Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 chestii am remarcat care m-au deranjat asa la prima vedere:

 

1. Alternatorul care acum e mai slab.

2. Puterea aici e un pic de discutat da e mai puternic dar nesemnificativ. Nu zic ca ar avea nevoie de mai multa putere dar sa treci de la o suta si ceva ca nu stiu exact cat avea la 125 de cai cand restul lumii deja este sau se indreapta spre 150 mi se pare penibil pai pt cativa cai in plus nu merita pusa apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 chestii am remarcat care m-au deranjat asa la prima vedere:

 

1. Alternatorul care acum e mai slab.

2. Puterea aici e un pic de discutat da e mai puternic dar nesemnificativ. Nu zic ca ar avea nevoie de mai multa putere dar sa treci de la o suta si ceva ca nu stiu exact cat avea la 125 de cai cand restul lumii deja este sau se indreapta spre 150 mi se pare penibil pai pt cativa cai in plus nu merita pusa apa.

Nu e vorba de cai in plus, ci de normele de poluare viitoare si poate de un TC inca insuficient perfectionat. Daca ABS-ul este inca decuplabil si cu discurile la vedere, nu ma astept la prea mult progres in electronica moto BMW la noul GS. Cel putin deocamdata. Alternatorul este mai slab, dar si farurile consuma mai putin si poate-si fac si treaba mai bine sa nu mai trebuiasca proiectoare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de cai in plus, ci de normele de poluare viitoare si poate de un TC inca insuficient perfectionat. Daca ABS-ul este inca decuplabil si cu discurile la vedere, nu ma astept la prea mult progres in electronica moto BMW la noul GS. Cel putin deocamdata. Alternatorul este mai slab, dar si farurile consuma mai putin si poate-si fac si treaba mai bine sa nu mai trebuiasca proiectoare.

 

 

Personal desi nu cred ca este nevoie de puterea aia ma asteptam sa fie pe la un 150 cai din motive legate de marketing si de concurenta.

ABS-ul va ramane decuplabil e o chestie de marketing pe care am mai spus-o ..sunt unii raideri cu probleme la mansarda care nu vor ABS de loc iar altii sunt convinsi ca : "in off te omoara".

Da la treaba cu farurile si alternatorul s-ar putea sa ai dreptate insa mi se pare destul de mult mai slab ..in fine oricum e suficient si oricum exista proiectoare cu led care consuma mai nimic si fac super lumina.

 

A si un considerent personal .....e urata in draci...dar in fine asta tine de gust si chiar si asa perceptiile se mai schimba ...la fel mi se parea 800-le meu cand l-am cumparat :eek: ....acum ....nu mi se mai pare asa urat. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal desi nu cred ca este nevoie de puterea aia ma asteptam sa fie pe la un 150 cai din motive legate de marketing si de concurenta.

ABS-ul va ramane decuplabil e o chestie de marketing pe care am mai spus-o ..sunt unii raideri cu probleme la mansarda care nu vor ABS de loc iar altii sunt convinsi ca : "in off te omoara".

Da la treaba cu farurile si alternatorul s-ar putea sa ai dreptate insa mi se pare destul de mult mai slab ..in fine oricum e suficient si oricum exista proiectoare cu led care consuma mai nimic si fac super lumina.

 

A si un considerent personal .....e urata in draci...dar in fine asta tine de gust si chiar si asa perceptiile se mai schimba ...la fel mi se parea 800-le meu cand l-am cumparat :eek: ....acum ....nu mi se mai pare asa urat. ;)

 

ABS-ul te omoara in off daca este montat de BMW sau de altii in generatiile mai vechi. Oricum din 2017 va fi obligatoriu nedecuplabil si ma astept sa nici nu poata fi decuplat atat de usor cum se face acum. Mai important mi se pare TC-ul pt ca mai mult de 60-70 CP nu poti transmite de la roata la asfalt decat la viteza maxima si oricum peste 200km/h. Ce te faci insa cu cai in plus daca accidental ii trezesti la viteze mici, sau pe teren alunecos. Faci buff?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 chestii am remarcat care m-au deranjat asa la prima vedere:

 

1. Alternatorul care acum e mai slab.

2. Puterea aici e un pic de discutat da e mai puternic dar nesemnificativ. Nu zic ca ar avea nevoie de mai multa putere dar sa treci de la o suta si ceva ca nu stiu exact cat avea la 125 de cai cand restul lumii deja este sau se indreapta spre 150 mi se pare penibil pai pt cativa cai in plus nu merita pusa apa.

