Sari la conținut

Service Doru Pe Str Simetriei - Super Tepar


bavareze
 Share

Este doru tepar sau nu?  

351 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

am si eu o intrebare de amator, cum se rectifica un piston?

as avea si eu nevoie de rectificat cateva pistoane si nu stiu cum........

multumesc anticipat!

e reisar :lol: poate avea nevoie de niste fante pt ungere mai buna :lol:

Editat de catul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 121
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

NU, nu-l cunosc de Doru. Vorbeam la figurat "gen Doru" pt ca in acest topic doru este prezentat ca un mecanic oarecare nepriceput si tepar. Sincer chiar nu vroiam sa fac referire la cineva anume si anume vroiam sa subliniez ca exista acesti super mecanici, iar eventualele potentiale victime sa nu creada ca tot ce zboara se mananca.

 

Daca vrei sa-i iei apararea lu' Doru iti atrag atentia ca din toata lumea care a raspuns la acest chestionar 24 dintre usseri si-au luat teapa de la acest Doru, iar din cei 27 care spun ca nu si-au luat teapa, pun pariu ca mai mult de jumatate din ei au avut de efectuat niste reparatii la motocicleta foarte compleze gen schimbat ulei, schimbat bujii, schimbat filtru de aer, schimbat placute de frana sau semeriungurile de la furca.

 

 

Chestionarul in sine e cam "shady", multi au votat dar nu au detaliat. In mod normal asa faci atunci cand esti nemultumit, nu bifezi din umbra, dai si feedback. Din pdv-ul meu acei 24 pot fi bine merci si prieteni de-ai lui ama veniti sa voteze si cam atat. Cat despre lucrarile efectuate, tin minte motociclete desfacute pana la ultima piulita, care erau sub orice critica, motociclete care au iesit perfect functionale de-acolo, dincolo de schimbat diverse parti. Ce-i drept, nu ii poti multumi pe toti, mai ales cand te aglomerezi si te pierzi in deadline-uri. My two cents.

Editat de Ralucone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Chestionarul in sine e cam "shady", multi au votat dar nu au detaliat. In mod normal asa faci atunci cand esti nemultumit, nu bifezi din umbra, dai si feedback. Din pdv-ul meu acei 24 pot fi bine merci si prieteni de-ai lui ama veniti sa voteze si cam atat. Cat despre lucrarile efectuate, tin minte motociclete desfacute pana la ultima piulita, care erau sub orice critica, motociclete care au iesit perfect functionale de-acolo, dincolo de schimbat diverse parti. Ce-i drept, nu ii poti multumi pe toti, mai ales cand te aglomerezi si te pierzi in deadline-uri. My two cents.

 

Cred ca mai este cel putin un topic pe subiectul Tanga Moteurs. Ma repet .. dar fie.. In vara lui 2006 am dus si eu un motor (GS500E) la el pt reparat...

- a stat toata vara la el (desi in cateva sapt dupa ce am lasat motorul la el.. I-am facut eu rost de un alt motor COMPLET cu toate piesele necesare)

- Doru nu prea raspundea la telefon

- A promis termene dar nu s-a tinut

- Odata dupa ce am motorul luat de la el .. lipsea o garnitura de cauciuc care tinea rezervorul sa nu se miste. I-am zis la Doru.. a zis ca nu o aveam, i-am zis la MILLE .. mi-a adus cauciucul.

- Am platit si curatirea carburilor + sincronizare, nustiu ce a facut cu carburile, dar dupa operatia asta erau dereglate si nesincronizate. Am fost la altcineva care l-a reglat f bine, in fata mea.

