Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Referitor la poveste cu amortizorul de ghidon... care este de fapt rolul lui? Ca am vazut ca mai multi l-au pomenit in contextul off-road, unde nu vorbim de viteze prea mari.

 

Eu (la GS-ul meu 2011) simt o mica instabilitate in ghidon la mers constant tare pe autostrada (sa zicem de la 150km/h in sus) atunci cand motocicleta este incaracta cu bagaje, cu atat mai mult cand am pasager cand se "descarca" roata fata si simt o foarte fina oscilatie stanga-dreapta. (presiunea rotii fata fiind ok, intre 2,2-2,4).

Ma gandesc ca pt astfel de situatie, un amortizor de ghidon m-ar putea ajuta?

clar, iar daca ai si pe sea ceva care depaseste latimea " ta" , atunci descarcarea fetei este si mai mare ( vorbim de viteza de care zici tu ). nu vei decola dar chiar se simte ( personam am simtit-o cand aveam spatele full, fara coburi, cu un "carnat" din ala pe locul din spate + topcase, pe la 170 - 180 ) si se usurase fata sensibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca eviti drumurile mai nasoale,la ce bun BMW?

Cum ziceam mai sus, le evit pt moment cel putin, nepreavand experienta in off ;) Si oricum, nu cred ca m-as baga de bunavoie vreodata la chestii extreme. Exista alte mobre pt asta, care cantaresc de vreo 2 ori mai putin ;)

 

Referitor la poveste cu amortizorul de ghidon... care este de fapt rolul lui? Ca am vazut ca mai multi l-au pomenit in contextul off-road, unde nu vorbim de viteze prea mari.

 

Eu (la GS-ul meu 2011) simt o mica instabilitate in ghidon la mers constant tare pe autostrada (sa zicem de la 150km/h in sus) atunci cand motocicleta este incaracta cu bagaje, cu atat mai mult cand am pasager cand se "descarca" roata fata si simt o foarte fina oscilatie stanga-dreapta. (presiunea rotii fata fiind ok, intre 2,2-2,4).

Ma gandesc ca pt astfel de situatie, un amortizor de ghidon m-ar putea ajuta?

Pt off te ajuta din cate stiu pe bolovani de ex, unde roata poate avea miscari stanga-dreapta bruste. Sau daca iei un pietroi, sa nu iti zmulga ghidonul din mana.

Ai roata echilibrata (si drepta, fara lovituri and stuff) ? Nu cred ca te-ar ajuta amortizorul la ce descrii tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capone AI MARE DREPTATE

 

daca la viteze mari simti un pic de joc la roata fata in ghidon mai ales daca ai moto incarcata pe spate

poti sa pui mama amorizotului ca ROATA ESTE DE FAPT ...IN AER... pierde contactul cu asfaltul ....... LA CE ITI MAI TREBUI AMORTIZOR DE GHIDON CAND AI ROARA IN AER???????

 

un avantaj la GSA este rezervorul mai greu/mare care tine BOTUL" jos

 

cand am mers pe GSAul lui vlad m am simtic de parca eram pe scuter.... am mai spus asta

 

IN TEREN se justifica o FATA" mai rigida si sa nu ti sara GHIDONUL din mana !!!!!!!!! aici justificand un amortizor de directie

 

adica tu ne spui acum ca BMW doteaza mobrele cu ,, o saracie,, de amortizor, la cata ditai reclama si brandul sunt ei ??? buna reclama faci pentru brandul tau preferat

Dar na ma rog poate este o saracie asa cum spui tu mai ales ca te-ai si documentat.

Cocluzia este deci ca BMW pune pe mobra o ,, saracie,, poate chiar mai multe.

este pus SA IA fata ...... De aici si ideea de SARACIE......

 

nu am mers pe un LC 2013 Decat printr o parcare ...a raspuns ok la comenzi., insa nu ma pot da cu parerea .....CUM O FAC UNII SPECIALISTI" de pe aici ......daca are sau nu nevoie de AMORTIZOR DIRECTIE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa incidentul de anul trecut si multa asteptare,a aparut si noul membru al familiei.

Dar pe poza 2 ce s-a intamplat? Probabil s-a rupt cardanul sau rulmentii din FD sau nu! Stiu! Nu ai avut amortizor de ghidon si de aceea ai patit asta!!!

 

cele scrise de mai va rog sa considerati ironie.

