Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vai de el ,, Conducator moto''. Se face sau chiar cade cu el in asa hal? Pacat de el motor ca se vede ca ii destul de nou. Eu cred ca ii incepator si a gresit clasa moto. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posesorii de R1200GS 2010 au un motiv in plus sa fie mandri de motocicletele lor: GS-ul si-a adjudecat titlul de "Regina Alpilor", castigand intai grupa funbikes/enduros si apoi finala concursului Alpen Masters 2010. :crack:

 

La categoria funbikes/enduros clasamentul a fost:

2. Ducati Multistrada 1200S

3. Yamaha Super Tenere

4. Kawasaki Versys

 

Clasamentul in finala:

2. Honda CBF 1000 F (castigatoarea categ. Big Bikes)

3. Honda CB 1300 ("Regina Alpilor" 2009)

4. Suzuki GSX 1250 FA (castigatoarea categ. Tourer)

5. BMW S 1000 RR (castigatoarea categ. Sport)

6. Honda CBF 600 (castigatoarea categ. Allrounder)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am cine face testele astea, insa eu nu inteleg ce touring poti face cu un bandit? thinking-021.gif

 

Din cate stiu, la categoria "Tourer" in acest concurs intra si sport-touring. Aici anul asta au mai participat (in ordinea clasificarii):

2. Triumph Sprint GT

3. Honda VFR 1200 F DCT

4. Kawasaki 1400 GTR.

 

Atentie, pt. ca si anul trecut cand am postat rezultatele am vazut multe comentarii din partea multora in necunostinta de cauza cu privire la scopul si regulile acestui concurs, iata din cate stiu eu, cateva dintre reguli:

- in primul rand, scopul concursului este de a evidentia cea mai buna motociclta pt. plimbari in Alpi sau drumuri asemanatoare ; sa presupunem ca 1400GTR este un "Tourer" mai bun la drum lung sau poate, cine stie, Super Tenere o fi mai buna in enduro... dar aici e vorba de motocicleta din fiecare categorie cel mai bine adaptata plimbarilor in ALPI;

- se iau in considerare foarte multe aspecte specifice acestor drumuri/plimbari deci unele criterii pot avea o importanta mai mare aici decat altele la un test "normal" ex: cuplul in primele trepete de la turatii mici, posibilitatea prinderii bagajelor, confortul pasagerului, felul in care se comporta motorul la altitudini f. mari, consum etc.

- participa doar motociclete de serie aparute (ca model nou sau modificari sensibile) in anul respectiv; participa in finala si castigatoarea din anul precedent.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul s-a prins ca testul asta aiurea in Alpi are priza la public si a cumparat pachetul majoritar de la organizatori. Rezultatele sunt publicate in revistele moto din EU unde de asemenea au procente substantiale din capital sau participa cu reclama la subventionarea lor. Nu ma mira rezultatul. Si totul spre deliciul adolescentilor, ce se incanta la poze si iau totul nemestecat, chiar daca au trecut nitel de 30 anii. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doi ani la rand a castigat Suzuki V strom iar al treilea an a iesit al doilea.Este intradevar o motocicleta super de catarat prin munti.A mai castigat si alt model BMW si anul trecut o Honda. Anul asta a castigat BMW R1200 GS 2010. Daca castiga altcineva sau alt model de BMW nu era nici o problema. Dar asta le sta unora in gat! Sunt dispus s-o imprumut oricui nu crede ca e motocicleta de castigat astfel de test si dupa aceia sa isi spuna parerile! Restul e CAN CAN!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doi ani la rand a castigat Suzuki V strom iar al treilea an a iesit al doilea.

 

Intr-adevar, V-Strom a castigat finala in 2005 & 2006 dupa ce in "grupe" castigase in fata lui GS respectiv GSA.

In 2008 GS-ul nou aparut (105cp) castiga in grupa dar pierde finala in fata lui R1200R care castiga 2007 & 2008.

In 2009 castiga CB 1300... cred ca este clar ca nu se pune problema de partinire pt. BMW. Acest lucru a fost demonstrat din plin si anul trecut cand revista Motorrad a desfiintat K1300GT, nereusind sa termine destul de anduranta de 50.000km din cauza multitudinii de probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu mi se pare deloc relevant testul asta. o motocicleta nu o cumperi ca sa plimbi numai in alpi cu ea.