+ La bani ne-am inteles si n-a schimbat intelegerea (si eu i-am dat avans)

+ Am recuperat toate celelalte piese din motorul "de rezerva" .. cat de TOATE au fost nustiu pentru ca nu pretind sa stiu tot ce e intr-un motor .. dar n-am avut probl in a recupera ce mi-a ramas de la el

+ In final a facut treaba si din cate stiu motorul merge si acum.. Eu personal am preferat sa il vand si sa imi iau altul pt ca dupa atata timp si telefoane neraspunse (=neseriozitate) nu mai stiam daca pot avea incredere in treaba facuta

 

Ca sa fie complet... mentionez ca el mi-a propus sa punem motorul "de rezerva" sus in loc, chestie cu care am fost de acord initial, si a si facut-o.. dupa aceea am luat motorul pentru un test drive dar nu mi-a placut cum mergea.. simteam ca parca e alta motocicleta.. si am cerut sa facem cum ne-am inteles din prima .. adica sa repare motorul meu cu piesele din cel de rezerva. Nu mai tin minte daca am platit in plus sau nu pe chestia asta .. dar eu cu banii nu am ramas nemultumit la Doru, au fost altele.

 

Si ca sa inchei cu parerea mea de suflet :

 

Mecanicul perfect are 3 calitati : PRICEPUT, SERIOS, IEFTIN. Orice mecanic care are 2 din aceste calitati e un mecanic bun.

 

P.S. Cel mai bine e sa stai acolo cu omu' in timp ce iti lucra la motor.. ii zici ca vrei sa stai sa il ajuti .. si daca e deacord .. O SI FACI !... asa poti sa vezi cu ochii tai ce face, nu iti rataceste piese si cel mai important: mai inveti si tu ceva! Majoritatea te trimit la plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82
am avut o experienta oarecum neplacuta cu tomina dar care s-a incehiat pana la urma amiabil. dar ce va povestesc aici le intrece pe toate:

 

in septembrie 2006 stric motocicleta unui prieten si acesta o duce la mecanicul doru manglitoru sa vada ce are. se constata rapid ca se rupsese o supapa iar doru se apuca de reparatie, estimand costurile la 4-5 sute de euro.

 

deja era un pic cam mult, ma gandeam ca mai bine cu banii astia iau alt motor si il pun sus, si mai imi raman si piese din motorul stricat de vanzare. dar zic hai ca poate o face.

 

dupa cateva discutii privind cine cand aduce piesele, ajungem prin februarie cand sosesc toate piesele. de atunci si pana acum 3 saptamani doru a lucrat la motocicleta, gasind mereu explicatii de genul "stai ca nu am bormasina", "am dus la rectificat chiulasa si nu imi raspunde omul la telefon", "au venit supapele dar a uitat sa imi aduca si segmentii", "e totul pus pe ea, mai am de strans evacuarea si o pornesc" si alte vrajeli. 7 luni!!!!!! undeva pe la jumatatea acestei perioade fac marea greseala de a ii da un "avans" de $300 in ideea de a il stimula.

 

vin in sfarsit la el si hai sa iau motocicleta. ma informeaza cu zambetul pe buze ca pe langa cei $300 pe care i i-am dat mai am sa ii dau 1100E. initial am crezut ca e o gluma, nu avea cum sa imi ceara in total 1350E sa repare problema aia. dar se pare ca el nu glumea. incepe omul cu o argumentatie, cum ca a dat din una in alta si ca atata a costat, ca atata l-au dus piesele, ca s-a mai constatat si nu stiu ce pana mea etc.

 

l-am intrebat simplu: ba dorule, de ce nu mi-ai zis ca va costa atata, ca iti ziceam imediat "ia ba aici 100E pentru constatarea avariilor si te sun cand am adus motorul de schimb, nu mai facem nimic la asta". omul ca nu ca nu avea de unde sa stie dinainte ca nu a avut timp sa se uite atent la toate piesele etc.

