Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki Zx10


IceCube
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 739
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niko, nu ti-l da pe la evacuare, baga ulei prin furtun la air box, de acolo ajungea in cilindri, si deaici pe evacuare. Motorul de care-ti ziceam e chiar al lui Masinutza, se dadea Liviu Dumitrescu cu el. Crede-ma ca deadea tone de fum pe evacuare pe acceleratii puternice.



Fa-i repede un test de compresie, ai sanse mari dupaia sa dormi linistit, daca asta-i singura ta problema majora din viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( Nu asa am calculat eu lucrurile cand te-am felicitat pentru alegerea modelului. Pare rau sa aud astea. Eu zic sa renunti direct la "service"-urile mari si sa mergi la oameni pe care chiar te poti baza cum ai mai fost sfatuit cu cateva posturi in urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, nu ti-l da pe la evacuare, baga ulei prin furtun la air box, de acolo ajungea in cilindri, si deaici pe evacuare. Motorul de care-ti ziceam e chiar al lui Masinutza, se dadea Liviu Dumitrescu cu el. Crede-ma ca deadea tone de fum pe evacuare pe acceleratii puternice.

 

Fa-i repede un test de compresie, ai sanse mari dupaia sa dormi linistit, daca asta-i singura ta problema majora din viata.

Ok,cu asta aveam de gand sa incep.

 

Jagi, oare cu un paharel d-asta pus pe furtun as rezolva ceva? Ma gandesc ca am avzut sistemul de la R6, aerul sub presiune cu tot cu ulei se loveste intai de peretii paharelului, ulei se scurge inapoi in crankcase.

Se gasesc la noi sau trebuie facut custom?

 

http://www.amazon.com/gp/product/B000C33KIO?&tag=shopwiki-us-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recipientul special pe care l-ai vazut e facut pt cu totul si cu totul altceva, si anume, dupa cum stiai, multe motorete au parte de accidente, de multe ori se rastoarna cu rotile in sus, cum necum uleiul din carter se poate revarsa in airbox, daca in loc de vapori de ulei, ajunge ulei lichid, care este NECOMPRESIBIL, intra in pistoane si face poc biela, motorul e dauna. Si BMW-ul S1000RR a avut un recall pt problema asta, la el uleiul se revarsa prea usor din carter. Deci, un simplu bidonas rezolva pe moment problema, nu mai ajunge ulei in camera de combustie, care, duce si la depuneri grave de calamina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......Deci, un simplu bidonas rezolva pe moment problema, nu mai ajunge ulei in camera de combustie, care, duce si la depuneri grave de calamina.

Am inteles, dar ma tot gandesc ca nu e loc de simplul bidonas pe acolo pe nicaieri. Ca ma gandesc ca furtunul ar trebui sa intre in bidonasul asta dar sa ramana spatiu, sa fie doar fixat sa curga jos uleiul dar sa iasa aerul pe sus,nu? Adica bidonasul ma gandesc ca ar trebui fixat in pozitie vericala...

 

Cum faceau baietii de la curse cu bidonasul asta dus pana sub saua din spate si sa-l faca sa si stea fara sa curga?Nu e loc nici pe acolo... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operatiunea c.u.r pansat.

 

Dauna a fost facuta, teapa a fost data/luata...E momentul sa accepti situatia si sa mergi la cineva competent in vederea remedierii problemei.

 

Daca imi pot permite sa fiu un pic rautacios, te-ai dat cu cateva mobre (poate mai bune) si la toate le-ai gasit diverse chichite. Probabil chichita principala era aceea ca mobrele respective nu erau Kawasaki zx 10 2006-7. Te-ai agatat, omeneste de altfel, de un nume si te-ai bucurat cand ai gasit o "pomana". Te-ai grabit sa o cumperi si nu te-ai deranjat sa apelezi la un mecanic cunoscut un mecanic care te-ar fi putut scapa de o investitie maricica si te-ai multumit cu parerea unui strain.

 

Vizavi de "s-a dat la bretena mea"...Mai cunostem cativa,poate vrei sa faci o harta a bucurestiului.

 

Repara mobra si trage de ea cat se poate! De vandut, dupa circul facut aici sigur n-o mai vinzi :)

 

Naspa XX-ul nu? Nu papa ulei, e relativ comoda, consuma decent dar nu e Kawasaki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, dar ma tot gandesc ca nu e loc de simplul bidonas pe acolo pe nicaieri. Ca ma gandesc ca furtunul ar trebui sa intre in bidonasul asta dar sa ramana spatiu, sa fie doar fixat sa curga jos uleiul dar sa iasa aerul pe sus,nu? Adica bidonasul ma gandesc ca ar trebui fixat in pozitie vericala...

 

Cum faceau baietii de la curse cu bidonasul asta dus pana sub saua din spate si sa-l faca sa si stea fara sa curga?Nu e loc nici pe acolo... :scratch:

 

nu, iti trebuie ceva de genul asta http://www.amazon.com/Godspeed-Universal-Racing-Catch-Reservoir/dp/B005GMS2NY/ref=sr_1_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1379951700&sr=1-1&keywords=oil+catch+can

 

nu cred sa-l faci mai ieftin de atat

 

asta e traseul instalatiei carter>catch can>airbox... trebuie sa stea cat de cat vertical sa nu-ti traga uleiul in airbox, la x sute de km il golesti la loc in motor.