 

Mai important este ca multor zeci de mii de cititori li se pare relevant :D iar pt. Motorrad si revistele din celelalte tari acest test este cel mai important.

Nu uita ca pt. zona vorbitoare de limba germana (D, A, CH) unde revista Motorrad este clar cea mai cautata/citita, Alpii sunt foarte la indemana si cu siguranta cele mai cautate rute pt. moto. Vino si tu odata si ai sa te convingi. Practic, nu exista revista moto (care are si rubrici touring) sa nu prezinte ceva despre Alpi.

Atunci nu este logic ca si motocicletele sa fie testate dupa aceste criterii?

De exemplu, 75% din Austria inseamna Alpi; la Elvetia nu stiu procentul dar tot Alpii reprezinta o mare parte; Alpi sunt si in Bavaria... si oricum pseisajele, pasurile, drumurile... sunt de vis. Cred ca orice motociclist prefera sa se dea pe drumuri de munte decat prin vreo campie spelba... indiferent ca este vorba de Alpi, Carpati sau Pirinei.

Si cu siguranta cea mai mare parte dintre nemti&co viseaza la Alpi...

 

Normal, pt. alte categorii gen enduro serios, vitezane etc. exista alte gusturi si alte reviste, alte testari.

Mesaj completat

imi aduc aminte de testul cu K1300gt. au schimbate 2 doua ori in 7000km comenzile de pe ghidon si apoi la 25000km oala de la ambreiaj s-a facut tandari.

 

Da... si asta nu a fost tot; doar ca am impresia ca nu a mai aparut U.M atunci... au mai fost probleme majore la motor, daca nu ma insel cuzinetii, cert este ca BMW le-a schimbat motorul (ca si piesa).

Insa, lasand la o parte problemele electrice cu care s-au mai confruntat si alti posesori (evident, rezolvate fara discutii la garantie), cei de la Motorrad au recunoscut ca nu au mai auzit cazuri similare si au si recunoscut ca la ei testarea inseamna un tratament ceva mai "special", cam fara mila, ceea ce un utilizator normal nu prea face.

Mesaj completat

Si totul spre deliciul adolescentilor, ce se incanta la poze si iau totul nemestecat, chiar daca au trecut nitel de 30 anii. :blbl:

 

Danke schĂśn! :baldy:

 

Lasand la o parte ca esti EXTREM de pornit impotriva BMW-ului, din cate imi aduc aminte strict din motive de fiabilitate, frumos era sa nu refuzi multiplele ocazii pe care le-ai avut sa incaleci unul; erai si mai credibil.

 

Cand a castigat de 2 ori V-Strom a fost pur corect si cand castiga BMW e doar marketing & co?

La urma urmei, lasand cifrele de vanzari la o parte, care in ciuda pretului mai mare al BMW-urilor spun totul (ca na, la Logan se vinde bine ca-i ieftin, nu e insa cazul la BMW, nu?), ai avut si tu ocazia sa te dai prin Alpi, nu? ;)

Ai vazut ca cca jumtate sunt BMW (poate mai mult?), jumatate... restul la un loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai important este ca multor zeci de mii de cititori li se pare relevant :baldy: iar pt. Motorrad si revistele din celelalte tari acest test este cel mai important.

Nu uita ca pt. zona vorbitoare de limba germana (D, A, CH) unde revista Motorrad este clar cea mai cautata/citita, Alpii sunt foarte la indemana si cu siguranta cele mai cautate rute pt. moto. Vino si tu odata si ai sa te convingi. Practic, nu exista revista moto (care are si rubrici touring) sa nu prezinte ceva despre Alpi.

Atunci nu este logic ca si motocicletele sa fie testate dupa aceste criterii?

De exemplu, 75% din Austria inseamna Alpi; la Elvetia nu stiu procentul dar tot Alpii reprezinta o mare parte; Alpi sunt si in Bavaria... si oricum pseisajele, pasurile, drumurile... sunt de vis. Cred ca orice motociclist prefera sa se dea pe drumuri de munte decat prin vreo campie spelba... indiferent ca este vorba de Alpi, Carpati sau Pirinei.