 

ii zic "uite ce e, tu mi-ai zis ca face reparatia 4-5 sute de euro, eu ti-am dat deja 250E (aia $300 adica), iti mai dau acum 16 milioane si asta e, daca nu esti multumit zi-mi si da jos totul de pe ea si o iau cum era acum un an. omul accepta, da sa puna mana pe bani dar ma anunta ca de fapt motocicleta nu e reglata, ca i-a oprit debitul la benzina ca sa ii achit banii, sa ma plimb 500km si sa o rodez si apoi imi face reglajele.

 

ii zic ca nu se poate, ca achit numai cand e totul gata, ma rog pana la urma ne intelegem sa ma plimb eu cu motoru cateva sute de km sa ma intorc sa il regleze. ma intorc, desface omu motocicleta iar, regleaza pe acolo ce regleaza, mi-o da ca fiind buna si constat ca pur si simplu nu trecea de 4000 rpm. zic "ba dorule, nu merge!!!", la care imi raspunde "o sa mearga, da-mi cei 16 milioane si vino maine si ma mai uit la ea, acum nu am timp" HAHAHAHHA. initial am crezut ca glumeste (din nou) dar nu, el incerca sa ma convinga sa fac asa. plec si ma duc la alt service unde se constata urmatoarele:

 

lipsa numeroase suruburi

pompa de benzina nu este prinsa

carburatoare murdare si nereglate

bujie piston 1 ancrasata

filtreu benzina si aer murdar (pe care sustinea ca le curatase)

cablu acceleratie montat gresit

compresie piston 1 - 3atm, in timp ce celelalalte aveau compresie 9.

 

il sun, ii povestesc, ii zic ca vreau cei $300 inapoi si ca a tinut motocicleta degeaba in garaj un an.

 

la care el raspunde ca nu, sa ii dau intai cei 16 milioane si dupa aia va rezolva problema cu compresia. (probabil in urmatorii 5 ani).

 

am 3 intrebari pentru voi:

 

1. avea dreptul sa imi ceara mai mult de "4-5 sute" cat spusese initial ca face reparatia, mai ales ca nu m-a anuntat in nici un moment pe parcursul celor x luni ca s-ar mai fi gasit ceva?

 

2. sunt eu dator sa ii dau cei 16 milioane acum si sa astept apoi sa imi repare el motocicleta cand are timp, sau sa nu ii dau nimic si mai bine sa ii dau foc la garaj?

 

3. este doru cel mai mare tepar din bucuresti?

 

astept raspunsuri.

 

ama

 

ps: asa zisul service se afla in colentina, undeva in spatele agipului de la intersectia cu fundeni.

:) INCREDIBIL!!! :bigstar: DA-I FOC!SI LUI CA PERSOANA FIZICA SI SERVICE-ULUI :laugh: adica n-a facut nimic timp de "n-shpe' luni si vrea 1350 euro :cheers: CE DREAQU E PRIN BUCURESTIUL ALA?! NU E CEL MAI MARE TZEPAR DIN BUCURESTI, E INACCEPTABIL DE TZEPAR... daca se poate spune asa!...

Editat de DARK-RIDER-82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Am ajuns din intamplare pe acest topic de cacao, observ ca unii dintre cei care posteaza aici abereaza si nici macar nu isi dau seama.

Ce cautati voi, nu exista - Mecanicul perfect are 3 calitati : PRICEPUT, SERIOS, IEFTIN. Orice mecanic care are 2 din aceste calitati e un mecanic bun

Nu ar fi mai bine MOKA, si sa va dea si niste flori ca ati venit la service?

Dintre toti cei care au postat, are macar unul dintre voi un curs de mecanic moto facut pe undeva?

Stiti cu ce sa mananca un service?

Stiti cam ce implica sa sustii un service?

Vad s-a plecat de la o divergenta intre Ama si Doru, iar Ama aka Bavareze, care se plictiseste foarte tare si a facut acest poll, nu prea are legatura ce s-a intamplat intre ei doi cu serviciile oferit de Doru, asa ca e mai bine sa le separam.