Dar nu am putut rata ocazia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident nu unghiul furcii este motivul montarii amortizorului, ci roata fata cu diametru mai mic.

Rotile mari vobleaza mult mai greu, spre deosebire de cele mici, unde forta giroscopica este mai mica (ganditi-va la rotile mici ale carucioarelor de la supermarketuri, care mai au si un unghi de 90%).

 

teoretic o roata mai mica se invarte mai repede la aceeasi viteza deci compenseaza.

 

rotile mari vobleaza mai mult, doar ca trec mai usor peste denievlari.

 

carucioarele de hipermarket au trail negativ. nu stiu ce intelegi prin 90%, coloana de directie perpendiculara ar insemna 0, alea au -.

 

unghiul furci e o curva mare si pana nu te joci cu el nu intelegi cum o mica variatie schimba comportamentul in draci.

 

Referitor la poveste cu amortizorul de ghidon... care este de fapt rolul lui? Ca am vazut ca mai multi l-au pomenit in contextul off-road, unde nu vorbim de viteze prea mari.

 

util pe nisip / pietris - preintampina faze de genul asta

 

https://www.youtube.com/watch?v=E3m6gYJNGsU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam niste pagini mai in urma de aruncatul cu jeg al rotii spate. Cred ca am gasit o solutie care'mi pare f ok Mudsling .

Nu arata ciudatel asa cum arata multe fendere care vin peste roata, acopera mai toate gaurile prin care mizeria ajunge pe pilot si nu se incarca cu noroi in off.

Pt modelul normal am vazut ca au deja, cea pt LC apare cica in aprilie.

post-40715-0-14122400-1390124096_thumb.jpg

post-40715-0-54285400-1390124096_thumb.jpg

post-40715-0-95644100-1390124096_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam niste pagini mai in urma de aruncatul cu jeg al rotii spate. Cred ca am gasit o solutie care'mi pare f ok Mudsling .

Nu arata ciudatel asa cum arata multe fendere care vin peste roata, acopera mai toate gaurile prin care mizeria ajunge pe pilot si nu se incarca cu noroi in off.

Pt modelul normal am vazut ca au deja, cea pt LC apare cica in aprilie.

Un link, ceva... !? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era emebduit pe cuvantul "Mudslink" dar vad ca forumul nu evidentiaza likurile :)

http://machineartmoto.com/mudsling_lc.html

 

O sa imi iau cred de la ei si extensia pt aripa fata, care pare sa se pupe cel mai ok si nici nu necesita gaurire pt a fi prinsa.

post-40715-0-06684500-1390132481_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu te grabesti, cu cea mai mare placere. As face comanda in momentul in care lanseaza si protectia spate pt LC, adica prin martie-aprilie.

Eu o sa comand probabil la un distribuitor al lor din Anglia, care ofera transport moka peste 200₤ . Suma pe care o ating eu oricum, asa ca scapi de transport ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era emebduit pe cuvantul "Mudslink" dar vad ca forumul nu evidentiaza likurile

 

Aici este din cate vad o scapare tehnica a forumului: daca esti off-line, linkurile sunt evidentiate foarte clar (albastru subliniat), dar cand esti logat, nu, asa ca mai bine si subliniezi cand pui un link. ;)

 

Interesante aparatorile astea!

 

Legat de discutia cu amortizorul si accidentul din Africa de Sud, am vorbit cu un reprezantat al BMW Motorrad Austria si el zice ca faptele ar fi clare in legatura cu accidentul, a fost o saritura peste un damb, urmat de curba la dreapta in viteza destul de mare si ziaristul s-a dezechilibrat, a picat si a fost lovit de motociclistul din spate care nu l-a vazut si nu a mai apucat sa-l evite. Vestitul amortizor n-a avut legatura cu incidentul

Se pare ca au fost suficienti martori acolo (ziaristi, nu angajati BMW) care, in cazul in care ar fi fost altceva, ar fi spus, s-ar fi facut valva destula pe tema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu te grabesti, cu cea mai mare placere. As face comanda in momentul in care lanseaza si protectia spate pt LC, adica prin martie-aprilie.

Eu o sa comand probabil la un distribuitor al lor din Anglia, care ofera transport moka peste 200₤ . Suma pe care o ating eu oricum, asa ca scapi de transport ;)

Sar'na! Nu ma grabesc.

Ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...