Dan Cata Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 What’s a “major problem”? For Harley guys, it could be “stock pipes weren’t loud enough.” For the Beemer guys, it could be “The final drive died when I didn’t change the oil in it for 80,000 miles.” )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Dupa birou asa de test si rodaj cauciucuri. Spre sfarsit le am impins mai tare dar nu la maxim, primele impresii sunt bune, parca se lasa mai usor pe viraj, probabil din cauza profilului mai rotund. Inclinarea ar trebui sa fie mai agresiva cand o sa le mai folosesc un pic, pe margini nu mai sunt intreruperi din cauza knob urilor ca la anakee 2, tourance etc. Sa vedem daca sapt viitore reusesc sa le bag pe drumuri de pamant. O sa le scot si pe ploaie cu prima ocazie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Dap, si eu sunt curios . Cat de complicata e operatia? Cumva ce e descris aici ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salutare. Am o problema. Vedeti aici. Cred ca acum 2 week-enduri l-am spalat si am curata bine zona respectiva, sa vad daca mai curge sau nu. L-am lasat aseara, dupa ce m-am plimbat prin oras. Si azi dimineata am vazut si alea 2 picaturi cazute. Nu stiu daca erau acolo, insa coincidenta e prea mare. S-a mai lovit cineva de problema? Cel mai probabil ma asteapta o vizita in service la AB. Multam, Sam la mine are joc rulmentul exterior si voi avea parte de aceeasi operatiune cat de curand. Recomandarea mea ar fi sa verifici temeinic/inlocuiesti preventiv si rulmentii, avand in vedere ca la 40k trebuie schimbati(confrom recomandarilor bmw) si neaparat sa ne spui cat te-a costat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 La 40000 km schimbi rulmentii la cardan? Nu pot sa cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Am mai adaugat mici KM pe Anakee3, momentan sunt f incantat pe sosea, va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 La 40000 km schimbi rulmentii la cardan? Nu pot sa cred. Rulment. Te face sa fii mai atasat de mobra. Pana o vinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 .................... Recomandarea mea ar fi sa verifici temeinic/inlocuiesti preventiv si rulmentii, avand in vedere ca la 40k trebuie schimbati(confrom recomandarilor bmw) si neaparat sa ne spui cat te-a costat.... BMW nu recomanda asa ceva, nu stiu de unde ai luat tu aceasta informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 am spus ca se recomanda, este evident ca poti sa-l lasi pana uruie insa nu poate fi placut sa te lase balta/incinga/topeasca simeringul cand esti la 1000km de casa prin cine stie ce tara/coclau.....nu cred ca e o regula a celor de la bmw avand in vedere ca acestea sunt subansamble cumparate de la diversi si mai mult, conteaza enorm pe unde mergi cu mobra..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salutare. Am o problema. Vedeti aici. Cred ca acum 2 week-enduri l-am spalat si am curata bine zona respectiva, sa vad daca mai curge sau nu. L-am lasat aseara, dupa ce m-am plimbat prin oras. Si azi dimineata am vazut si alea 2 picaturi cazute. Nu stiu daca erau acolo, insa coincidenta e prea mare. S-a mai lovit cineva de problema? Cel mai probabil ma asteapta o vizita in service la AB. Multam, Sam si mie mi s-a intamplat asemenea faza. am schimbat simeringul...cel vechi se scoate destul de usor. pana sa-l scot ma gandeam ca va fi greu, insa chiar nu, iar de introdus cel vechi e chiar foarte simplu, se baga cu cel vechi ca ajutor. costuri minime. daca mi-aduc bine aminte cred ca am dat pe al nou in jur de 60-70 ron si mie mi s-a intamplat asemenea faza. am schimbat simeringul...cel vechi se scoate destul de usor. pana sa-l scot ma gandeam ca va fi greu, insa chiar nu, iar de introdus cel vechi e chiar foarte simplu, se baga cu cel vechi ca ajutor. costuri minime. daca mi-aduc bine aminte cred ca am dat pe al nou in jur de 60-70 ron schimba simeringul( inlocuieste si uleiul in grup) si baga multa benzina, frate, ca de schimbat rumenti lasa pe altii. or sa se ceara ei schimbati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) BMW nu recomanda asa ceva, nu stiu de unde ai luat tu aceasta informatie. chiar de la bmw AB, dar daca tu lucrezi la ei, atunci mea culpa, poate stii tu mai bine.... Editat Aprilie 25, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 ca sa inlaturam orice dubiu: R1200GS-Maintenance-Schedules.