Garajul de care se discuta atat de intens aici a inceput sa repare motorete cand eu sau Doru am vrut sa ajutam diversi prieteni, de fapt am inceput cu motoreta mea si a lui Doru, pe parcurs eu sau el am tot reparat unor cunoscuti motocicletele, din pasiune si evident si pentru bani, din pacate am constatat ca nu se poate trai din acest gen de afaceri, deci nu se putea pune problema sa imbunatatim conditiile de lucru. Motivele pentru care nu se poate trai, sa vedem, clientii nu platesc la timp, piesele nu vin in timp util, piesele sunt foarte scumpe deci costul reparatiei este foarte mare, ca atare nu prea poti sa ceri pe manopera cat face, daca din nefericire se intampla sa gresesti si sa strici o piesa, lucru care se poate intampla oricui, banii de pe manopera nu acopera nici macar pretul piesei respective. Motociletele care ajung in Romania din pacate sunt prost intretinute si prost utilizate, fiind si cele mai ieftine de pe piata, ca atare te apuci sa repari ceva si ajungi sa constati ca mai trebuie sa repari si multe alte lucruri pe langa, asta fiind si cazul cotetului pe care il are Ama.

Nu contest ca uneori parem neseriosi si poate chiar suntem, dar din pacate noi, cei care reparam motociclete suntem prinsi la mijloc intre client si furnizorul de piese si accesorii, din pacate eu nu ma mai ocup de reparatii din lipsa de timp si Doru care a ramas singur a cam avut aceeasi problema. Va repet, din aceasta afacere nu prea se poate trai in conditiile acutale, si eu si el am facut treaba asta si stiu foarte bine.

Toti aveti pretentia sa fiti tratati intr-un mod extraordinar si sa si vedeti ce se face la motocicleta, dar va intreb, la voi la scarbici daca sta cineva pe capul vostru va place? Nu prea cred, iar cand vine vorba de plata trebuie sa fie cat mai ieftin. Din pacate calitatea vine cu un pret, stiti ca pe afara ora de manopera depaseste cu destul de mult 20 euro? Sunteti dispusi sa platiti 20-30 euro ora de manopera? Nu cred, in plus care dintre voi isi ingrijeste motocicleta cum trebuie? Eu recunosc ca nu o fac. Stiti ca lichidul de frana, lichidul de racire si uleiul din furca se schimba la 2 ani?

Stiti ca se verifica si regleaza jocul la supape la marea majoritate a motociletelor intre 12000 si 20000 de km?

Ma rog discutia asta poate fi dezvoltata si dezbatuta foarte mult, dar eu zic sa incheiem aici, nu va convin serviciile oferite de Doru, asta e nu va obliga nimeni sa veniti, dar de la asta pana la discutiile cu dat foc si alte alea e cale lunga asa ca va rog sa va abtineti si sa dati pietre aia care nu ati gresit nici o data.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink:

 

Service Honda, Brno, Cehia. 500kc/ora manopera, indiferent ce fac. (am intrebat de curiozitate)

Asta vine 20,7 euro/ora. Daca ai de dat motorul in doua, fara 500 euri nu scapi. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu mai amestecam lucrurile:

Mecanicul trebuie sa-si faca treaba bine fara ca sa stea clientul la fundul lui.

Pretul pe lucrare sau constatare, dupa caz,trebuie comunicat inainte.

Tot inainte trebuie stabilita durata lucrari si trebuie respectata (ok ,exista si situatii neprevazute ,dar,in acest caz trebuiesc comunicate clientului)!

Daca acorzi garantie lucrarii respect-o ,daca nu spune-i clientului sa stie(eu unul am invatat sa nu am incredere in garantii si de aceea indiferent ce cumpar nu iau garantia,i-mi asum riscul si sunt mai atent la ceea ce cumpar sau in caz ca repar ceva la motor incerc sa stiu cat mai multe despre cel care i-mi face reparatia)

Nu-mi plac cei care au o afacere(in cazul de fata service) si care se vaita ce greu le este,ce probleme intampina sau au intampinat(eu unul am inceput o afcere in urma cu 10 ani de foarte de jos si am adus-o la un nivel si nu m-am vaitat nimanui cat mi-a fost sau i-mi este de greu)!

