Sari la conținut

Postări Recomandate

@IMPERATOR  Acuma, daca iti place mobra asta este. Nu te pui cu inima 😍

 

Nu stiu de cati bani dispui, dar nu ar fi rau ca avand in vedere secolul in care traim, si mai ales tara si orasul minunat in care vei circula,  sa cumperi o mobra cu ABS.

Se poate si fara ABS, mai putin atunci cand ar fi mare nevoie de el 😂. Si apoi costurile medicale trec lejer de valoarea ABS-ului.

E drept ca pretul mobrei noi se va dubla. 

Cam asta este diferenta intre un HONDA CB125F =2950 € si un CB125R = 4.650 € (ca tot a venit vorba, te-ai uitat si la Honda CB125F, tot fara ABS?)

 

Nu stiu, Keeway ofera si varianta cu ABS? Sincer nici nu stiu cum o pot comercializa avand in vedere ca norma UE prevede sa ai catadioptrii (ochi de pisica) pe partile laterale. De obicei vin montati pe amortizoarele fata. Adevarul este ca nu stiu daca sunt obligatorii la 125 cmc desi Honda ii are. Poate gresesc.

Uite cum arata Honda Rebel cu catadioptrii pe furca (sursa de inspiratie pentru chinezii de la Keeway)

20YM_CMX500_REBEL_MatAxisGrey_NH303_RHS-min.thumb.jpg.6539faef9c98d4e9fbffaab49520fdb6.jpg

(poza luata de pe https://honda-moto.ro/modele/noul-cmx-500-rebel/)

 

Sper ca nu te-am descuratajat 🙈.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 10 minute, Silver Arrow a spus:

@IMPERATOR  Acuma, daca iti place mobra asta este. Nu te pui cu inima 😍

 

Nu stiu de cati bani dispui, dar nu ar fi rau ca avand in vedere secolul in care traim, si mai ales tara si orasul minunat in care vei circula,  sa cumperi o mobra cu ABS.

Se poate si fara ABS, mai putin atunci cand ar fi mare nevoie de el 😂. Si apoi costurile medicale trec lejer de valoarea ABS-ului.

E drept ca pretul mobrei noi se va dubla. 

Cam asta este diferenta intre un HONDA CB125F =2950 € si un CB125R = 4.650 € (ca tot a venit vorba, te-ai uitat si la Honda CB125F, tot fara ABS?)

 

Nu stiu, Keeway ofera si varianta cu ABS? Sincer nici nu stiu cum o pot comercializa avand in vedere ca norma UE prevede sa ai catadioptrii (ochi de pisica) pe partile laterale. De obicei vin montati pe amortizoarele fata. Adevarul este ca nu stiu daca sunt obligatorii la 125 cmc desi Honda ii are. Poate gresesc.

Uite cum arata Honda Rebel cu catadioptrii pe furca (sursa de inspiratie pentru chinezii de la Keeway)

20YM_CMX500_REBEL_MatAxisGrey_NH303_RHS-min.thumb.jpg.6539faef9c98d4e9fbffaab49520fdb6.jpg

(poza luata de pe https://honda-moto.ro/modele/noul-cmx-500-rebel/)

 

Sper ca nu te-am descuratajat 🙈.

 

 

Multumesc pentru raspuns. 

Da, ii are montati, insa in multe poze de pe net nu apar. Intr-adevar, ar fi fost ideal sa aiba si ABS, insa are frane combinate si injectie, altfel nu ar fi indeplinit omologarea E4. O voi folosi pentru plimbari de duminica, de relaxare, fara viteza mare. Am 35 de ani si mediul de munca este unul plin de stres, asa ca vreau sa-mi fac acest cadou. Nu imi plac motocicletele sportive, iar de un Indian sau de un Royal Enfield de epoca inca nu am banii necesari. Rebelul arata bine, insa depaseste bugetul meu. Am facut scoala categoria A pe un Honda CF600 sau cam asa ceva. Foarte buna, insa nu imi place cum arata, nu e stilul meu.

