ghostrider000 Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 am si eu o intrebare.nu vreau sa supar pe nimeni.asta nu cumva este chopperul care se vinde in magazinele first bike ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 la 2000 km e ca noua, asta inseamna ca nu sunteti in masura sa-i apreciati fiabilitatea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLD LARRY Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 (editat) QUOTE (Fresh @ May 9 2008, 12:04 AM) Mi-am luat motor. Sunt super tare. Mi-am impresionat prietenii. Femeile se uita dupa mine pe strada. Ii dau 150 pe Kiseleff. Ce sa mai, sunt un om implinit, nu mai am nevoie de nimic. Stau la semafor. Un fraierica din dreapta cu M5 facut la comanda tureaza motorul. Ce fraier. El nu e constient ca eu bag suta in 2 secunde jumate. Ranjesc pe sub casca...al meu esti fraiere. S-a facut verde, am pornit, ma uit in oglinda..parca sta pe loc fraierul. HA! Ce bine ma simt. Am ouale cat casa. Sunt smecher! Ajung iar la semafor. De ce ma mai opresc oare!? Pun pariu ca pot sa trec pe rosu si sa evit toti (cuvant jignitor) din masini care trec prin intersectie. Oricum sunt niste fraieri toti. Politia n-are ce sa-mi faca, pot sa fac Bucuresti-Ploiesti in 20 de minute daca vreau...da-i naibii si pe umflatii aia. Alti fraieri. Si totusi...uite-ma la semafor. De unde am atata rabdare!? Un tigan da la manivela si deschide geamul langa mine. ‘Eh? Cat baga?’ Ridic mana cu dispret si intind 3 degete. Sunt mandru de mine. Motorul meu costa mai mult decat dacia lui. Plec de la semafor, duc in 13mii in a-ntaia. Ce sunet. Cine e mai tare ca mine? Nimeni. Am deja 80. Vine o curba. Nu ezit, stiu ce sa fac. Bag a doua si ii dau gaz cat ma tine incheietura. Fac asta in fiecare zi, de ce n-as face asta si acum? Ajung din urma conservele care au asteptat la semafor inaintea mea. Ma bag printre ele repede...doar pentru ca pot evident si pentru ca sunt smecher. O blonda la volan se sperie ca ii tai fata ... ce proasta. Ea nu e smechera ca mine. Ea merge incet, sta la semafor, nu taie benzi, semnalizeaza. Ce investitie proasta pe motorul meu...lumini galbene care se aprind cand intentionez sa schimb directia. O pierdere de bani. O sa le dau jos cand ajung acasa ca oricum arata urat. Ajung in trafic greu. Coloana de masini. Ce sa fac? Nu ajung sa o iau pe contra-sens ca de obicei...la naiba! Eh, ma bag eu printre masini. Merg cu 50...nu stiu de ce, mi-a ramas in minte numarul asta...cine stie de la ce prostie o fi fost. Poc! Un tampit statea in calea mea si a dat cu oglinda in a mea. Mi-a strambat oglinda, a lui e sparta. Asa-i trebuie nenorocitului daca nu e atent. Mai merg... Astia din fata mea stau prea aproape unul de altul. N-am loc sa trec. Ridic viziera si incep sa injur, claxonez ‘da-te ba din fata mea n-auzi?!’. Bosorogul cu dacia 1310 se da la o parte. Ce fata speriata are. Rad. Ma consolez cu gandul ca cineva o sa manance coliva de pe urma lui in curand. Urmatorii din fata se dau la o parte fara sa-i mai atentionez. Astia stiu cine e seful strazilor. Ajung iar la semafor. Apare o motocicleta langa mine. Scrie 250 pe ea. E slab asta. Sunt de 4 ori mai smecher decat el. Ma saluta. Nu-l bag in seama. De ce ar merita el atentia mea? Cand s-o trage el cu mine in liniute poate o sa-l tin minte. Drum liber in fata. Dau tare. Nu ma grabesc nicaieri si singura senzatie pe care o am e ca sunt smecher. Imi flutura lantul de la gat in vant. Atrag atentia. Sunt buricul pamantului. Ranjesc in sinea mea...ce muritori de rand in jurul meu. Ajung si acasa. Imi dau casca jos si ... gata, m-am dezechipat. Ce bine ca nu m-am mai obosit sa-mi cumpar si alte prostii de protectii. Cine