Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu era mai simplu sa intrebi direct la Bavaria?

Eu vroiam sa stiu parerea voastra ...sau cel putin a celor care au cumparat motociclete noi.

 

Una e sa intrebi vanzatorul si alta e sa intrebi clientul...De multe ori socoteala de acasa nu se impaca cu cea din targ.

 

In fine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În actele motocicletei nu am gasit ceva legat de garanție... Probabil funcționează pe principiul ”dacă se strică, vedem noi atunci”.

Am primit, însă, o ofertă de prelungire a garanției, care conține toate detaliile privind ce și cum e acoperit de garanție. Bănuiesc, însă, că sunt, oarecum, similare condițiile, fiind vorba de o prelungire a garanției motocicletei.

 

http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/extindere-garantie/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În actele motocicletei nu am gasit ceva legat de garanție... Probabil funcționează pe principiul ”dacă se strică, vedem noi atunci”.

Multumesc pentru informatii! Cam asta e ceea ce ma intereseaza, in special prevederile contractuale referitoare la garantie acordata de producator si/sau dealer.

 

Faza cu prelungirea garantiei am gasit-o si eu. Ce m-a pus pe ganduri e formularea „Kilometrajul total la data incheieri contractului de garantie nu poate depasi 30.000km rulati” .

Din conditia asta ce poti sa intelegi, ca perioada de garantie pt o motocicleta noua este de 24 de luni, dar in limita a 30.000 de km?

In 2 ani cred ca faci ceva mai multi kilometri decat 30.000 cu un touring BMW, iar posibilitatea prelungirii garantiei nu mai exista.

 

Oricum, daca aveti vreo clauza/prevedere contractuala referitoare la numarul de kilometri parcursi poate o prezentati si aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce inseamna garantia oferita de BMW la o motocicleta noua cumparata de la un dealer autorizat, sa zicem Automobile Bavaria?

 

In mod normal garantia oferita de producator este de doi ani fara limita de km si se transmite si la revanzare. Si este la orice mai putin consumabilele. Din pacate ambreiajul si franele intra la consumabile dar daca se intampla ceva.

Mie mi s-a intamplat sa mi se rupa un surub (la aparatoarea spate, dar atragea ceva manopera scoaterea celui vechi rupt) la fosta iar la cea noua LC un burduf gaurit la cardan (problema "clasica" se pare) si un buton de la computer. La toate s-a considerat garantie, nu trecusera doi ani de la achizitie.

 

Separat si, asa cum se vede in linkul lui @blorin, in anumite conditii, dealerul poate oferi extra garantie care este de fapt un fel de asigurare de defecte care in final functioneaza cam ca garantia. Nu cred ca acopera chiar toate cazurile ca si la garantia initiala dar la fel vezi acolo conditiile.

 

Daca imi aduc corect aminte, Bavaria s-a laudat la lansarea GS-ului LC ca la modelele 2013 vandute dadea 4 ani garantie. Nu stiu exact daca erau 4 ani de garantie "originala" sau doi normali si doi similar cu conditiile din link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce m-a pus pe ganduri e formularea „Kilometrajul total la data incheieri contractului de garantie nu poate depasi 30.000km rulati” .

Din conditia asta ce poti sa intelegi, ca perioada de garantie pt o motocicleta noua este de 24 de luni, dar in limita a 30.000 de km

cand se incheie EXTINDEREA de garantie sa nu ai mai mult de 30.000.

garantia de fabrica e, cum a zis si KHK, de 2 ani fara limita de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S au apucat unii si altii sa ia la pila BMW ul dar le a iesit Tiger,Tenere, in general Trotinete ce se chinuie sa egaleze atat majestuozitatea cat si performantele mecanice si electronice ale constructorului bavarez care s a obisnuit sa tina mult in urma ceilalti producatori cu carente mari in privinta gadgeturilor cu care BMW isi delecteaza clientela exigenta Asta e. Rolls ul motocicletelor mai are multe de spus si unii multe de invatat!( De producatori e vorba)

am cazut de pe scaun dupa ce am citit. credeam ca e citat de la Ponta despre..orice :)

hai mai Dane mai taie da-o'ncolo.

e o bucata de metal amarata de care fac misto japonezele. noroc cu marketingul . saracu' Harea,de cand tot incearca sa va trezeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o intrebare pentru posesorii de BMW, daca ma poate lamuri cineva.

 

Ce inseamna garantia oferita de BMW la o motocicleta noua cumparata de la un dealer autorizat, sa zicem Automobile Bavaria?