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Adica la ce dubii ne referim, eu am spus foarte clar ca asta mi-a spus bmw, intelegand AB, din aceasta fisa nu pot sa deduc decat ca aceasta mobra nu are rulmenti.....nu zice nimic de ei deci, nu exista, ciudat pe adv rider se tot discuta de niste rulmenti. Editat Aprilie 25, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Pai daca bmw ar fi spus, logic ar fi fost ca asta sa fie clar desenata in fisa aia postata de tau, corect? Iote ca nu e. Cine e bmw asta? Ca sa-i luam un interviu sau sa ne updatam manualele de mentenanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 chiar de la bmw AB, dar daca tu lucrezi la ei, atunci mea culpa, poate stii tu mai bine.... Nu lucrez la AB, nici macar nu sunt mecanic sau inginer, doar un simplu pasionat de motoare, caruia ii place mecanica, imi intretin singur motoreta, dar nu dupa ureche, am documentatie si scule adecvate. Revenind la rulment, tin sa mentionez un lucru: in planurile de revizii producatorii specifica doar inlocuirea periodica (sau in functie de rulaj) a consumabilelor, nu si a pieselor "obisnuite" care la randul lor evident se uzeaza si ele. Adica eu nu sustin ca rulmentul cardanului tine 100 ani sau 3 milioane de km, dar nici nu este un "consumabil" cum sunt placutele sau cureaua alternatorului. Cu siguranta BMW nu recomanda inlocuirea rulmentului la 40.000 km, dar nici la 100.000 sau 200.000 km. Acesta se inlocuieste, cum bine a scris un coleg mai sus, cand incepe sa capete joc sau mai rau, incepe sa huruie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 eu l-as schimba preventiv cand umblu acolo sau la cel mult 150k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 In teorie, in momentul in care trebuie sa inlocuiesti semeringul e bine sa cumperi si un rulment. E chestiune de timp pana cand va incepe sa huruie si depinde strict de exploatare cat timp va dura pana cand chiar va trebui inlocuit. Eu am inlocuit de 2 ori (si de 2 ori nu am avut nevoie sa inlocuiesc rulmentul) si o data mi-am facut rebuild la intregul grup (deci si rulmentul conic, distantiere etc) pur si simplu ca sa vad cat dureaza. D-aia am si dat R-ul pentru ca e periculos de usor de reparat/tunat/reglat. In loc sa ma dau cu el ii faceam tot felul de reglaje, am schimbat fo 2 evacuari, am scos cat-ul bla bla. Numai prostii faceam in loc sa ma dau cu motorul. Acum am un K, in afar de ulei, filtre, placute habar n-am ce sa-i fac. Si e mai bine asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 In teorie, in momentul in care trebuie sa inlocuiesti semeringul e bine sa cumperi si un rulment. Da-mi voie sa nu fiu de acord. Am schimbat simeringul pentru ca o inceput sa curga. Rulmentul era OK. Asa is ele, simeringurile astea, au o viata de trait si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) As dori sa-mi arunc si eu 2 centi aici. In vara anului trecut am constatat [prea tarziu de altfel ] ca unul din rulmentii de la roata spate se dusese. Am constatat tarziu si l-am scos span de acolo. Am cautat pe ADV si am aflt ca la 20k km pica. Si asta de prin 2007 incoa' de cand BMW si-a schimbat suplieru' de rulmenti. Intr-o discutie amicala cu un posesor de Honda, respectivul [mult mai mecanic decat mine] mi-a zis ca lui nu i-au tinut 20k rulmentii la nici o mobra [inainte de Honda a avut KTM] . Asa ca eu as schimba si rulmentul. De altfel de cand am patit-o sunt cu ochii [si mainile pe ei] de fiecare data cand dau roata spate jos o verific cu mana; ca faza cu trasul de roata, nu spune nimic in realitate. Editat Aprilie 26, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Pai si cum verifici jocul rulmentului daca nu tragand de roata?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Azi l-am infiat pe Colt Alb; saptamana viitoare - dupa ce sosesc cauciucurile de teren - il iau acasa si va face parte din familie! Cand am stat de vorba cu el, mi-a marturisit ca de cand s-a nascut - pe 7 martie - si-a dorit sa vada marea, insa n-a avut ocazia .... Nu stie ca am sa-i fac pe plac si ca o sa-si faca veacu' p-acolo ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) Sa-l stapanesti sanatos. Piesa! Sper sa-l pastrezi pana la iarna. Mergem la mare? Editat Aprilie 26, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Pai si cum verifici jocul rulmentului daca nu tragand de roata?! La mine e un pic altfel decat la voi sau in fine ..la voi e altfel, ca e monobrat. Eu pur si simplu cand dau roata jos, bag dej'tu-n gaura si invart cate o tura[minim] de fiecare rulment. Am 3 pe spate si 2 pe fata. Ca idee totul trebuie sa mearga cat se poate de linear. Nu trebuie sa agate nimic, nu trebuie sa simti nici o miscare pe verticala sau orizontala ..de fapt pe nici o alta axa. Trebuie sa fie o rotatie plana fara nici un joc. Cred ca nu am fost foarte coerent dar de asemenea cred ca ai prins ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Eu am schimbat de 2 ori rulmentii la roata spate. Doar la EXC. La Tenere niciodata. Rulmentii s-au uzat civilizat, usor, in timp. Am constatat joc la roata spate. Faza cu gripat si faramat rulment e un mister si pt mine. Nu pot sa o pun decat pe seama lipsei de vaselina plus mizerie plus viteze superioare la un GS fata de un EXC. Morala ar fi ca atunci cand se instaleaza niste rulmenti noi la roate, sa se desfaca capsularea lor si sa se puna vaselina suplimentara. Niciodata rulemntii nu vin din fabrica cu vaselina suficienta. Chiar daca scrie BMW pe respectivii rulmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 26, 2013 Admin Share Postat Aprilie 26, 2013 Morala ar fi ca atunci cand se instaleaza niste rulmenti noi la roate, sa se desfaca capsularea lor si sa se puna vaselina suplimentara. Niciodata rulemntii nu vin din fabrica cu vaselina suficienta. Chiar daca scrie BMW pe respectivii rulmenti. Asta-i foarte adevarat, si este valabil la orice rulment capsulat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.