are nevoie de alea? Numai fraierii. Ah! Sa-mi indrept oglinda ca mi-a strambat-o idiotul ala mai devreme. N-am observat mai devreme. Eu nu folosesc oglinzile. Sunt puse acolo doar de decor. Masa-n fund de bulangiu mi-a zgariat oglinda. Trebuia sa-i sparg un geam. Urc scarile. Intru in baie sa-mi fac nevoile. Ma uit in oglinda... Sunt un idiot, un imbecil, un inconstient...dar sunt prea smecher ca sa recunosc asta sau chiar prea smecher ca sa realizez. Feriti-va de mine! Feriti-va de semenii mei! NU FITI CA MINE! ATI INTELES IDEEA, DRAGILOR ??? ca oricum sunteti Off Topic....INCERC SA VA REAMINTEST TEMA TOPICULUI: E BUN LF 250-4, AU BA ? ...CHIAR VA ORBESTE ATAT DE MULT PROPRIA VANINATE (CA IN EXEMPLUL CITAT MAI SUS) INCAT NU MAI SUNTETI IN STARE SA DATI DOAR UN RASPUNS CELUI CARE A DESCHIS TOPICUL ?!? au raspuns cu adevarat intrebarii omului, urmatorii MOTOCICLISTI: smoky bad, plachibibi, Shakedown....urmatorii au raspuns "din auzite" ori, din punctul lor de vedere: ghostrider000, Sticky, maxxlg3100, ovidius, Cavaleru, zolly...Ah, nu uita de "expertul" aolexs ! . Asa ca tu fa un buget al tau si cumpara asa cum a recomandat si smoky bad... P.S. IN NICI UN CAZ NU E VORBA DE CHOPPERUL PE CARE-L VINDE "FIRST BIKE" - SUNT CEI MAI NESERIOSI DEALERI ! (vedeti poza mea de avatar ori, cele din plimbarile chopperistilor bucuresteni pentru ADEVARATUL LIFAN LF 250-4) Editat Mai 9, 2008 de OLD LARRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 la 2000 km e ca noua, asta inseamna ca nu sunteti in masura sa-i apreciati fiabilitatea..... Eu dupa 2000 de km cu un scuter chinezesc am schimbat setul...LoL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 (editat) suntem pe un forum domne, ce varsta mai vrei? respectul nu se primeste, se castiga! PS: am vazut honda cu 65000km la bord, merge perfect am vazut bmw-uri cu peste 200000km la bord, merg perfect! si am vazut limfan cu 2000 kilometrii la bord . laser frate! Editat Mai 10, 2008 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shazz Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Eu am asa ceva (LIFAN LF 250-4) de aproape un an chiar consuma 5.5 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Sunt un nou membru al forumului, fara motor, dar sper ca in viitorul apropiat sa i-mi iau unul. Am pus ochii pe un motor lifan de 250 cc. Va cer parerea daca ati condus motociclete produse de firma asta. In china firma e destul de tare. Eu as vrea sa imi iau motor doar pentru plimbare.Nu sunt impatimit de viteza si mi se pare ca pretul motocicletei e destul de bun(aprox 6200 lei) si 2 ani garantie. Ei ce parere aveti ? Sa mergi 2 ani cu 6200 de lei mi se pare nesimtit de mult, asta in cazul in care nu stai prin service mai mult decat pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) Exista produse chinezesti de calitate, dar sunt facute cu tehnologie din afara si sub brand-uri de renume, dar nu este cazul de fata. Editat Februarie 19, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shazz Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Exista produse chinezesti de calitate, dar sunt facute cu tehnologie din afara si sub brand-uri de renume, dar nu este cazul de fata. din cate am inteles eu aceste motociclete sunt importate "Prezenta brandului Lifan in Romania este posibila prin intermediul importatorului excusiv Dageco Impex care comercializeaza o gama larga de produse ale concernului chinez." site lifan.com.