Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Teoretic , daca nu as schimba foaia de spate ar trebui sa dau roata jos ?

Lantul vine inchis sau dechis? Ca am vazut ca toate lanturile au o za de legatura (sau cum s-o kema) de unde se poate deschide.

 

Cand il pun, cum trebuie sa masor , ca sa am sus, si jos acelas numar de zale, sau sa nu fie diferit mult ? Intind la maxim sau se autoregleaza de la pinionul de atac automat ?

 

Ma scuzati daca am pus intrebari aiurea !

 

pai, te scuzam.. :D

 

1. lantul e inchis, nu are "sigurantza". teoretic ptr a'l schimba trebuie data bascula spate jos. practic, multi ii foot o za shi ii pun za cu piedica

2. cum trebuie sa masori? burta sa nu se mishte "sus-jos" mai mult de 2-3cm. in rest.. (cum sa ai acelashi nr de zale sus shi jos, cum sa se autoregleze d la pinionul de atac?? :crack: )

3. intinzi lantzul astfel incat sa ai acea burta de care iti spuneam shi semnele sa fie egale shi pe stg shi pe dreapta (sunt nishte semne langa piulitzele mari care strang roata..)

4. recomand un meseriash, totushi, nu sa te apuci tu in fatza blocului (shi io schimbam lanturi, rulmenti, etc la bicla pe balcon, dar nu e cazu la motorete, nu?? :blbl: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti!

Am vazut intr-un parc auto/moto de la Tg.Mures un GS500 necarenat, din 93, cu 35.000 km. La pret e destul de bun, 1950 euro, si probabil mai lasa un pic.

Spuneti-mi si mie, ce ar trebui sa verific la el? Ma voi duce din nou la Tg.Mures, singur, cu treaba, si ma gandeam sa-l vad mai indeaproape.... ma tenteaza trecerea de la RS50, daca reusesc sa-l vand :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta problema am intalnit !

Pinionul de atac care mi-a venit in kit e mai gros decat cel vechi !

trebuie sa il duc la cineva la rectificat.

aveti idee unde sunt ateliere dastea ?

pentru schimbat lantzul unde sa ma duc ?

ca am vazut ca ma depaseste problema, dupa ce am incercat

ca omu in spatele blocului !

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic, partea cu ciocanu' imi place cel mai mult!!!

Practic, fara dat jos bascula jos nu scapi! Lantul e dintr-o singura bucata!

Parerea mea, incearca la la Doru la Bikini Motors! aaa, era tanga???

Baieti populari, foarte zelosi si cu obraz subtire.

Las-o pe altii cu talent mai mult ca noi sa se ocupe de partea asta, fanel, ca apoi o facem de oaie!!! Si e pacat!!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

Am vazut intr-un parc auto/moto de la Tg.Mures un GS500 necarenat, din 93, cu 35.000 km. La pret e destul de bun, 1950 euro, si probabil mai lasa un pic.

Spuneti-mi si mie, ce ar trebui sa verific la el? Ma voi duce din nou la Tg.Mures, singur, cu treaba, si ma gandeam sa-l vad mai indeaproape.... ma tenteaza trecerea de la RS50, daca reusesc sa-l vand :crack:

219412[/snapback]

 

Salut

 

S-ar putea sa nu-l mai gasesti, daca e vorba de un GS 500 E naked, negru, de la Fox Motors... pt. ca l-am luat eu vinerea trecuta... :blbl:

 

Sfaturi nu prea pot sa-ti dau ca sunt super incepator in ale motoarelor :(

 

Bafta maxima!

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carene se gasesc separate, chiar mecanicul ala din Piata Chibrit (Constantin) are unele si ma tot imbie sa le cumpar ca mi le pune moka :D

 

218397[/snapback]

 

Thomas, daca nu iei tu carenele poti sa imi dai si mie ceva detalii (cum sa iau legatura cu vanzatorul, pret, culoare etc.)

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu m-am uitat la ele si nici nu stiu culoarea lor. Vorbeste la telefon cu omul (ai telefonul in prima pagina a acestui topic) si vezi ce si cum.

 

Eu o prefer "dezbracata" pe fetita mea :D

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

my precious, it has come to me...

de azi de la pranz sunt mandrul posesor al unui GS 500 E. Din pacate mai trebuie sa astept ceva pana sa pot iesi cu el pe strada (sunt programat la examen abia pe 26.09), dar pana atunci tocesc curtea de la Semanatoarea - m-am dat azi 2 ore ca disperatul cu el.

