Eugen B Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 de ieri sint fericitul posesor al unui jupiter 5 care ca sa zic asa...a avut si zile mai bune. poate sa imi spuna cineva care sint sursele cele mai bune pentru piese noi si sh? multumesc. o740848790. id.: danytunky. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 primul lucru care-mi trebuie este un cric central, original de jupiter 5, in stare cit mai buna nesudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Salut, As avea si eu nevoie de un bec de far pe 6V si un robinet de rezervor pentru Ij jupiter 3. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 (editat) Cumpar motor de Jupiter 5 in stare de functionare si cu acte(eventual planeta in doua tobe)originale(blocul motor).merci!+un cric central de planeta 5 Editat Aprilie 27, 2010 de tibiche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 vreau sa scot arcul dintr-un telscop de IJ, cum se procedeaza? daca e careva amabil si doreste sa imi dea un sfat, o poate face si pe privat, chiar il rog(se poate sa uit unde am postat anuntul). multumesc de atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 vreau sa scot arcul dintr-un telscop de IJ, cum se procedeaza?multumesc de atentie! salut pai ce sa intamplat e intepenit ? tre sa dai piulita aia mare jos care e in capul telescopului si pe urma ar trebui sa mai aiba inca 2 piulite pe tija aia ce tine arcul presat si afara cu el !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 salutpai ce sa intamplat e intepenit ? tre sa dai piulita aia mare jos care e in capul telescopului si pe urma ar trebui sa mai aiba inca 2 piulite pe tija aia ce tine arcul presat si afara cu el !!! multam tovarase! abia acum vad cit de cascat sunt.. am adus in discutie -"telescopul" insa nu am precizat care!? fata spate? era vorba de cele de pe spate.... are careva o presa de arc sai faca o poza sa-mi fac idee cum s-o confectionez? de ea am nevoie, apoi restul e ca si rezolvat! se elibereaza cele doua saibe , jumatati,care sunt pe post de siguranta intr-un capat ,si s-a scos arcul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 multam tovarase!abia acum vad cit de cascat sunt.. am adus in discutie -"telescopul" insa nu am precizat care!? fata spate? era vorba de cele de pe spate.... are careva o presa de arc sai faca o poza sa-mi fac idee cum s-o confectionez? de ea am nevoie, apoi restul e ca si rezolvat! se elibereaza cele doua saibe , jumatati,care sunt pe post de siguranta intr-un capat ,si s-a scos arcul! No las-o balta!La atata arc iti trebuie presa?Mananca bine, bea un pahar de vin si doar daca te uiti la el se desface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 pe fata sant telescoape si pe spate amortizoare ,eu asa stiu ca se numesc cel putin la ij-ul meu nu stiu la altii, daca gresesc va rog sa ma corectati. si eu tot cam aceeasi varianta am folosit numai ca am mai pus o surubelnita ca sa pot sa apas cu mainile amandoua si saibele cad singure ,cand le pui la loc tre sa te ajute cineva spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 No las-o balta!La atata arc iti trebuie presa?Mananca bine, bea un pahar de vin si doar daca te uiti la el se desface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Va salut! Am "dezgropat" si eu de unde era stat de vreo 5 ani batrinul Ivan (Jupiter 4 din '82) si am citeva nedumeriri la care sper sa capat ceva lumina: 1- Are cineva idee cit ulei se pune in furca fata si de care? Am nevoie de o idee de la cineva care a pus anume cantitati si a observat comportament, asa cred ca reusesc sa gasesc un manual pe undeva unde sa scrie, dar o parere "first hand" e binevenita 2- Am o problema cu el, cind se incalzeste si-l alerg un pic mai mult incepe sa moara motorul si oricit l-as ambala trebuie sa-l las sa se raceasca si sa-l pornesc cu socul desi e cald, sau sa-l imping. Bateria e sigur buna ca e cea de pe TDM. A mai patit cineva asta? Are cineva habar cum dreg? 3-Daca ati cumparat, ce ati cumparat si de unde ati luat piese pentru Jupiter? Va rog, am vazut si eu numere de telefon si adrese de mess, daca se poate obosi cineva un pic mai mult sa bata la taste si cum e vinzatorul, daca are magazin, daca sunt bune piesele, daca sunt ok preturile, unde pot vedea un "galantar", as fi foarte recunoscator, altminteri sa dau un telefon pot si eu... din nou, o parere clara la prima mina este mai mult decit binevenita. Va multumesc anticipat pentru rabdare si osteneala Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Va salut! Am "dezgropat" si eu de unde era stat de vreo 5 ani batrinul Ivan (Jupiter 4 din '82) si am citeva nedumeriri la care sper sa capat ceva lumina: 1- Are cineva idee cit ulei se pune in furca fata si de care? Am nevoie de o idee de la cineva care a pus anume cantitati si a observat comportament, asa cred ca reusesc sa gasesc un manual pe undeva unde sa scrie, dar o parere "first hand" e binevenita 2- Am o problema cu el, cind se