Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

multam fain....super tare.....normal ca pentru 300Euro incerc sa schimb bateriile! Momentan face doar figuri si de 2 ori mi-a aparut atentionarea galbena RDC care s-a resetat din contact, insa presupun ca la primavara vor ceda de tot....moto e din 2008

 

cred ca e cam 5 ron bateria, e standard pt telecomnezi ( masini, alarme.etc)

 

cel putin una "GP " atat a fost si e identica dupa codul pe care l-ai dat

 

deci sa zicem 10 ron + montat/demontat/echilibrat roti :) si mai ai bani de un cauciuc pana in aia 300 e

sa tra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca cel mai important la senzorii astia, e ca te anunta instant cand incepi sa pierzi presiune. stii rapid daca ai facut pana. poate la drum lung, daca mai e si foarte stricat, dureaza ceva pana iti dai seama.

 

Asa este; dpdv al sigurantei, clar este un avantaj indiscutabil, fie in caz de pana, fie chiar si o scadere a presiunii care iti poate afecta tinuta de drum.

La fel, indiscutabil, chiar daca mai putin important, este si avantajul confortului. Mie imi era sila inainte sa stau cu grija sa-mi controlez presiunea in roti pe la banzinarii.

Acum ca imi arata presiunea mereu, la un loc si cu faptul ca imi arata computerul si in cazul in care ar trebui sa completez cu ulei, chiar nu mai am nicio grija, doar te urci si pleci. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desteapta treaba. Asteptam si un mic compresor montat in roata, care sa modifice presiunea la comanda, din bord, sau mai bine s-o modifice automat functie de incarcare si starea drumului. :cheers:

Daca o luam asa, atunci nici de turometru nu avem nevoie. Nici de indicator de treapta de viteza, calculator de bord, al doilea sau nici macar primul km intermediar, ungator de lant etc.

 

Pentru mine cel putin e o optiune utila. Si poate ca pe viitor, de ce nu, vom avea si niste camere cu aer comprimat dispuse simetric pe interiorul jantei (alimentate extern) si care sa poata suplimenta aerul din anvelopa la comanda. Cred ca motocicletele actuale au chestii mult mai hi-tech pe ele daca ne raportam la ce se intampla acum cateva zeci de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e util, nu indispensabil, avand in vedere ca poti avea surprize cu fata pe o autostrada sau la viteze mari, paza buna pazeste primejdia rea.....mai mult am vazut ca inregistreaza instantaneu, la un moment dat am umflat prea mult fata(datorita manometrelor decalibrate din benzinarie) si-mi arata 2,8, am tras pe dreapta si cu motorul pornit am ajustat pana la 2,3....una peste alta merita 20-30 lei la 5 ani... :D, in nici un caz 300euro.....cu alte 3-4 nimicuri d-astea imi iau a doua mobra....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si chinezarii care fac aceeasi treaba, pe la 100$, si is pentru toate 4 rotile la masina. Doar o idee :)

deci sa inteleg ca trebuie sa merg cu ambele moto deodata.......

tu vorbesti in cunostinta de cauza....asa ca intreb, le pot utiliza la computeru' de la GS?

sa le impart cu cineva.....ca uite @ianachim acum cauta solutii sa mearga cu doua mobre.....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

tu vorbesti in cunostinta de cauza....asa ca intreb, le pot utiliza la computeru' de la GS?

sa le impart cu cineva.....ca uite @ianachim acum cauta solutii sa mearga cu doua mobre.....

 

sincer nu cred ca se ' pupa pe receptia de la bordul bmwului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe dealextreme ceva de genul, dar erau pentru masina. Normal ca nu poti pune senzorii din china pe computerul GS-ului, numai sistemul complet. Asta daca e chiar atat de important sa iti stii presiunea cand s-or strica senzorii aia OEM :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu cred sa-mi puna mari probleme inlocuirea bateriilor...insa daca era ceva chinezesc compatibil nu as fi refuzat....ca doar nu-mi pune viata in pericol si daca ma gandesc bine toate cele sunt china pe langa mine......iete si mouseul logitech(tare bun) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o sa ma vreodata motor de peste 1000 cmc, o sa'mi montez de la Luigi, daca va avea, sensori de parcare. Desi am auzit ca stau prost la capitolul acuratetii sub 20 cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, masurarea presiunii si anularea automata a semnalizarii, realizate de BMW sunt doua plusuri ale marcii, de apreciat. Cu ce nu pot fi de acord este indicatorul de minim de ulei care daca suntem corecti este o mare porcarie venita pt a corecta un neajuns al motoarelor BMW, respectiv consumul exagerat de ulei. Toate celelalte motociclete nu au nevoie de asa ceva pt ca nu consuma ulei, de noi. Sper ca noul GS sa fi corectat porcaria asta. Si sa nu-mi spuneti ca asa consuma boxerele constructiv, pt ca am avut un Volkswagen dubita din 85, boxer racit cu aer care nu consuma nimic si motor mai chinuit ca ala nu cred ca se poate.

