foxbat Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 porno.. toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Are o gaura sexy.. toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 (editat) Are o gaura sexy.. toba Imi pare rau sa-ti spun, dar nu prea te pricepi la pornache. Are 3 gauri. Vizibile sunt doar 2, dar ca un cunoscator, [pornwise ] stiu ca mai este una, care nu e vizibila in poza. Editat Octombrie 5, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Imi pare rau sa-ti spun, dar nu prea te pricepi la pornache. Are 3 gauri. Vizibile sunt doar 2, dar ca un cunoscator, [pornwise ] stiu ca mai este una, care nu e vizibila in poza. are mult mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Akrapovic "back in black". O sa se potriveasca bine la ADV si la GS-ul 2015 alb, care au cadrul si motorul negre. Si la un eventual Triple Black... Se lauda insa ca "the system will improve power" in timp ce pe site-ul BMW Motorrad scrie "power at the level of the standard configuration". Oricum, macar suna intr-un mare fel. De cum/daca se simte diferenta de putere/cuplu, nu stiu pt. ca eu am luat-o din start cu Akrapovic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Calul ala in plus cu siguranta nu il simti. Poate doar senzatia aia data de zgomot care iti lasa impresia ca mergi mai tare Posibil sa se simta totusi putin ameliorarea "gaurii" de cuplu care se vede pe dyno undeva pe la 5000 rpm, sa traga o idee mai uniform acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladlewo Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Salut!Fiind un detinator nou de BMW r1200 gs (2011)de 3 luni,as dori niste sfaturi sugestii,pentru intrtinere si servisare,evtl din propria experienta.Cum ar fi La citi km.se schimba bujiile,uleiul de cutie viteza,uleiul cardan(grup transmisie).Alte consumabile.Daca exista vreo fisa sau tabel cu algoritmul reviziilor.In carte am citit,dar nu mi se pare suficient.la BMW Bucuresti am fost dar am ramas cam dezamagit.Peste 1000km trebue sai fac a 3ia revizie(26000km).Bujiile au fost scimbatela 16000km.Ulei cutie la 8000km.Reglajul valvelor se face la fiecare schimb ulei?Se face numai la BMW service?Va multumesc pt.intelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 (editat) Salut si bine ai venit! Uite fisa cu ce se face la fiecare revizie. http://www.jimvonbaden.com/R1200GS-Maintenance-Schedules.pdf Bujii la fiecare 20. Citeste ce s'a scris pe aici, gasesti raspunsuri la toate intrebarile. Joc tacheti plus sincronizare la fiecare schimb de ulei. Nu numai la Bavaria. Sunt multi mecanici buni de bmw in tara, completeaza si tu locatia la profil. Eu personal mergeam cu 1200RT dupa ce am iesit din garantie la Cluj la Dan Cata, membru marcant si admin pe aici. Stiu ca mai sunt oameni buni in tara, dar eu nu am fost la ei. Editat Octombrie 7, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Corect, "puterea" este in zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladlewo Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Multumesc!Ploiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Salut, La ultimul check pe calculator, mi-a iesit o eroare pe ESA (ceva legat de revenire rebound) si una pe camshaft(?) pe camshaft am gasit pe Advrider problema asta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=428200 ati avut probleme similare? ceva recomandari? PS - motoreta merge bine, daca nu as fi stiut de erori as fi zis ca e "perfecta" PS2 - Dan Cata, multumesc pentru interventia de la 650 din weekend! Sunt bun de cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Eorile se intampla si acum sau s-au intamplat in trecut si numa le-o tinut minte? Daca e cazul din urma, as zice ca poti sa uiti de ele. Daca is recurente, trebuie investigat. La ESA, nu stiu ce sa iti zic. La camshaft, are un senzor hall pe cilindrul din dreapta. Daca ai scos mufa si ai pus contactul, vreodata, tine minte ca eroare. La fel, ala are o potitie anume in care tre' sa stea. Daca cineva l-a dat vreodata jos si l-a pus altfel, poa' sa fie de acolo. » Post actualizat in 15 Oct 2014 22:06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Sa'mi fie cu iertare daca spamez, dar am zis ca ar avea o mai buna vizibilitate si interes aici. Se vinde o finala Akrapovic HP pt gs/adv LC cu care s'a mers 1000 de km. Detalii in linkul de mai jos. Multumesc! /index.php?