incalzeste si-l alerg un pic mai mult incepe sa moara motorul si oricit l-as ambala trebuie sa-l las sa se raceasca si sa-l pornesc cu socul desi e cald, sau sa-l imping. Bateria e sigur buna ca e cea de pe TDM. A mai patit cineva asta? Are cineva habar cum dreg? 3-Daca ati cumparat, ce ati cumparat si de unde ati luat piese pentru Jupiter? Va rog, am vazut si eu numere de telefon si adrese de mess, daca se poate obosi cineva un pic mai mult sa bata la taste si cum e vinzatorul, daca are magazin, daca sunt bune piesele, daca sunt ok preturile, unde pot vedea un "galantar", as fi foarte recunoscator, altminteri sa dau un telefon pot si eu... din nou, o parere clara la prima mina este mai mult decit binevenita. Va multumesc anticipat pentru rabdare si osteneala Asfalt uscat! Salut!la telescoape pot sa iti spun cum am facut eu si merg foarte bine,le-am desfacut din piulita din capat sus,le-am dat drumul in jos la maxim,am bagat ulei H ptr telescoape pina la vreo doua deget plin(nu uita cu ele coborite),dupa care le-am ridicat am pus piulitele inapoi,strinse si cam atit.Si pot sa-ti spun ca merg,ata. Mesaj completat Salut!la telescoape pot sa iti spun cum am facut eu si merg foarte bine,le-am desfacut din piulita din capat sus,le-am dat drumul in jos la maxim,am bagat ulei H ptr telescoape pina la aprox 3/4 plin(nu uita cu ele coborite),dupa care le-am ridicat am pus piulitele inapoi,strinse si cam atit.Si pot sa-ti spun ca merg,ata.(Sau daca ai pe cineva in armata,la tunuri si poate sa-ti procure STEOL M.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Va salut! Am "dezgropat" si eu de unde era stat de vreo 5 ani batrinul Ivan (Jupiter 4 din '82) si am citeva nedumeriri la care sper sa capat ceva lumina: 1- Are cineva idee cit ulei se pune in furca fata si de care? Am nevoie de o idee de la cineva care a pus anume cantitati si a observat comportament, asa cred ca reusesc sa gasesc un manual pe undeva unde sa scrie, dar o parere "first hand" e binevenita 2- Am o problema cu el, cind se incalzeste si-l alerg un pic mai mult incepe sa moara motorul si oricit l-as ambala trebuie sa-l las sa se raceasca si sa-l pornesc cu socul desi e cald, sau sa-l imping. Bateria e sigur buna ca e cea de pe TDM. A mai patit cineva asta? Are cineva habar cum dreg? 3-Daca ati cumparat, ce ati cumparat si de unde ati luat piese pentru Jupiter? Va rog, am vazut si eu numere de telefon si adrese de mess, daca se poate obosi cineva un pic mai mult sa bata la taste si cum e vinzatorul, daca are magazin, daca sunt bune piesele, daca sunt ok preturile, unde pot vedea un "galantar", as fi foarte recunoscator, altminteri sa dau un telefon pot si eu... din nou, o parere clara la prima mina este mai mult decit binevenita. Va multumesc anticipat pentru rabdare si osteneala Asfalt uscat! -de ce nu te ostenesti tu putin mai mult sa rasfoiesti topicul asta , gasesti cam toate raspunsurile aici ?! -cu pagini in urma gasesti manual Jupiter 3 in Romana si Jupiter 4 in Rusa , ambele cu rubrica de capacitati . -experimente nu am facut sa vad ce se intimpla cu mai mult sau mai putin ulei in furca dar stiu ca "grohaie" daca nu are suficient ulei = hidraulic . -daca se opreste motorul in mers cind tragi de gaz , este alimentarea , ramine fara benzina = curata robinetul , verifica nivelul... -piese am cumparat de la Dany la pret rezonabil si la calitatea care este , omul aduce cam ce este mai bun din cite am inteles si are mult caracter ....restul nu conteaza !. "numa binie"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 2- Am o problema cu el, cind se incalzeste si-l alerg un pic mai mult incepe sa moara motorul si oricit l-as ambala trebuie sa-l las sa se raceasca si sa-l pornesc cu socul desi e cald, sau sa-l imping. Bateria e sigur buna ca e cea de pe TDM. A mai patit cineva asta? Are cineva habar cum dreg? Nu stiu sa-ti dau un raspuns clar, dar pot sa-ti restrang aria in cazul in care simptomele sunt similare cu ce mi s-a intamplat mie. Acu vreo 2-3 ani, cand tocmai imi luasem Jawa, nu stiam exact nici cat ulei de amestec sa pun, nici ce e aia reglaju aprinderii. Ceea ce stiam e ca tre sa pun ulei in benzina, si ca daca mere totu e ok. Acum, amestecul zic eu ca l-am facut ok, da poate ca ar fi avut nevoie de ceva mai mult ulei avand in vedere ca statuse mult pe tusa. Poate ar fi trebuit sa-i scot chiuloasa si camesile si sa curat cu o perie si benzina atat pistoanele si segmentii, cat si camesile. Nu am facut-o. Altii mi-au zis dup-aia ca aprinderea era reglata aiurea, ceea ce ducea la o incingere aiurea a motorului. Cert e ca dupa 10km motoru murea, trebuia sa-l trag pe dreapta si sa-l las cel putin juma de ora sa se raceasca pana sa-l pot porni din nou. Probabil asta ar fi punctul in care sa zic cum am rezolvat problema. Din pacate nu am rezolvat-o, a cedat motorul inainte sa fac asa ceva. Odata m-am incapatanat si eu, s-a incapatanat si el, si am mers pana s-a incins atat de tare incat segmentii