KSL125LE4.jpg

1 oră în urmă, MirceaB a spus:

Salutari,

Am trecut prin asa ceva in urma cu o luna (am cumparat un scuter). In cazul meu lucrurile au stat cam asa: am primit scuterul si factura. Dupa ce am discutat cu cei de la firma respectiva (vanzatorul), am stabilit ca ei vor merge la RAR cu certificatul de omologare si se va intocmi cartea de identitate. Am platit serviciul respectiv si in cateva zile am avut actul acasa, primit prin curier. 

Daca cei de la care cumperi motocicleta nu se ocupa si de partea cu RAR-ul atunci trebuie sa mergi tu cu actele la registru. Dupa asta cu fisa de inmatriculare, copie dupa factura, copie dupa cartea de identitate a vehiculului si buletinul tau, te prezinti la primarie si declari motocicleta. Faci programare on line pentru inmatriculare provizorie sau definitiva si cam asta este.

Bafta.

Multumesc pentru raspuns. Am inteles ca pasii vor fi urmatorii:

1. Platesc motocicleta si primesc factura si certificatul de omologare E4. Motocicleta poate ramane la ei o vreme.

2. Ma duc la DRPCIV cu actele de proprietate, certificatul de omologare, taxa placute numere rosii, RCA 90 de zile

3. Dupa ce DRPCIV imi elibereaza numerele temporare, ma duc la RAR pentru obtinere CIV

4. Dupa obtinerea CIV, ma duc la taxe si impozite S4 pentru a o inregistra acolo pe numele meu

5. Etapa finala ar fi mersul inapoi la DRPCIV cu actele de proprietate, CIV-ul, taxa numere permanente, dovada de la taxe si impozite, RCA pentru inmatriculare, cerere tip pentru eliberare talon, numere permanente si mentionarea mea ca proprietar in CIV de catre DRPCIV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ales avand in vedere restrictiile, iti recomand sa apelezi la serviciile unei firme de inmatriculari. Costurile nu-s mari si se ocupa ei de tot. Le faci o procura si iti aduc acasa tot - acte, numere, ti-o trec la fisc etc. Scutesti MULT timp si nervi, pe cand ei stiu exact ce au de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, IMPERATOR a spus:

 

Multumesc pentru raspuns. Am inteles ca pasii vor fi urmatorii:

1. Platesc motocicleta si primesc factura si certificatul de omologare E4. Motocicleta poate ramane la ei o vreme.

2. Ma duc la RAR cu factura si certificatul de omologare. Posibil sa trebuiasca si motocicleta.

3. Ma duc la DRPCIV care imi elibereaza numerele temporare, valabile 30 zile. Trebuie sa am la mine copie dupa buletinul meu, cartea de identiate a vehiculului in original si copie, chitanta taxa numere provizorii platita la CEC sau BCR, copie dupa CUI-ul fimei care vinde motocicleta, asigurare RCA valabila pe minim o luna de zile, cerere de inmatriculare provizorie completata si copie dupa factura pe care sa apara seria de cadru a motocicletei.

4. Ma duc la taxe si impozite S4 pentru a o inregistra acolo pe numele meu (acte necesare: cartea de identitate a vehiculului, copie dupa buletin, fisa de inmatriculare, copie dupa factura de cumparare a scuterului

5. Etapa finala ar fi programarea on line si mersul inapoi la DRPCIV la data si ora rezervata cu: CIV-ul original si copie, taxa numere permanente, dovada de la taxe si impozite (fisa de inmatriculare vizata de cei de acolo), RCA pentru inmatriculare valabil minim 30 zile, cerere tip pentru inmatriculare definitiva, copie dupa buletin, Daca totul este in regula se face mentionarea mea ca proprietar in CIV de catre DRPCIV. Talonul vine acasa prin posta.

Am corectat si completat putin.

Bafta

Acum 2 ore, asdglasfk a spus:

Mai ales avand in vedere restrictiile, iti recomand sa apelezi la serviciile unei firme de inmatriculari. Costurile nu-s mari si se ocupa ei de tot. Le faci o procura si iti aduc acasa tot - acte, numere, ti-o trec la fisc etc. Scutesti MULT timp si nervi, pe cand ei stiu exact ce au de facut.

