Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Sunt bune de carat perne din fulgi. Volum are dar greutatea ar trebui sa ramana aceeasi, de dragul mobrei.

 

Cu alea e greu de crezut ca mai merge si cu pasager iar cele doua cutii pline cu lucruri normale nu au mai mult decat o pasagera slabuta. :D

Mai nasol este eventual cu distributia masei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

76031_730449880299203_371603906_n.jpg

 

Astea insumate cred ca dau mai mult ca si portbagajul la o masina decenta de serie :)

daca le incarca, alea sunt moarte garantata pentru cadrul motocicletei, care si asa se mai rupe el uneori

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu alea e greu de crezut ca mai merge si cu pasager iar cele doua cutii pline cu lucruri normale nu au mai mult decat o pasagera slabuta. :D

Mai nasol este eventual cu distributia masei...

E vorba de prinderile cutiilor de cadru, nu de masa maxima autorizata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi curba, aceeasi mobra, aceeasi viteza, daca tipul s-ar fi aplecat in interiorul virajului si nu cum face el , in stil offroad, cutia nu ar mai fi atins asfaltul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asta da investitie utila... si culmea e ca arata si bine.

Chiar e ok scutul. Tzapan si usurel. I-am pus si extensia de cric de la TT, ca sa nu mai am emotii ca ultima oara cand m-am oprit pe tzarana :D Desi nu ma asteptam, arata si asta ok pe mobra.

 

Azi i-am scos si bateria (informativ, are Yuasa YTZ14S MF) si am pus-o pe redresor pt iernat. Admirat Fritz, oftat, tras husa la loc pe el si lasat sa stea cumintel la hibernat la caldurica pana trece vaju. Declar deschis sezonul de ski :)

 

 

Si sa salivam oleaca

 

http://www.youtube.com/watch?v=A40KesbVQDQ

 

 

 

Si ca sa mai balim nitel, prezentarea Adv de la Cordoba (versiunea "bruta" a filmarii :) )

http://www.dailymotion.com/video/x1a8cpq

 

 

.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revista Motorrad are obiceiul sa faca test de anduranta de 50.000km cu diferite modele de motociclete, sa constate cum se comporta din toate punctele de vedere, tehnic, fiabilitate, accesorii, anvelope etc.

De anul trecut din iunie se afla in test un GS LC 2013 si se pare ca nu a fost lipsit de probleme. Tot intr-unul din numerele de anul trecut au facut un sondaj printre noii posesori; cca o treime dintre ei erau nemultumiti de noua achizitie iar cel mai des intalnite au fost reclamatiile legate de ambreiaj, schimbari zgomotoase ale cutiei de viteze, uzura prematura a placutelor de frana.

 

In testul Motorrad, pana la cei 32.000km parcursi deja, si la motocicleta din test au fost confirmate probelemele reclamate de unii dintre utilizatori.

Problema principala, cea a schimbatului vitezelor, a fost remediata definitiv din cate inteleg la revizia de 20.000km, ocazie cu care s-a inlocuit (gratuit) un "stift" de la ambreiaj, care a fost gresit proiectat/fabricat la primele loturi de motociclete. De asemenea, o conducta din sistemul hidraulic al ambreiajului a fost aerisita la 16k si 27k km.

Busonul rezervorului a fost si el schimbat de doua ori (la 20k si 24k km), problema fiind rezolvata definitiv. Erau probleme de etanseitate.

Apoi problema uzurii premature a placutelor de frana spate, prima data la numai 8k km; problema a fost a materialului slab din care au fost produse placutele ce au dotat primele loturi de GS. (desi normal nu fac parte din garantie, au fost schimbate pe banii BMW). Apoi insa le-au schimbat iar la 18k km; se pare ca ABS-ul integral (cand se apasa maneta) actioneaza destul de puternic si frana spate.

 

Alte aspecte: consumul de ulei nu mai reprezinta un subiect de discutie ca la motorul racit cu aer/ulei.

Saua si parbrizul standard isi fac treaba mai bine decat la generatia anterioara. Toba Akrapovic, pe langa un sunet deosebit (nu agresiv) si o mica reducere de greutate, influenteaza sensibil cuplul in turatii medii. Anvelopele Tourance Next fac o impresie foarte buna la toate capitolele (se remarca mai ales pe ud), in timp ce Michelin Anakee 3 dezamagesc prin lipsa de feedback, manevrabilitate redusa si zgomot la rulare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revista Motorrad are obiceiul sa faca test de anduranta de 50.000km cu diferite modele de motociclete, sa constate cum se comporta din toate punctele de vedere, tehnic, fiabilitate, accesorii, anvelope etc.

De anul trecut din iunie se afla in test un GS LC 2013 si se pare ca nu a fost lipsit de probleme. Tot intr-unul din numerele de anul trecut au facut un sondaj printre noii posesori; cca o treime dintre ei erau nemultumiti de noua achizitie iar cel mai des intalnite au fost reclamatiile legate de ambreiaj, schimbari zgomotoase ale cutiei de viteze, uzura prematura a placutelor de frana.

 

In testul Motorrad, pana la cei 32.000km parcursi deja, si la motocicleta din test au fost confirmate probelemele reclamate de unii dintre utilizatori.

Problema principala, cea a schimbatului vitezelor, a fost remediata definitiv din cate inteleg la revizia de 20.000km, ocazie cu care s-a inlocuit (gratuit) un "stift" de la ambreiaj, care a fost gresit proiectat/fabricat la primele loturi de motociclete. De asemenea, o conducta din sistemul hidraulic al ambreiajului a fost aerisita la 16k si 27k km.