See you all on the road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu cateva mici probleme cu motorul, si as aprecia daca stie cineva sa imi raspunda:

- de unde cumpar un microintrerupator pentru maneta frana fata;

- un set de manete frana + ambreiaj (astea cu care am luat-o sunt cam indoite);

- un atelier care are masina de indreptat jenti (una dintre marginile jentii spate e putin indoita);

 

Merci anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor imi place la nebunie gese-ul asta, inca nu i-am gasit nici o vina....sunt foarte incantat ca am ales sa-mi cumpar unul...l-am scos pe drum in 26 mai anul asta, am facut pana acum 3000 km si nu am de ce sa ma plang, este excelent pentru incepatori se comporta bine atat in oras cat si la drum intins; am facut drumuri la baia mare, alba iulia si bazna pe canicula (de mi se aduna transpiratia in manecile de la custom) si pe ploi torentiale si nu a dat nici un rateu cu toate ca mi-e spart capacul de la aprindere.

 

Va doresc tuturor bafta maxima si asfalt uscat.......eu nu mai pot sta ca ma ard talpile....

 

A era sa uit, poate donati si voi ceva pentru al ajuta pe Comunistu care a avut un accident urat de tot.

 

Si atunci cand va credeti de neatins pe motoare amintiti-va ca cineva care va iubeste va asteapta acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa cumpar urgent de tot maneta de frana pt GS500. M-a pus draq sa incerc s-o ridic putin mai sus si a cedat. S-a rupt nu maneta propriu zisa ci suportul in care culiseaza!

Daca ma puteti ajuta cu vreo informatie, cine are sau de unde sa cumpar, bagati un semn!!

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-ati dus careva GS-ul pe circuit la Tunari? Eu am fost de doua ori si de fiecare data mi s-a intamplat sa ating cu scaritele de asfalt pe curbe. Avand in vedere ca nu ma aplec chiar atat de mult pe curbe ma gandesc(,) ca scaritele la GS-uri sunt ori prea jos, ori sunt prea lungi (pentru circuit). Avand in vedere ca nu am slidere la genunchi (ca oricum nu as sti sa le folosesc) am incercat sa previn atingerea scaritei de asfalt prin pozitionarea cizmei mai in fata pe scarita astfel incat sa ating mai intai cu sliderul bocancului - dar tot imi cam da fiori senzatia.

 

Ce parere aveti, este GS-ul total incompatibil cu circuitul?

 

Mai incerc maine (de fapt azi) manevra (Duminica 9.30, Tunari) - nu se mai baga nimeni? (se cere echipament complet).

 

Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici o problema sa te dai cu GS-ul pe Tunari, eu fac cursul organizat de Razvan si Victor si este ok. Sa nu faci greseala sa duci piciorul pe scarita mai in fata ca ti-l prinzi in asfalt si ti-l poate rupe. Stai pe scarite cu varfurile, pe curbe.

Depinde ce scarite ai la moto. Alea originale de GS sunt mai groase si putin mai lungi, probabil ca ai d-alea. Eu am unele subtiri si mai scurte, fara cauciuc pe ele, sa zicem mai "racing"!! Si nu am atins cu ele pe circuit, cu toate ca m-am lasat ceva.

Nu stiu cum sunt scaritele originale, dar vezi sa n-ai un surub infipt in scarita spre capatul scaritei, care poate fi scos. Ala e pus tocmai sa te atentioneze cand atingi, am vazut ca exista la majoritatea moto, poate exista si la GS. Ar trebui scos, daca-l ai.

In principiu, se preteaza pt orice motor circuitul de la Tunari, daca ai cauciucuri bune si le incalzesti e ok. Insa nu-i un circuit de viteza ci mai mult tehnic. E greu pana iti dai seama ca asfaltul e foarte aderent si curat si-ti invingi teama de a merge mai tare si a te lasa pe curbe. In afara de cele 2 linii drepte, restul sunt numai curbe de diverse grade.

Poate mergem o data mai multi sa ne dam, e frumos. Fiind aceleasi motoare, nu te mai uiti cu jind cand merge unul cu un super-sport si vezi ce poate face!!!

Oricum, GS-ul nu pt asta a fost facut, insa asa de dambla merge!

Revin cu rugamintea de a ma indruma si pe mine undeva unde as putea cumpara suportul de maneta sau maneta cu totul de frana!!!

Stau de vineri cu motorul pe dreapta si nu pot sa ma misc!!! E frustrant!!!

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maneta si suportul arata cam ca in pozele de mai jos. Maneta se vede ca e intreaga insa suportul nu. Am pus poze si din spate si din fata.

As fi tare recunoscator celui care ma poate ajuta! Din pacate nu merge sudat(riski) si nic confectionat la strung data fiind forma mai speciala.

post-5110-1124619920_thumb.jpg

post-5110-1124619926_thumb.jpg

post-5110-1124619934_thumb.jpg

post-5110-1124619941_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca atunci cand imi da devizul Tanga pentru reparatii e si asta pe lista, ti-l dau pe al meu. Inca astept evaluarea... :unsure:

 

Legat de circuit: Duminica trecuta cand ma intorceam de la munte am dat niste curbe mai in viteza si inclinat destul si am dat cu scaritele. Mai puteam sa ma apelc in siguranta pe serpentinele alea, dar am avut mila de ele... De dambla m-as da si eu la Tunari...cand o fi sa fie :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ajutorul lui roger am reusit sa rezolv problema suportului de maneta frana!

