Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Eu am asta si merge foarte bine, dupa parerea mea nu trebuie sa lipseasca din trusa de scule la un drum mai lung.

 

http://www.brake-magazine.com/rated-gs-911-diagnostics-unit/

 

O recomand calduros, daca nu vreti sa o cumparati pot sa o inchiriez la cerere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Eu am asta si merge foarte bine, dupa parerea mea nu trebuie sa lipseasca din trusa de scule la un drum mai lung.

 

http://www.brake-magazine.com/rated-gs-911-diagnostics-unit/

 

O recomand calduros, daca nu vreti sa o cumparati pot sa o inchiriez la cerere.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desprafuind topicul: prima baterie m-a tinut 1 an si 8 luni, iar a doua (tot BMW) a dat usoare semne de ezitare dupa 1 an si jumatate. Asa ca am trecut la Odyssey - tot AGM, dar cu caracteristici (pe hartie) net superioare, iar costul aproape cat cel de la AB (100 de lei in plus). Este mai mare decat originalul, insa intra dupa adaptari. M-am folosit de intructiunile http://advrider.com/index.php?threads/r1200gs-odyssey-battery-install-pictorial.320214/ cu diferenta ca am taiat complet aripioarele laterale. Respectand intocmai tutorialul, e treaba de jumatate de ora, cu tot cu scarpinat in crestet. M-am incapatanat sa rutez firele pe langa baterie, insa dupa 2 ore de bricolaj fara scule adecvate (e preferabila utilizarea unei menghine si a unui bomfaier, in locul taierii cu o panza, tinand piesa in mana :crack: ), am renuntat, pentru ca nu mai intra usor saua pe pozitia low.

Sunt curios cat/cum o sa tina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

am odyssey de 5 ani, pe un 1150 gs adventure. anu asta a dat semne de oboseala in concediu. dar am montat gps si l-am cam uitat pornit (conectat direct la baterie) :))

oricum, odata reintors acasa a functionat fara probleme. pe advrider, baietii zic ca ar trebui sa tina intre 7 si 12 ani. sa vedem...

» Post actualizat in 10 Aug 2015 13:18

acuma vad ca voi la 1200 aveti PC535. eu am PC680.

 

The Odyssey PC535 is built to military grade specs and has a life expectancy of 6-12 years with correct charge and maintenance.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seamă, chiar dacă nu am boxer.

 

Am incă bateria OEM din 2008 pe mobră. Anul trecut in primăvară, inainte de o tură lungă, am vrut să o schimb, dar pt ca nu am găsit ce vroiam, am păstrat-o. Să vedem cât mai tine.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am avut Exide OEM si a tinut eact 4 ani. 4 ani din ziua in care e fost facut mobra nu a mai pornit la prima cheie si a dat semne de sfarseala. Am luat tot un exide pe care l-am formatat singur, dar a avut un defect din fabrica iar vanzatorul a tot gasit motive sa nu mi-l schimbe asa ca am renuntat la Exide. Dupa ce ma lasa si asta pe care o am deja de 2 an o sa iau si eu un Odyssey. Eu am servofrana si asta o cam omoara in oras pe drumuri scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ? Va mai merg GS-urile sau deja s-au stricat ? :laugh: Eu din pacate n-am prea avut timp anul asta pana acum sa il plimb pe cat mi-as fi dorit...

 

Aveti idee daca ABS pro-ul se va putea pune si pe modelele '13-15 ?

 

DSC02375_Fb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e interesant de vazut nu doar cat timp au tinut, dar si cati km (evident ca exista diferente - eu unul o fâtâi mult prin oras si cu drumuri scurte). Prima a dus aproape 44k km, iar a doua peste 50k (dar mai duce, ca acum invarte alt motor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto din 2010 dar pornita in 2011

78000 km

inca bateria originala exide dar iarna sta pe charger bmw

anul asta a mai dat semne de oboseala

asa ca cere schimbare ca nu stiu cand ma lasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ? Va mai merg GS-urile sau deja s-au stricat ? :laugh: Eu din pacate n-am prea avut timp anul asta pana acum sa il plimb pe cat mi-as fi dorit...

 

Aveti idee daca ABS pro-ul se va putea pune si pe modelele '13-15 ?

 

DSC02375_Fb.jpg

esti prin zona mea, pe la Magura.Normal ca merg GS-urile -dar in liniste. Al meu are deja 56000 km

Editat de revo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seamă, chiar dacă nu am boxer.