Sau asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Silver Arrow said:

 

Eu m-as feri de un astfel de dealer/vanzator care nu are grija de client.

 

Ce te faci când dealerul respectiv este singurul care vinde o anumită motocicletă în țara asta? Nu țin minte exact costurile, dar comisionul plătit este aproximativ 100 EUR. Prefer să dau banii ăștia pentru că am lucruri mai importante de făcut decât să pierd timpul la primărie, DRPCIV sau cum s-o numi, RAR și alte instituții de astea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Kagemusha a spus:

 

Ce te faci când dealerul respectiv este singurul care vinde o anumită motocicletă în țara asta? Nu țin minte exact costurile, dar comisionul plătit este aproximativ 100 EUR. Prefer să dau banii ăștia pentru că am lucruri mai importante de făcut decât să pierd timpul la primărie, DRPCIV sau cum s-o numi, RAR și alte instituții de astea. 

Atunci esti fortat de imprejurari. Client captiv.

Din fericire insa sunt solutii in ziua de astazi, inclusiv sa o iei din alta tara UE.

Si eu cand am inscris masini sau mobre am facut-o mereu printr-o firma. Nu aveam timpul necesar sa alerg eu.

Dar la toate masinile/moto noi am avut si CIV.

Ce mare lucru era pentru MyMoto sa puna fiarele pe o platforma si sa mearga la RAR sa la faca CIV? O sa spui:  ca sa nu mai puna 100€ in plus la pretul mobrei . Una este sa pui 100€ la 7-8000 € si alta sa ii pui la 2.000 € (sau cat o costa Keeway).

Da, dar trebuie sa avem in vedere ca fata de preturile de lista dealerii primesc un discount. Care la randul lor il pot folosi cum considera de cuviinta: reclame la radio/TV sau pentru a da mai departe discount-uri clientului. Cand am luat CB500X acuma 3 ani am vorbit cu unii din Bucuresti care nu au vrut in ruptul capului sa imi dea discount. Hond Nord Bucuresti mi-a dat vreo 350 € discount si am luat de la ei.

Asadar, daca nu te calicesti poti sa faci si RAR in valoarea discountului oferit de importator, dar unii dealeri nu vor sa renunte la nici un leu.

Ma rog fiecare isi face socotelile cum stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Silver Arrow a spus:

Atunci esti fortat de imprejurari. Client captiv.

Din fericire insa sunt solutii in ziua de astazi, inclusiv sa o iei din alta tara UE.

Si eu cand am inscris masini sau mobre am facut-o mereu printr-o firma. Nu aveam timpul necesar sa alerg eu.

Dar la toate masinile/moto noi am avut si CIV.

Ce mare lucru era pentru MyMoto sa puna fiarele pe o platforma si sa mearga la RAR sa la faca CIV? O sa spui:  ca sa nu mai puna 100€ in plus la pretul mobrei . Una este sa pui 100€ la 7-8000 € si alta sa ii pui la 2.000 € (sau cat o costa Keeway).

Da, dar trebuie sa avem in vedere ca fata de preturile de lista dealerii primesc un discount. Care la randul lor il pot folosi cum considera de cuviinta: reclame la radio/TV sau pentru a da mai departe discount-uri clientului. Cand am luat CB500X acuma 3 ani am vorbit cu unii din Bucuresti care nu au vrut in ruptul capului sa imi dea discount. Hond Nord Bucuresti mi-a dat vreo 350 € discount si am luat de la ei.

Asadar, daca nu te calicesti poti sa faci si RAR in valoarea discountului oferit de importator, dar unii dealeri nu vor sa renunte la nici un leu.

Ma rog fiecare isi face socotelile cum stie.

Multumesc pentru explicatii.

Acum 13 ore, MirceaB a spus:

Am corectat si completat putin.

Bafta

Sau asa.