 

1. s-a trecut aproape 100% la lumini cu LED; proiectoarele de exemplu au acum doar 14w/buc in loc de 55 sau 60/buc; stopuri si semnale cu LED, farul optional cu LED; or fi si ceva consumatori mai mici, poate si ABS-ul optimizat in sensul asta... eventual mai adaugi un navi care nu-i mare lucru... oricum GS avea un alternator destul de "mare" (720w).

 

2. daca de la 110 la 125 tie ti se pare nesemnificativ, mie nu mi se pare chiar asa. Iar cei 137 ai lui Tiger nu mi se par chiar asa departe. KTM e putin in alta liga as zice... nu-i vad luand mare lucru din clientii GS oricum.

Iar cuplul (125Nm) este similar cu CT (126) dar peste XT (114) si Tiger (121).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS-ul te omoara in off daca este montat de BMW sau de altii in generatiile mai vechi. Oricum din 2017 va fi obligatoriu nedecuplabil si ma astept sa nici nu poata fi decuplat atat de usor cum se face acum. Mai important mi se pare TC-ul pt ca mai mult de 60-70 CP nu poti transmite de la roata la asfalt decat la viteza maxima si oricum peste 200km/h. Ce te faci insa cu cai in plus daca accidental ii trezesti la viteze mici, sau pe teren alunecos. Faci buff?

 

Merg cu abs-ul in off si nu am murit inca si am mai mers si cu altii care au chiar abs-uri de generatie foarte veche si nici ei nu au murit. Cum spuneam este un mit. TC-ul mi se pare frectie si am peste ce 60~70 CP despre care vb tu si crede-ma ca ii poti transmite si la mai putin de 200km/h si chiar ai nevoie de calutii aia treziti la viata ba chiar as spune ca de cele mai multe ori i-am trezit la viata in off nu pe asfalt .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parere subiectiva bazata pe aparatele de masura cu care fiecare dintre noi suntem dotati, vaz, auz, etc. Putere transmisa la sol este data de coeficientul de frecare si greutatea pe roata si nu de cat de mult turezi motorul in diferite situatii.Nici macar pe asfalt roata de moto nu poate sa transmita mai mult de 60-70 CP pt ca dupa ce depaste pragul, aluneca. Doar la viteze mari poate si si acolo alunecare depaseste 10%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parere subiectiva bazata pe aparatele de masura cu care fiecare dintre noi suntem dotati, vaz, auz, etc. Putere transmisa la sol este data de coeficientul de frecare si greutatea pe roata si nu de cat de mult turezi motorul in diferite situatii.Nici macar pe asfalt roata de moto nu poate sa transmita mai mult de 60-70 CP pt ca dupa ce depaste pragul, aluneca. Doar la viteze mari poate si si acolo alunecare depaseste 10%

 

Offtopic da' fizic ce zici tu acolo e cam gresit...

 

Aparatele de masura cu care suntem dotati sunt subiective, dupa cum zici - deci nu prea sunt de masura ca etalonul difera.

 

Puterea nu se transmite la sol, forta se transmite, puterea doar e un fel de produs intre forta si viteza ca sa zic asa... sau intre cuplu si rotatie cu ceva coeficienti bagati pe acolo. Deci depinde de turatie.

 

In rest nu inteleg faza cu transmisu de 60-70cai pe asfalt deloc.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parere subiectiva bazata pe aparatele de masura cu care fiecare dintre noi suntem dotati, vaz, auz, etc. Putere transmisa la sol este data de coeficientul de frecare si greutatea pe roata si nu de cat de mult turezi motorul in diferite situatii.Nici macar pe asfalt roata de moto nu poate sa transmita mai mult de 60-70 CP pt ca dupa ce depaste pragul, aluneca. Doar la viteze mari poate si si acolo alunecare depaseste 10%

 

 

Si cine a zis ca nu trebuie sa derapeze roata. Mai ales in off cum spuneam sunt multe situatii unde trezesc ls viata caii aia si spatele derapeaza in draci. Altfel nu treci. Pentru unii este si foarte fun sa derapeze spatele. Altii folosesc acest derapaj pt viraje msi stranse sau intoarceri.

 

Pai exact asta am spus si eu la interventia lui ERU. Nu poti aprecia fara sa masori cat din puterea motocicletei este folosita. Tot ce este peste, mai mult incurca decat ajuta.