s-au intins la propriu peste pistoane. Camasa s-a dus si ea dreacu. Problema am rezolvat-o cumparand un alt motor pe care l-am pus pe cadru. Bafta si grija sa nu patesti si tu ca mine. Pacat de motoru ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Mougli Motorul tau tragea aer fals sau nu ii venea benzina suficienta cand se intampla asa ceva trebuie verificat carburatorul sa nu fie colmatat, filtrul de aer si flansa sa fie etanse si sa nu fie crapate, tobele sa fie etanse si curate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Acu nu mai e cazu, dar daca revin vreodata in situatii similare, merci mult. Poti sa-mi oferi un raspuns si la problemele ridicate la topicul Jawa? Te rog mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) va prezint IZH concept bike 2012 http://www.igorchak.com/conceptual/ " IZH is most famous for being the manufacturer of the Kalashnikov AK-47. But did you know the company also built the first Russian motorcycle in 1928, and has since produced 12 million bikes? I didn’t either, but I do now—thanks to L.A.-based designer Igor Chak. After making a name for himself at Nokia, Chak has set up a freelance design business and turned his eye to envisioning motorcycles for the future. He’s chosen the iconic Russian IZH brand as the basis for his “2012 hybrid” concept motorcycle, and focused on safety—with a dual airbag system and front forks designed to act as crumple zones in the event of a collision. “The bike is also equipped with a proximity regulating radar system that works together with a front facing on-board camera,” says Chak. “It can be programmed for any distance between the bike and an object. So if a car in front of you brakes unexpectedly, the bike will automatically slow down to keep a minimum distance.” Chak foresees 50% of the engine being made of heat-resistant and highly reinforced plastic, with built-in wiring and circuitry. “Having the majority of wires and hoses being built into the frame and engine reduces weight, and damage to wires such as corrosion and decay,” he says. To boost the V-twin engine, there’s a brushless 60kw electric motor built into the rear wheel rim, with power coming from a hyper-efficient lithium sulfide battery. The IZH also uses a camera built into the front with night vision capabilities—and the images are overlaid with GPS data to provide ‘augmented reality’ navigation for the rider. It’s easy to dismiss such radical thinking as fantasy, but Chak’s concept is grounded in reality and the technology is available today. How long will it be before we see these features on production bikes? " cred ca abia acum "vitezisti" ar saliva la un IJ ... parerea mea personala -> unde mi-e Jupiteru' 2 ????!!!!!??!!!!!! Editat Mai 11, 2010 de alectronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Pff... asa ceva ar pune din nou pe harta producatorilor moto Rusia, atat ca v-twin...v-twin, dar cat de mare? Totusi (e doar o parere) sunt cam multe gadget-uri specifice categoriei touring pentru o motocicleta care mie cel putin imi pare a streetfigher, nu sunt adeptul genului dar eu zic ca Buell-ul ca design o e pistol cu apa pe langa Ij-ul asta. Daca intra in productie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 da "tovarasi",daca intradevar e real este o capodopera..........intradevar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 stati linistiti baieti ca nu prea cred ca o sa-l vedeti pe strada (parerea mea),,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Sau daca printr-un miracol se va gasi cineva la uzina sa zica DA... va fii muuult schimbat si deci nu va mai fii aceeasi motocicleta, oricum tare mi-as dori o rusoaica ce poate porni la buton si nu isi insemneaza teritoriul pe unde te duci cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Sa stiti voi baieti ca Ivan e foarte bun,cel putin pentru noi,e usor si lesnea de intretinut si te scoate si din fintina daca e cazul.Acum cu insemnatul teritoriului...........fiecare are cite o hiba iar Ivan o are pe asta.intr-un cuvinte e destul de bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 IJ-ul are un sistem foarte complicat care detecteaza cand uleiul este uzat si il pierde pe la imbinari. Intre semicartere eu am folosit lac de piatra si lemn, etanseaza foarte bine, benzina nu il ataca si daca desfac motorul se curata usor. Va recomand si voua. Un filmulet: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 va prezint IZH concept bike 2012 cred ca abia acum "vitezisti" ar saliva la un IJ ... parerea mea personala -> unde mi-e Jupiteru' 2 ????!!!!!??!!!!!! seamănă a Confederate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VETERANU_AXE Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 salutare 'tovarasi' sa ma laud si eu cu ijaru la care am muncit nu numai eu recunosc si dintr.o epava pacat ca nu am poze cum arata statut de 6 ani ia,ta ce a iesit enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.