Multumesc pentru raspuns. Pfff, ce de acte trebuiesc si ce birocratie mare... Si asta in cazul unei motociclete noi, asa ca banuiesc ca in cazul uneia SH situatia e si mai completata.

Dupa ce rezolv, revin cu update.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, IMPERATOR a spus:

1. Platesc motocicleta si primesc factura si certificatul de omologare E4

Nu vreau sa dau cu batul prin gard si sa spun tampenii..dar nu era o lege data cum ca din 2021 nu se vor mai putea imatricula mobre ce nu sunt euro 5 si nu au mai fost niciodata inmatriculate?

 

si stirea - https://www.motoboom.ro/atentie-de-la-1-ianuarie-2021-intra-in-vigoare-normele-euro-5!

 

Deci - ochii mari. Daca e EURO 4 nu o ve mai putea inmatricula din ianuarie..si ma indoiesc ca poti acum pana in 31 dec.

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, tzunoi a spus:

Nu vreau sa dau cu batul prin gard si sa spun tampenii..dar nu era o lege data cum ca din 2021 nu se vor mai putea imatricula mobre ce nu sunt euro 5 si nu au mai fost niciodata inmatriculate?

 

si stirea - https://www.motoboom.ro/atentie-de-la-1-ianuarie-2021-intra-in-vigoare-normele-euro-5!

 

Deci - ochii mari. Daca e EURO 4 nu o ve mai putea inmatricula din ianuarie..si ma indoiesc ca poti acum pana in 31 dec.

Multumesc pentru informatie. Nu stiam. Ma voi interesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Este posibil sa se poate inmatricula si cele Euro 4, insa probabil cele achizitionate inainte de 1 ianuarie 2021. Scuterul pe care l-am cumparat este Euro 4 si imediat ce am avut in mana certificatul de conformitate am facut on line programarea pentru inmatricularea definitiva. Am gasit loc liber in 28 decembrie cu programare facuta in data de 17 Noiembrie. Ma gandesc ca am fost norocos, pentru ca daca asteptam pana aveam si cartea de identitate, in mod sigur gaseam loc liber prin ianuarie candva.

Pana la urma nu cred sa fie vina cumparatorului ca locuri libere la inmatriculari sunt peste doua sau trei saptamani. Insa este doar un punct de vedere si la modul cum se aplica legile in Romania, nu ma mai mira nimic.

Editat de MirceaB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, MirceaB a spus:

Salutari,

Este posibil sa se poate inmatricula si cele Euro 4, insa probabil cele achizitionate inainte de 1 ianuarie 2021. Scuterul pe care l-am cumparat este Euro 4 si imediat ce am avut in mana certificatul de conformitate am facut on line programarea pentru inmatricularea definitiva. Am gasit loc liber in 28 decembrie cu programare facuta in data de 17 Noiembrie. Ma gandesc ca am fost norocos, pentru ca daca asteptam pana aveam si cartea de identitate, in mod sigur gaseam loc liber prin ianuarie candva.

Pana la urma nu cred sa fie vina cumparatorului ca locuri libere la inmatriculari sunt peste doua sau trei saptamani. Insa este doar un punct de vedere si la modul cum se aplica legile in Romania, nu ma mai mira nimic.

Treaba asta cu euro4 interzis de la 01.01.2021 nu este o chsteie aparuta ieri.

Se stie ca este coada la inmatriculari.

Daca importatorul/dealer-ul are un pic de minte, le inmatriculeaza pe numele lui si apoi le vinde. Ca sa nu ramana cu ele nevandabile. Si o facea de prin septembrie-octombrie.

Haide sa nu mai dam vina pe stat, ci sa ne uitam cum ne place noua sa o lalaim si sa ne apuce harnicia in ultima clipa.

 

Succes cu scuterul!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Silver Arrow a spus:

Treaba asta cu euro4 interzis de la 01.01.2021 nu este o chsteie aparuta ieri.

Se stie ca este coada la inmatriculari.

