Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La tura de 1 mai,ti-am aratat si tie,aveam consum pe ultimii 1600km,deci inclusiv si autostrada 4,5l

Se poate si mie mi-a aratat 4,4 mers pana in 90 intr-a 6-a pret de vre-o 100km, insa nu as vrea sa mai repet situatia ....imi iau cursiera si merg cu 40 green ( in tura era si o fata incepatoare). Probabil din acest motiv cei cu GS,A nu vad foarte des astfel de cifre....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Fata incepatoare" cred c-a dat peste cap kilometrajul la F 800-le,si dac-o lasa sotul,ne pierdea pe curbe! ;)

 

Fiecare merge cum vrea,de aici si consumul diferit ptr fiecare stil de mers.

Eu unul merg mai relaxat,mai ales acum,m-am cumintit de tot,trec astia cu scuteru pe langa mine! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Frecvent dupa o zi de Garda, Stelvio, si ce o mai fi fost in zona,3-400 km, nu depaseam 5, mai exact 4,8 singur si 4,2-4,6 insotit. Sunt curios dihania asta noua cum o sta cu consumul :crack:

 

In tura IV a lui Vlad. Comp imi arata 5 si ceva numai stiu cat exact era 5,XX pe Stelvio (facut de 2 ori) + restul drumurilor facute in acea zi. La un mers relativ sportiv.

Motor mare(defapt cuplu mare de jos) = consum mic = diferente de consum mici.

O singura data mi-a consumat mai urat 7% pe Transfagarasan ultima oara cand am tras de ea 1-a si 2-a atat am mers, foarte rar 3-a daca saream de 90km/h.

 

In ambele cazuri am avut comp de bord resetat, deci consumul nu a fost influentat de alte drumuri(mai vechi).

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tura IV a lui Vlad. Comp imi arata 5 si ceva numai stiu cat exact era 5,XX pe Stelvio (facut de 2 ori) + restul drumurilor facute in acea zi. La un mers relativ sportiv.

Motor mare(defapt cuplu mare de jos) = consum mic = diferente de consum mici.

O singura data mi-a consumat mai urat 7% pe Transfagarasan ultima oara cand am tras de ea 1-a si 2-a atat am mers, foarte rar 3-a daca saream de 90km/h.

 

In ambele cazuri am avut comp de bord resetat, deci consumul nu a fost influentat de alte drumuri(mai vechi).

Ce fel de "cuplu mare de jos" aveti voi daca va simtiti obligati sa turati aiurea in vit 1,2,3? La mine diferentele de consum sunt mari functie de cat trag de motor, practic de la simplu la dublu. Sub 4, pana putin peste 7, la peste 170 pe autostrada.Consumul redus chiar si la turatii mari, fara sens, vine din injectie, care micsoreaza cantitatea de benzina functie de cat cuplu este necesar motorului. Valabil la orice injectie. La carburatie benzina livrata in cilindii depinde mai mult de turatie si foarte putin de cuplu.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de "cuplu mare de jos" aveti voi daca va simtiti obligati sa turati aiurea in vit 1,2,3?

 

Se numeste mers sportiv(sau distractie). Cu boxerul poti merge si cu 4-a pe transfagarasan, dar aia e .......... altceva.............. depinde de gusturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ca tot se apropie iarna, si inevitabil momentul la care o sa o bag pe Jessie :) la hibernare, vroiam sa va intreb daca e ceva ce ar trebui sa stiu in mod special pentru R1200 GS?

 

De precizat ca o sa stea intr-un garaj, cred ca e si incalzit.

O sa ii scot bateria, o sa stea pe cricul central. Altceva?

 

Trebuie sa ii schimba si bateriile de la alarma ca de ceva timp imi arata DWALO! Sa le schimb acum inainte de iernat, sau dupa, cand o sa o scot le plimbare?

 

Merci,

Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se numeste mers sportiv(sau distractie). Cu boxerul poti merge si cu 4-a pe transfagarasan, dar aia e .......... altceva.............. depinde de gusturi.

Ala e sportiv? Multa galagie si turatii aiurea, cand poti avea aceeasi dinamica a deplasarii in viteza imediat superioara si turatia apropiata de cuplul maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cum e cu bateriile de la senzorii de presiune(trebuie sa existe). Le-a inlocuit cineva? cam la ce interval ar trebui schimbate?

m-am trezit sa intreb dupa ce am inlocuit cauciucurile....

 

saaau se schimba cu totul si dau cat pe un set de anvelope? :angryfire:

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cum e cu bateriile de la senzorii de presiune(trebuie sa existe). Le-a inlocuit cineva? cam la ce interval ar trebui schimbate?

m-am trezit sa intreb dupa ce am inlocuit cauciucurile....

 

saaau se schimba cu totul si dau cat pe un set de anvelope? :angryfire:

teoretic bateriile ar fi sigilate si ar tine cam 5 ani... dupa aia ar trebui schimbat senzorul.

practic, orice se poate face cu doua maini dibace :cheers:

http://advrider.com/...ad.php?t=746068

 

"It is standard CMOS battery that computers use. You can find it under code CR2032.

Remove the wheel, mark the direction unit was mounted, Heat the black goo a little carv it off starting from center of the goo.

Stick a tiny screwdriver between the battery and the metal connector. Lift the battery gently a little, do the same for the negative metal. Solder the new battery. Close up with a heated glue gun. Take care to solder the battery really well to the metals.