 

Am incă bateria OEM din 2008 pe mobră. Anul trecut in primăvară, inainte de o tură lungă, am vrut să o schimb, dar pt ca nu am găsit ce vroiam, am păstrat-o. Să vedem cât mai tine.

Nu stiu ce vine pe 800 OEM. Pe RT am avut Exide Gel, pe GS Yuasa. Tu ce ai?

» Post actualizat in 15 Aug 2015 18:15

moto din 2010 dar pornita in 2011

78000 km

inca bateria originala exide dar iarna sta pe charger bmw

anul asta a mai dat semne de oboseala

asa ca cere schimbare ca nu stiu cand ma lasa

iana man,

 

din ce am citit si pe adv si prin alte locuri, plus experienta din gasca, exide-ul pe gel moare de pe o zi pe alta - adica chiar daca da semne de oboseala azi porneste, maine dimineata nu.

intrebare pt tine: exide-ul tau e specificatia standard - adica 12V cu 12Ah? eu am ramas f surprins cand am montat Garminul sa constat ca am yuasa si nu garmin; te intreb de exide din 2 motive:

1. yuasa mea e de 14 Ah si Aurelian nu a schimbat-o, cand am luat moto de la el inca nu avea un an;

2. am mai auzit de baterii de puteri un pic mai mari montate, fara riscuri;

3. la ultima revizie, dupa ce m-am intors din nord baietii mi-au semnalat o eroare de low voltage in calculator - tin motorul numai in garaj cu un Optimate 4 pe el si ma intreb daca trage sa moara; motorul are 38.000, l-am luat anul trecut la 6.000. n-ar fi un pic prea devreme sa dea coltu'?

 

for the record, nu am masurat-o niciodata, i-am rugat pe baieti la service s-o faca si mi-au zis ca e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să vedem cât mai tine.

 

Este totusi riscant. Adica daca esti p-aproape de casa merge, dar daca esti la plimbare (mai departe) si cum ai toate sansele sa te lase dintr-o data, fara avertismente, nu prea e bine.

» Post actualizat in 17 Aug 2015 06:36

A mea a crapat la 32k km / fix 3 ani :)

 

Cred ca secretul logevitatii unei baterii (bune) este ca iarna sa nu apuce sa ajunga sa stea la foarte frig si ocazional folosit un charger bun.

» Post actualizat in 17 Aug 2015 06:38

... sa constat ca am yuasa si nu garmin;

 

:hug:

» Post actualizat in 17 Aug 2015 06:40

for the record, nu am masurat-o niciodata, i-am rugat pe baieti la service s-o faca si mi-au zis ca e ok.

 

Deci n-o ai prea mica... :peace:

» Post actualizat in 17 Aug 2015 06:48

2. am mai auzit de baterii de puteri un pic mai mari montate, fara riscuri;

 

Deci, domnu' de la electricitate, cand vorbim de Ah la o baterie ne referim la "sarcina electrica", nu la putere, da?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puterea e data de produsul dintre tensiune si curent. Curentul e dat de consumatori. Daca ai loc pe mobra, poti sa pui si baterie de un milion de amperi ora, atata timp cat bateria e de 12 volti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puterea electrica e data de produsul dintre tensiune si curent si cos(α) . Curentul e dat de consumatori. Daca ai loc pe mobra, poti sa pui si baterie de un milion de amperi ora, atata timp cat bateria e de 12 volti.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce vine pe 800 OEM. Pe RT am avut Exide Gel, pe GS Yuasa. Tu ce ai?

 

Exide 14Ah.

» Post actualizat in 17 Aug 2015 08:08

Este totusi riscant. Adica daca esti p-aproape de casa merge, dar daca esti la plimbare (mai departe) si cum ai toate sansele sa te lase dintr-o data, fara avertismente, nu prea e bine.

 

Dacă plec departe o schimb. Acum ce inseamnă departe, e o chestie destul de subiectivă. :)

 

Vroiam sa o schimb oricum, dar n-am gasit antigravity.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Exide 14Ah.» Post actualizat in 17 Aug 2015 08:08

 

Vroiam sa o schimb oricum, dar n-am gasit antigravity.

La cei de la ballistic ai aruncat o privire?

https://www.ballisticparts.com/applications.php

» Post actualizat in 17 Aug 2015 18:46

 

Este totusi riscant. Adica daca esti p-aproape de casa merge, dar daca esti la plimbare (mai departe) si cum ai toate sansele sa te lase dintr-o data, fara avertismente, nu prea e bine.» Post actualizat in 17 Aug 2015 06:36

 

Cred ca secretul logevitatii unei baterii (bune) este ca iarna sa nu apuce sa ajunga sa stea la foarte frig si ocazional folosit un charger bun.» Post actualizat in 17 Aug 2015 06:38

 

:hug:» Post actualizat in 17 Aug 2015 06:40

 

Deci n-o ai prea mica... :peace: » Post actualizat in 17 Aug 2015 06:48

 

Deci, domnu' de la electricitate, cand vorbim de Ah la o baterie ne referim la "sarcina electrica", nu la putere, da?