Clientul daca vine la service este bine sa se informeze despre calitatea profesionala si umana(si mecanici sunt oameni,deci nimeni nu este perfect) si mai ales sa se inteleaga clar in legatura cu pretul,durata si dupa caz garantia lucrarii.

Iar in momentul carev s-a batut palma fiecare sa-si respecte partea lui de intelegere.

Cand te duci la restaurant te uiti pe lista de preturi si comanzi dupa buget (bineinteles daca nu esti poponet sa iei o sticla de sampanie de cateva sute de euro cu 10000 euro)!

Un nene mecanic mi-a zis cu ani in urma ,cand l-am intrebat de garantie :Ce garantie sa-ti dau ,stiu eu cum mergi,daca-i pui ulei(2t) sau poate mergi numai blana si vi dupa cateva zile ca nu ti-am facut bine motorul!

La inceput am fost scandalizat dar in timp cand am vazut cati dobitoci i-si bat joc de motoare (indiferent ca sunt sunt scutere,motociclete sau auto) i-am dat dreptate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand desfaci motorul e abia inceputul lucrarii, deci nu ai de unde sa stii cat dureaza si pentru ca nu stii cat dureaza si ce trebuie schimbat, nici pretul nu poti sa il faci.

Si ma simt nevoit sa ma repet, cand repari motociclete stii cand o desfaci, nu stii si cand o faci la loc din cauza pieselor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand desfaci motorul e abia inceputul lucrarii, deci nu ai de unde sa stii cat dureaza si pentru ca nu stii cat dureaza si ce trebuie schimbat, nici pretul nu poti sa il faci.

Si ma simt nevoit sa ma repet, cand repari motociclete stii cand o desfaci, nu stii si cand o faci la loc din cauza pieselor.

 

 

nu ai cum sa stii, dar clientul trebuie informat cand se mai gaseste ceva defect, dupa care se reestimeaza durata si costul lucrarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand desfaci motorul e abia inceputul lucrarii, deci nu ai de unde sa stii cat dureaza si pentru ca nu stii cat dureaza si ce trebuie schimbat, nici pretul nu poti sa il faci.

Si ma simt nevoit sa ma repet, cand repari motociclete stii cand o desfaci, nu stii si cand o faci la loc din cauza pieselor.

nu e chiar asa, dar, in mare parte iti dau dreptate la ce ai scris pe aici.

cu privire la defect, unu' care se pricepe il cam identifica sau cel putin localizeaza inainte de a desface ceva.....

de ex, daca se simt batai in maneta franei fata, doar nu te gandesti sa schimbi rulmentii spate sau, mai stiu io, stopul.....

in general, din ce am vazut prin service-uri, nu neaparat doar moto, sunt cam prea multi pafaristi care nu stiu nici pe ce lume traiesc, de unde sa se priceapa sa stranga un surub sau o piulita macar....

nu stiu daca este cazul de fata pentru ca nu te "cunosc" nici pe tine si nici pe acel doru care este terfelit in scris aici....

insa, analizand dupa ce a fost scris aici, atat doru ala cat si tu nu imi pareti pe langa absolut deloc.

in cazul aprovizionarii cu piese noi, in general, aceasta se face conform statisticilor.......adica, daca am service-ul meu si repar, cel mai mult honda si, din 10 honde pe care le-am desfacut pana acum (e doar un exemplu fictiv) 8 din ele au avut probleme cu pompa de ulei, una cu rulmentii spate si una cu rulmentii din cutia de viteze, e clar ca, pe viitor, imi voi cumpara 2-3 pompe de ulei de la acel tip de honda ca sa le am acolo, pe stoc, pentru ca probabilitatea ca sa-mi mai vina cel putin una cu acelasi defect e de vreo 80%......