@roger: :rusinica:

Cand am schimbat suportul, am observat ca in loc sa trag ca berila de maneta in sus, pt a aduce maneta la nivel cu acceleratia puteam sa slabesc surubul care tine tot ansamblul, cu tot cu oglinda si sa-l invart cum voiam eu! :unsure: :bounce:

@Thomas, apropo de maneta de frana, aveau exact ca astea ale noastre la magazinul Promotor International, pe str. Agricultori, insa fara suport maneta. Asa ca tine bine de suportul ala, ca nu prea se gaseste. Ai putea gasi la ei si alte piese pt reparatul toaclei!

Asa ca miercuri ne vedem la Arc, vremea sa fie cu noi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica am mai fost inca o data pe seara la Tunari. De data asta deja ma simteam mai sigur pe mine - dimineata ma mai dadusem de doua ori sai scapasem de frica de a atinge asfaltul cu scarita. Aveam deja 1000 de Km pe motor si deja simteam cum incepe sa scrie "The Doctor" pe spate. Asa ca dupa ce am intrat pe circuit cu inca 3 motoare (un ZX10R si doua CBR 600 RR) am zis ca deja ma bat de la egal la egal cu ei. Pentru vre-o 3 ture am reusit sa stau in fata CBR-urilor (care probabil isi incalzeau cauciucurile) insa in al 4-lea tur am facut-o lata. Dintr-una din curbele ceva mai stranse am iesit cu motorul un pic subturat (mergeam cu a 2-a) si am accelerat ceva mai tare. Dupa ce motorul s-a poticnit o fractiune de secunda, in urmatoarea m-am pomenit ca intra in voblaj iar dupa vre-o 3 oscilatii deja zburam peste ea.

 

Si in felul asta mi-am dat seama ca nu sunt nici atat de talentat si nici atat de experimentat cum incepeam sa cred.

 

Pagube:

Rezervor indoit bine + vopsea sarita

Oglinda stanga sparta

Ambele ceasuri varza

Codita julita

Geaca rupta pe antebrat, pantaloni rupti in genunchi, manusa stga polizata

 

Pe moment nu ma durea nimic si dupa ce am reusit sa repornesc motorul (ii cursese benzina din carburator probabil) mi-am continuat turele.

 

Fizic mare lucru nu am patit (un deget umflat + dureri usoare de gamba si umar).

 

Asa s-a petrecut prima mea intalnire cu asfaltul (sper sa fie si ultima), ocazie cu care am invatat (the hard way) ca prostia doare si e al naibii de scumpa.

 

 

Edit:

 

Mai sus intrebam daca este GS-ul compatibil cu circuitul cand trebuia mai degraba sa intreb daca un incepator care incepe sa se simta un mic Rossi este compatibil cu circuitul. :rusinica:

Editat de Bungee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bungee, imi pare rau sa aud ca ai ciufulit-o! Ciudat e cum ai reusit sa intri in voblaj, ca la cat de aderent e asfaltul acolo mi se pare f. greu. Probabil te-ai inscris gresit si ai incercat sa corectezi in curba si pe acceleratie. Din pacate la GS (cel putin la mine asa e) acceleratia da senzatia ca merge putin in trepte. E destul de nasol daca te prinde in curba tocmai cand isi da drumul acceleratia, ai un zvac care te poate dezechilibra. Iar asta se simte la turatii mici, 3-5 mii. De aia eu incerc s-o tin mai turata in curbe, iar cand ies din curba accelerez cat pot de usor. Asa nu mai da senzatia ca e inecata si ca zvacneste.

Poate ai cauciucurile duse? Si ale mele sunt varza, mai ales pe mijloc. Din cauza asta pe curbe nu prea am probleme, nasol e pe franare, nu prea mai e carne pe mijloc plus probabil cauciuc vechi imbatranit==> franare naspa.

@thomas, in stilul asta o sa ajungem la arc 1-2 GS-uri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am citit toate posturile de pe acest topic si sa fiu sincer mi-as dorii mult sa imi iau si eu un GS500.

Problema e ca nu prea am mers de multe ori pe un motor (sunt foarte incepator :rusinica: ), ce ma sfatuiti sa fac?

Sa imi iau sau nu din prima un GS500?

Daca nu, ce motor sa imi iau pentru inceput? (tot la GS500 visex)

Toata stima pentru voi si ajutati-ma si pe mine cu un raspuns aici... !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...