ij ului pe 6 V pot puna magnetou de minsk ???(aprindere etc.) platina imi scoate peri albi

imi cer scuze daca pun prea multe inrebari !

se poate pune si merge fara probleme darai nevoie de mici modificari in instalatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesele si niste munca

Ai nevoie de:

- generatoru de minsk - magnetu si statoru

- Flansa de adaptare (se gasesc gata facute la gaspar - erau 25 lei)

- Napolitana de la minsk.

- Mufele din napolitana. (se pot folosi si papuci separati da e mai bine cu mufa)

 

Restu - maruntisuri fire si papuci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

renunt la acea cutiuta neagra ,daca pun magnetou de minsk??? o am pe 6 v !

 

Siii.....cine are de vanzare un magnetou cu toate cele,nu am gasit nicaieri !

Editat de emster
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.astazi dupa lungi incercari si motorul redesfacut si refacut inima ivanului meu a inceput sa bata( nu cum trebuie dat sunt multumit). am desfacut motorul si refacut impreuna cu mosulica (o combinatie de sas cu ungur, tipicar de te enerveaza si mecanic de motoare recunoscut printre motociclistii vremii) si nu am constatat nici o problema din contra m-a felicitat pentru cum am lucrat (ma mandresc si eu) singura chestie gasita era la galeria carburatorulu mai exact la legatura dintre galeria de admisie si carburator care nu etansa bine si aprinderea ce nu era reglata corespunzator. acum la fiecare pedala da sa porneasca pe ambii cilindri insa am intampinat o problema nu sta pornit, invarte de cateva ori si moare plus ca padala de pornire nu revine la locul ei dar sunt lucruri ce se rezolva, cel putin cu pedala. acum am si eu o intrebare batranul imi zice sa motez lantul si telescoapele ce sunt date jos si sa o iau la imipins ca sigur o ia dar eu sunt putin cam sceptic voi ce ziceti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat de la gaspar un magnetou de minsk (stator ,rotor,napolitana).si am o problema!

rotorul imi intra fortat in stator si iese la fel

cand l-am montat am dat o pedala abea daca face 1 rotatie completa!,oare gaspar sa imi fi dat un alt tip de rotor ???????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greu de spus.

Daca nu este montat - intra la fel ? e posibil sa ai o abatere de concentricitate sau sanu fie bine plasat pe con.

Desfa si vezi cum freaca unu pe altu.

Ca sa poti invarti usor de el cand il asezo/ reglezi - poti scoate bujia s iatunci merge sa invarti motorul cu ajutorul surubului care intra in ambielaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra la fel de greu si cand nu este montat!se simte cum rotorul atinge statorul (frecarea dintre metale)

din cauza magnetului intra greu cand e nemonmtat - nu vei reusi in veci sa il tii centrat.

 

Vezi unde a frecat apoi smirghel mult sau mers la strung - atentie in ultimul caz - zecimee cu zecime

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

Salut

Aprinderea la Jupiter 3 e fara platine?

Daca da, ma intereseaza aprinderea (daca se vinde separat, bineinteles).

ce vrei sa zici fara platine ?

daca te referi la aprinderea electronica nu am asa ceva iar ce am (cu platini) nu o vand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Trebuie sa refac un motor de IJ 49, complet. Unde gasesc piese de motor noi? o adresa de contact ceva.

 

Nu gasesti piese noi. Ti-l pot reface eu. 0763 700 222 ( dupa ora 14 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...