 

daca esti ieftin poti sa pui doar un furtunas de la carter spre lant si ai chain oiler moca :) glumesc, dar s-ar putea sa functioneze :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operatiunea c.u.r pansat.

 

Dauna a fost facuta, teapa a fost data/luata...E momentul sa accepti situatia si sa mergi la cineva competent in vederea remedierii problemei.

 

Daca imi pot permite sa fiu un pic rautacios, te-ai dat cu cateva mobre (poate mai bune) si la toate le-ai gasit diverse chichite. Probabil chichita principala era aceea ca mobrele respective nu erau Kawasaki zx 10 2006-7. Te-ai agatat, omeneste de altfel, de un nume si te-ai bucurat cand ai gasit o "pomana". Te-ai grabit sa o cumperi si nu te-ai deranjat sa apelezi la un mecanic cunoscut un mecanic care te-ar fi putut scapa de o investitie maricica si te-ai multumit cu parerea unui strain.

 

Vizavi de "s-a dat la bretena mea"...Mai cunostem cativa,poate vrei sa faci o harta a bucurestiului.

 

Repara mobra si trage de ea cat se poate! De vandut, dupa circul facut aici sigur n-o mai vinzi :)

 

Naspa XX-ul nu? Nu papa ulei, e relativ comoda, consuma decent dar nu e Kawasaki.

Asta si fac, ma impac cu situatia, nu asta ti se pare ca fac? M-am dat cu destule mobre si da, poate sunt si fan Kawasaki (pentru ca ZX9-le s-a comportat foarte bine). M-am dat chiar cu modelul asta, mai nou si cu mai putini km, dar nu mi-a placut ca vibra la nivelul mansoanelor si scaritzelor. Din mobrele pe care le-am avut in vedere la acest plafon maxim de 4500E a fost cea care mi-a placut cel mai mult. Mai aveam variantele K5, ZX10 2004, R1 2004 si cam atat.

Multi nu vroiau sa-mi de motoreta sa merg si cum ma deranjeaza foarte tare partea cu vibratiile nu aveam de gand in nici un caz sa iau una pe neprobate.

M-am uitat sa vad daca curge ceva pe undeva, am vazut ca e la United in showroom, Masinutza mi-a repetat de multe ori ca mobra e buna, asa ca am luat-o.

 

Naivitatea de care dau dovada uneori si-a spuc cuvantul.

 

Pretena mea avea multi pretendenti zilnic, dar niciunul nu insista de cate ori ma intorceam cu spatele.

Despre vandut asa cum e, unii in viata au niste principii idioate, nu-mi sta in caracter sa fac asa ceva. Ma ghidez in viata pe principiile mele putine si fixe, care nu-mi permit sa fac asa ceva.

 

Ma intreb totusi daca "normal" e sa ma duc sa le bat obrazul si sa-i suip sau nu, e o decizie care ma intristeaza si imi innegreste aura. :)

XX-ul nu are nici o legatura cu ZX10-le, daca tehnic motoreta ar fi buna as fi foarte incantat de ea.

 

.....

 

daca esti ieftin poti sa pui doar un furtunas de la carter spre lant si ai chain oiler moca glumesc, dar s-ar putea sa functioneze

Buna asta! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, am trecut astazi pe la United si am intrebat de curiozitate despre problema ta. Spre uimirea mea, domnul Dragos a cautat si a scos un dosar cu toata istoria de service a motocicletei tale, de pe vremea lui Necaz si apoi a lui Tronac (de la care deduc ca ai cumparat-o tu). Cred ca ar fi util sa te duci sa vezi si tu cam tot ce s-a schimbat si reparat la ea. Treaba cu cuzinetii era stiuta, Tronac a reclamat aprinderea becului de presiune la ulei, din cand in cand. In afara intretinerii normale, m-a mirat doar inlocuirea rulmentilor de la roti. In rest, mai ales in ultima vreme, revizii normale. Parerea mea este ca service-ul nu a stiut de problema consumului de ulei. Probabil ca proprietarul si-a dat seama si a preferat sa o vanda in loc sa o repare. Oricum, nu cred ca are doar 15000 km, schimuri de pneuri erau destule pe lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Vlad. Dar din punctul meu de vedere cei de la United, incepand cu Masinuta si sfarsind cu cei care recomandau motoreta in iarna cand se vindea ca motoreta sh la ei in showroom sunt doar partasi la o teapa. Ca doar nu mi-a aratat nimeni lucrarile de service asa cum ti le-a aratat tie ca normal, nu as mai fi luat motocicleta.

 

Consider ca o firma care se considera reprezentanta Kawasaki nu ar trebui sa vanda motorete reparate si cu probleme cunoscute ca motocilete "bune" la ei in showroom.

