UncleFester Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 imi mai trebuie factura sau cvc la dosarul pentru inmatriculare daca motorul este deja radiat ? -Act de proprietate (contract de vanzare-cumparare, factura) Care parte nu e clară ? Da, trebuie. CVC se face în 3 exemplare: unul la vânzător, unul la cumpărător şi unul la poliţie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ofitzer Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 Salutare!!! Vreau si eu sa imi cumpar si eu un motor... Problema e.. ca nu ma pricep... si nici macar nu am carnetul pt A (B-ul il am de 11 ani).... In sfarsit... pana la urma m-am hotarat sa cumpar unul mai "lent" ca sa invat si eu...... dar vanzatorul e din Oradea iar eu din Bucuresti.... si cred ca trebuie sa merg acolo.... Marea problema e urmatoarea: motocicleta e modificata complet... 1.Credeti ca pot sa trec de RAR?!? 2.RAR-ul il fac in Bucuresti sau Oradea?!?! 3.Credeti ca termin cu actele intr-o singura zi in Oradea?!? Acesta e: /index.php?...=post&id=153188 Sincer nu am vorbit cu proprietarul.... decat cu persoana de contact de pe net (prietenul lui)... E... Simson supermodificat!!! tip Indian. camasa si piston dacia(circa 340 cmc). 4.Ce parere aveti de acest motor?!? 5.Ce aste trebuie sa fac in Oradea (ca sa merg o data si sa le rezolv pe toate......... )?!? Fratilor.. ajutati-ma sa ajung si eu ca voi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 Ca sa le rezolvi pe toate in Oradea trebuie sa faci: -contract vanzare-cumparare -stampila de la primarie cum ca si-a platit toate taxele -radiere de la politie -numere provizorii tot de la politie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 Chiar dacă cei de la RAR Oradea nu au zis nimic, tot va trebui să te duci la identificare (nu au ce să comenteze aici, doar vor poza seriile) şi într-un viitor apropiat va trebui să-i faci ITP-ul în localitatea unde l-ai înmatriculat, iar aici ... depinde peste cine dai. Legal, ei au dreptate - modificările trebuie să fie omologate; practic, se mai trec cu vederea (eventual după şpaga de rigoare). Cu actele poţi rezolva şi fără să te duci acolo, dacă proprietarul are niţică îndemânare. Teoretic, la prezentarea dosarului de radiere şi înmatriculare trebuie să fie prezenţi la ghişeu ambii implicaţi (şi vânzătorul, şi cumpărătorul); practic, merge şi fără asta. Cu alte cuvinte, vânzătorul pune o semnătură în locul tău şi îşi depune liniştit actele de radiere, după care fie te duci în Oradea şi iei motocicleta şi actele care-ţi trebuie ţie, fie aranjezi cumva să îţi fie trimisă şi actele vor veni prin poştă. După ce ai luat-o, ai 2 posibilităţi: fie motocicleta are ITP valabil, caz în care la dosarul de înmatriculare vei anexa acea ultimă filă din talonul de înmatriculare (talonul original rămâne la poliţia unde se face radierea, şi se rupe ultima filă) -- dar tot va trebui să mergi să-i faci identificarea; fie motocicleta nu are ITP valabil, caz în care pe lângă identificare va trebui să-i faci şi ITP-ul în aceeaşi zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ofitzer Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 Am inteles... Deci eu trebuie sa am banul + buletinul... destul nu imi trebuie nici un act ca sa merg la Oradea. Acolo... vanzatorului ii trebuiesc mai multe chestii (ex: stampila de la primarie, etc)... ITP-ul are pina in 2007 junie. Am auzit ca poti sa omologhezi modificarile.. ca sa nu ai probleme cu politzia... cand te opreste si iti cauta nod in papura.... Sunt undeva scrise regulile de omologare cu preturi?!?!? Va multumesc pentru promtitudine, GIGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 Nu există o aşa listă. Trebuie să discuţi pentru omologare individuală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 omule, stai linistit, daca are numere noi si ITP, nu ai de ce sa iti faci griji. ftraian a zis lista de operatiuni. -faci contracutl de vanzare cumparare (e in 3 exemplare) -mergeti (de fapt doar vanzatorul) la administratia financiara sa ii dea o foaie cum ca are toate impozitele platite la zi, si nu e gajata motoreta -mergeti la politie pentru radiere (dureaza