Sari la conținut

80% Din Motociclete Au Probleme Cu Relantiul


termopan
 Share

Postări Recomandate

din cate am vazut eu cam 80% din motociclete au probleme cu relantiul,ca sunt mereu turate la semafor,pe strada...oare nu se poate remedia problema asta?nu mai exista mecanici ?

chestia asta nu tine numai de mecanici ci si de persoana ce detine motorul, in functie de cum ai grija de el are si el grija de tine ... eu unul mi-am reglat carburatoarele singurel, in limita posibilitatilor ... acum depinde si ce fel de persoana esti, ca daca iti e frica sa te murdaresti pe maini, normal ca nu mai sunt mecanici ...

 

--- Mesaj completat în 05 Feb 2008 12:38 -------------
PAREREA MEA :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un robinet mic din care setez relantiu deci nu am probleme :D

Mersul motorului la turatia de relanti "curat"denota o buna functionare a motorului ,si a partilor lui componente!

Asa ca orce abatere de la aceasta regula, inseamna ca ceva nu este "ok" in motor!defectul fiind mai grav(ex.o supapa cere nu inchide) sau superficial(benzina proasta)

PS.Exista o exceptie:motorul de harley! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersul motorului la turatia de relanti "curat"denota o buna functionare a motorului ,si a partilor lui componente!

Asa ca orce abatere de la aceasta regula, inseamna ca ceva nu este "ok" in motor!defectul fiind mai grav(ex.o supapa cere nu inchide) sau superficial(benzina proasta)

PS.Exista o exceptie:motorul de harley! :kiss:

:D da motorul de harley ce are frate ... si eu is de parere ca is motoare bune, dar nu-s fermecate sau alte alea, tot motor e si ala ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D da motorul de harley ce are frate ... si eu is de parere ca is motoare bune, dar nu-s fermecate sau alte alea, tot motor e si ala ...

 

Motoarele de la Harley au in majoritate un relanti foarte neregulat. Dar este o caracteristica studiata si obtinuta prin decalarea la un nr. de grade (am un lapsus acum si nmu mai stiu cate) a manetoanelor arborelui motor. Adica suna "neregulat" relantiul insa nu este nimic defect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersul motorului la turatia de relanti "curat"denota o buna functionare a motorului ,si a partilor lui componente!

Asa ca orce abatere de la aceasta regula, inseamna ca ceva nu este "ok" in motor!defectul fiind mai grav(ex.o supapa cere nu inchide) sau superficial(benzina proasta)

PS.Exista o exceptie:motorul de harley! :D

 

si unde exista o evacuare rapida-catalizator exclus, . pe asta ai omis-o :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca omul nu a facut referire la problemele tehnice ale motorului ci a facut o aluzie la problemele tehnice ale "chilotului" ca se da zmeu la semafor si pe strada cu motorul turat ca deh nu e de ajuns ca te vede mandra,trebuie sa te si auda,sa stimulezi toate simturile mandrelor di pi bulivard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca omul nu a facut referire la problemele tehnice ale motorului ci a facut o aluzie la problemele tehnice ale "chilotului" ca se da zmeu la semafor si pe strada cu motorul turat ca deh nu e de ajuns ca te vede mandra,trebuie sa te si auda,sa stimulezi toate simturile mandrelor di pi bulivard.

 

Posibil. Eu nu m-am simtit... si nici cei dinaintea mea. Inseamna ca noi suntem din cei 20%.

 

:kiss: Cand ajung la 1% va anunt! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele 16V comprimate din ziua de azi, care ajung la turatii de 15-16000rpm nu vor merge niciodata rotund la relanti. Relantiul este cea mai proasta si de compromis stare a unui motor de turatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu supar prea tare, as vrea sa punctez citeva aspecte :

1)In topic a fost vorba de motoarele de motocicleta,nu de V sau W 16.