Busonul rezervorului a fost si el schimbat de doua ori (la 20k si 24k km), problema fiind rezolvata definitiv. Erau probleme de etanseitate.

Apoi problema uzurii premature a placutelor de frana spate, prima data la numai 8k km; problema a fost a materialului slab din care au fost produse placutele ce au dotat primele loturi de GS. (desi normal nu fac parte din garantie, au fost schimbate pe banii BMW). Apoi insa le-au schimbat iar la 18k km; se pare ca ABS-ul integral (cand se apasa maneta) actioneaza destul de puternic si frana spate.

 

Alte aspecte: consumul de ulei nu mai reprezinta un subiect de discutie ca la motorul racit cu aer/ulei.

Saua si parbrizul standard isi fac treaba mai bine decat la generatia anterioara. Toba Akrapovic, pe langa un sunet deosebit (nu agresiv) si o mica reducere de greutate, influenteaza sensibil cuplul in turatii medii. Anvelopele Tourance Next fac o impresie foarte buna la toate capitolele (se remarca mai ales pe ud), in timp ce Michelin Anakee 3 dezamagesc prin lipsa de feedback, manevrabilitate redusa si zgomot la rulare.

Ce mobra a iesit invingatoare ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A scapat usor. Raman in suspensie cadrele care se stramba pe fata si care au dus la inlocuirea integrala a motocicletei in garantie, cu o diferenta de plata suplimentara, functie de km parcursi pana la aparitia defectului.

 

Ce mobra a iesit invingatoare ??

Oricare dintre japoneze la libera alegere. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman in suspensie cadrele care se stramba pe fata si care au dus la inlocuirea integrala a motocicletei in garantie, cu o diferenta de plata suplimentara, functie de km parcursi pana la aparitia defectului.

 

unde apare informatia asta?

 

 

Ce mobra a iesit invingatoare ??

Oricare dintre japoneze la libera alegere.

 

 

Ce mobra a iesit invingatoare ??

nu a fost nici un concurs. a fost un test de anduranta.

dar nu cred ca se astepta nimeni sa cititi complet. doar a aparut un moment bun de a da cu un pic de noroi.

like stealing candy from a baby.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca nu are nicio relevanta ca ambreiajul e japonez- asta pt fanii motocicletelor japoneze.



unde apare informatia asta?

nu a fost nici un concurs. a fost un test de anduranta.

dar nu cred ca se astepta nimeni sa cititi complet. doar a aparut un moment bun de a da cu un pic de noroi.

like stealing candy from a baby.


Probabil baietii cu care vorbesti nu am mai citit test de anduranta( ca doar fac ei nu au nevoie de reviste). eu am citit si deobicei mai la toate modelele se gasesc puncte slabe la un astfel de test. MOTOCICLETA IDEAL/PERFECTA nu exista nici daca au fabricat japonezii si stiu ce vorbesc,pt ca, acuma aprofundez sistemul lor de productie derivata din toyota production sistem( si nu, nu este Lyn manufacturing).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil baietii cu care vorbesti nu am mai citit test de anduranta( ca doar fac ei nu au nevoie de reviste).

Eu cred mai degraba ca unii dintre voi au detectorul de sarcasm oprit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca fix ce ai citat tu este sarcasm.

dar sa ne oprim aici cu sarcasmul, pentru ca bogdan harea a zis de cadre strambe si vreau sa stiu ce si cum....nu de alta, dar am si eu bembeu si vreau sa ma stiu in siguranta. daca are omul dreptate, nu trebuie sa cercetam ce avem fiecare pe sub rezervoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14.07.2010

 

rezultate test anduranta 2010

 

1 Harley Davidson

2 Honda

3 Triumph ............

.............................

..............................

27 Ducati 1098

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revista Motorrad are obiceiul sa faca test de anduranta de 50.000km cu diferite modele de motociclete, sa constate cum se comporta din toate punctele de vedere, tehnic, fiabilitate, accesorii, anvelope etc.

[...]

Saua si parbrizul standard isi fac treaba mai bine decat la generatia anterioara.

 

Deci de parbriz doar Harea s-a plans ? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci de parbriz doar Harea s-a plans ? :laugh:

logic. si asta de prima data cand s-a urcat pe el, in show-room, pe cricu central. :P

 

pe de alta parte, vroiam anakee3. am anakee2 acum si sunt foarte multumit de ele. ceva detinatori de la noi? pe advrider ziceau astia ca-s bunicele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

logic. si asta de prima data cand s-a urcat pe el, in show-room, pe cricu central. :P

 

 

pe de alta parte, vroiam anakee3. am anakee2 acum si sunt foarte multumit de ele. ceva detinatori de la noi? pe advrider ziceau astia ca-s bunicele...

Eram cu Harea la Bavaria anul trecut cand a avut primul contact cu LC si na, trebuia sa gaseasca si el un defect. Am incercat sa-i explic ca prin ala nu trebuie sa vezi ca la masina, ci este gandit aerodinamic sa nu ai turbulente. Dar pt ca el e din categoria celor care stau ascunsi dupa parbriz, are alte asteptari.

 

N-a zis nimeni ca Anakee3 ar fi proaste, in ziua de azi cam toate sunt bune. Insa singurul aspect in care ele stralucesc, ca si la A2, este faptul ca dureaza ceva mai mult. Dar asta nu-ti salveaza decat minimal niste bani, nu si viata. Iar pt cineva care merge potolit (eventual si fara termen de comparatie) normal ca par bune.

Ce nu inteleg eu, avand im vedere ca suntem in cunostinta de cauza, de ce s-ar mai multumi cineva cu ceva "bunicel" cand la aceiasi bani isi poate lua topul clasei? :D

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...