in rest, nu vad de ce as investi bani aiurea in piese doar de dragul de a le avea pe stoc ca poate, intr-o zi cu soare, va veni cineva cu acei rulmenti in cutie pocniti......

sper sa se inteleaga exemplul meu.....banii bagati in piese care sunt folosite foarte rar ar insemna bani blocati aiurea.

de aceea si aceasta "comanda" la care esti conditionat de importator/distribuitor.

de multe ori, nici comerciantii de piese nu au toate piesele pe stoc si asta din acelasi motiv, nu blocheaza niste bani aiurea in ceva care nu se vinde doar sa se laude ca el are rulmentul respectiv dar nu i-l cumpara nimeni.....

ok, de obicei sunt cam anti service-uri si prefer sa-mi mesteresc singur reparatiile pe la mobre, pe la masini, etc......dar, exista si situatii care ma depasesc, nu neaparat tehnic ci mai mult logistic......iarasi, nu pot bloca bani grei intr-un computer de diagnoza daca il folosesc de doua ori pe an la una din mobrele mele.....prefer sa platesc un milion doua si sa ma duc la unul care are asa ceva si sa ma rog de el sa ma lase sa ma zgaiesc si eu la ce afiseaza decat sa dau mii de euro aiurea........

sincer, mi se pare cam de prost gust topicul, pana la urma......pe de alta parte, cel care acuza, daca imi aduc aminte bine, zice ca avea de rectificat un piston......hai sa fim seriosi......e pe dinafara total......insa stie sa latre tare.......

si pe de alta si alta parte, chiar nu prea inteleg ce cauta acest topic pueril la sectiunea "service" a acestui forum.....

pentru reclamatii de aceasta natura exista o.p.c........

 

LE: in alta ordine de idei, intrebarea 2 din poll este oribil de prost formulata. cuprinde 2 versiuni de raspuns separate prin sau dar ca si versiuni de raspuns pentru votare include da sau nu sau alta versiune.......cum dracu' vine asta???? :goodposting:

sincer, habar nu am ce sa bifez acolo......

sunt raspunsurile de la alta intrebare, sau cum????? :agree:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea a 3-a mi se pare cea mai elocventa. Din cei 61 de useri care au apelat la serviciile lui doru, 29 s-au declarat nemultumiti, si cum nu iese fum fara foc, tind sa cred ca service-ul lui doru nu este cel mai indicat loc unde sa-ti duci mobra. S-ar putea sa fiu indus in eroare, dar mai bine asa decat sa-mi dau cu pumnii in cap dupa. E clar ca doru trebuie sa mai lucreze la imagine, macar aici pe forum.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, acest forum nu prea aduce clienti, pentru ca pe acest forum cam toti "se pricep" la reparat motorete =))

Am scris pe aici pentru ca am intrat de plictiseala, de obicei nu intru pe acest forum, mi se are pueril si fara rost, dar m-a deranjat acest topic si prostiile scrise pe el.

In ceea ce priveste reparatiile moto, in afara de consumabile, la motociclete nu se pot tine piese pe stoc, pentru ca aproape in fiecare an se schimba modelul si ca atare se schimba si o parte din componente.

Cand am spus ca e greu sa spui ce are doar dupa ce ai desfacut motorul, ma refeream strict la motor si pana nu masori si verifici, cilindrii, pistoane, segmenti, adica cam tot motorul nu poti sa stii ce are, poti doar sa ghicesti, dar poate nu ma pricep eu asa bine sau nu am ureche muzicala sa imi dau seama ce bate la un motor. =))

 

BTW, daca tot discutam pe aceasta tema, sa ne si prezentam: Daniel si am lucrat la Yamaha si United Motors in domeniul moto,iar de la United am diploma de mecanic pentru Aprilia, MV Agusta, Huqsvarna si Cagiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, acest forum nu prea aduce clienti, pentru ca pe acest forum cam toti "se pricep" la reparat motorete =))

Am scris pe aici pentru ca am intrat de plictiseala, de obicei nu intru pe acest forum, mi se are pueril si fara rost, dar m-a deranjat acest topic si prostiile scrise pe el.