2)Legat de Harley,relantiul neregulat si sunetul acestui motor este o parte din traditia lui,respectiv detalii tehnice care duc la acest rezultat.Alti producatori au introdus deliberat in unitatea de aprindere mici pauze incercind sa simuleze acest relanti intrerupt.

3)Cineva a spus: De ce ne chinuim sa stabilizam o turatie de relanti,si ca de ce nu trebuie sa fie mai turat?Raspunsul este foarte simplu:Unul din principale motive ar fi, fara relanti nu ai FRINA DE MOTOR! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca omul nu a facut referire la problemele tehnice ale motorului ci a facut o aluzie la problemele tehnice ale "chilotului" ca se da zmeu la semafor si pe strada cu motorul turat ca deh nu e de ajuns ca te vede mandra,trebuie sa te si auda,sa stimulezi toate simturile mandrelor di pi bulivard.

 

 

Exact.Chiar nu se poate merge normal?Trebuie sa tragi de manson la fiecare stop?Jenant..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3)Cineva a spus: De ce ne chinuim sa stabilizam o turatie de relanti,si ca de ce nu trebuie sa fie mai turat?Raspunsul este foarte simplu:Unul din principale motive ar fi, fara relanti nu ai FRINA DE MOTOR! :kiss:

:what: :kiss: :kiss: de unde-ai scos-o p-asta? eu stiam ca compresia motorului face cea ma maire parte din treaba asta, nu relantiul...

 

1)In topic a fost vorba de motoarele de motocicleta,nu de V sau W 16.

 

V e cat se poate de motor de motocicleta. exsta si V8 chiar, si diesel...

Editat de sharpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:what: :kiss: :kiss: de unde-ai scos-o p-asta? eu stiam ca compresia motorului face cea ma maire parte din treaba asta, nu relantiul...

V e cat se poate de motor de motocicleta. exsta si V8 chiar, si diesel...

Cind am spus V,sauW, am mentionat nr de cilindri,adica 16,nu m-am referit la V2 sau V4 care se regasesc pe motociclete.Stiu ca sunt motoare cu mai multi cilindri pe motociclete respectiv V8 dar ele au fost preluate de la masini!(Viper),si nu se regasesc pe motocicletele obisnuite!Cit despre diesel eu stiu doar o motocicleta echipata cu acest motor ,el fiind derivat din motorul de Kawasaki KLR construit pentru trupele de interventie rapida militare ,considerentul fiind faptul ca benzina se gaseste mai greu in timpul unui conflict militar, in schimb,cam toate vehicolele militare sund diesel.

Este adevarat compresia si retrogradarea intr-o treapta de viteza inferioara este direct responsabila cu frina de motor,dar cu cit turatia de relanti este mai mare cu atit mai mult este diminuata frina de motor

 

Parerea mea :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele 16V comprimate din ziua de azi, care ajung la turatii de 15-16000rpm nu vor merge niciodata rotund la relanti.

Pot sta "linistite" la relanti daca folosesc tehnologia cu axe cu came variabile (VTEC de la Honda de exemplu).

 

nu oarecare, un diesel care are turatia maxima la 4000rpm iti spun eu ca va sta la relanti CEAS!! :what:

Sta nu din cauza turatiei scazute, ci datorita volantei enorme care trebuie sa anuleze compresiile foarte ridicate la diesel, de peste 20:1.

 

Cum la motociclete nu prea e loc de o volanta enorma si axele cum came au unghiuri intarziate de deschidere, pentru a favoriza fluxul de emulsie la turatii ridicate, la relanti supapele inchid cand deja ar trebui sa se faca compresia si mersul devine neregulat. D-aia motocicletele au in general relantiul peste 1500 turatii, fata de masini care-l au pe la 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind am spus V,sauW, am mentionat nr de cilindri,adica 16,nu m-am referit la V2 sau V4 care se regasesc pe motociclete.Stiu ca sunt motoare cu mai multi cilindri pe motociclete respectiv V8 dar ele au fost preluate de la masini!(Viper),si nu se regasesc pe motocicletele obisnuite!Cit despre diesel eu stiu doar o motocicleta echipata cu acest motor ,el fiind derivat din motorul de Kawasaki KLR construit pentru trupele de interventie rapida militare ,considerentul fiind faptul ca benzina se gaseste mai greu in timpul unui conflict militar, in schimb,cam toate vehicolele militare sund diesel.