Si cu siguranta cea mai mare parte dintre nemti&co viseaza la Alpi...

 

mda, ai si tu dreptate. oricum mobra ti-o cumperi si in functie de bani si in functie de cum arata.as da o tura prin alpi dar nu am asemenea buget de alocat, mai ales ca pusul cortului nu e permis. in viitor o sa ajung si acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul s-a prins ca testul asta aiurea in Alpi are priza la public si a cumparat pachetul majoritar de la organizatori. Rezultatele sunt publicate in revistele moto din EU unde de asemenea au procente substantiale din capital sau participa cu reclama la subventionarea lor. Nu ma mira rezultatul. Si totul spre deliciul adolescentilor, ce se incanta la poze si iau totul nemestecat, chiar daca au trecut nitel de 30 anii. :baldy:

 

am auzit ca yamaha o sa cumpere toate revistele de profil din romania

 

iar noul 1200 de la ya.....ma....ha........ va castiga TRANSGROSPASAN TEST 2011

 

unde va ramane cu toate plasticele si suruburile nesarite dupa ce intra in gropile din romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca a castigat GS-ul, bineinteles pe merit, nu o sa-ti repare tie cutia de viteze. Si nici altora :D

Mesaj completat

Danke schĂśn! :baldy:

Lasand la o parte ca esti EXTREM de pornit impotriva BMW-ului, din cate imi aduc aminte strict din motive de fiabilitate, frumos era sa nu refuzi multiplele ocazii pe care le-ai avut sa incaleci unul; erai si mai credibil.

Cand a castigat de 2 ori V-Strom a fost pur corect si cand castiga BMW e doar marketing & co?

La urma urmei, lasand cifrele de vanzari la o parte, care in ciuda pretului mai mare al BMW-urilor spun totul (ca na, la Logan se vinde bine ca-i ieftin, nu e insa cazul la BMW, nu?), ai avut si tu ocazia sa te dai prin Alpi, nu? ;)

Ai vazut ca cca jumtate sunt BMW (poate mai mult?), jumatate... restul la un loc.

Nu sunt impotriva BMW, mai degraba sunt impotriva fanilor extremi BMW, printre care te numeri si tu, care v-ati facut un cult din brandul respectiv si care nu vreti sa judecati drept. Bineinteles BMW nu face cele mai proaste motoare ci unele dintre cele mai bune, dar ca tot ce este facut de oameni sunt pline de defecte ( proiectare, executie proprie sau furnizori). Cand iei cea mai scumpa motocicleta, din segmentul ei, de pe piata, te astepti sa fie si cea mai buna. De fapt cumperi un motor inca insuficient testat, multa reclama si marcheting. In zona Alpilor unde traiesti tu exista clar o selectie favorabila a pieselor din care sunt asamblate BMW-urile si cel mai important sunt puzderie de serviceuri specializate numai in BMW care trag cu dintii de mentinerea renumelui firmei pt simplu motiv ca daca cade BMW cad si ei. De asta chiar daca apar defecte ele sunt reparate rapid si fara nervi in garantie sau dupa si clientul dupa scurt timp uita ca a avut probleme, impresia generala ramanad pozitiva. Cumparand un BMW din Romania vei primi la mai multi bani un motor mai slab, pe ici pe colo si un service de cacao.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt impotriva BMW, mai degraba sunt impotriva fanilor extremi BMW, printre care te numeri si tu, care v-ati facut un cult din brandul respectiv si care nu vreti sa judecati drept. Bineinteles BMW nu face cele mai proaste motoare ci unele dintre cele mai bune, dar ca tot ce este facut de oameni sunt pline de defecte ( proiectare, executie proprie sau furnizori). Cand iei cea mai scumpa motocicleta, din segmentul ei, de pe piata, te astepti sa fie si cea mai buna. De fapt cumperi un motor inca insuficient testat, multa reclama si marcheting. In zona Alpilor unde traiesti tu exista clar o selectie favorabila a pieselor din care sunt asamblate BMW-urile si cel mai important sunt puzderie de serviceuri specializate numai in BMW care trag cu dintii de mentinerea renumelui firmei pt simplu motiv ca daca cade BMW cad si ei. De asta chiar daca apar defecte ele sunt reparate rapid si fara nervi in garantie sau dupa si clientul dupa scurt timp uita ca a avut probleme, impresia generala ramanad pozitiva. Cumparand un BMW din Romania vei primi la mai multi bani un motor mai slab, pe ici pe colo si un service de cacao.