putin de tot daca nu e coada) -tot de acolo de la politie ceri numere provizorii sa vii cu motoru in bucuresti -la bucuresti, mergi la RAR pt identificare (obligatoriu), doar pozeaza seriile sa corespunda cu cartea ei de identitate si talonul.... si oricum lasi 50-100 de mii spaga sa te rezolve rapid. -faci asigurare -o inscrii la primarie sa fie luata in evidenta, evident platesti impozit anual la ea -mergi cu toate actele adunate pana acum la politie si depui "dosarul" asta in vederea obtinerii de numere noi. pentru ca ITP-ul este valabil. dureaza cam o saptamana pana la 10 zile cu numerele noi de la depunerea dosarului si dupa aia esti un om fericit. toata afacerea este estimata sa coste cam 2 milioane.... give or take... dar dupa aia ne vedem pe drum.. bafta multa. ai grija sa fie seriile bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 salut, O intrebare, poate ma ilumineaza cineva in legatura cu o chestie: daca cumpar un motor pe care il voi inmatricula ulterior in Constanta, pot sa ii fac RAR-ul (ITP si identificare) in Bucuresti, sau trebuie musai in Constanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 Bre, da' voi chiar nu ştiţi să citiţi mesajele anterioare ? ITP poţi să-l ai făcut unde vrei. Identificarea se face în judeţul unde înmatriculezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 eu am facut identificare la masina acolo unde a fost radiata, insa inainte de radiere, si cu propitaru langa mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stas Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 multumesc!vad ce fac eu mai departe.. chestia cu omologarea am sa mai intreb de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 Dejaba. Acum se cere identificare nouă la înmatriculare (şi e valabilă 30 de zile). A fost de altfel scandal mare pe tema asta, în care m-am implicat şi eu dacă e din acelaşi judeţ, nu trebuie identificare nouă după radiere; dacă înmatriculezi în alt judeţ, da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 De cand e treaba asta cu judetele ca eu nu stiam?Eu anu' trecut cand am inmatriculat masina neveste-mi am facut identificarea cu toate ca am luat-o tot din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 (editat) Dejaba. Acum se cere identificare nouă la înmatriculare (şi e valabilă 30 de zile). A fost de altfel scandal mare pe tema asta, în care m-am implicat şi eu dacă e din acelaşi judeţ, nu trebuie identificare nouă după radiere; dacă înmatriculezi în alt judeţ, da. identificare trebuie la orice SCHIMB DE PROPRIETAR indiferent de judet Editat Aprilie 28, 2005 de shadow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Aprilie 29, 2005 Share Postat Aprilie 29, 2005 salut tuturor. recent am cumparat o motocicleta simson sport inmatriculata in jud cluj (si eu is din cluj) cu numere vechi (are doar certificat de inmatriculare pe vechiul proprietar, dar seriile sunt corespunzatoare) Ideea este ca proprietarul este disponibil oricand pt. inmatriculare dar el s-a mutat legitim de la adresa trecuta in certificat. Intrebarea mea este cum pot face si care sunt in ordine pasii pt. a inmatricula in regula motocicleta?? Multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Aprilie 30, 2005 Share Postat Aprilie 30, 2005 Identificarea RAR nu are importanta daca e facuta in judetul vanzatorului sau al cumparatorului. Singura conditie e sa ajungi la politie in limita de valabilitate de 30 de zile a certificatului de identificare emis. BogdiV, va trebui sa-i faci carte de identitate la RAR, asta e treaba cea mai importanta. In rest ti s-ar face talon nou oricum in momentul transcrierii. Iti trebuie ITP valabil, Carte de identitate, identificarea RAR, act de provenienta (contract de vanzare cumparare), fisa de inmatriculare vizata de fiscul vanzatorului, niste copii dupa actele de identitate ale tale si ale vanzatorului, cerere de radiere a vanzatorului si cerere de inmatriculare a ta. Ultimele acte din lista le intocmeste orice birou de copiat acte. La RAR, cel putin in judetul asta, m-am jurat ca nu mai merg fara spaga, ca oricum te invart cum vor ei, daca nu cu altceva, macar cu programarea