Daca importatorul/dealer-ul are un pic de minte, le inmatriculeaza pe numele lui si apoi le vinde. Ca sa nu ramana cu ele nevandabile. Si o facea de prin septembrie-octombrie.

Haide sa nu mai dam vina pe stat, ci sa ne uitam cum ne place noua sa o lalaim si sa ne apuce harnicia in ultima clipa.

 

Succes cu scuterul!

 

 

Personal nu am stiut despre aceasta lege. Din punctul meu de vedere cred ca normal este ca in astfel de cazuri cumparatorul sa fie informat inainte de achizitie de acest aspect si sa fie atentionat ca in cazul in care nu inmatriculeaza motocicleta, scuterul, etc pana la data de...poate sa aiba probleme. Este adevarat ca am fost sunat de catre cei de la care am achizitionat scuterul sa ma intrebe cand il inmatriculez, le-am comunicat data si au zis ca este ok. Acum inteleg de ce am primit acel telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat acum la MyMoto si mi-au spus ca sunt in proces de a obtinere la RAR o lista cu motocicletele E4 ramase in stoc pentru a se putea vinde/inmatricula in prima parte a anului 2021.

Am sunat, insa, si la Keeway Ungaria, locul unde are loc asamblarea lor si centru care se ocupa de marca asta in Europa. Ei au fost mai expliciti si au spus ca vor obtine in prima saptamana din Ianuarie 2021 un document aprobat de Ministerul Transporturilor din Ungaria cu toate motocicletele lor E4 (indiferent de model) ramase pe stoc pe care apoi pot sa le vanda/inregistra pana la 31.03.2021. Au adaugat ca la fel ar trebui sa fie situatia si in Romania deoarece aceasta derogare vine de mai sus, de la UE, tinandu-se cont ca pandemia de Covid le-a perturbat activitatea normala si nu au putut vinde tot stocul pana la 31.12.2020.

Acum sper sa fie asa. Oricum, astept sa vad ce se intampla. Daca nu, am gasit un domn din Timisoara care are un modelul pe care-l doresc eu, deja inmatriculat, cumparat in Martie 2020 si vrea sa-l vanda acum deoarece a trecut la ceva mai mare. Motocicleta are sub 1000 de Km, deci este noua. Mi-a trimis poze/film ca o tine in garaj, ca are toate actele, mi-a aratat si ceea ce si-a luat. 

Cert este ca voi lua o decizie in perioada imediat urmatoare, in functie de evolutia situatiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, IMPERATOR a spus:

Am sunat acum la MyMoto si mi-au spus ca sunt in proces de a obtinere la RAR o lista cu motocicletele E4 ramase in stoc pentru a se putea vinde/inmatricula in prima parte a anului 2021.

Am sunat, insa, si la Keeway Ungaria, locul unde are loc asamblarea lor si centru care se ocupa de marca asta in Europa. Ei au fost mai expliciti si au spus ca vor obtine in prima saptamana din Ianuarie 2021 un document aprobat de Ministerul Transporturilor din Ungaria cu toate motocicletele lor E4 (indiferent de model) ramase pe stoc pe care apoi pot sa le vanda/inregistra pana la 31.03.2021. Au adaugat ca la fel ar trebui sa fie situatia si in Romania deoarece aceasta derogare vine de mai sus, de la UE, tinandu-se cont ca pandemia de Covid le-a perturbat activitatea normala si nu au putut vinde tot stocul pana la 31.12.2020.

Acum sper sa fie asa. Oricum, astept sa vad ce se intampla. Daca nu, am gasit un domn din Timisoara care are un modelul pe care-l doresc eu, deja inmatriculat, cumparat in Martie 2020 si vrea sa-l vanda acum deoarece a trecut la ceva mai mare. Motocicleta are sub 1000 de Km, deci este noua. Mi-a trimis poze/film ca o tine in garaj, ca are toate actele, mi-a aratat si ceea ce si-a luat. 

Cert este ca voi lua o decizie in perioada imediat urmatoare, in functie de evolutia situatiei.

Intreb si eu ca opinia publica: la DRPICV, serviciul inmatriculari ai pus o intrebare?