In ceea ce priveste reparatiile moto, in afara de consumabile, la motociclete nu se pot tine piese pe stoc, pentru ca aproape in fiecare an se schimba modelul si ca atare se schimba si o parte din componente.

Cand am spus ca e greu sa spui ce are doar dupa ce ai desfacut motorul, ma refeream strict la motor si pana nu masori si verifici, cilindrii, pistoane, segmenti, adica cam tot motorul nu poti sa stii ce are, poti doar sa ghicesti, dar poate nu ma pricep eu asa bine sau nu am ureche muzicala sa imi dau seama ce bate la un motor. =))

 

BTW, daca tot discutam pe aceasta tema, sa ne si prezentam: Daniel si am lucrat la Yamaha si United Motors in domeniul moto,iar de la United am diploma de mecanic pentru Aprilia, MV Agusta, Huqsvarna si Cagiva.

pai, nu stiu daca prin acest post mi-ai dat peste nas sau m-ai tras de urechi sau nici una din ele, dar, eu pur si simplu mi-am spus parerea proprie si personala care nu are de ce sa te deranjeze.

la partea cu urechea, nu ma dezamagi, ca nu se poate sa nu poti face diferenta intre o bataie de arbore, cuzineti, biela, bolt, bucsa biela si batai pe distributie....asta chiar e simplu de identificat, normal ca nu poti spune nimic despre cotele de uzura, daca sunt depasite sau nu, pana nu pui micrometrul pe ele, dar........diagnoza se poate face lejer pe criterii de zgomote, batai......

sa ma prezint si eu

Awo, inginer electronist "cu diploma", am absolvit cu 9,75 licenta, fost de 3 ori olimpic pe tara in liceu, actualmente inginer de sistem in telecomunicatii, ceva specializari pe afara, chestii din astea.....am lucrat la Genesis, Intrarom, Anconi si actualmente la Innova/Comverse

:goodposting:

mere? :agree:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mere, nu aveam intentia sa te trag de urechi, si nici macar nu imi trece prin cap asa ceva, ma bucur ca am si eu cu cine sa ma conversez, adica cu cineva care stie cate ceva despre mecanica si nu vorbeste din carti.

Din pacate la treaba cu bataile sa stii ca mi-am luat teapa de multe ori, mai ales cand bataile sunt slabe sau se aud doar la anumite rotatii si mai ales la motoarele noi multicilindre, fiind foarte compacte poti sa te pacalesti foarte usor.

Oricum parerea mea este ca un motor de generatie noua, adica dupa 1998 incoace, daca bate, mai bine il schimbi decat sa il repari, ele fiind foarte fiabile, iar daca a ajuns sa bata inseamna ca propietarul nu l-a intretinut corect si pe langa bataie sigur sunt uzuri grave si pe marea majoritate a componentelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mere, nu aveam intentia sa te trag de urechi, si nici macar nu imi trece prin cap asa ceva, ma bucur ca am si eu cu cine sa ma conversez, adica cu cineva care stie cate ceva despre mecanica si nu vorbeste din carti.

Din pacate la treaba cu bataile sa stii ca mi-am luat teapa de multe ori, mai ales cand bataile sunt slabe sau se aud doar la anumite rotatii si mai ales la motoarele noi multicilindre, fiind foarte compacte poti sa te pacalesti foarte usor.