 

Treguie sa mai adaug la plusuri si indicatorul de treapta de viteza, pe care-l mai pun si alte marci, dar la care BMW este consecvent.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,io de vreo 20 de ori,si ale dracu indica corect !

E si firesc sa fie asa, hi-tech ul folosit pretul si marca sunt argumente suficiente..In privinta uleiului, nemtii s au gandit ca si ghidurile de supapa cat si partea dinspre camera de ardere a segmentului de foc sa aiba parte de o usoara lubrifiere justificata de amestecul gaz aer impus de normele de poluare, arderea fiind mai "uscata" bujiile fiind aproape albe si nu caramizii., motor speculat la 100 cp/l Personal.mi a consumat cam 4 mm ( pe vizor) intre schimburi la 10 000 uleiul fiind 10w50 Proiectarea motorului se face cu program virtual unde sunt luati in calcul toti parametrii. ( dilatari, incovoieri, torsionari, etc)Testarile pe bancul de proba, experienta producatorului (1935 parca) si pretul de asemenea spun mai mult decat e necesar....lasand la o parte faptul ca ei au nascocit motorul Otto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce nu pot fi de acord este indicatorul de minim de ulei care daca suntem corecti este o mare porcarie venita pt a corecta un neajuns al motoarelor BMW, respectiv consumul exagerat de ulei. Toate celelalte motociclete nu au nevoie de asa ceva pt ca nu consuma ulei, de noi.

Pai si care e problema ca are asa ceva? (desi nu sunt sigur ca martorul se aprinde la nivel scazut si nu la presiune scazuta). TDM900 are sigur senzor de nivel desi nu consuma ulei. Chiar si asa(!), la un moment dat, la mers incarcat cu viteza si pe temperaturi f mari o parte din drum, dupa vreo 6-7000km mi s-a aprins becul de nivel. Deci a fost ceva util. Unde mai pun ca mai stiu pe cineva cu o Yamaha (destul de noua) care s-a trezit rau de tot pe minus pentru ca nu avea indicator de ulei si nu stia ca motorul consuma.

 

Nu inteleg de ce nu au pus cei de la BMW si un senzorul "de inclinare" care sa opreasca motorul cand e la orizontala (la Yamaha este). Asa trebuie sa fii mereu pe faza si in stare sa opresti tu motorul, ceea ce de multe ori nu se intampla dupa o cazatura. Pe langa atatea altele, nu cred ca era ceva f scump sau greu de pus.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si care e problema ca are asa ceva?

 

Nu te mai chinui, ca oricum n-ai cu cine. Raspunzi unui nonsens (ma refer la afirmatie, nu la persoana), problema a fost pusa total stupid. Pai daca tot exista acel neajuns (consumul), ce naiba e rau ca exista un martor care sa te avertizeze??

 

(desi nu sunt sigur ca martorul se aprinde la nivel scazut si nu la presiune scazuta)

 

Nu confunda becul rosu cu semnul de ulei ce apare pe afisajul computerului... ;)

In plus, ai vazut ca jucandu-te in ciclul computerului, ai si acel "oil ok" care apare atunci cand motorul a ajuns la o anumita temperatura si motocicleta sta drept.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu confunda becul rosu cu semnul de ulei ce apare pe afisajul computerului... ;)

In plus, ai vazut ca jucandu-te in ciclul computerului, ai si acel "oil ok" care apare atunci cand motorul a ajuns la o anumita temperatura si motocicleta sta drept.

Da, corect... din moment ce trebuie sa o tii drept... am inteles.

Legat de becul rosu, la ce te referi, la triunghiul ala rosu din bord? La mine s-a aprins martorul de ulei o data (simbolul negru de pe pe LCD) si nu am avut nici triunghi galben nici rosu. Chiar mi se parea aiurea ca nu s-au aprins, ptr ca in felul asta mi-ar fi sarit mai repede in ochi problema. Posibil sa se aprinda dupa ce nivelul scade mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul chiar nu am folosit aceasta atentionare de ulei (asa cum spuneti, poate ca nici nu stiu ce atentioneaza). Cred ca este gandita pentru a nu distruge efectiv motorul. Functioneaza numai la ture lungi in care oricum trebe sa arunci o privire prealabila(daca esti pe minim mai adaugi cateva zeci de grame). Altfel pe mine in oras ma atentioneaza foarte eficient cresterea temperaturii (cand stau in traficul stupid din Bucuresti).....daca nu am suficient ulei creste temperatura mai mult cu o liniuta decat de obicei si am cateva saptamani bune la dispozitie(in jur de 1000km) pana sa se aprinda atentionarea.