Your rdc will come back when you hit 30kmh or gs911 reset of errors."

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam fain....super tare.....normal ca pentru 300Euro incerc sa schimb bateriile! Momentan face doar figuri si de 2 ori mi-a aparut atentionarea galbena RDC care s-a resetat din contact, insa presupun ca la primavara vor ceda de tot....moto e din 2008

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mda, o palarie de bani pt.o optiune absolut neesentiala..senzor de presiune!

Revenind, baterii CR2032 gasesti in zona Gara de Nord, cum te duci inspre Podul Grant, chiar in intersecatia aia mare de la Gara, pe dreapta este un magazin mic cu tot felul de baterii, ceasuri, etc.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind, baterii CR2032 gasesti in zona Gara de Nord, cum te duci inspre Podul Grant, chiar in intersecatia aia mare de la Gara, pe dreapta este un magazin mic cu tot felul de baterii, ceasuri, etc.

Succes.

multumesc, voi reveni cu detalii dupa operatiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde pot manufactura teava in "U" de la parbrizul de GSA? Am primit cado' doar geamul.... Mentionez ca am incercat sa o cumpar de la bavaria dar scorul este injustificabil...pt o teava! (~700 ron) si daca vrei si setul de suruburi bati in 1200...

 

De curiozitate, a verificat cineva acuratetea masuratorii presiunii cu un manometru clasic metrologit ?

 

La mine arata bine..poate cu 0,1mai putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate,la supermotocicleta supertenere cum se obtin informatiile despre presiunea in cauciucuri? Cu tehnologii ale acestui mileniu sau din secolul trecut ? Ca Regele Mihai stiu cu ce si masura presiunea la BMW - ul Domniei Sale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Domnu' Olaru..o rugaminte respectuoasa, lasa spamurile si fitilele pt.topicul de veterani, unde am vazut ca te duelezi cu toata lumea, fiind garda de corp a lui DN..

Ce socoteli ai dumneata cu Bogdan le rezolvi in alta parte..nu are rost s-o ia si topicul asta la vale..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de "cuplu mare de jos" aveti voi daca va simtiti obligati sa turati aiurea in vit 1,2,3? La mine diferentele de consum sunt mari functie de cat trag de motor, practic de la simplu la dublu.

Si mie mi se pare ca nu turatia influenteaza consumul cat modul in care se merge.

Motorul (R1200 DOHC) mi se pare foarte de cuplu si asta de la turatii joase, in privinta asta n-as avea ce sa-i reprosez. Preferam aprinderea la 270 si lipsa vibratiilor de la Yamaha, dar de tras de jos trage foarte bine.

 

teoretic bateriile ar fi sigilate si ar tine cam 5 ani... dupa aia ar trebui schimbat senzorul.

Genul asta de chestii nu pot sa le inteleg si ma fac sa am boala pe modul cum gandeste BMW relatia cu clientul. Sa dai 300 de euro cand poti sa schimbi 2 baterii... Chiar ma intreb ce motiv dpdv tehnic invoca pentru treaba asta. Tocmai ce imi zicea cineva ca a dat pe o bucatica de aluminiu ("plasticul" ala care intra in bara metalica de la parbriz si in care se insurubeaza parbrizul) 30 de lei parca si ma intrebam cum poate fi posibil asa ceva si de ce!

 

De curiozitate, a verificat cineva acuratetea masuratorii presiunii cu un manometru clasic metrologit ?

Masoara bine. Le-am comparat cu cele din benzinariile pe care le stiu ca arata bine si cu un manometru electronic de pe Louis pe care l-am verificat si pe el in timp. Eu zic ca ar fi suficient.

Insa atentie, calculatorul nu iti arata presiunea efectiva din anvelopa, ci echivalentul presiunii la rece. El ia in calcul temperatura cauciucului. Senzorii se pare ca citesc si presiunea si temperatura. E o chestie desteapta, mentionata si in manualul utilizatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara bine. Le-am comparat cu cele din benzinariile pe care le stiu ca arata bine si cu un manometru electronic de pe Louis pe care l-am verificat si pe el in timp. Eu zic ca ar fi suficient.

Insa atentie, calculatorul nu iti arata presiunea efectiva din anvelopa, ci echivalentul presiunii la rece. El ia in calcul temperatura cauciucului. Senzorii se pare ca citesc si presiunea si temperatura. E o chestie desteapta, mentionata si in manualul utilizatorului.

cred ca cel mai important la senzorii astia, e ca te anunta instant cand incepi sa pierzi presiune. stii rapid daca ai facut pana. poate la drum lung, daca mai e si foarte stricat, dureaza ceva pana iti dai seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara bine. Le-am comparat cu cele din benzinariile pe care le stiu ca arata bine si cu un manometru electronic de pe Louis pe care l-am verificat si pe el in timp. Eu zic ca ar fi suficient.

Insa atentie, calculatorul nu iti arata presiunea efectiva din anvelopa, ci echivalentul presiunii la rece. El ia in calcul temperatura cauciucului. Senzorii se pare ca citesc si presiunea si temperatura. E o chestie desteapta, mentionata si in manualul utilizatorului.

Desteapta treaba. Asteptam si un mic compresor montat in roata, care sa modifice presiunea la comanda, din bord, sau mai bine s-o modifice automat functie de incarcare si starea drumului. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...