/topic/719149-toba-finala-akrapovic-hp-pt-bmw-r1200gs-lc/?p=3853455 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) Piei ispita ! Ps - m-am plimbarit pe la inceputul saptamanii cu Adv-ul. MIxed feelings, comparat cu lc-ul normal. Dar oricum, faina masinarie din mai toate punctele de vedere. Si nu are nici dunga pe parbriz » Post actualizat in 16 Oct 2014 08:53Poate ca doar am descoperit apa calda, dar ca o constatare personala - parca lucreaza mai bine suspensia cu Esa setata pe pilot+bagaj pt cazul meu de rider mai voluminos (100kg +un tail bag) Editat Octombrie 11, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 130 de cai, bun asa! S-a umblat la cabluri si erorile de ESA si camshaft nu mai sunt prezente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Piei ispita ! » Post actualizat in 16 Oct 2014 08:53Poate ca doar am descoperit apa calda, dar ca o constatare personala - parca lucreaza mai bine suspensia cu Esa setata pe pilot+bagaj pt cazul meu de rider mai voluminos (100kg +un tail bag) Eu am descoperit treaba asta inca de la RT si o folosesc cu succes si pe gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 - parca lucreaza mai bine suspensia cu Esa setata pe pilot+bagaj pt cazul meu de rider mai voluminos Mie mi-au recomandat asta inca de cand am cumparat GS-ul anterior, cica "rider standard" ar fi vreo 80kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Am sesizat ca acum la final drive sunt doua suruburi si m-am gandit ca oare este posibil ca acum sa nu mai fie nevoie sa desfaci roata, sa scoti una alta ca sa schimbi uleiul? Adica e posibil ca pe la surubul de jos sa scoti uleiul si pe la cel dintre urechile aparatorii de la roata sa il umpli? Nu le am cu mecanica si e posibil si probabil ca suruburile sa fie pentru altceva, dar sunt curios si poate stie cineva despre ce e vorba. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) salut, e cineva cu inaltime de 1,70 cu gs(a)1200? sunt curios daca are low-seat cum sta cu picioarele pe pamant. Nu am unde sa incerc un gs...macar sa imi fac o idee. Editat Octombrie 22, 2014 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 22, 2014 Autor Share Postat Octombrie 22, 2014 salut, e cineva cu inaltime de 1,70 cu gs(a)1200? sunt curios daca are low-seat cum sta cu picioarele pe pamant. Nu am unde sa incerc un gs...macar sa imi fac o idee. merg femei cu 1.65 si ......MERG!!! deci nu i bai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 e cineva cu inaltime de 1,70 cu gs(a)1200? sunt curios daca are low-seat cum sta cu picioarele pe pamant. Nu am unde sa incerc un gs...macar sa imi fac o idee. Este dovedit ca, pur teoretic se poate si mai ales stim ca sunt cativa in situatia asta care merg pe GSA. Insa dupa parerea mea este o complicatie fara rost. Faptul ca o sa vezi ca poti atinge cu maxim o treime din talpa solul atunci cand motocicleta este pe teren perfect drept (evident, cu saua low) n-ar trebui sa fie incurajator ci dimpotriva. Situatiile din viata de motociclist sunt multe si diferite de statul pe teren drept la semafor. Este complicat cand ai terenul chiar si minimal inclinat, sau cand trebuie sa dai inapoi doar prin forta piciaorelor, sau cand roata fata urca cat de putin pe ceva etc etc. Trebuie sa-ti fie si confortabil, nu un chin. Si este foarte usor sa ajungi in situatia in care nu mai ajungi deloc la sol si fie ii dai drumul (sperand ca nu-ti lovesti si vreun partener de drum), fie risti sa-ti fortezi sau chiar sa-ti rupi piciorul. Nu uita ca motocicleta este si destul de grea. Conform specialistilor, varianta Adventure este in general indicata cand ai o inaltime de min. 1,85m. Chiar si pe un GS (tot cu saua low) nu-ti este tocmai usor dar macar este mai bine. Ideal ar fi sa gasesti un GS care are deja suspensia coborata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Ai incercat la bmw baneasa?acolo vind motociclete si poti sa faci si testdrive. » Post actualizat in 22 Oct 2014 18:56 wladlewo daca nu esti multumit de reprezentanta poti sa incerci sa treci pe la tibi de la mototehnica .mai priceput ca el cel putin in partea de sud nu gasesti.plus faci si o mica plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Adi daca tot nu le ai cu mecanica de ce nu te duci pe la tibi sa iti schimbe el uleiul si sa vezi cum se face ,nu de alta dar poti sa faci mai mult rau decit bine de multe ori.iti spun din proprie experienta si e pacat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Era o curiozitate, motorul e in garantie,servisurile le fac la bmw. Eram curios daca stie cineva atat.Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 1.73 - gs cu sa xlow de la touratech (inca 2 cm in minus fata de cea mai joasa originala) ajung cu toata talpa jos. Mai putin in situatiile in care am oprit langa vreo groapa, ma trezesc pe cate o coama de asfalt la semafor sau... uit ca am ridicat ESA la hard enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.