Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Faza porno la 1200 daca tragi prea multa apa pe admisie...

Din fericire motorul te anunta cand iei apa. Am mers o data vreo 35km pe plaja, de multe ori prin apa, ca plaja era plina cu stuf. De cateva ori am pierdut putere (se simtea ca nu trage ca lumea, parca galgaia) dupa ce am trecut prin apa mai adanca. Dar si-a revenit repede, intr-un minut-doua, de fiecare data. Admisia este totusi cam jos. F800-le care era cu mine nu a avut nici un stres.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Una e cand iei cativa stropi in filtru de aer si alta cand te bagi ca animalu cu el sub apa.

 

Exista admisii aftermarket care iti ridica nivelu pana la oglinzi daca vrei, pentru temerarii care in drumul de la servici-acasa au de trecut prin ape de 2 metri.

 

Unde mai pui ca nu e tocmai sanatos sa te bagi cu un motor racit cu ulei, fara apa, direct de la 105 grade sa il aduci la apa care are 15 sa zicem. Pur si simplu nu se face ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e cand iei cativa stropi in filtru de aer si alta cand te bagi ca animalu cu el sub apa...

Fenomenul este urmatorul: pe nisip trebuie sa-i cam dai, ca altfel esti pe jos din doi in doi. Asa ca am mers repede si prin apa. Parerea mea este ca a luat ceva apa din cauza jetului puternic pe care il producea roata fata cand despica apa, dar nu sunt sigur. Nu am intrat niciodata mai sus de genunchi.

Boxerul prin apa l-am bagat de multe ori. La munte n-ai ce face: dai de un parau mai adanc, sau chiar de un rau pe care trebuie sa-l treci prin vad, sau baltoace de 19''. Dar nu a avut niciodata nimic. Nici probleme cu racirea n-am avut niciodata, chiar daca sunt momente cand il turezi aiurea pe loc sa treci zone dificile.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fenomenul este urmatorul: pe nisip trebuie sa-i cam dai, ca altfel esti pe jos din doi in doi. Asa ca am mers repede si prin apa. Parerea mea este ca a luat ceva apa din cauza jetului puternic pe care il producea roata fata cand despica apa, dar nu sunt sigur. Nu am intrat niciodata mai sus de genunchi.

Boxerul prin apa l-am bagat de multe ori. La munte n-ai ce face: dai de un parau mai adanc, sau chiar de un rau pe care trebuie sa-l treci prin vad, sau baltoace de 19''. Dar nu a avut niciodata nimic. Nici probleme cu racirea n-am avut niciodata, chiar daca sunt momente cand il turezi aiurea pe loc sa treci zone dificile.

 

Spor

 

De ce nu le pui pe ebay? Ai putea scoate bani frumosi pe ele, si asta repede!

Pe cilindri nu cred ca trece de 60/80 grade. La iesirea din headere este insa jale. Cred ca-i mai mult de 105 grade.

Poate ca la capace e 60 de grade, dar langa motor sa stii ca e peste 100 ^_^ La cilindrii ma refer, chiar langa engine case.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu le pui pe ebay? Ai putea scoate bani frumosi pe ele, si asta repede!

 

Poate ca la capace e 60 de grade, dar langa motor sa stii ca e peste 100 :D La cilindrii ma refer, chiar langa engine case.

Multumesc de sfat. N-am mai folosit e-bay, dar banuiesc ca nu poate fi prea greu. O sa incerc.

 

Nu stiu numarul de grade pe capace, dar au fost suficiente pentru a-mi produce o arsura urata in timpul unei cazaturi, cand am atins cu gamba capacul, pentru o secunda, cred. Evident, nu aveam nici un fel de echipament, in afara de vinul pe care il bausem la Anonimul... ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am cate ceva de vanzare - lucruri care mi-au ramas de la 1200-le meu pe care l-am accidentat. Vedeti in semnatura. Poate este cineva interesat...

 

 

 

Salut!

 

Ai PM - astept un raspuns.

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TIP:

BMW 1200 GSA...

In functie de modelul ales - pentru a lua o hotarare obiectiva -

consultati si tabelele cu defectiunile constatate...

 

Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu:

 

http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt multumit cu fierul meu :laugh: la care ABS-ul nu se decupleaza pt ca nu este nevoie. Lucreaza atat de fin incat te opreste indiferent de starea drumului (am zis drum!) ;)

ABS nedecuplabil = asfalt si soft enduro cu mare prudenta. In nici un caz coborari pe pante cu aderenta scazuta (care pot fi tot soft-enduro, sau drum, cum spui tu). Dar din lectia R1200GS Yamaha a inteles ca sunt atat de putini cei care scot motoarele astea macar pe un soft-enduro mediu incat nu merita sa se oboseasca cu ABS decuplabil.

Eu am luat plasa de cateva ori, de cand am F800 (la 1200 nu aveam ABS de loc). Nu m-am varsat din cauza asta, dar am avut emotii serioase. Este adevarat ca daca o iei usurel, la plimbare, n-ai nevoie sa decuplezi ABS-ul. Dar cum incerci sa te amuzi un pic ai incurcat-o.

De acord cu Angi ca ar fi utila o decuplare partiala - doar spatele. Fata nu vrei sa o blochezi.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or fi zisa baietii ca e prea greu cu telelever pentru bicicleta enduro. Asa ca l-au dat jos, si pentru ca au facut mii de bucati de telelever in plus, au zis ca le pastreaza pentru 1200GS la care se rupe, pt inlocuire :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or fi zisa baietii ca e prea greu cu telelever pentru bicicleta enduro. Asa ca l-au dat jos

 

Pe langa greutate redusa (198 kg pt. boxer + cardan e ceva!), furca upsidedown de la HP2 Megamoto (produsa de Marzocchi) a adus plus in privinta manevrabilitatii si mai ales a un feedback mai bun, necesare pasionatilor de gen.

In plus, cu telelever se face mai greu stoppie. :P

ABS-ul este optional, toba Akrapovic si suspensia spate Ohlins standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...