Jump to content

Recommended Posts

Helllloooo. Am si eu o cAprilia, o dau la schimb pe doua GS-uri. Dar numai daca sunt din 2010 incoace, fara pb tehnice, cu consumabilele schimbate ieri si..... plinul facut! :P

 

:offtopic:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:offtopic:

Scuze shpixy, dar se mai intampla ca un negru prapadit ca mine sa scape capra pe plantatia albilor bogati.... Si daca tot am ajuns pe aici, am zis sa-i fac un pic de reclama nababului adimotor.

 

P.S. Faine ture prezentati pe aici....Cand o sa cresc mare, poate ajung si eu prin Alpi. Dar pana atunci, sarumana boierilor!

Link to post
Share on other sites

Helllloooo. Am si eu o cAprilia, o dau la schimb pe doua GS-uri. Dar numai daca sunt din 2010 incoace, fara pb tehnice, cu consumabilele schimbate ieri si..... plinul facut! :P

LOL, cred ca beenzina din-un rezervor de GSA face cam cat una din Apriliile alea. Cu cealalta platesti asigurarea...

Link to post
Share on other sites

La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj.

Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km.

 

Stanga - distantier nou; dreapta - distantier folosit 27000 km. E posibil sa nu se vada in poza toate detaliile, insa suprafata celui folosit este afectata.

 

post-20571-0-46037500-1422450469_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj.

Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km.

In logica asta nu ar fi cel mai bine sa fie inlocuiti toti odata la 20.000 ? ...ma gandesc :-L

Link to post
Share on other sites

Poate nu reiese atat de bine din poza, insa nu a fost supraincalzit si suprafata este afectata.

 

Este necesar sa fie inlocuiti cand valorile sunt depasite.

Tot ce doresc sa subliniez este ca sustin sa se puna distantieri noi, in special avand in vedere ca nu costa chiar o avere.

Link to post
Share on other sites

Daca zici ca suprafata e afectata ma declar surprins. Chiar nu inteleg de ce.

Pana acum eu n-am mai vazut asa ceva, nici chiar la distributiile unde cama apasa direct pe pastila de reglaj al jocului (F650GS - 2001, GS500 1977, etc).

Edited by Cesar
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut,

 

Si bine v-am gasit pe unii, regasit pe altii. De aproape o luna dupa cum unii stiu deja, m-am reintors la vechea iubire: R1200 GS Adventure. De data asta un pic mai noua, din 2011, la 27.200 de km. Mai am ceva completari de adus la ea dar oricum este gata de drum.

Sper ca de data asta sa ramana in posesia mea mai multi km decat cealalta. Oricum si cealalta o duce bine, a ajuns pe mainile unui motociclist care are grija de ea si o plimba si prin tara si in afara. Cum se incalzeste si gasesc putin timp liber o sa organizez o intalnire intre cele doua, sa se cunoasca :-P.

Link to post
Share on other sites

Si totusi exista :-P.

 

Arata bine, bravo!

Iti recomand sa-i mai pui scutul enduro (de preferat cel original, protejtaza mai multe repere) si o talpa de cric lateral (Touratech).

 

Ma asteptam sa te vad si pe tine intr-o poza, costumat ;)

Link to post
Share on other sites

Sunt comandate si urmatoarele, dar nu au venit inca: protectie cardan, protectie pentru injectoare, protectie clapeta evacuare, talpa pentru cricul lateral si parca atat.

In plimbarea de sambata nu am scos tot echipamentul. Cu prima ocazie cand plec complet echipat fac poza si cu mandrul proprietar.

Link to post
Share on other sites

Stiti in zona Sibiu sau Alba pe cineva care schimba cauciucul pe o roata spitata, ca la mine in judet nu exista service sau atelier, pentru ca le e teama sa nu indoaie roata, sa nu o zgarie, etc. Mersi.

Edited by adimotor
Link to post
Share on other sites

Stiti in zona Sibiu sau Alba pe cineva care schimba cauciucul pe o roata spitata, ca la mine in judet nu exista service sau atelier, pentru ca le e teama sa nu indoaie roata, sa nu o zgarie, etc. Mersi.

daca ai completa si tu datele alea personale sa stie lumea de unde esti, tare bine ar fii...

Edited by gabyshor
Link to post
Share on other sites

Stiti in zona Sibiu sau Alba pe cineva care schimba cauciucul pe o roata spitata, ca la mine in judet nu exista service sau atelier, pentru ca le e teama sa nu indoaie roata, sa nu o zgarie, etc. Mersi.

Daca nu ai senzori de presiune, iti schimb eu guma si o echilibrez activ cu bile ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...