Oricum parerea mea este ca un motor de generatie noua, adica dupa 1998 incoace, daca bate, mai bine il schimbi decat sa il repari, ele fiind foarte fiabile, iar daca a ajuns sa bata inseamna ca propietarul nu l-a intretinut corect si pe langa bataie sigur sunt uzuri grave si pe marea majoritate a componentelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mere, nu aveam intentia sa te trag de urechi, si nici macar nu imi trece prin cap asa ceva, ma bucur ca am si eu cu cine sa ma conversez, adica cu cineva care stie cate ceva despre mecanica si nu vorbeste din carti.

Din pacate la treaba cu bataile sa stii ca mi-am luat teapa de multe ori, mai ales cand bataile sunt slabe sau se aud doar la anumite rotatii si mai ales la motoarele noi multicilindre, fiind foarte compacte poti sa te pacalesti foarte usor.

Oricum parerea mea este ca un motor de generatie noua, adica dupa 1998 incoace, daca bate, mai bine il schimbi decat sa il repari, ele fiind foarte fiabile, iar daca a ajuns sa bata inseamna ca propietarul nu l-a intretinut corect si pe langa bataie sigur sunt uzuri grave si pe marea majoritate a componentelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai ureche sa simti cand oscileaza parazit arcurile de centrifugal nu esti mecanic.

"inginer electronist "cu diploma", am absolvit cu 9,75 licenta, fost de 3 ori olimpic pe tara in liceu, actualmente inginer de sistem in telecomunicatii, ceva specializari pe afara, chestii din astea.....am lucrat la Genesis, Intrarom, Anconi si actualmente la Innova/Comverse" si eu care ziceam ca geniile pleaca toate din tara, bravo mai baiete!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai ureche sa simti cand oscileaza parazit arcurile de centrifugal nu esti mecanic.

"inginer electronist "cu diploma", am absolvit cu 9,75 licenta, fost de 3 ori olimpic pe tara in liceu, actualmente inginer de sistem in telecomunicatii, ceva specializari pe afara, chestii din astea.....am lucrat la Genesis, Intrarom, Anconi si actualmente la Innova/Comverse" si eu care ziceam ca geniile pleaca toate din tara, bravo mai baiete!

iti recomand lectura temeinica pe baza fenomenului oscilatiilor parazite......in rest, nu am nimic cu tine......asta daca esti suficient de "dotat" incat sa intelegi :goodposting:

:agree:

ca si indiciu, incearca sa cauti si oscilatii libere, vei constata dupa studiu ca e acelasi lucru :kiss:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Da`i FOC ... poti sa arunci si vreo 2 grenade si 3 "molotoave" !! si pune`i masina pe butuci si tot tacamu :| te mai si conditiona sa te plimbi cu motoru` f%#$ :| aiurea... daca stii ca nu o poti rezolva singur mergi la cineva care chiar stie..poate chiar si reprezentanta...dai un ban dar il dai pentru ceva de calitate.. aste e... imi pare rau sincer , dar omul din greseli invata. Salut , flash & things!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, doamne batei pe nemernicii astia care se dau mari mecanici sis vai de mama lor, am avut si eu o experienta de asta neplacuta cu un tepar pe nume MICSONI de la otelu rosu din CARAS-SEVERIN, iam lasat motoru la reparat ca nu mergea bine, imi zice ooo ii simpla problema trebe schimbate nush ce pastila si imi face carburile, si mil curata. ok

dupa o sapt merg sal iau, mil porneste cei drept mergea bine, imi ia 50 de euro, ajung acasa dupa vreo 30 de km nu mai merge motoru, il sun imi recomanda sa schimb bujiile, la o sapt iau alte buji le schimb, cand colo surpriza pai motoru tot nu merge ba mai rau nu mai are filtru de aer, era tot asa de murdar la capacul de la curbutori ca si cum il dadusem, practic nu facuse nimic doar imi dase filtru jos, si probabil ceva 'lichide la benzina'de a mers asa cand am plecat de la el.

 

fereitiva de el ca de serpi.

stima si respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...