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 lifan- chinezarie..se strica preferabil ar fi sa iti iei o japoneza second tot micuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 orice ti-ai lua ca e chinezarie, japoneza, italiana sau bavareza nu te uita numai la pret. gandeste-te si intretinerea ei. pentru ca sigur se strica. vezi cat de seriosi sunt baietii de la service, cat de acesibile sunt preturile la piese si cat de usor le gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 THC-ule... bucura-te cat mai poti de Rotax-ul ala. Urmatorul BMW va veni de la... BCA BCA= Brilliance China Automotive. Care detine printre altele si Lifan si care deja produce toate motoarele pentru seria G si... F. Asa cum exista si lucruri proaste americane (vezi Caddy Escalade si alte rapandule bling bling) dar si produse bune... au voie si chinezii. Eu unu mi-s foarte multumit de adidasii mei made in china, de bocancii made in Vietnam si de mobra care oricat de nemteasca se vrea e in proportie de 75% made in Italy (restul fiind Austriaca). Mai tine si de noroc si de cum stii sa ai grija de un lucru. Decat vreun GS 500 forjat de un gealat in fata la Ikea prefer sa cumpar Lifan-ul lui Old Larry. Si apropo de Virago, e aiurea sa faci comparatie cu un model nu tocmai recunoscut pentru fiabilitate. Nu e un model rau, dar s-au vazut si motoare mai putin pretentioase. Cum zicea si Ripperu, mai vezi si ce inseamna service si piese. LE: acum observ ca i curand se face anul de cand era omul nostru curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Mai tine si de noroc si de cum stii sa ai grija de un lucru. Decat vreun GS 500 forjat de un gealat in fata la Ikea prefer sa cumpar Lifan-ul lui Old Larry. LE: acum observ ca i curand se face anul de cand era omul nostru curios Din gs-ul ala forjat poti sa scoti pana la urma o motocicleta buna, dar din lifan e imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 (editat) Din gs-ul ala forjat poti sa scoti pana la urma o motocicleta buna, dar din lifan e imposibil. corect. nici macar fierul din care sunt facute nu e de calitate la astea chinezesti...ca sa nu vorbim de restul. voi inca n-ati invatat ca suntem prea saraci sa cumparam lucruri ieftine?! apropo de second hand: mai bine imparti o ciocolata cu prietenii decat sa mananci un KaKat singur. Editat Februarie 22, 2009 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shazz Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 corect.nici macar fierul din care sunt facute nu e de calitate la astea chinezesti...ca sa nu vorbim de restul. voi inca n-ati invatat ca suntem prea saraci sa cumparam lucruri ieftine?! de unde stii? apropo de second hand: mai bine imparti o ciocolata cu prietenii decat sa mananci un KaKat singur. esti comic rau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 (editat) salutare, eu zic sa-ti iei gandu de la asa ceva ! personal am mers o singura data cu el, si am spus ca nu e motocicleta e gluma proasta ! acum desigur, nu sunt expert. avem unu la birou, si uite poze dupa 4 luni ! nu stiu ce model e, sau ce model vrei tu sa-ti iei, insa calitatea cred ca e la fel... uite citeva poze, in afara de rugina, observa te rog sudurile, sunt facute intr-un mare fel... bafta ! Editat Februarie 23, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) Ce chestie domnule, uite cine face de fapt KTM-urile!!! Astia chiar sunt amuzanti, ia uite ce scrie pe carburator: SHENG WEY - Standard of Japan. Japan asta probabil e cel care se ocupa de controlul calitatii in service-ul LIFAN. Editat Martie 4, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 iaca niste pareri de dincolo de ocean: http://www.powersportsnetwork.com/enthusia...e.asp?veh=18063 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 iaca niste pareri de dincolo de ocean: http://www.powersportsnetwork.com/enthusia...e.asp?veh=18063 Cam confuze parerile. Si nu prea sunt argumentate