Pentru ca indiferent de ce hartii ai de la producator, vanzator etc ei trebuie sa accepte mobra pentru inmatriculare.

Varinata de Timisoara pare mai ok. Ar trebui sa fie si un pic mai ieftina.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Silver Arrow a spus:

Intreb si eu ca opinia publica: la DRPICV, serviciul inmatriculari ai pus o intrebare?

Pentru ca indiferent de ce hartii ai de la producator, vanzator etc ei trebuie sa accepte mobra pentru inmatriculare.

Varinata de Timisoara pare mai ok. Ar trebui sa fie si un pic mai ieftina.

 

Buna dimineata! 

Am reușit sa discut cu cei de la DRPCIV Sibiu (la București nu raspunde nimeni niciodata) care mi-au confirmat ca exista o cirulara emisa de UE in acest sens, dar ca inca nu a fost distribuita catre ei in mod oficial. Totuși, din experiența anilor trecuti ei cred ca se va face la inceput de Ianuarie 2021, inaintata de producător/dealer catre RAR, care sa contina VIN-urile motocicletelor ramase pe stoc, iar aceasta lista trebuie aprobata de RAR. In CIV se va mentiona faptul ca modelul este sfarsit de serie, iar DRPCIV o poate inmatricula. Aproparea listei poate dura intre 2 si 4 săptămâni. 

Voi mai discuta azi cu cei de la MyMoto. Ar fi varianta sa mearga ei la RAR fara programare, sa obtina CIV-ul si apoi eu sa merg la DRPCIV fara programare pana la final de Luna sa obtin numerele. Daca nu, astept fie aprobarea acestei liste in Ianuarie, fie voi cumpara motocicleta din Timișoara. Aceasta are o uzura de sub 1000 de KM, 8-9 luni vechime si este cu 300 de Euro mai ieftina decat la dealer. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IMPERATOR  intrucat cei de al MyMoto au fost atat de simpatici si nu te-au informat din capul locului despre situatie, daca vrei moto noua de la ei, cel mai bine este sa astepti aparitia unei hartii oficiale la DRPCIV pe care sa poti verifica seria iar sa iti confirme ca se poate inmatricula. Verba volant scripta manent.

RAR-ului nu ii cade mana sa iti faca CIV, indifernet ca mobra va putea fi inmatriculata sau nu. Asta este treaba DRPCIV-ului.

Sau daca vrei musai sa pui mobra sub brad 🤗 vezi cum sta treaba cu Timisoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

@IMPERATOR  intrucat cei de al MyMoto au fost atat de simpatici si nu te-au informat din capul locului despre situatie, daca vrei moto noua de la ei, cel mai bine este sa astepti aparitia unei hartii oficiale la DRPCIV pe care sa poti verifica seria iar sa iti confirme ca se poate inmatricula. Verba volant scripta manent.

RAR-ului nu ii cade mana sa iti faca CIV, indifernet ca mobra va putea fi inmatriculata sau nu. Asta este treaba DRPCIV-ului.

Sau daca vrei musai sa pui mobra sub brad 🤗 vezi cum sta treaba cu Timisoara.

Multumesc pentru raspuns.

Bineinteles, voi astepta o informare oficiala. Voi discuta si cu domnul de la Timisoara deoarece vreau sa inteleaga situatia, sa nu se simta manipulat. Da, mi-as dori o motocicleta 100% noua, dar daca nu se va putea, voi merge pe varianta Timisoara, unde motocicleta este 99% noua :))

Voi reveni cu update cand se va finaliza telenovela.

 

Sarbatori fericite!