Sincer consumul de ulei nu mi se pare ceva atat de dezastros pe cat se discuta acest subiect de catre cei care nu detin acest model(este principalul dezavantaj invocat de toti)....daca stau sa judec cat completez la 10000km-800ml (reviziile la multe alte touring-uri se fac la 5-6000). Daca as face revizia la 5-6000 km, nu as mai fi nevoit sa completez nimic....probabil as fi pe minim la fiecare schimb.....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, corect... din moment ce trebuie sa o tii drept... am Legat de becul rosu, la ce te referi, la triunghiul ala rosu din bord? La mine s-a aprins martorul de ulei o data (simbolul negru de pe pe LCD) si nu am avut nici triunghi galben nici rosu. Chiar mi se parea aiurea ca nu s-au aprins, ptr ca in felul asta mi-ar fi sarit mai repede in ochi problema. Posibil sa se aprinda dupa ce nivelul scade mai mult?

Acum nu mai stiu pe de rost dar banuiesc ca avem un bec rosu sau ceva de genul, pt. ulei, asa cum aveam si la celelalte moto. Ala e pt. presiune, nu are legatura cu nivelul. Sau ma rog, poate da, daca scade foarte mult, implicit si presiunea... dar deja poate ar fi prea tarziu.

Ma refeream la semnul negru (discret) de pe display, ala e clar pt. nivel, cand ajunge la minim. Se poate aprinde si daca esti relativ aproape de minim dar ai moto inclinata.

Oricum, cum am zis, alaturi de RDC eu il vad si o chestie de confort ca nu mai stau cu grija celor dou verficari clasice.

 

Sincer consumul de ulei nu mi se pare ceva atat de dezastros pe cat se discuta acest subiect de catre cei care nu detin acest model(este principalul dezavantaj invocat de toti)....daca stau sa judec cat completez la 10000km-800ml (reviziile la multe alte touring-uri se fac la 5-6000). Daca as face revizia la 5-6000 km, nu as mai fi nevoit sa completez nimic....probabil as fi pe minim la fiecare schimb.....

 

In principiu ai dreptate dar este totusi ceva de care trebuie sa ai grija la noi la boxere. Cum am zis si mai sus, computerul m-a scapat totusi de grija verficarilor. Ramane insa grija de al avea la mine la drumuri mai lungi dar pt o tura de weekend nu-mi iau mai mult de o sticluta de 200ml.

Mi s-a intamplat insa de exemplu in Franta in 2010 cand nu exista nicaieri Castrol si am avut noroc in final ca am gasit un BP in Monaco, altfel ar fi trebuit sa caut ceva echivalent de la Elf sau ce mai aveau ei p-acolo ca sa completez.

 

La motorul meu (dohc) a consumat insa aproape 2L in primii 11.000km, dar stiam din ce mai citisem ca este posibil, cu atat mai mult cu cat am mers si tare pe autsotrada iar la urcare pe pasuri, si nu numai, nu fac deloc "economie" la turatie. In schimb, dupa primul service "de 10.000km" consumul a scazut considerabil. In urmatorii 11.000 am pus sub 1L. Unul care menajeaza mai mult motorul probabil ar fi pus cca 500ml care nu mi se pare deloc o problema.

Da, consumul nu e de speriat dar depinde clar de stilul de mers. Turatie mare = consum mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ramane insa grija de al avea la mine la drumuri mai lungi dar pt o tura de weekend nu-mi iau mai mult de o sticluta de 200ml.

 

2. Da, consumul nu e de speriat dar depinde clar de stilul de mers. Turatie mare = consum mai mare.

 

1. http://www.nippynorm...ct-bottleadv - Recomand, nu uiti niciodata si nu ocupa loc aiurea in bagaju de o zi etc...

 

2. Total de accord. Conteaza si cand isi face motorul rodajul, la unii se poate intampla dupa 10-15K KM.....

Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"specially designed ONLY for the BMW 1200 GSA" :(

Oricum, nici p-aia de 200ml n-o simt; si oricum am mereu topcase-ul la mine.

 

My bad...am uitat ca esti pe GS ...auzi din moment ce pe la noi e cu zapada, nu bagam un ski in Ianuarie - Februarie pe la tine pe teritoriu? (off topic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My bad...am uitat ca esti pe GS ...auzi din moment ce pe la noi e cu zapada, nu bagam un ski in Ianuarie - Februarie pe la tine pe teritoriu? (off topic)

 

Io mi-am dus moto la garaj si o mai vad abia la primavara, cu service facut si Trailmax noi. Asadar, intre timp, principala preocupare devine ski-ul.

Eu merg mereu minim o saptamana in perioada revelionului (anu' asta iar in Tirol) si mai merg probabil o saptamana in Dolomiti la sfarsitul lui februarie. In rest, cand mai apuc in weekend-uri dar mai aproape. Discutam pe mail...

 

Deschiderea sezonului la BMW va fi pe 9 martie cand, daca nu va fi zapada, sper sa fac si primul test cu noul GS.

 

Mie orice atentionare mi se aprinde concomitent cu triunghiul galben (benzina, rdc, bec faza scurta si ulei).

 

Cea de nivel de ulei apare doar pe display, daca nu esti atent nu-ti sare in ochi dar la un moment dat tot o vezi. Putea sa se aprinda si galbenul, ca la benzina, poate nu era rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...