 

 

Daca stii graficul putere turatie stii ca daca esti la x ture ai cam puterea y. Deci se poate aprecia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce amuzanti suntenti

pana la urma CARE dintre NOI ajunge sa foloseasca HERGHELIA asta la parametri ....aproape de maxim??????????????

 

LA SOL...IN AER...PE BORDURA

 

nu sunteti deloc cu picioarele pe pamant

 

astia stau cu radarele dupa colt si voi va agitati ca nu sunt destui cai

 

eu unul ma sperii de animalul ala de radiator

1 marime

2 greutate

3 pozitionare

4 pietre in el garla

 

ce imi place f f f mult este ca au disparut matele/fire/mufe si furtunul ce veneau din boxer spre picior acum merg in sus perpendicular pe sol

 

iar parbrizul" se apropie de ce a pus ERU si cu mine de la toruratech

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand derapeaza nu mai transmite la sol nimic, iar in graficul amintit este trecuta puterea disponibila nu cea transmisa efectiv. Exact de aici pleaca confuzia.:cheers:

 

Bogdane daca ai avea dreptate ar insemna ca atunci cand roata derapeaza [si deci nu mai transmite nimic la sol] te opresti. Total gresit roata derapeaza pt ca nu exista suficienta aderenta pentru ca e namol sau nisip dar cu toate astea crampoanele "agata" si le trebuie putere si implicit turatie ca sa se si descarce pana le vine din nou randul la innamoleala.

 

Mai schimba si tu gumele si mai iesi de pe asfalt. :cheers:

 

By the way am uitat sa-ti expun o chestie pe care mai multi probabil ca au experimentat-o. La masina pe care o conduc o Skoda nu cine stie ce scula am controlul tractiunii. Ba chiar o varianta destul de evoluata [la precedenta era de rahat si m-am invartit pe sosea dinc auza asta] cu toate ca e evoluata iarna cand sunt troiene si polei pe jos si masina nu mai poate in 90% din cazuri dupa ce am decuplat controlul tractiunii [da e decuplabil] a iesit ca prin farmec :cheers:

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul ma sperii de animalul ala de radiator

1 marime

2 greutate

3 pozitionare

4 pietre in el garla

Marimea si pozitionarea nu mi se par deloc de speriat, avand in vedere ca daca o culci, cilindrii, bacsa crashbar-ul, ies mult mai mult in afara. Greutatea n-are nicio treaba atata timp cat nu a crescut aproape deloc per total; iar de pietre se ocupa TT si Wunderlich :lol:

 

[la precedenta era de rahat si m-am invartit pe sosea dinc auza asta]

Nu-mi inchipui cum te poti invarti (sau nu) din cauza TC-ului (probabil te refereai tot la o tractiune fata). Sa nu faci cumva confuzia pe care multi o fac intre TC si ESP, acesta din urma fiind in general responsabil de (ne)invartit pe sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

o Skoda nu cine stie ce scula am controlul tractiunii.

Ba chiar o varianta destul de evoluata

Daca-mi permiti..ceva "destul de evoluat" nu se pune pe "nu cine stie ce scula" decit daca pe seful de marketing il cheama Dorel :D

 

iarna cand sunt troiene si polei pe jos si masina nu mai poate in 90% din cazuri dupa ce am decuplat controlul tractiunii [da e decuplabil] a iesit ca prin farmec :cheers:

De fapt asa se si procedeaza, scrie si in manualul masinii, dar putini cunosc asta..

Despre Geseu, mie-mi place cum arata, este sexy, desi nu sunt fanul genului..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cine face designul la BMW, dar nici de data asta nu a nimerit-o. De fapt, nu stiu motoreta bavareza pe segmentul asta, la care sa o fi nimerit-o cu desenul.

Alta chestie: TKC-ul ala de 120/70, pe janta de 19, e contradictie de termeni. Pare o roata de bobber, incaltata enduro... Daca il echipau cu niste stradale era mai verosimil.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-mi place, e prea "girlie", daca-l vedeam fara firma si motor ziceam ca-i vo italianca.

bordul nu-mi place. prefer un vitezometru digital, turometru e okay pe ceas

 

intre asta si a mea, o prefer p-aia batrana nemteasca.

cu ciocu-ala pe care sa-mi pun paharul de cafea si mufina de la omv.

 

ca si confort cred ca as accepta vechiul 2010 fara ezitari.

un plus il are cruise-controlul, dar si mizeria asta a mea mecanica cu franarea manetei de acceperatie e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...