Vroiam sa zic exide, nu garmin.

» Post actualizat in 17 Aug 2015 18:49

 

Exide 14Ah.» Post actualizat in 17 Aug 2015 08:08

gel? AGM? Clasica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezultatul testului anvelopelor enduro-touring 2015 din revista Motorrad (motocicleta de test a fost GS dohc):

 

post-9546-0-94187800-1439912832_thumb.jpg

 

S-au acordat puncte pentru comportamentul pe DN/autostrada si carosabil umed ("nasstest").

Din pacate japonezii de la Bridgestone nu au reusit sa trimita la timp noul lor model A40 (urmasul lui Battle Wings).

 

Observ ca Anakee III nu fac decat sa confirme ceea ce stiam deja din testele anterioare si inca de pe vremea lui Anakee II :D Se pare ca singura lor calitate ramane in continuare durata de viata ceva mai mare.

Conti TrailAttack 2 am avut primele doua seturi la dohc dar au fost naspa, cand am trecut la Next si TR91 am zis ca am alta motocicleta.

 

Anul asta eu am mers pe noile Dunlop Trailsmart, dupa ce pe vremea cand am avut GS dohc fusesem cel mai multumit de "stramosul" Trailmax TR91 (mai putin de durata de viata). Dar acum nu m-au dat pe spate, in comparatie cu Next ce am avut anul trecut, au fost momente cand am avut senzatia de nesiguranta pe curbe inclinat, ceea ce la Next nu am simtit.

 

Cei de la Motorrad spun ca noile Pirelli Scorpion Trail II (castigatorul testului) stabilesc noi standarde de aderenta. Asa ca sunt curios sa le incerc la urmatorul schimb.

 

 

 

post-9546-0-72946100-1439910397_thumb.jpg

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la Motorrad spun ca noile Pirelli Scorpion Trail II (castigatorul testului) stabilesc noi standarde de aderenta. Asa ca sunt curios sa le incerc la urmatorul schimb.

 

la 5k+ d-abia se vede uzura. mi s-au parut bunicele desi, mneah, n-am mai mers cu stradale de multicel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus Continental TKC70. Sunt super incantat de ele.

Aderenta extraordinara atat pe asfalt umed cat si pe uscat. Nu am observat zgomot deranjant sau vibratii (poate m-am calit cu Anakee3 ).

Isi fac datoria onorabil si pe offroad (pietris uscat/umed, iarba, tarana) Am reusit sa urc si o carare prin padure in panta, cu putin chin ce-i drept, insa panta pe care un prieten cu un DRZ 400 a avut minime probleme.... deci DA.

Comparandu-le cu TR91, de care am fost incantat, de TKC70 sunt si mai incantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"yuasa mea e de 14 Ah si Aurelian nu a schimbat-o, cand am luat moto de la el inca nu avea un an"

 

 

Adi, cand ai luat motorul de la mine, avea peste 1 an; din cate imi aduc aminte, parca a fost fabricat in Februarie 2013 - poti verifica dupa serie.

 

Oricum, primul GS (fabricat in Ianuarie 2008) l-am vandut in Iunie 2011 cu bateria originala - insa cand nu mergeam cu el, in fiecare saptamana "ii dadeam cate o pedala", si-l lasam sa mearga vreo 20 - 25'.

 

Si daca tot vobim de acumulatori, trebuie sa va spun ceva uimitor: am avut un Tico, cumparat de nou in 1996, pe care l-am vandut vecinului meu in 2009, CU BATERIA ORIGINALA!!!

Da, ati calculat bine:cand l-am vandut, bateria avea 13 ani! Daca ma credeti bine; daca nu ...asta e!

 

Si daca tot verbim de acumulatorii originali:

 

- In 2009 am cumparat (la o super oferta, de nou) un Hyundai I30 diesel - fabricat in 2008 - cu care (zilnic) merge sotia.

Pana acum merge tot cu bateria originala.

 

- Espace-ul pe care il am de la serviciu - fabricat in Noiembrie 2007 - este la al treilea acumulator.

 

Asa ca ... bateria te tine dupa cum iti este norocu' ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...