Adica:

- perioada de garantie este de doar 2 ani indiferent de dealer?

- exista limita de kilometri parcursi?

- pentru ce piese se ofera garantia?

- ce conditii trebuie sa respecti pentru a beneficia de garantie?

- ce probleme ati intampinat cu dealerii BMW in momentul in care ati avut defectiuni in perioada de garantie?

 

Multumesc!

Cu liniuta:

- da. Mai ai cazuri speciale, cu promotie (vezi cea din 2013), unde se ofera inca 2 ani, suplimentar.

- din cate stiu, nu.

-pentru tot, cu exceptia celor considerate consumabile - bujii, placute, etc

- sa faci reviziile in centre autorizate bmw motorrad

- am avut in perioada de garantie extinsa - achizitionata suplimentar - nu au fost probleme legate de dealer, toate chestiunile in cauza s'au rezolvat.

 

Cere la bavaria un formular de garantie si te lamuresti. Eu sunt in Norvegia acum, dar iti pot spune in detaliu intr'o saptamana ce se acopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este. Adoarme cu gandul la GS 2013 dar se sperie in somn cand viseaza specificatiile GS ului net superioare SUPERtenere ului ce are nevoie de cuvantul SUPER pus inainte ca macar cu atat sa se poata apropia de GS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de prost gust moderarea p-aici... adica ii lasi postul aluia care traditional face flame si off-topic, care de fel nu are nimic de spus, dar stergi doar ce au scris ceilalti.

Fiecare face cat il duce capul dar am vazut ca unii moderatori se lauda cu principii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de prost gust moderarea p-aici... adica ii lasi postul aluia care traditional face flame si off-topic, care de fel nu are nimic de spus, dar stergi doar ce au scris ceilalti.

Fiecare face cat il duce capul dar am vazut ca unii moderatori se lauda cu principii...

subscriu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine latra la litere... nu are prezent, nu a trait istoria... si poate doar sa... o deformeze!

Este ca si cand ai judeca un brand, o viata de om sau un sentiment nobil indelungat...

numai dupa gadgeturi elegante si mileuri baroce...

Indivizi plasati la acelasi nivel cu posesorul si comentatorul unor cartoons dragute

sau filme pline cu imagini din lupte crunte sau raliuri dure...

...Sau a compara originalitatea tehnicii si a designului moto... dupa ciocul-cioacele unei Suzi...

fara sa stiii sau sa incercii sa afli... ce a realizat Hans Muth in domeniul moto la viata lui.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Sau a compara originalitatea tehnicii si a designului moto... dupa ciocul-cioacele unei Suzi...

fara sa stiii sau sa incercii sa afli... ce a realizat Hans Muth in domeniul moto la viata lui.

 

Deci am dat "Hans Muth" pe Google caci nu stiu cine-i si supriza, japoneza Suzi:

 

Primul link:

http://www.bikeexif.com/suzuki-bandit

rimul clip:

 

BMW deci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai asta este miezul din dodoasca:

Desenul Suzuki Katana, prima realizare notabila "japoneza"...

si bavarezul de referinta BMW R65LS

sunt pe viata in portofoliul istoriei arhitecturii moto mondiale.

prin germanul Hans Muth.

BMW deci.


» Post actualizat in 01 Aug 2015 15:17

Daca nu sunt prea indiscret:

Tu ce ai realizat cu BMW R1200GS ?!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa, d-aia sunt BMW-urile asa urate.... ca au avut designeri nemti. Trebuiau sa se limiteze la partea mecanica. Pt design aduceau si ei italieni sau pe orcine altcineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

S-a mai lovit cineva de problema inlocuirii becului de pozitie de pe fata la un GS 1200 2007? Ca ma tot chinuiesc sa-mi bag mana printre matele de acolo si nu reusesc.

 

Intrebarea e daca trebuie demontat tot farul sau merge si cu el pe moto?

 

Si a doua intrebare e legata de denumirea lui. Nu am gasit pe nicaieri ce specificatii ar avea, doar ca e de 5 W. E ca cel normal de pozitie de la masina sau de la alte moto?

 

In bord da eroare LampF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urâțenia este întotdeauna în mintea privitorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma am vazut ca moderatorul a stres postul meu.

Domnilor moderatori daca intra un fan Real Madrid la pub ul celor de la Bracelona si arunca cateva lozinci proprietarul barului nu da afara pe suporterii Barcelona care nu accepta aceasta. Stiti cum zic. Am incercat sa fiu subtil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...