Editat de IMPERATOR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Știe cineva ce se întâmplă cu motocicletele aduse din Anglia și neînmatriculate la noi. Am o vagă impresie că nu se mai pot inmatricula de la 1 Ian. 2021. Știu că în majoritatea articolelor se face referire la mașinile cu volan pe dreapta dar din câte îmi dau seama brexitul afectează toate autovehiculele. Sunt în căutarea unui motor și acum mă gândeam la problemă asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, popicadi a spus:

Salutare ! Știe cineva ce se întâmplă cu motocicletele aduse din Anglia și neînmatriculate la noi. Am o vagă impresie că nu se mai pot inmatricula de la 1 Ian. 2021. Știu că în majoritatea articolelor se face referire la mașinile cu volan pe dreapta dar din câte îmi dau seama brexitul afectează toate autovehiculele. Sunt în căutarea unui motor și acum mă gândeam la problemă asta.

Telefon sau vizita la DRPICV. Ei sunt singurii care au un raspuns dat fiind ca ei fac inmatricularea.

De bun simt nu ar trebui sa fie o problema ca doar nu exista mobre cu ghidon pe stanga si pe dreapta 😂. Inlocuirea farului cu unul pentru circulatia pe dreapta ar fi suficient.

La masini treaba se refera la siguranta in trafic.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreau să iau o motocicletă de la un concesionar din Italia. Ce au italienii specific, la ce acte să mă aştept? Pot pleca pe roţi sau îmi trebuie remorcă?

De ex belgienii îţi dau nr de export de la DIV deci mai bine o iei pe platformă, e prea mare bătaie de cap.

La francezi e cel mai simplu, poţi circula cu vechile numere cel puţin o lună chiar şi în străinătate, nu există ITP la moto.

Nu-s sigur unde vreau s-o înscriu RO sau FR

Mersi

Aştept răspunsurile voastre (ce hîrtii trebuie să cer în mod expres de la concesionar) pentru înmatricularea în RO, în Franţa ştiu cum este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare si la mulți ani! 

 

Revin cu update referitor la situatia de la sfarsitul anului trecut. 

Pana la urma m-am decis sa cumpar motocicleta de la persoana din Timis. Am fost si am vazut-o, am probat-o, am verificat actele, totul a fost in regula. Vanzatorul a raspuns complet la toate întrebările mele, mi-a oferit carnetul de service, a reinstalat bateria (nu mai folosea motocicleta de vreo doua luni), mi-a povestit tot istoricul.

Din toate punctele de vedere este absolut noua, are doar 8 luni, nu a terminat rodajul (are doar 674 km) si vanzatorul chiar isi cumparase o motocicleta mai puternica, de 750CC. Pentru oras, pentru ceea ce vreau eu, KSL125 este suficienta si arata bine, insa el si-a dat seama repede ca nu e ceea ce ar vrea. A cumpărat-o online, fara sa o testeze. 

De ce am ales aceasta varianta si nu una de la reprezentanta din București? Pentru ca in Decembrie nu mi-au zis nimic de faptul ca trebuie sa o înmatriculez pana la 31.12.2020, ci am aflat de la voi, pentru ca nu aveam timp sa fac asta, pentru ca nu ofereau CIV ci doar COC si ar fi trebuit sa obtin numere temporare si abia apoi eu CIV, pentru ca nu au revenit la mine cu informații, pentru ca la inceput de Ianuarie anul curent inca nu știau cum sa aplice directiva UE in vigoare din Octombrie 2020 referitoare la motocicletele ramase pe stoc (da, daca as fi cumpărat-o direct de la ei puteam sa o înmatricularez pentru ca pana la urma zilele astea au trimis catre RAR lista cu motocicletele ramase pe stoc), pentru ca efectiv a trebuit sa ma interesez eu pentru ei si sa smulg informațiile de la ei in loc sa fie ei orientati catre mine. 

In plus, motocicleta cumpărata din Timis e practic 99,99% noua, mai are aproape toata garantia (care s-a transferat la mine), e deja înmatriculata si vânzătorul a avut răbdare cu mine sa imi trimita videoclipuri, poze, facturi, documente, sa facem videocalluri, sa ma lase sa o testez cat vreau si sa ma ajute si cu o platforma ca sa o aduc la București. 

Acum o voi înmatriculara, imi voi cumpăra echipament si voi schimba uleiul si filtrele la dealer. 

 

Va multumesc pentru sfaturile oferite. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...