...inclin sa-ti dau dreptate!...nu este motocicleta perfecta!...nu mai este ceea ce era cindva!...nu-mi place deloc unde s-a ajuns cu imaginea actuala a firmei bazata in exclusivitate pe modelele vechi si rezistente!...astea noi desi au tehnica de ultima ora in ele nu mai au nici un sfert din fiabilitatea si reliabilitatea modelelor cu doar o generatie sau doua in urma, nu mai mult!...as prefera un r 100 gs PD in locul a 3 gs-uri noi!...ala e altceva, ala e istorie, ala sta la baza a tot ceea ce se vede vopsit frumos in ziua de azi!..

..eu respect marca bmw pt ceea ce au facut acum citiva ani, nu pt ceea ce fac acuma!...daca va uitati la mine in profil veti vedea ca am 2 bmw-uri, ambele modele vechi dar nu foarte vechi, destul de vechi cit sa fiu multumit de ele si sa le pot face doar eu in exclusivitate service-urile si toata mentenanta!....la astea noi nu cred ca as gasi nici bujiile atit sunt de sofisticate...

..dar, mai bine mai vorbim peste 20 de ani...sa vedem care mai sunt modelele de top la vremea aia!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...inclin sa-ti dau dreptate!...nu este motocicleta perfecta!...nu mai este ceea ce era cindva!...nu-mi place deloc unde s-a ajuns cu imaginea actuala a firmei bazata in exclusivitate pe modelele vechi si rezistente!...astea noi desi au tehnica de ultima ora in ele nu mai au nici un sfert din fiabilitatea si reliabilitatea modelelor cu doar o generatie sau doua in urma, nu mai mult!...as prefera un r 100 gs PD in locul a 3 gs-uri noi!...ala e altceva, ala e istorie, ala sta la baza a tot ceea ce se vede vopsit frumos in ziua de azi!..

..eu respect marca bmw pt ceea ce au facut acum citiva ani, nu pt ceea ce fac acuma!...daca va uitati la mine in profil veti vedea ca am 2 bmw-uri, ambele modele vechi dar nu foarte vechi, destul de vechi cit sa fiu multumit de ele si sa le pot face doar eu in exclusivitate service-urile si toata mentenanta!....la astea noi nu cred ca as gasi nici bujiile atit sunt de sofisticate...

..dar, mai bine mai vorbim peste 20 de ani...sa vedem care mai sunt modelele de top la vremea aia!..

Problema asta o regasesti la mai toate motocicletele actuale mai de top. Toate au electronica la greu,tehnologie de ultima ora.Astea sunt vremurile in care traim,nu ne mai bagam nasu ca ne prindem urechile! In schimb avem de toate "ABS,TCS,ESA,etc".Ne place cand poti frana cu incredere fara sa cazi cand accelerezi puternic si numai fuge roata spate,sa poti schimba puterea motorului si setarea suspensiilor dintr-un buton! Cu cat mai multe sisteme de astea cu atat mai mare posibilitatea de a se strica! Cu fiabilitatea nu se mai lauda nimeni,toti se lauda cu nu stiu ce descoperiri si inventii! Cu astea ne fac sa le cumparam!

Mesaj completat

Ptr cei interesati niste poze cu noul boxer DOHC.http://picasaweb.google.ro/lh/photo/xJ-9M8xKw3uIfoaJT4dIeDh4eGzcmwgu_ASSXlE0yGs?feat=directlink

Mesaj completat

http://picasaweb.google.ro/lh/photo/xJ-9M8...feat=directlink

Mesaj completat

http://picasaweb.google.ro/lh/photo/cdysZg...feat=directlink

Editat de ovideo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...