Este adevarat compresia si retrogradarea intr-o treapta de viteza inferioara este direct responsabila cu frina de motor,dar cu cit turatia de relanti este mai mare cu atit mai mult este diminuata frina de motor

 

Parerea mea :kiss:

 

 

 

16v nu e altceva decat 16 valve (supape) de la motoarele cu 4 cilindri in linie si 4 supape pe cilindru. ai si tu pe xx 16v si in nici un caz nu e vorba de numarul de cilindri.

 

:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate am inteles eu gresit topicul ,iti multumlesc ca m-ai luminat!

PS .Nu am stiut ca pe xx am 16 supape ce prost sunt! Cred ca acum cind o sa desfac un motor, o sa numar mai bine supapele,sa nu am surprize ca aceasta :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TOTUL se trage de la amestecul instabil AER/BENZINA care este de70/30 la% daca trage AER FALS pe undeva apare efectul de relanti instabil Cauze incep :De la filtru, carburator, flansa elastica,galerie admisie, garnituri, chiulasa, supape bloc motor pina la cilindru am intilnit si eu simptomul asta atit la mot 4T cit si2T

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

am si eu o intrebare ... sunt nou pe aici, mi-am achizitionat de curand o Yamaha XJ Div.600 S. Nu cunosc cum ar putea fi relantiul. un amic a vazut-o, el are o Honda si a spus ca are relanti de diesel,adica prea mic,spunea el undeva la 800 de turatii. S-a bagat cu mana sub rezervorul motocicletei ,unde se gasea un fel de rozeta si a modificat relantiul mai accelerat. Acum vad cand o pornesc ca relantiul nu mai e imediat sub 1000 ci undeva la 1500 turatii. Este bine?Am un manual de reparatii,luaut de la amici,format PDF dar nu am gasit nimic de relanti.

si inca ceva... dupa ce o acceleram, la lasarea moale a manetei de accelerare se auzea un zgomot ciudar, scurt ca o lovotura de ciocan de lemn pe o tabla..zgomotul nu era puternic. Cineva mi-a spus ca are 3 cauze... ori teava de esapament,ca am 2,sunt noi, ori benzina proasta sau..mai nasol ceva pe la motor.

Eu sunt cam panicar... sper sa nu am probleme cu a mea Divi.

Astept un rasp.cu relantiul... multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare ... sunt nou pe aici, mi-am achizitionat de curand o Yamaha XJ Div.600 S. Nu cunosc cum ar putea fi relantiul. un amic a vazut-o, el are o Honda si a spus ca are relanti de diesel,adica prea mic,spunea el undeva la 800 de turatii. S-a bagat cu mana sub rezervorul motocicletei ,unde se gasea un fel de rozeta si a modificat relantiul mai accelerat. Acum vad cand o pornesc ca relantiul nu mai e imediat sub 1000 ci undeva la 1500 turatii. Este bine?Am un manual de reparatii,luaut de la amici,format PDF dar nu am gasit nimic de relanti.

si inca ceva... dupa ce o acceleram, la lasarea moale a manetei de accelerare se auzea un zgomot ciudar, scurt ca o lovotura de ciocan de lemn pe o tabla..zgomotul nu era puternic. Cineva mi-a spus ca are 3 cauze... ori teava de esapament,ca am 2,sunt noi, ori benzina proasta sau..mai nasol ceva pe la motor.

Eu sunt cam panicar... sper sa nu am probleme cu a mea Divi.

Astept un rasp.cu relantiul... multumesc

La cilindreea de 600 intre 1200 si maxim 1500,la 1000 se poate la un relantiu de 1100/1000minim :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...