Sunt curios ce ar zice cei de la firma Kawasaki mama (Europa sau Japonia) despre ce au facut ei.

 

Iar Masinuta care minte cu zambatul pe buze nu numa ca stie de ele, dar le-a facut cu mana lui ca doar el era mecanicul lui Tronac, fostul proprietar.

 

Acum sper ca cuzinetii sa fi fost inlocuiti cum trebuie si problema asta cu uleiul sa o fi considerat gen "asa fac toate". Desi din ce spune Jagi stiau de astfel de probleme la modelul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa scrii despre patania ta aici in public e de mii de ori mai util decat sa te tot duci la ei cu sarutmana.

 

Din pacate dpdv legal nu ai ce sa le faci, nu e niciun contract la mijloc, doar cuvantul lor, care tu stii cel mai bine cat valoreaza.

 

Bafta la reparat. Iarna ai timp sa rezolvi multe.



Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, stiu ca tu nu ai fi facut la randul tau asa ceva altuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba exista...un contract de vanzare-cumparare si un dosar de service care nu i-a fost prezentat lui Niko, el poate solicita o copie acum si apoi poate inainta o actiune in instanta. Desigur...sortii de izbanda sunt mici...eventual sa coroboreze plangerea lui cu declaratiile unora ce stiau despre problema. Pot fi incadrati la dol pentru problema asta. Insa la cum il stiu pe Niko nu va face asta pt. ca e un domn, insa aia ar trebui trasi prin toate tribunalele....asta daca am locui intr-o tara civilizata.

Tu crezi ce scrii? S-a vandut un vehicul second hand si cu asta-basta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre' sa recunoc ca ma incanta rau modelul 2006 - 2007... si ziceam ca mi-l iau "cand voi fi mare"...

Sa inteleg, dupa discutiile de aici ca mai bine ma orientez catre altceva??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre' sa recunoc ca ma incanta rau modelul 2006 - 2007... si ziceam ca mi-l iau "cand voi fi mare"...

Sa inteleg, dupa discutiile de aici ca mai bine ma orientez catre altceva??

Nu stiu ce sa zic...doar sa o verifici mai temeinic sau sa ai parte de un fost proprietar care sa nu iti bage o tzeapa pe gat. Din punct de vedere al cunducerii motocicleta este foarte puternica, agila, inca comoda, placuta in exploatare. Daca nu as avea problemele tehnice as fi fericit de alegere.

 

Am mai sapat dupa problema si am gasit pana si un "2006 Zx10 Racing Kit Manual" unde problema e cunoscuta, piesele au si part number:

 

Am vorbit azi cu Dragos la United. Bineinteles ca el o dadea ca de ce nu l-am intrebat pe el direct, de parca daca l-am intrebat intr-un an de 3 ori daca e buna motoreta pe Masinutza care umblase personal la ea nu ar fi fost de-ajuns.

Mi-a recitat tot ce s-a facut la motocicleta, ei zic ca nimeni nu a semnalat vreo astfel de problema la motoreta asta. Ca s-au schimbat cuzinetii dar ca el crede ca daca ii fac test de compresie iese bine ca de atunci s-a mers foarte foarte putin.

 

A zis ca bidonas din asta special racing nici nu mai e disponibil deci trebuie sa mi-l fac custom. Iar, i-am zis ca am citit ca la modelul asta nu e bine niciodata sa o umpli pana la liniuta de sus pe fereastra de vizitare ca il arunca sigur si a zic ca asa e. Ca sa pastrez nivelul la jumate sau chiar sub jumate.

 

Am schimbat uleiul si i-am bagat 3300ml, a ajuns undeva sub jumate.

 

Mai dau cateva zeci de km si o bag la iernat, asa ca vom continua povestea in primavara :(...

post-7144-0-61287800-1380177283_thumb.jpg

post-7144-0-44130100-1380177294_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce ti-e si cu Kawele astea..a doua mea mobra a fosr ZZR1100, aia avea o eroare de proiectare la circuitul de ungere si iti parlea motorul( biela 4), cu aia trebuia sa mergi tot timpul cu uleiul la limita de sus, plin, la asta a ta sa nu mergi mai mult de jumate.. :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti,de aproape 2 ani am si eu un ZX10R din 2004 si abia azi m-am gandit sa caut pe motociclism un topic dedicat (sa-mi fie rusine) :)

 

IMG00372.jpg
IMG00374.jpg
IMG00410.jpg
IMG00411.jpg
De o saptamana i-am pus o finala GP Megaphone...Awesome ! sunet gros,flacari ii exact ce trebuie.
Ce pot sa zic ,sunt f multumit de cum trage,consum ok si sta bine pe curbe.
DSC_6198.jpg DSC_6232.jpg
Editat de 14mad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos, tu l-ai botezat "Lucifer"? Misto nume pentru bestia asta! :D

 

La toate motoretele le-am dat cate un nume,asa ma "intelegeam" mai bine cu ele :D.La asta dupa ce l-am revopsit tot ,un singur nume mi-a venit in minte ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...