sau sunt io chior si nu am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 pai ai vazut vreodata pe vreun forum pareri argumentate ? si la ei ca si la noi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cercelgeo Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Eu am asa ceva (LIFAN LF 250-4) de aproape un an, tot nou si fara nici o problema. Am facut si ceva iesiri mai lungi cu el, se comporta admirabil la drum - fie el asfalt ori "pe miriste" Pot spune ca face fata cu brio, nu-i mofturos, nu trebuie "bibilit" dupa orice gropita ori ploaie sau ninsoare (am mers si la - 10 grade cu el), stabil si maneabil. Ma credeti ori nu, eu stiu ce calaresc ! Consider ca un motor se judeca si dupa alte criterii, decat cele gen: chinezarie, musai yamaha, honda "de firma frate" ...etc. Nu renumele motorului face omul, iar etichetarea acelui motor o face cel mai bine cel care chiar il conduce. Prefer sa conduc zilnic unul ca al meu, decat sa tin in garaj si cu 10 mii de systeme de alarma o "bijuterie de firma" , doar ca sa ma dau mare cu scula aia desteapta. Sper ca nu se simte nimeni lezat de remarcile mele, in fond suntem mai intai oameni: OM pe motocicleta = MOTOCICLIST ! Asfalt uscat si fara neplaceri in trafic ! Daca mai viziteaza OLD LARRY acest topic as fi intersat sa aflu cati kilometri a mai facut cu chopper-ul Lifan in acesti doi ani care au trecut. De asemenea ar fi binevenita si o concluzie dupa trei ani de utilizare privind costurile de intretinere si fiabilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Salut, cunosc un tip care are un magazin de vanzare moto si scutere chinezesti (evident noi, cu garantie) de curand si-a luat A-ul Ghiciti ce si-a luat? Si-a luat o Yamaha de 10 ani cu 1500 de euro... Eu cred ca zice foarte multe... In alta ordine de idei, acum 2 ani mi-am luat un scuter chinezesc, care merge bine... desi am dat enorm si acum nu pot sa-l vand nici cu 1/3 din pret! Editat Iulie 15, 2010 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLD LARRY Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) Daca mai viziteaza OLD LARRY acest topic as fi intersat sa aflu cati kilometri a mai facut cu chopper-ul Lifan in acesti doi ani care au trecut. De asemenea ar fi binevenita si o concluzie dupa trei ani de utilizare privind costurile de intretinere si fiabilitatea. Ne aflam in 2013 si am facut aproape 24000 Km cu Lifanul meu. Pana acum i-am schimbat doar lantul (70 ron) si un cablu de kilometraj cu nu mai stiu cat, ieftin oricum. Asa ca..... vine vara, hai la drum! Editat Martie 7, 2013 de OLD LARRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Sunt un nou membru al forumului, fara motor, dar sper ca in viitorul apropiat sa i-mi iau unul. Am pus ochii pe un motor lifan de 250 cc. Va cer parerea daca ati condus motociclete produse de firma asta. In china firma e destul de tare. Eu as vrea sa imi iau motor doar pentru plimbare.Nu sunt impatimit de viteza si mi se pare ca pretul motocicletei e destul de bun(aprox 6200 lei) si 2 ani garantie. Ei ce parere aveti ? GARANTIE - vezi sa nu-ti iei o mare teapa , citeste atent contractul. LIFAN - nu e un gunoi , dar depinde ce vrei de la el. 65 de meloane - gasesti ceva SH decent la banii aia , nu tot ce-i nou e si bun , daca vine din China. Orice chestie cu 1,2 , 3 , 4 sau 100 de roti are , pe linga motor si niste obiecte atasate numite frine , instalatie electrica , caroserie/carene de plastic prost sau bun , diferite chichite pe care nu le bagi in seama din prima , dar care dor mai incolo. Am trecut prin Lifan , stiu ce inseamna , o motorizare cinstita ca si mecanica , dar restul praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.