pentru a-ti face identificarea si restul de acte care-ti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Aprilie 30, 2005 Share Postat Aprilie 30, 2005 Ofitzer, locul in care apare problema principala cu modificarile e ITP-ul, daca nu ai unul valabil, ca mai ales acolo se leaga de treburi de genul asta. La identificarea RAR iti cauta seriile, care tre'sa fie la locul lor, le pozeaza si iti dau un certificat. La ITP, ca si la controalele din trafic ale tandemului politie-RAR, iti cauta modificarile de structura care modifica rezistenta cadrului, in rest iti verifica frane, noxe, lumini poate... Asa cum ma uit la poza motorului, tare fain dealtfel, cadrul pare modificat in zona seii. De aripi, ca si de restul modificarilor estetice nu ar trebui sa se lege, mai ales ca sunt de bun gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Aprilie 30, 2005 Share Postat Aprilie 30, 2005 mersi f zoltan...inca o intrebare si va las dc. se poate...marea mea grija este ca proprietarul s-a mutat de la adresa scrisa in certificat (legal bineanteles)...intrebarea este daca acest lucru imi va pune probleme la demersul actelor?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdk Postat Mai 2, 2005 Share Postat Mai 2, 2005 salut si eu am cumparat recent un scooter energy mc3 si nu prea am acte ca sa il pot inmatricula...da...am dat de dreq nu? am un contract de vanzare cumparare si o copie a unui act cu seria si modelul motorului si am numere de italia pe el dar fara talon...cum fac sa il inmatriculez ? m-au prins si poterii si numa eu stiu cum am scapat fara proces varbal...! help ! stiti pe cineva care are acte de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 Guys, motorul meu e nou, am toate actele la el. Acum fac inmatricularea. Stie cineva daca mai trebuie sa trec pe la RAR, odata ce cartea de identitate a motorului are folia de secretizare aplicata deja? Si viza ITP e expirata in iulie 2004, trebuie sa trec sa-i fac ITP din nou, chiar daca nu a fost rulata deloc? Cum o duc eu acolo? pe langa ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 Cu nr. provizorii sau platforma(sau papuc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 10, 2005 Share Postat Mai 10, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo-bf Postat Mai 15, 2005 Share Postat Mai 15, 2005 (editat) salut.am niste lamuriri;poate ma ajuta cineva! vreau sa cumpar o motocicleta,fabricata in 94,adusa recent din germania,situata in alt oras(bv). Ce acte trebuie sa iau de la actualul proprietar,pt a o inscrie pe numele meu? Sa ii dau bani,inainte de a se face identificarea?(el a zis ca imi face el rost de numere,dupa care facem c v-c,copie xerox legalizata dupa vama,iar identificarea sa mi-o fac eu in bucuresti,dupa ce ii dau banii) Si cel mai important: e posibil sa aiba serii naspa? .poate ma lamureste cineva. multumesc anticipat PS :exista cineva care se pricepe perfect la acte si serii,care s-ar putea deplasa impreuna cu mine acolo,pt a ma lamurii,bineinteles contra-cost? daca da, sunt pe msg mereu dupa 18:00 sau mail: mojo_bf@yahoo.com Editat Mai 15, 2005 de mojo-bf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sexy_bitch_ab Postat Mai 16, 2005 Share Postat Mai 16, 2005 Recunosc, mi-e lene sa citesc tot ce s-a scris, asa ca intreb... - referitor la anul de productie al motorului, exista vreo limita in legislatie? Sau, e mai usor de adus un motor din 2000 decat din 1996?Actele care trebuiesc facute sunt aceleasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicbr Postat Mai 18, 2005 Share Postat Mai 18, 2005 Intrebare: daca e radiat motorul la data de 01.05.2005 in judetul X, la data de 02.05.2005 pot sa ma duc sa depun actele de inmatriculare in judetul Y sau trebuie sa astept sa ajunga dosarul sau comunicare de la jud. X la jud. Y? (care cine stie cat dureaza...). Nu de alta dar nu vreau numere rosii(autorizatie provizorie) si vreau sa-i fac identificarea inainte de radiere si din cate am inteles identificarea e valabila 30 de zile. Voi cum stiti...astia de ati mai cumparat motoare din alte judete decat cel de domiciliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.