shpixy Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Helllloooo. Am si eu o cAprilia, o dau la schimb pe doua GS-uri. Dar numai daca sunt din 2010 incoace, fara pb tehnice, cu consumabilele schimbate ieri si..... plinul facut! Quote Link to post Share on other sites
??? Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 Scuze shpixy, dar se mai intampla ca un negru prapadit ca mine sa scape capra pe plantatia albilor bogati.... Si daca tot am ajuns pe aici, am zis sa-i fac un pic de reclama nababului adimotor. P.S. Faine ture prezentati pe aici....Cand o sa cresc mare, poate ajung si eu prin Alpi. Dar pana atunci, sarumana boierilor! Quote Link to post Share on other sites
M a v e r i c k Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 Helllloooo. Am si eu o cAprilia, o dau la schimb pe doua GS-uri. Dar numai daca sunt din 2010 incoace, fara pb tehnice, cu consumabilele schimbate ieri si..... plinul facut! LOL, cred ca beenzina din-un rezervor de GSA face cam cat una din Apriliile alea. Cu cealalta platesti asigurarea... Quote Link to post Share on other sites
shpixy Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 MOTIV DE DISCUTII... Quote Link to post Share on other sites
tiberiu.anghel Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj. Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km. Stanga - distantier nou; dreapta - distantier folosit 27000 km. E posibil sa nu se vada in poza toate detaliile, insa suprafata celui folosit este afectata. Quote Link to post Share on other sites
bogdan_harea Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Albastrala de la cel vechi are vreo cauza sau este normala ? Quote Link to post Share on other sites
tiberiu.anghel Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 A aparut nuanta de albastru din cauza luminii artificiale probabil. In realitate e o alta nuanta de gri specifica otelului. Este normala nuanta pentru o pastila uzata. Quote Link to post Share on other sites
bogdan_harea Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 OK, multam, spor la surubarit. Quote Link to post Share on other sites
shpixy Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj. Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km. In logica asta nu ar fi cel mai bine sa fie inlocuiti toti odata la 20.000 ? ...ma gandesc Quote Link to post Share on other sites
Cesar Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Stanga - distantier nou; dreapta - distantier folosit 27000 km. E posibil sa nu se vada in poza toate detaliile, insa suprafata celui folosit este afectata. 20150128_141246.jpg Arata de parca s-ar fi incalzit. Suprafata nu pare sa fie uzata. Quote Link to post Share on other sites
tiberiu.anghel Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Poate nu reiese atat de bine din poza, insa nu a fost supraincalzit si suprafata este afectata. Este necesar sa fie inlocuiti cand valorile sunt depasite. Tot ce doresc sa subliniez este ca sustin sa se puna distantieri noi, in special avand in vedere ca nu costa chiar o avere. Quote Link to post Share on other sites
Cesar Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 (edited) Daca zici ca suprafata e afectata ma declar surprins. Chiar nu inteleg de ce. Pana acum eu n-am mai vazut asa ceva, nici chiar la distributiile unde cama apasa direct pe pastila de reglaj al jocului (F650GS - 2001, GS500 1977, etc). Edited January 29, 2015 by Cesar Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10920941_581367825333497_3210313413947898908_n.jpg?oh=7598fac5bd6f066a00ca9094c01bcf91&oe=55911426&__gda__=1431670703_cac3262316f3da75f92ed468d39cc4ae Quote Link to post Share on other sites
bill Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 nu Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted February 16, 2015 Share Posted February 16, 2015 https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10991161_994502977246058_6005775455960196207_n.jpg?oh=1b9a04f100c6e13688b1c57692c39cb1&oe=55491BB1&__gda__=1431521336_c032a7c6efae9e1b75b8e1f14a6208e8 Quote Link to post Share on other sites
blue_bandit Posted February 25, 2015 Share Posted February 25, 2015 Salut, Si bine v-am gasit pe unii, regasit pe altii. De aproape o luna dupa cum unii stiu deja, m-am reintors la vechea iubire: R1200 GS Adventure. De data asta un pic mai noua, din 2011, la 27.200 de km. Mai am ceva completari de adus la ea dar oricum este gata de drum. Sper ca de data asta sa ramana in posesia mea mai multi km decat cealalta. Oricum si cealalta o duce bine, a ajuns pe mainile unui motociclist care are grija de ea si o plimba si prin tara si in afara. Cum se incalzeste si gasesc putin timp liber o sa organizez o intalnire intre cele doua, sa se cunoasca :-P. Quote Link to post Share on other sites
KHK Posted February 25, 2015 Share Posted February 25, 2015 Pai vrem poze, dovezi... nu doar "vorbe" Quote Link to post Share on other sites
shpixy Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Pai vrem poze, dovezi... nu doar "vorbe" ... nici eu nu cred ! Quote Link to post Share on other sites
blue_bandit Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Si totusi exista :-P. Quote Link to post Share on other sites
KHK Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Si totusi exista :-P. Arata bine, bravo! Iti recomand sa-i mai pui scutul enduro (de preferat cel original, protejtaza mai multe repere) si o talpa de cric lateral (Touratech). Ma asteptam sa te vad si pe tine intr-o poza, costumat Quote Link to post Share on other sites
blue_bandit Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Sunt comandate si urmatoarele, dar nu au venit inca: protectie cardan, protectie pentru injectoare, protectie clapeta evacuare, talpa pentru cricul lateral si parca atat. In plimbarea de sambata nu am scos tot echipamentul. Cu prima ocazie cand plec complet echipat fac poza si cu mandrul proprietar. Quote Link to post Share on other sites
shpixy Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Si totusi exista :-P. SUPER !!! Quote Link to post Share on other sites
adimotor Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 (edited) Stiti in zona Sibiu sau Alba pe cineva care schimba cauciucul pe o roata spitata, ca la mine in judet nu exista service sau atelier, pentru ca le e teama sa nu indoaie roata, sa nu o zgarie, etc. Mersi. Edited March 2, 2015 by adimotor Quote Link to post Share on other sites
gabyshor Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 (edited) Stiti in zona Sibiu sau Alba pe cineva care schimba cauciucul pe o roata spitata, ca la mine in judet nu exista service sau atelier, pentru ca le e teama sa nu indoaie roata, sa nu o zgarie, etc. Mersi. daca ai completa si tu datele alea personale sa stie lumea de unde esti, tare bine ar fii... Edited March 3, 2015 by gabyshor Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Stiti in zona Sibiu sau Alba pe cineva care schimba cauciucul pe o roata spitata, ca la mine in judet nu exista service sau atelier, pentru ca le e teama sa nu indoaie roata, sa nu o zgarie, etc. Mersi. Daca nu ai senzori de presiune, iti schimb eu guma si o echilibrez activ cu bile Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.